het kan zomaar zijn dat de grootte van je monitor niet uitmaakt (size doesn't matter), maar dat resolutie the name of the game is...maar dat weet ik dan weer niet. enlighten me!
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 23:08 schreef iemoe het volgende:
het kan zomaar zijn dat de grootte van je monitor niet uitmaakt, maar dat resolutie the name of the game is...
Met 1024x768 ziet ie er prima uit
quote:hoe groot is tie?
Op zaterdag 28 juni 2003 09:26 schreef r.o.b het volgende:[..]
Met 1024x768 ziet ie er prima uit
quote:17"
Op zaterdag 28 juni 2003 09:48 schreef iemoe het volgende:[..]
hoe groot is tie?
je monitor dan hè![]()
maar ik denk dat dat er weinig mee te maken heeft
quote:weet niet waar ik moet beginnen eigenlijk...
Op zaterdag 28 juni 2003 11:57 schreef Husserl het volgende:
Mijn website in opbouw...http://users.skynet.be/bk335010/
om even de botte bijl uit de schuur te pakken, het lijkt werkelijk nergens op.
begin eens om in Dreamweaver niet het 'direct-klaar' scherm te gebruiken. kijk bij sites die je mooi vindt eens in de source, reuze leerzaam.
een basisding als een font/fontgrootte voor je tekst is zelfs nergens te vinden joh!
linkje: Handleiding HTML.
[Dit bericht is gewijzigd door iemoe op 28-06-2003 12:29]
quote:geloof het ook niet, maar ik snap het toch nooit
Op zaterdag 28 juni 2003 10:18 schreef r.o.b het volgende:[..]
17"
maar ik denk dat dat er weinig mee te maken heeft
dank u!
Dat hij ontzettend mooi is en er supergelikt uitziet, weet ik zelf natuurlijk ook wel.
Maar wat ik even wil weten is of hij ook in andere browsers, andere OS'en (Linux, Macintosh) er goed uitziet. Past de tekst overal binnen de kaders? Zijn de kaders transparant (je moet de achtergrond-foto erdoorheen kunnen zien)? Sluiten de frames (en de achtergrondfoto's) overal goed op elkaar aan? Werken de mouseovers bij de kaart en foto's goed?
Onder IE6 en Mozilla onder W2K en WinXP werkt alles iig perfect maar andere configs heb ik nog niet echt kunnen testen. Wel weet ik dat in IE5 en ouder de transparantie van de kaders niet helemaal goed werkt maar dat is dus bekend, en niks aan te doen.
quote:patser!
Op zaterdag 28 juni 2003 19:40 schreef Schorpioen het volgende:Dat hij ontzettend mooi is en er supergelikt uitziet, weet ik zelf natuurlijk ook wel.
maar is wel waar
hiero Opera 7.11 - XP Home - 1280x960
hoort de onderkant van de P net over het randje te fietsen?
ben ik weer
toegevoegd zijn:
- reactie systeem
- archief
- betere opbouw (topic weergave herschreven )
- edit/delete/add topics
- edit/delete replies
- laatste 7 posts
- enkelle foutjes uit de custom 'UBB' parser gehaald
- file delete toegevoegd in het file gedeelte
- inlog pass beveiligd met md5 hash
Page restyled
commentaar is welkom
quote:Ja, dat hoort wel. Je ziet wel de overgang idd, het bovenste gedeelte is een gif plaatje, onderste een behoorlijk gecomprimeerd jpgje en dan krijg je een wat minder mooie overgang. Maar daar is volgens mij niks aan te doen, zonder de site om te gooien of 3 keer zo zwaar te maken...
Op zaterdag 28 juni 2003 23:19 schreef iemoe het volgende:[..]
patser!
maar is wel waar
hiero Opera 7.11 - XP Home - 1280x960
hoort de onderkant van de P net over het randje te fietsen?
Maar hij doet het met opera dus ook, mooi.
quote:het bovenste menu mag wel in een groter/bolder lettertype, het logo met de tekst fanzone mag wel duidelijker en het plaatje vind ik persoonlijk ook niet echt mooi.
Op vrijdag 27 juni 2003 16:30 schreef Abednegoo het volgende:
nog meer mensen iets over http://www.fanzone.nl tips, ideeen, promomogelijkheden of iets dergelijks?
verder heb ik ook niet alles bekeken en ziet het er wel netjes uit, gewoon op de kleine dingetjes gaan letten
quote:dat kruisje is lelijk en het ut logo ook
Op vrijdag 27 juni 2003 15:32 schreef CrAzY_HawK het volgende:
http://deaflan.vze.com/de eerste dove lan party clan van hele nederland
ik organiseer het..
quote:ehm gele letters?
Op vrijdag 27 juni 2003 11:58 schreef pascalheister het volgende:
linkje naar mijn site
ipv
vraag
---
---
antwoord
----
etc.
bij foto's zouden thumbnails wel leuk zijn
en ik zie steeds overal weer die enorme lege ruimtes terugkomen ook bij links
quote:kleiner letters
Op vrijdag 27 juni 2003 12:12 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Zal ik mijn site hier ook maar eens posten:Het is ook meer een beetje een test-site. Daarom is het design ook zo brak
Maar er zit wel een compleet CMS achter mét loginsysteem. Bijna alle tekst staat in de database en kan door de admin verwijdert, aangepast of toegevoegd worden
(alleen het bovenste topic is een echt topic)
quote:Ik vind het 3 keer niks. Leuk als probeersel, maar wat moet het uiteindelijk worden?
Op zondag 29 juni 2003 21:54 schreef ErikN het volgende:
Ik ben bezig met een forum in asp ik heb alleen nog maar het uitlezen geregeld met testgegevens. Ook al zijn er zogenaamd meerdere topics er is maar 1 echte. Graag reacties op de layout en/of er misschien ook dingen missen/bij zouden kunnen?(alleen het bovenste topic is een echt topic)
Ik mis een logo of iets van een naam. Die kleuren vloeken een beetje vind ik. Het ziet er nogal erg basic uit. Het is gewoon een tabelletje, waarom niet gewoon een kant en klaar forumpje zoals phpBB ofzo? want dit is nog te weinig, om echt iets over te zeggen...niks werkt nog...
quote:een forum
Op zondag 29 juni 2003 22:38 schreef Kaasblaak het volgende:
Ik vind het 3 keer niks. Leuk als probeersel, maar wat moet het uiteindelijk worden?
quote:phpbb vind ik te lelijk, mkeej de kleuren is dan weer mijn smaak, maar hoezo te basic, wat mist er dan? dat vroeg ik juist of er iets miste...
Op zondag 29 juni 2003 22:38 schreef Kaasblaak het volgende:
Ik mis een logo of iets van een naam. Die kleuren vloeken een beetje vind ik. Het ziet er nogal erg basic uit. Het is gewoon een tabelletje, waarom niet gewoon een kant en klaar forumpje zoals phpBB ofzo?
quote:goh..
Op zondag 29 juni 2003 22:38 schreef Kaasblaak het volgende:niks werkt nog...
*In opera werkt ie zoiezo niet best ivm iframes.. word aan gewerkt
quote:Ziet er bruut uit!
Op zondag 29 juni 2003 21:54 schreef ErikN het volgende:
Ik ben bezig met een forum in asp ik heb alleen nog maar het uitlezen geregeld met testgegevens. Ook al zijn er zogenaamd meerdere topics er is maar 1 echte. Graag reacties op de layout en/of er misschien ook dingen missen/bij zouden kunnen?(alleen het bovenste topic is een echt topic)
quote:0% want het is asp, de asp source komt wel beschikbaar als download
Op maandag 30 juni 2003 00:03 schreef oling.org het volgende:[..]
Ziet er bruut uit!
.. hoe groot is de kans dat ik hier de code van krijg? (php dus
)
als je de link nu klikt krijg je dikke rommel, ik krijg het niet zoals ik wil. maar dat moet ik ff in een ander topic vragen
Iemand suggesties of tips?
quote:Brute intro! Ik ben alleen zelf niet zo'n fan van een complete flash-site. Je gebruikt ook een erg klein lettertype en houd niet genoeg marges bij die utrecht-info van de rand. Het design is wel vrij kaal, komt er nog een logo bij of wat dan ook? Nogmaals - de intro is bijzonder bruut, vooral dat glas effect, maar dat zal ongetwijfeld een mooi standaard verhaaltje zijn?
Op maandag 30 juni 2003 01:23 schreef sgoldie het volgende:
hier is de opzet van mijn aankomende site:
http://home.wanadoo.nl/s.gb/sandor/Iemand suggesties of tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |