quote:We hadden afgesproken dat in overleg te doen... dus ik voel me een beetje bezwaard om zomaar foto“s hier neer te gooien van mensen.... Zou wel willen maar... snappie wat ik bedoel?
Op zaterdag 28 juni 2003 23:59 schreef fotoloog het volgende:
loesje! doe `s even wat pics posten!
quote:Ja ik zag het net. Teijg staat vast nog na te wiebelen.
Op zaterdag 28 juni 2003 23:57 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Mijn verloofde heeft alles overleefd (je ziet het, want hij is al aan het posten) en knijn is ERG lief geweest en heeft volgens mij een leuke dag gehad. Heb nog een hele leuke foto van hem waar hij heel leuk op staat dus die zal ik ook posten binnenkort. Voor Eska
En ik ben zeer benieuwd naar de kruising van een Ardbei en een Knijn.
*start fotosoep alvast maar op, ik ben niet zo snel.
*
quote:huillie!
Op zondag 29 juni 2003 00:01 schreef Loesje29 het volgende:[..]
We hadden afgesproken dat in overleg te doen... dus ik voel me een beetje bezwaard om zomaar foto“s hier neer te gooien van mensen.... Zou wel willen maar... snappie wat ik bedoel?
quote:Die kruising komt toch in augustus pas?
Op zondag 29 juni 2003 00:03 schreef Grobbenkuiken het volgende:[..]
En ik ben zeer benieuwd naar de kruising van een Ardbei en een Knijn.*start fotosoep alvast maar op, ik ben niet zo snel.
*
quote:Het maakt mij niet uit. Maar ik heb geen foto“s van mezelf gemaakt vandaag dus die heb ik niet om nu al te posten
Op zondag 29 juni 2003 00:04 schreef fotoloog het volgende:
huillie!
Oh we hebben trouwens fantastisch gepicknikt tussen de middag in het zonnetje met allerlei vreterij en drinken dat iedereen mee had. Was leuk
Het plan is om alle foto's te inventariseren en aan iedereen te vragen of ze herkenbaar op Fok gezet willen worden, en daar willen we ons eik wel aan houden ja.
quote:ja,gezellig! volgende keer graag op zondag! morgen word het weer mooi weer!,
Op zondag 29 juni 2003 00:06 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Het maakt mij niet uit. Maar ik heb geen foto“s van mezelf gemaakt vandaag dus die heb ik niet om nu al te posten
Dat zullen anderen moeten doenOh we hebben trouwens fantastisch gepicknikt tussen de middag in het zonnetje met allerlei vreterij en drinken dat iedereen mee had. Was leuk
quote:
Op zondag 29 juni 2003 00:09 schreef fotoloog het volgende:[..]
ja,gezellig! volgende keer graag op zondag! morgen word het weer mooi weer!,
En je zou er geen moeite mee hebben om die hele zondag in Sanadome in je bikini te moeten rondhupsen?
quote:Gamma, Bouwmarkt en Leen Bakker.
Op zondag 29 juni 2003 00:04 schreef heijx het volgende:[..]
Die kruising komt toch in augustus pas?
![]()
Die tijd heb ik wel nodig om met een qualitatief goede soep klaar te staan. ![]()
Ja, ja off topic ik weet.
quote:Oh trouwens... wel even tijdig harsen dan he iedereen
Op zondag 29 juni 2003 00:12 schreef Loesje29 het volgende:![]()
![]()
![]()
En je zou er geen moeite mee hebben om die hele zondag in Sanadome in je bikini te moeten rondhupsen?
quote:LOL.. nou mij zou het wel moeite kosten..
Op zondag 29 juni 2003 00:12 schreef Loesje29 het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
*alvast afmeld*
quote:loesje
Op zondag 29 juni 2003 00:12 schreef Loesje29 het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
quote:
Op zondag 29 juni 2003 00:13 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Oh trouwens... wel even tijdig harsen dan he iedereen
![]()
quote:Die bikini HOEFT niet aan heb ik begrepen.
Op zondag 29 juni 2003 00:13 schreef Maerycke het volgende:[..]
LOL.. nou mij zou het wel moeite kosten..
*alvast afmeld*
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbenkuiken op 29-06-2003 00:17]
quote:
Op zondag 29 juni 2003 00:13 schreef fotoloog het volgende:
loesje
~ga eens gauw naar bed!
truste!!!!!!!!!!!!
quote:Nou leuk hoor, wat een dol enthousiasme
Op zondag 29 juni 2003 00:13 schreef Maerycke het volgende:
LOL.. nou mij zou het wel moeite kosten..*alvast afmeld*
We doen het trouwens in overleg expres pas eind oktober zodat iedereen nog even de tijd heeft om zijn of haar lichaam bikini-klaar (proberen te) maken
quote:Sorry Loes.. geweldig plan.. maar ik ga liever haaien vangen met m'n blote handen dan mezelf in bikini hijsen voor zo'n actie
Op zondag 29 juni 2003 00:16 schreef Loesje29 het volgende:[..]
[..]Nou leuk hoor, wat een dol enthousiasme
We doen het trouwens in overleg expres pas eind oktober zodat iedereen nog even de tijd heeft om zijn of haar lichaam bikini-klaar (proberen te) maken
![]()
![]()
quote:Zou je zonder eventuele bikini-acties WEL mee willen naar een meeting? Want dan kunnen we het altijd nog in de groep gooien of er andere plannen zijn hoor
Op zondag 29 juni 2003 00:18 schreef Maerycke het volgende:
Sorry Loes.. geweldig plan.. maar ik ga liever haaien vangen met m'n blote handen dan mezelf in bikini hijsen voor zo'n actie
quote:Nou nee, ben je gek zeg.. als de hele meute graag daarheen wilt dan hoef je je plannen toch niet te veranderen zeg!! Dan zou ik me helemaal ongemakkelijk voelen
Op zondag 29 juni 2003 00:19 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Zou je zonder eventuele bikini-acties WEL mee willen naar een meeting? Want dan kunnen we het altijd nog in de groep gooien of er andere plannen zijn hoor
![]()
quote:*Kruipt achter de rug van Maerycke.*
Op zondag 29 juni 2003 00:18 schreef Maerycke het volgende:[..]
Sorry Loes.. geweldig plan.. maar ik ga liever haaien vangen met m'n blote handen dan mezelf in bikini hijsen voor zo'n actie
Waarom geen fijne boswandeling of gewoon terrasseren en vervolgens happen?
quote:Het was maar een idee dat op tafel kwam vanavond. Er is nog helemaal niet officieel afgesproken wat we de volgende keer gaan doen. We gaan in ieder geval een datum vastleggen en wie er ideeėn heeft... graag! Dit was er zomaar eentje. Misschien zijn er wel meer die er niet echt voor voelen, dus ga jij je NIET ongemakkelijk voelen. Deal?
Op zondag 29 juni 2003 00:21 schreef Maerycke het volgende:
Nou nee, ben je gek zeg.. als de hele meute graag daarheen wilt dan hoef je je plannen toch niet te veranderen zeg!! Dan zou ik me helemaal ongemakkelijk voelen
Zou het wel leuk vinden als je de volgende keer ook mee gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |