quote:Das zeker niet duur...
Op woensdag 24 september 2003 14:45 schreef basset het volgende:
Das nie duur als de sub erbij zit...toch?
quote:Hoe heet die zaak? Ik ben regelmatig in Eindhoven vandaar.
Op woensdag 24 september 2003 11:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Mijn luidsprekers binnenkort op te halen in Best a 542,- euro...
quote:Sub is het middelste model en kost 181 euro, de zaak/internetshop heet bestekeus.nl
Op woensdag 24 september 2003 14:54 schreef basset het volgende:
Wat kost die sub en waar? Als ik vragen mag
quote:Nope, eerder andersom... Maar dat heeft weinig met persoonlijke voorkeuren te maken...
Op woensdag 24 september 2003 15:30 schreef macondo het volgende:
Wordt Magnat overigens hoger aangeslagen dan Mordaunt Short? (in het algemeen dan)
quote:Laat me (waarschijnlijk) volgende week trouwens eerst een review posten, inc foto's
Op woensdag 24 september 2003 14:54 schreef basset het volgende:
Wat kost die sub en waar? Als ik vragen mag
quote:Das nie duur zeg. Ik heb me gisteren ook laten overtuigen om een sub te kopen, die van 141 klinkt ook goed (ik denk dat 50W ook wel voldoende is) Alleen zit er wel iets voor die speaker? Want met katten lijkt die woofer zo mij niet het beste model wat je kunt nemen.
Op donderdag 25 september 2003 12:39 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Laat me (waarschijnlijk) volgende week trouwens eerst een review posten, inc foto's
edit- laat maar ik zie het al, zit er gewoon bij, maar ik denk toch dat ik voor zoeen met hard gat aan de voorkant ga.
quote:We hebben thuis wel katten, maar de enige die ooit graag op mijn kamer lag is er ook al 3 jaar niet meer geweest... Dus dat betreft valt het wel mee. Echt duur zijn ze niet, ben zeer benieuwd naar de prestaties Volgende week, LOTR: FOTR en SW Episode II zullen wel de benchmarks worden...
Op donderdag 25 september 2003 12:57 schreef basset het volgende:[..]
Das nie duur zeg. Ik heb me gisteren ook laten overtuigen om een sub te kopen, die van 141 klinkt ook goed (ik denk dat 50W ook wel voldoende is) Alleen zit er wel iets voor die speaker? Want met katten lijkt die woofer zo mij niet het beste model wat je kunt nemen.
edit- laat maar ik zie het al, zit er gewoon bij, maar ik denk toch dat ik voor zoeen met hard gat aan de voorkant ga.
quote:Lijkt me heel verstandig, mijn moeder verklaart me ook voor gek dat ik nu WEER (na anderhalf jaar geleden een Sony totaalsetje aangeschaft te hebben) speakers en een versterker ga kopen voor een krappe 1000 euro...
Op donderdag 25 september 2003 13:31 schreef macondo het volgende:
Ik ga nu maar alvast beginnen dan met het veel bloemen geven aan mijn vriendin..
Maar hou wel genoeg over voor je set
quote:Geluidskaart moet je zelf weten, maar 5.1 is prima, begin niet aan 7.1 oid als je er niet de ideale opstelling voor kunt maken...
Op donderdag 25 september 2003 13:56 schreef murphy22 het volgende:
ik ga binnenkort een nieuwe pc kopen, en daar komt een 7.1 geluidskaart (terratec) nou had ik het idee om een dvd set met speakers te kopen (alles in 1 set) voor een euro of 200 (of 300...)
maar probeleem is dat er digitaal geluid IN moet kunnen, alleen de meeste kunnen dit nietimand een idee?
Verder kan dat prima analoog, of heb je de beschrijvingen van diverse speakersetjes nog niet bekeken?
Als je trouwens een 5.1 totaalset (DVD-speler, reciever en speakers ineen) dan heb je voor 200-300 geen top spul, en dan kan ik je aanraden om als je toch alleen puur voor de PC iets zoekt een goede logitech/creative set te zoeken...
Met de gemiddelde huiskamer kun je dat vergeten en is het alleen interessant als je een grote en lege rechthoekige kamer kan inrichten als homecinema waarbij je zelf ongeveer in het midden van de kamer zit.
In mijn situatie, als ik een rear zou kopen dan heb ik die letterlijk in mn nek liggen.
Of je moet alleen wonen, ik kan nog zoveel bloemen kopen als ik wil, maar alleen het idee al opperen weet ik al meteen het antwoord op voor ik mn zin afgemaakt heb
haha
Dus je hebt ook deze 5.1 opstelling
Moet je maar eens op die site van hun kijken. Echt bizar!
[Dit bericht is gewijzigd door basset op 25-09-2003 14:55]
quote:Was het maar waar, maar ik ben ook maar 20 jaar met een redelijk laag inkomen hoor...
Op donderdag 25 september 2003 14:54 schreef basset het volgende:haha
Dus je hebt ook deze 5.1 opstelling
[afbeelding]Moet je maar eens op die site van hun kijken. Echt bizar!
Pics en review komt dus binnenkort als het meezit..
quote:Haha ik had 'm nog voor 289.-
Op vrijdag 26 september 2003 20:57 schreef Skull-splitter het volgende:
*kuch* Stassen gooit de prijs omhoog naar 399 voor de SR-4300
Ik gooi gewoon die prijs op tafel bij een lokale dealer en begin dan te zeuren...
Ik weet nog niet of ik voor de Marantz 4300 of de HK3550 ga. Ik ga maar eens goed luisteren. Liefst koop ik eigenlijk ook wel bij een winkel bij mij in de stad.
Omdat ik al een DVD21 heb neig ik wel meer naar de HK trouwens.
Of misschien gewoon de 2550 aangezien ik geen echtte "grote" verschillen gezien heb tussen deze 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |