abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11463418
quote:
Op zondag 29 juni 2003 23:05 schreef Dash-X het volgende:
www.symbolic.nl (ben er nog hard aan bezig maar zo ff tussendoor even een checkup)

*In opera werkt ie zoiezo niet best ivm iframes.. word aan gewerkt

hij is mooi, maar het witte menu is lastig te lezen, niet onleesbaar, gewoon lastig
die data in italic is een beetje lelijk
dit stippeldingen als border om een foto is wel mooi, maar het is minder storend als je dan een andere achtergrond zou nemen bv iets egaals
Verder ziet het er goed uit
pi_11463476
quote:
Op maandag 30 juni 2003 01:23 schreef sgoldie het volgende:
hier is de opzet van mijn aankomende site:
http://home.wanadoo.nl/s.gb/sandor/

Iemand suggesties of tips?

intro hou ik niet van
dubbele border-right rechsboven, onderaan en rechtsonder
je hebt niet veel info op je site je zou alles kwijt kunnen op 1 pagina dat zouden meer mensen eigenlijk moeten doen, alles op 1 pagina... mjah laat ook maar
pi_11484407
quote:
Op maandag 30 juni 2003 01:23 schreef sgoldie het volgende:
hier is de opzet van mijn aankomende site:
http://home.wanadoo.nl/s.gb/sandor/

Iemand suggesties of tips?

Je knoppen (navigatie) kloppen niet helemaal... alleen het midden van de knop is een hit-gebied. Dat zou ik dus helemaal maken.

Daarnaast staat er rechts boven, rechts onder en gewoon onder inderdaad een dubbele lijn. Dat ziet er niet echt mooi uit.

Je intro is inderdaad wel erg cool gemaakt. Maar de intro is spannender dan de site zelf. Hij is een beetje kaal. Ik zou bv. die graffiti-text die in de intro zit ook terug laten komen in je site (niet zo sterk als in de intro dan). Dat kleedt het geheel al wat meer aan.

whatever!
pi_11486032
quote:
www.symbolic.nl (ben er nog hard aan bezig maar zo ff tussendoor even een checkup)

Heel erg cool Ziet er erg mooi uit...
2 opmerkingen alleen:

1. wit op mid-grijs is niet heel erg goed te lezen... dus eigenlijk zou ik voor het hoofdmenu bovenaan een andere kleur nemen. (evenals die nieuwsticker onderaan de site)

2. je contact formulier past er niet echt bij... geen opmaak enzo. Ik zou, net zoals login, daar CSS gebuiken om bv. een border van 1px om de velden heen te zetten... misschien de font wat kleiner, en de font van "Bericht" is anders dan van de rest... Overigens is de text hier een stuk groter dan door de rest van de site.

Verder... nogsteeds... erg cool

whatever!
pi_11486124
quote:
Op zondag 29 juni 2003 08:49 schreef Vampier het volgende:
http://vampier.priveterrein.nl/index.php

ben ik weer

toegevoegd zijn:

- reactie systeem
- archief
- betere opbouw (topic weergave herschreven )
- edit/delete/add topics
- edit/delete replies
- laatste 7 posts
- enkelle foutjes uit de custom 'UBB' parser gehaald
- file delete toegevoegd in het file gedeelte
- inlog pass beveiligd met md5 hash

Page restyled

commentaar is welkom

Ook erg leuk in elkaar gezet ziet er leuk uit...

Alleen vind ik de titel-banner er niet echt bij passen... daar zou ik iets anders (leukers) van maken...

whatever!
pi_11486419
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 13:48 schreef genius995 het volgende:

[..]

Heel erg cool Ziet er erg mooi uit...
2 opmerkingen alleen:

1. wit op mid-grijs is niet heel erg goed te lezen... dus eigenlijk zou ik voor het hoofdmenu bovenaan een andere kleur nemen. (evenals die nieuwsticker onderaan de site)

2. je contact formulier past er niet echt bij... geen opmaak enzo. Ik zou, net zoals login, daar CSS gebuiken om bv. een border van 1px om de velden heen te zetten... misschien de font wat kleiner, en de font van "Bericht" is anders dan van de rest... Overigens is de text hier een stuk groter dan door de rest van de site.

Verder... nogsteeds... erg cool

ik weet et ik weet et.. dat contact ding werkt wel alleen moet er nog even een stylesheetje voor maken. dat login ding werkt ook nog niet en dus ook nog niet de juiste lay out.. dat veranderd nog.

en dat slecht leesbare.. i know.. word ook al aan gewerkt

dinsdag 1 juli 2003 @ 16:03:08 #157
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_11489113
quote:
Op maandag 30 juni 2003 10:09 schreef oling.org het volgende:

[..]

Brute intro! Ik ben alleen zelf niet zo'n fan van een complete flash-site. Je gebruikt ook een erg klein lettertype en houd niet genoeg marges bij die utrecht-info van de rand. Het design is wel vrij kaal, komt er nog een logo bij of wat dan ook? Nogmaals - de intro is bijzonder bruut, vooral dat glas effect, maar dat zal ongetwijfeld een mooi standaard verhaaltje zijn?

Dankjewel!
ja, is beetje kaalig verder bij de menu's,maar het probleem is dat ik geen scrollbalk krijg in die grijze tekstvlakken, dus kan ik er maar beperkte tekst in kwijt
Als iemand mij daarmee wilt helpen hoor ik het graag!
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:04:49 #158
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_11489166
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 15:32 schreef CrAzY_HawK het volgende:
http://deaflan.vze.com/

de eerste dove lan party clan van hele nederland
ik organiseer het..

hele Nederland?jij turk zijn?

De eerste Dove Lan Party Clan van hele Nederland!!::..

pi_11489361
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:03 schreef sgoldie het volgende:

[..]

Dankjewel!
ja, is beetje kaalig verder bij de menu's,maar het probleem is dat ik geen scrollbalk krijg in die grijze tekstvlakken, dus kan ik er maar beperkte tekst in kwijt
Als iemand mij daarmee wilt helpen hoor ik het graag!

* genius995 start FlashMX op

...
Maak een text-veld aan ... maak deze zo groot als je wilt. Zorg er wel voor dat het tekstveld een Dynamic tekstveld is (of input). Vervolgens open je de Components (Flash UI Components). Zie je staan: ScrollBar.

Sleep de scrollbar vanuit de components naar/in het tekstveld. Typ ff wat lange meuk in het tekstveld ... CTRL+ENTER om te testen...

En voila Een tekstveld mét scrollbar.

whatever!
  dinsdag 1 juli 2003 @ 18:42:00 #160
10954 Vampier
SoCal FTW
pi_11492254
quote:

Met 2 tieten in beeld haken de meeste bedrijven al meteen af.
Free people own guns! Slaves do not!
  dinsdag 1 juli 2003 @ 19:37:11 #161
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_11493250
* Tazz valt wel een beetje in het niets bij alle flash guru's e.d. , maar wil toch vragen of iemand zin hebt om mijn geknutsel te beoordelen.. www.scott-wendy.tk
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_11494049
wie beoordeelt mijn site:

http://www31.brinkster.com/fietstocht2003

voor de kenners, er zit inderdaad iets in van het layout van lycos

woensdag 2 juli 2003 @ 00:58:25 #163
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_11501206
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 10:59 schreef Peewee het volgende:
Ik heb pas de site welke ik in beheer heb een beetje aangepast. Dat was op verzoek van de opdrachtgever. Zelf vind ik 't wel goed gelukt, maar ik weet niet hoe het nou op andermans pc uitziet.

Als je reageert zou ik ook graag je schermresolutie willen weten.

kijk even op: tapperie.nl

Dank u!

misschien leuk om de scrollbalk een gelijk kleurtje te geven als de site.
  woensdag 2 juli 2003 @ 19:08:24 #164
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_11517458
hoe vinden jullie nu mijn aanpassingen aan mijn site?
zie ondertitel
  woensdag 2 juli 2003 @ 23:55:39 #165
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_11525352
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 00:58 schreef sgoldie het volgende:

[..]

misschien leuk om de scrollbalk een gelijk kleurtje te geven als de site.

Hoe dat dan? Is trouwens geen gek idee!

EDIT: ik zoek zelf effe,..

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  donderdag 3 juli 2003 @ 01:30:09 #166
46758 sgoldie
-= L.A.V.A.B =-
pi_11527103
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 23:55 schreef Peewee het volgende:

[..]

Hoe dat dan? Is trouwens geen gek idee!

EDIT: ik zoek zelf effe,..

is simpel javasriptje voor, gewoon in de SOURCE kijken bij de eerste de beste site die het ook heeft.
  donderdag 3 juli 2003 @ 02:39:44 #167
53504 Goodfellow
Fuck the World
pi_11527691
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:00 schreef The_Gunman het volgende:
Digital IT Service

ik moet alleen de pagina waar de klanten moeten inloggen beveiligen
iemand idee wat daarvoor het beste is (zodat ze de source bijv niet kunnen lezen)

1e opmerking :
In je prijslijst staat de zin : Prijsen alleen uitwendig

Prijsen met een S ?
Staat niet echt professioneel he ?

U hebt gezocht op prijsen:

Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.

U hebt gezocht op prijzen:

RESULTAAT (maximaal 20 woorden)

prij·zen1 (ov.ww.)
1 respect of bewondering uiten voor => iemands lof zingen, iem. een /pluim/veer/ op zijn hoed steken, iem. een veer in zijn /gat/kont/ steken, iem. in het zonnetje zetten, iem. lof toezwaaien, loven, roemen, zegenen

prij·zen2 (ov.ww.)
1 van een prijs voorzien

2e opmerking :
Je gaat toch geen javascript gebruiken om een login op een site te gooien ?
Dit doe je doormiddel van SQL-PHP / HTAccess ofzow , dit is echt waardeloos dat javascript

3e opmerking :
Als ik van Home -> Nieuws ga , verschuift de site ongeveer 2 mm naar links op me beeldscherm. je zal wel iets niet goed uitgelijnd hebben ofzo. want ga ik terug van Nieuws -> home gaat de hele site weer naar rechts.

4e opmerking :
Als directeur zijnde een Yahoo email adress hebben ?
digitalitservice@yahoo.co.uk
get real en registreer een echt domein. tenzij je klanten wilt afschrikken en over wil komen als een fake bedrijfje die niet de moeite nemen om alles tot in de puntjes goed uit te werken.

5e opmerking :
Ik zie ook dat jullie aan webdesign doen,
op die site van HandIT staan plaatjes van een DELL computer.
Wist je dat je gezeik kan krijgen als je geen toestemming hebt van DELL om die plaatjes op je site te gebruiken ?
Als je voor een bedrijf een site maakt zorg dan in ieder geval dat je er toestemming voor hebt van DELL of desbetreffende leverancier, want anders kan het je nog wel eens in de koude kleren gaan zitten mocht het tot een rechtzaak komen.

6e opmerking :
Die heb ik nog niet kunnen vinden

Dit was het wel zo een beetje

[Dit bericht is gewijzigd door Goodfellow op 03-07-2003 02:53]

Mocht ik door de drank bezwijken
Mocht ik naar de donder gaan
Laat dan op mijn grafsteen prijken:
Hij kon niet meer op z'n benen staan!
pi_11536030
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 11:00 schreef The_Gunman het volgende:
Digital IT Service
Moehahahahaha

Moet toch iedere keer weer lachen om jouw initiatieven..... jij had het toch ook geprobeerd met je zogenaamde webdesignbedrijf mvbdesign op lycos? Daarvan was het niveau lager dan het gemiddelde niveau op sitechecks.nl en dat zegt genoeg.... Misschien moet je eens contact opnemen met Turismo, hij wil het ook nog wel eens proberen met YourPixel

Maar goed, genoeg jouw persoontje afgezeken. Terug naar IT Digital Service.

Mijn eerste indruk is lachen. Een ondertitel als 'We Bring ICT Closer To You' is al genoeg om aan het lachen te krijgen. Ik mis overigens ook een fatsoenlijk logo of header.

Je site staat trouwens ook bij een gratis host voor als je het nog niet door had. Misschien is een domein naam aanvragen een goed idee, zodat je ook echte emailadressen krijgt ipv digitalictservice@yahoo.co.uk

Die popup van vakantie is trouwens totaal voor niemand boeiend. Doe jezelf niet belangrijker voor dan je bent en iets als Directeur bij contact zetten terwijl je met een vriendje een site hebt gemaakt werkt bij mij echt op mijn lachspieren. Ook dat hij dan ass directeur is is nogal komisch :p

Je vormgeving vind ik matig en niet in balans. Het spettert er niet vanaf. Kijk bijv eens naar het onderste lijntje ten opzichte van de rechter en linker kolom. Verder zijn het balken met plaatjes ertussen geflikkerd die een professioneel moeten aandoen maar hun doel voorbij schieten. Kijk ook eens naar de uitlijning van de tekst en zorg ervoor dat tekst en dergelijke niet zo dicht bij de kant zitten.

* ELTino kijkt in de source

Jezus, je zet gewoon een spatie voor iedere zin Ooit gehoord van marge's instellen of cellspacing/padding?

Als ik naar een andere pagina ga, bijv. van home naar nieuws dan verschuift de linker kolom ook een beetje. Verder vind ik het donker en eentonig. Gebruik een steunkleur om het blauw bij te staan en om als contrast te dienen.

Over de inhoud kan ik echt kort zijn want ik hoop dat dat niet serieus is.
- Under Construction staat nooit goed.
- 'Datas' bestaat niet als woord. Het is datums of data.
- 'Exc btw' ? Ik kom Digital IT service niet tegen in het handelsregister dus hoe kan je in godsnaam btw rekenen?
- 'Prijzen alleen uitwendig' .....

* ELTino moet zichzelf oprapen van de grond van het lachen

Are you serious? Je bedoelt dat je een doekje over de computer kast haalt? Als je ook maar iets van de binnenkant schoon maakt is het al inwendig. Ja hé, ik ga jou betalen om met een doekje over mijn beeldscherm te gaan :S
- 'Meerprijs 15 inch monitor = ¤ 0,-' alleen er staat nergens wat het gewoon schoonmaken van een monitor kost.
- 'Prijsen' is geen nederlands woord, net zoals 'Reapareren'
- Wat is klein formaat laserprinter? Ik vind die van mij wel klein namelijk. Wie bepaalt het formaat? Wat is groot en wat is klein?
- 'of u wilt uw opgeven' is dat een nederlandse zin?
- Waar de fuck slaan die 'visitekaartjes' op bij contact? Niet echt handig om een emailadres ofzo over te nemen en het voegt totaal niks toe, behalve dat het sukkelig staat eerlijkgezegd. Is hetzelfde als je bijv. alle tekst van de website als plaatje zou opslaan.
- 'Made By Michael van Ballegoie en Ron Fransens' is ook nergens voor nodig en er is niks om trots op te zijn eerlijk gezegd.

quote:
WebDesign van Digital IT Service
heeft als doel creatieve en effectieve websites te maken daarom gebruiken wij ook de programma's waarmee je ook dat resultaat krijgt.
En dan zie ik daaronder dit staan
quote:
Hieronder zie je een paar Programma's waarmee wij werken:
> Dreamweaver
> Photoshop
> Gif Animator
> Frontpage
> Paint Shop Pro
Frontpage?

Aan je source te zien gebruik je dat ook. Vind al 33 fouten op een pagina die je definieert als html 4.01 Transitional.

Verder:

- Je gebruikt   als marge
- Je hebt geen encoding gedefinieerd
- Je source stikt van de fouten
- Je gebruikt geen stylesheets, tenminste. Je geeft ze per pagina terwijl het handige juist is dat je het maken kan updaten in 1 bestand.
- Zeker in frontpage gemaakt aangezien je de tekst opmaakt met font-tags en daarin ook gewoon alles zet zoals kleur, grootte en vorm.

Laat ik dan ook maar niet over je l33t no-right-click script gaan beginnen en al zeker niet over je wachtwoord beveiliging. Dat is bij Try2Hack.nl ongeveer niveau 0,5 en 1 kan mijn moeder al doen.

Spijt me trouwens als ik af en toe misschien een beetje hard ben, maar de site rammelt echt aan alle kanten. Bekijk je 'onderneming' nog eens kritisch, doe jezelf niet groter voor dan je bent, bekijk je site eens goed en ga eens naar www.w3schools.com om html te leren. Laat dan de teksten eens herschrijven en doe dan ook wat design tutorials. Als je echt een IT onderneming wilt oprichten (zónder webdesign natuurlijk) en je hebt nog een goede site nodig, klop dan eens aan bij mijn onderschrift.

Oej, misschien een beetje lang geworden maar ik heb mijn punt duidelijk kunnen maken. Succes nog!

donderdag 3 juli 2003 @ 21:19:40 #169
38305 iemoe
~Cruising Voodoo Doll~
pi_11544086
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 14:58 schreef ELTino het volgende:

[..]

Moehahahahaha

ELTino is in vorm
- roomijs met stukjes melkchocolade is lekker!
pi_11544138
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 19:37 schreef Tazz het volgende:
* Tazz valt wel een beetje in het niets bij alle flash guru's e.d. , maar wil toch vragen of iemand zin hebt om mijn geknutsel te beoordelen.. www.scott-wendy.tk

ziet er wel grappig uit, voor een leek
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_11547456
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 16:11 schreef genius995 het volgende:

[..]

* genius995 start FlashMX op

...
Maak een text-veld aan ... maak deze zo groot als je wilt. Zorg er wel voor dat het tekstveld een Dynamic tekstveld is (of input). Vervolgens open je de Components (Flash UI Components). Zie je staan: ScrollBar.

Sleep de scrollbar vanuit de components naar/in het tekstveld. Typ ff wat lange meuk in het tekstveld ... CTRL+ENTER om te testen...

En voila Een tekstveld mét scrollbar.

thx die kende ik nog niet In Flash 5 had je dat nog niet geloof ik
pi_11549350
Okee, hier mijn site-jes:

www.coldice.nl
www.compascomputers.nl
www.conpas.nl

Wat vinden jullie ervan?? Graag tips / suggesties /verbeteringen en problemen die jullie tegekwamen..

pi_11556915
Ook ik heb wel eens een slotje gehad...
  vrijdag 4 juli 2003 @ 17:28:01 #175
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_11565412
Zouden mensen met wat exotische browsers willen kijken of m'n nieuwe design aan de eisen voldoet?

Ik weet dat hij werkt in IE, Netscape en Mozilla, dus als er nog wat mensen met Safari, Opera e.d. even zouden willen kijken, graag.

http://www.lithion.net/

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')