quote:Je FAQ komt een beetje aggressief op me over? Veel gepest?
Op vrijdag 4 juli 2003 17:28 schreef Lithion het volgende:
Zouden mensen met wat exotische browsers willen kijken of m'n nieuwe design aan de eisen voldoet?Ik weet dat hij werkt in IE, Netscape en Mozilla, dus als er nog wat mensen met Safari, Opera e.d. even zouden willen kijken, graag.
quote:Ja en?
Op vrijdag 4 juli 2003 17:37 schreef UltraBrain het volgende:
Je FAQ komt een beetje aggressief op me over?
quote:Banner vind ik onwijs mooi, maar de layout heeft niet mijn smaak.
Op donderdag 3 juli 2003 21:25 schreef flex01 het volgende:
whatsup1
quote:Onwijs mooi design + layout
whatsup2
quote:Niet mijn smaak
whatsup3
quote:banner is koel als je dat stomme msn dingetje dumpt
nieuwste:
community
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 17:28 schreef Lithion het volgende:
Opera
Deze site gaat over onze site naar de states. Hebben jullie nog iets wat leuk zou zijn om toe te voegen en/of te wijzigen?
dit is mijn websitetje, het stelt niet veel voor omdat het bij msn groups is gehost maar in 2001 had ik het gewoon ff niet anders. nog een nadeel is dat je je moet aanmelden maar dat komt wel goed denk ik. laat ff weten wat je ervan vindt.
quote:dot.tk banner
Op maandag 7 juli 2003 08:35 schreef kippiej het volgende:
www.rughaargoesusa.tkDeze site gaat over onze site naar de states. Hebben jullie nog iets wat leuk zou zijn om toe te voegen en/of te wijzigen?
quote:dot.tk banner
Op maandag 7 juli 2003 08:38 schreef Dr.DarkXL het volgende:
www.davidkramer.tkdit is mijn websitetje, het stelt niet veel voor omdat het bij msn groups is gehost
maar in 2001 had ik het gewoon ff niet anders. nog een nadeel is dat je je moet aanmelden maar dat komt wel goed denk ik. laat ff weten wat je ervan vindt.
quote:Ik vind het er goed uitzien, gewoon duidelijk! Leuke knopjes trouwens!
Op maandag 7 juli 2003 08:35 schreef kippiej het volgende:
www.rughaargoesusa.tkDeze site gaat over onze site naar de states. Hebben jullie nog iets wat leuk zou zijn om toe te voegen en/of te wijzigen?
quote:nice, maar misschien een ideetje om je eens in het fenomeen stylesheets in te lezen? dan hoef je niet niet 83 keer de <font> tag in je source te zetten, scheelt erg veel werk
Op maandag 7 juli 2003 10:42 schreef inkie1010 het volgende:
Pas vernieuwd: gitaar.inkieweb.nl
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
quote:Nope gebeurdt weinig bij mij
Op maandag 7 juli 2003 12:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Wil iemand even kijken of deze site bereikbaar is?
Ik heb sinds kort Apache webserver geïnstalleerd en ben benieuwd of de site ook vanaf andere PC's te bereiken is. Bij mij doet ie het, maar dat komt misschien omdat het dan lokaal opgehaald wordt ofzo.
http://217.121.111.169
quote:TEST
Ik heb sinds kort Apache webserver geïnstalleerd en ben benieuwd of de site ook vanaf andere PC's te bereiken is. Bij mij doet ie het, maar dat komt misschien omdat het dan lokaal opgehaald wordt ofzo.
quote:Yeps
quote:Ik vind de nieuwe mooier. Ziet er erg strak uit vind ik
Op zondag 6 juli 2003 23:19 schreef Chilly_Jillie het volgende:
Wat ziet er beter uit?of
quote:De eerste. Overzichtelijk en passend bij het onderwerp. Hij doet alleen een beetje leeg en kaal aan. Breng iets meer kleur in het grijze gedeelte en zorg ervoor dat de header er iets duidelijk uitspringt.
Op zondag 6 juli 2003 23:19 schreef Chilly_Jillie het volgende:
http://www.kingtone.nlof
Ik zie eigenlijk niet wat er mis is met je oude dat je een compleet nieuwe versie wil maken. De tweede versie is niet overzichtelijk en bij http://www.kingtone.nl/new/kingtones.html bijvoorbeeld zijn die leuke plaatjes van je splash weer weg waardoor het er leeg, kaal en gewoon niet uitziet....
ik zou het dus zeker bij de eerste houden. De tweede vind ik trouwens ook helemaal niet bij een ringtone site horen!
is ie af
heb hem al een paar keer eerder gepost toen ie nog vol in ontwikkeling was
quote:Is nix mis mee.. wel het leuke van het maken van een nieuw ontwerp
Op maandag 7 juli 2003 17:54 schreef ELTino het volgende:[..]
Ik zie eigenlijk niet wat er mis is met je oude dat je een compleet nieuwe versie wil maken.
quote:Tres bien!
Op maandag 7 juli 2003 22:06 schreef nurdasbeste het volgende:
op een paar spelfouten na
en track2 die nog veranderd wordtis ie af
quote:ziet er super uit!
Op maandag 7 juli 2003 22:06 schreef nurdasbeste het volgende:
op een paar spelfouten na
en track2 die nog veranderd wordtis ie af
Het is gaming-clan. Gat over Counter Strike (game). En moet nog klein beetje bewerkt worden. Maar het is bijna klaar.
[Dit bericht is gewijzigd door McDonals op 08-07-2003 13:45]
Die vorige vonden jullie niet zo... dus ben weer opnieuw aan de slag gegaan.
Knoppen zijn stylesheets. In de hele website zitten maar 5 images en 1 flash filmpje.
Knoppen werken in IE 6 en Opera 7 (ik heb 7.11) iig goed, dus met mouseover. Netscape ben ik niet zeker van of ze dan werken (als ze het maar doen, voor de rest vind ik het niet zo heel belangrijk).
De jukebox is Windows Media Player based, ik heb nu New-Dance-Radio doorgekoppeld (ik draai voor NDR dus met toestemming ja), werkt bij mij (nog?) niet in Opera.
Idee: snel, overzichtelijk, simpel.
De teksten zijn totale onzin, maar gaat even om het idee, om zo ook de scrollbars te zien.
Ik werk expres met frames omdat ik alles in 1 beeld wil houden, puur tabellen vind ik persoonlijk niet passen bij deze site.
Let nog even niet op hoe de source van de main in elkaar zit, vol met <BR> tags ... dat worden allemaal tabellen.
Voor de rest zou de source vrij clean moeten zijn doordat alles met stylesheets is gemaakt....
Graag jullie idee erover!
Nog ter info: het is 'n drive-in show en een pagina van 2 (radio) dj's.
hier is de link: http://www.xms.nl/newdesign
de site is 800x600 based, zodat ie voor iedereen toegankelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |