Ik hoop voor je dat ze dit jaar gewoon al open zijn maar heb er een hard hoofd in.
Maar in ieder geval alvast een prettige vakantie
Op Schiphol Plaza kunt u 365 dagen per jaar, 7 dagen per week terecht. Het winkelcentrum is geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur. De supermarkt van Schiphol Plaza, Foodvillage is geopend van 06.00 uur tot 24.00 uur.
dit staat ook op de site van hun anderhalf uur voordat de eerste vlucht vertrekt gaan de winkels open.
en dit klopte niet alles was gelijk open dat duurde zo´n 10 minuten maar dan is alles gewoon open hoor
quote:Schiphol Plaza is geen tax free, maar gewoon een soort winkelcentrum, ook voor de niet-reizigers.
Op vrijdag 27 juni 2003 17:32 schreef Ruud1976 het volgende:
Op Schiphol Plaza kunt u 365 dagen per jaar, 7 dagen per week terecht. Het winkelcentrum is geopend van 07.00 uur tot 22.00 uur. De supermarkt van Schiphol Plaza, Foodvillage is geopend van 06.00 uur tot 24.00 uur.
quote:maar als je buiten de eu gaat turkije, egypte enz. dan kun je een slof marlboro voor 20 euro halen
Op vrijdag 27 juni 2003 17:41 schreef static het volgende:[..]
Schiphol Plaza is geen tax free, maar gewoon een soort winkelcentrum, ook voor de niet-reizigers.
quote:Schiphol Plaza is niet tax-free, is voor de douane.
Op vrijdag 27 juni 2003 18:06 schreef lieverd23 het volgende:[..]
maar als je buiten de eu gaat turkije, egypte enz. dan kun je een slof marlboro voor 20 euro halen
quote:Precies.
Op vrijdag 27 juni 2003 15:56 schreef schatje het volgende:
Eerste vlucht>> alles open.
quote:Das waar, foutje... Maar, ik ben een paar jaar geleden met een vlucht van 5 uur 's morgens gevlogen en toen was het tax-free gedeelte volgens mij ook nog niet open.
Op vrijdag 27 juni 2003 17:41 schreef static het volgende:[..]
Schiphol Plaza is geen tax free, maar gewoon een soort winkelcentrum, ook voor de niet-reizigers.
op drank en tabak na dan
quote:Op de Gran Canaria vluchten moet je volgens mij zelfs weer 2,5 uur van te voren aanwezig zijn. Dus je hebt er wel degelijk wat aan als vermaak.
Op zaterdag 28 juni 2003 13:33 schreef NIels25 het volgende:
als het open is heb je er geen ruk aan, want een hoop is net zo duur als in de normale winkels in je eigen dorp/stadop drank en tabak na dan
Had het er laatst nog over met een vriendin die mee gaat... Hoop dat het open is...
quote:Is open.
Op zaterdag 28 juni 2003 22:14 schreef Devilish19 het volgende:
Hoop dat het open is...
quote:Dat klopt.
Op zondag 29 juni 2003 00:59 schreef Poepoog het volgende:
Het is anderhalf uur voor vertrek eerste vlucht open.
quote:
Op zondag 29 juni 2003 01:02 schreef KatSlater het volgende:[..]
Dat klopt.
quote:Welles
Op zondag 29 juni 2003 01:23 schreef Steve-O het volgende:
-edit- offtopicschiphol is toch niet meer taxfree
Voor vluchten buiten de EU zo en zo... Binnen de EU gelden speciale voorwaarden.
[Dit bericht is gewijzigd door YPPY op 29-06-2003 09:30]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |