quote:Das gewoon een beetje geblaat..
Op donderdag 10 juli 2003 13:34 schreef schwa78 het volgende:Het verhaal dat onder het kopje 'Nieuws' staat is nog een beetje vaag. Waarom staat de prijs tussen haakjes? 'U sms' is geen goed Nederlands en dat [bestel] zie ik verder nergens op de site staan.
quote:het probleem met div's is dat ze niet worden ondersteunt in alle browsers!
Op donderdag 10 juli 2003 15:36 schreef iemoe het volgende:[..]
waarom zet je frames in je site als je er eigenlijk niks mee doet? in elke pagina heb je namelijk het navigatiemenuutje meegebakken. als het je gaat om de positionering van de onderdelen van je site, kun je misschien beter div's gebruiken. het ziet er wel netjes uit hoor, maar ik vroeg het me af.
op mijn site staan een paar div's en in de source is wel redelijk makkelijk te zien hoe het werkt.
last, but not least: stylesheets! erg gemakkelijk..
zie ook mijn site voor een simpele stylesheet
quote:welke niet dan?
Op donderdag 10 juli 2003 16:04 schreef NavySeal het volgende:[..]
het probleem met div's is dat ze niet worden ondersteunt in alle browsers!
volgens mijn bescheiden mening onzin kraam je namelijk onzin uit
quote:helaas is het geen onzin, heb er zelf ook last van met mijn site ik gebruik ook div's, en heb vernomen dat het in opera problemen geeft! netscape weet ik niet zeker!
Op donderdag 10 juli 2003 16:25 schreef iemoe het volgende:[..]
welke niet dan?
volgens mijn bescheiden mening onzin kraam je namelijk onzin uit
![]()
quote:ik gebruik thuis alleen maar Opera, nooit problemen. de twee sites die ik gemaakt heb (allebei met div's) werken goed in Opera, IE en Mozilla. tevens komen beide sites door de W3C validator...
Op donderdag 10 juli 2003 16:29 schreef NavySeal het volgende:[..]
helaas is het geen onzin, heb er zelf ook last van met mijn site ik gebruik ook div's, en heb vernomen dat het in opera problemen geeft! netscape weet ik niet zeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |