quote:dat jij het met de hand doet is idd erg te zien! lekker simpel!
Op dinsdag 8 juli 2003 13:52 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Ik doe liever alles met de hand. EditPlus dus
quote:1)Ik ben het met je eens dat de lay-out te simpel is, maar ik wil juist dat die text ERUIT springt en wil hem behoorlijk basic en blanco houden.
Op woensdag 9 juli 2003 19:49 schreef schwa78 het volgende:[..]
1. Op zich een leuk idee. Alleen de uitvoering vind ik wat minder. Het geluid mag wel wat 'groffer' en de scheldwoorden zijn soms een beetje lame.
2. Doet niet zoveel he
3. Opent niet. Kut .tk. Waarom geef je niet gewoon het echt adres?
4. Ik krijg alleen "www.ontlastingdienst.nl testpagina...". Het idee is op zich wel geinig. Hoop dat de belastingdienst niet gaat zeiken...
2)moet ik ooit nog eens afmaken, en in sommige browsers geeft hij ook troubles, daarom ga ik spoedig de floating versie eruit halen.
3) www.pro.beersel.freeler.nl/ntce
4) ik hoop idd dat die knakkers niet gaan zeuren neej. waarschijnlijk niet nee
quote:
Op woensdag 9 juli 2003 23:09 schreef schwa78 het volgende:[..]
Geen probleem. Zou je anders effe naar mijn site kunnen kijken?
quote:- het logo kan wel veel mooier, beetje 'plat' is het nu, bovendien in de tekst wat te groot, komt zowat tegen het kader aan (links en rechts)
Op woensdag 9 juli 2003 19:44 schreef schwa78 het volgende:
Ik heb weer een nieuwe site af. Het is een beetje een haastklus geweest, dus het is niet echt een "volle" pagina. Later ga ik nog wel wat meer feautures invoeren.Ik vroeg me af wat jullie van het design vinden en of alles naar behoren werkt en duidelijk is.
Andere suggesties zijn uiteraard ook altijd welkom
hoop dat je er wat aan hebt
quote:Ja, hier kan ik zeker wat mee. Thanks, ik ga meteen aan de slag.
Op donderdag 10 juli 2003 09:42 schreef NiXz het volgende:[..]
[..]- het logo kan wel veel mooier, beetje 'plat' is het nu, bovendien in de tekst wat te groot, komt zowat tegen het kader aan (links en rechts)
- de 'tienerchat'-banner is best wel storend, best wel jammer; tekstlinks hebben ook wel een hoge clicktrough, dus misschien een linkje van maken.
- het hot or not balkje, het verloop misschien wat aanpassen; zodat het een eigen identiteit krijgt, en niet zoveel lijkt op andere 'hot-or-not'-ratings.
- misschien verstandig een disclaimer op te nemen, zodat je nooit geen problemen krijgt, waarin staat dat de uploader verantwoordelijk is en niet gsmkontjes, dat dit ook duidelijk is voor de mensen die geen foto insturen.
- misschien eigen icoontjes gebruiken bij: type gsm (gsm), locatie (wereldbol), verstuurd door (poppetje), mail dit (envlopje), geeft het geheel mooi een eigen identiteit.hoop dat je er wat aan hebt
quote:Voor jou doen we dus ook geen sitechecks meer
Op donderdag 10 juli 2003 09:29 schreef NavySeal het volgende:[..]
whuahaha kijk godverdomme je eigen site, lelijke geripte flash objects!
Als je je site plaatst kun je kritiek verwachten
quote:Wat bedoel je met 'lelijke geripte flash objects' ?? ik bouw alles zelf maargoed...lekker simpel, maar dat is expres...
Op donderdag 10 juli 2003 09:29 schreef NavySeal het volgende:whuahaha kijk godverdomme je eigen site, lelijke geripte flash objects!
wat bedoel jij met sample?[...]
sample is het lach geluidje, die is wel erg slecht van kwalitiet en gewoon niet leuk, zelfs irtritant, veel leuker is zoals bij Liquidgeneration eerst een stukje gesproken tekst, heel erg zacht (dan gaan mensen hun speakers harder zetten) en dan opeens keihard een brullende lach, maar denk hierbij wel aan een goede kwaliteit sample!
Ik wil je sites niet afzeiken, wat je helaas wel met die van mij doet.... en leg me maar eens uit wat je met 'lelijke geripte flash objects' bedoelt...voorbeeld?? of kijk je naar mijn oude site? dat was dreamweaver klik klik klik... dan moet je naar mijn nieuwe design kijken...
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 10:01 schreef schwa78 het volgende:[..]
Voor jou doen we dus ook geen sitechecks meer
Als je je site plaatst kun je kritiek verwachten
O ja, ik wil wel ff zeggen dat als ik een van mijn kontjes op www.gsmkontjes.nl zie staan, ik daar cker ni blij mee zal zijn...
Stappen zullen cker volgen
quote:wat is je nieuwe site dan?
Op donderdag 10 juli 2003 10:01 schreef djkoelkast het volgende:[..]
Wat bedoel je met 'lelijke geripte flash objects' ?? ik bouw alles zelf maargoed...lekker simpel, maar dat is expres...
sample is het lach geluidje, die is wel erg slecht van kwalitiet en gewoon niet leuk, zelfs irtritant, veel leuker is zoals bij Liquidgeneration eerst een stukje gesproken tekst, heel erg zacht (dan gaan mensen hun speakers harder zetten) en dan opeens keihard een brullende lach, maar denk hierbij wel aan een goede kwaliteit sample!
Ik wil je sites niet afzeiken, wat je helaas wel met die van mij doet.... en leg me maar eens uit wat je met 'lelijke geripte flash objects' bedoelt...voorbeeld?? of kijk je naar mijn oude site? dat was dreamweaver klik klik klik... dan moet je naar mijn nieuwe design kijken...
geripte flashobjects: buttons en menu!
[Dit bericht is gewijzigd door NavySeal op 10-07-2003 10:13]
nieuwe design gaat het hier om
Ik heb de teksten nu wit gemaakt en de hometekst lijkt al op wat het moet gaan worden, is dit beter?
-edit- oh en het forum is in plaats van het oude gastenboek, het wordt ook eigenlijk een gastenboek... zal ik het dan maar guestbook noemen?
en het menu is engels omdat al deze termen in het nederlands niet klinken vind ik....
quote:Ja kerel dit ziet er inderdaad beter uit!
Op donderdag 10 juli 2003 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
dat is de oude site ja, buttons zijn idd Dreamweaver klik klik kliknieuwe design gaat het hier om
Ik heb de teksten nu wit gemaakt en de hometekst lijkt al op wat het moet gaan worden, is dit beter?-edit- oh en het forum is in plaats van het oude gastenboek, het wordt ook eigenlijk een gastenboek... zal ik het dan maar guestbook noemen?
en het menu is engels omdat al deze termen in het nederlands niet klinken vind ik....
quote:nu weer vriendjes?
Op donderdag 10 juli 2003 10:19 schreef NavySeal het volgende:[..]
Ja kerel dit ziet er inderdaad beter uit!
en een stuk professioneler!
alleen zou ik zelf kiezen voor een verticale afscheiding en het menu boven aan te doen! voor de rest top!
quote:En of dat geile kontjes zijn
Op donderdag 10 juli 2003 10:03 schreef DaMascot het volgende:
kijk ook eens op mijn dan maar: http://www.damascot.tk
Ook het meerendeel gsmkontjes, maar een stuk meer en een stuk mooiere als de vorige site.....
Ik wil graag jullie mening weten wat betreft het design...O ja, ik wil wel ff zeggen dat als ik een van mijn kontjes op www.gsmkontjes.nl zie staan, ik daar cker ni blij mee zal zijn...
Stappen zullen cker volgen
Ik zal ze niet rippen hoor
quote:ik ben nooit je vijand geweest hoor!
Op donderdag 10 juli 2003 10:40 schreef djkoelkast het volgende:[..]
nu weer vriendjes?
quote:De witte tekst staat idd een stuk beter. Guestbook is idd beter dan forum.
Op donderdag 10 juli 2003 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb de teksten nu wit gemaakt en de hometekst lijkt al op wat het moet gaan worden, is dit beter?-edit- oh en het forum is in plaats van het oude gastenboek, het wordt ook eigenlijk een gastenboek... zal ik het dan maar guestbook noemen?
Nederlandse termen zuigen over het algemeen, maar vergeet niet dat er ook nog veel klootviolen op het Internet zijn die geen Engels spreken.
quote:ok witte teksten hou ik dan zo.
Op donderdag 10 juli 2003 10:58 schreef schwa78 het volgende:[..]
De witte tekst staat idd een stuk beter. Guestbook is idd beter dan forum.
Nederlandse termen zuigen over het algemeen, maar vergeet niet dat er ook nog veel klootviolen op het Internet zijn die geen Engels spreken.
danku ik ga weer even aan het werk ermee!
quote:Mouse over is standaard uit FP moet nog ff een goede zoeken.. ging even om t idee.. tis nu wat verder uitgewerkt http://www.kingtone.nl/new3 kunnen we nu t menu beoordelen
Op woensdag 9 juli 2003 19:51 schreef schwa78 het volgende:[..]
't Is nog niet zoveel he
Maar het ziet er wel grappig uit iig.
Het duurde de eerste keer trouwens wel heel even voor de mouse-over zichtbaar was in het menu. Misschien moet je een preloader gebruiken.
Misschien is het menu ook iets aan de grote kant. Maar dat kunnen we pas beter beoordelen als de rest van de pagina gevuld is.
als het een zakelijke website is kan je het beter messageboard noemen, dat komt wat professioneler dan gastenboek!
quote:Ik vind het nog een beetje kaal met die witte achtergrond.
Op donderdag 10 juli 2003 11:49 schreef Chilly_Jillie het volgende:[..]
Mouse over is standaard uit FP moet nog ff een goede zoeken.. ging even om t idee.. tis nu wat verder uitgewerkt http://www.kingtone.nl/new3 kunnen we nu t menu beoordelen
Kun je niet de hele boel in een extra tabelletje zetten en die een achtergrondkleur geven? Een beetje lichte kleur, wat dicht tegen wit aanzit ofzo. #FCF4F1 vind ik zelf wel mooi.
De kleur rood die je gebruikt voor Nieuws en Nieuwsbrief is ook een beetje flets. Net alsof het opties zijn die niet geactiveerd zijn ofzo.
Ik zou de kopjes (bijvoorbeeld 'Logo Top10') door laten linken naar het desbetreffende onderdeel van je pagina.
Het verhaal dat onder het kopje 'Nieuws' staat is nog een beetje vaag. Waarom staat de prijs tussen haakjes? 'U sms' is geen goed Nederlands en dat [bestel] zie ik verder nergens op de site staan.
quote:het is een beetje half om half eigenlijk...
Op donderdag 10 juli 2003 13:26 schreef NavySeal het volgende:
ik vind zelf persoonlijk, als er gastenboek/guestbook staat vind ik het zo homepagerig klinken.als het een zakelijke website is kan je het beter messageboard noemen, dat komt wat professioneler dan gastenboek!
de ene kant is zakelijk, maar omdat wij onze shows ook wat speels brengen, ook weer wat losjes... dus ik denk dat ik het toch op forum houd, alleen dan met slechts een paar entries zoals: mededelingen, nieuws gastenboek, chat en partyreviews....
vind ik toch beter dan een guestbook/messageboard
en dan kan iedereen posten in het gastenboek gedeelte en in chat en partyreviews moet je je registreren, mededelingen en nieuws is dan alleen voor moderators... zoiets denk ik aan...phpbb gebruik ik dan (heb ik al 2 van draaien, werkt super)
Ik heb een nieuwe design gemaakt voor mn website. Het is de eerste keer dat ik de html zelf geschreven heb
Wat vinden jullie ervan?
quote:Volgens mij klopt je frameset niet.
Op donderdag 10 juli 2003 14:56 schreef Minisuisse het volgende:
http://www.michelvandijk.tkIk heb een nieuwe design gemaakt voor mn website. Het is de eerste keer dat ik de html zelf geschreven heb
Wat vinden jullie ervan?
quote:best leuk,
http://www.michelvandijk.tkIk heb een nieuwe design gemaakt voor mn website. Het is de eerste keer dat ik de html zelf geschreven heb
Wat vinden jullie ervan?
1.) gebruik betere kleuren.
2.) gebruik plaatjes of een stylesheet in je menu.
3.) in jouw geval zou ik de tabel in pixels zetten ipv %, bij hoge resoluties gaat het er vaag uitzien.
voor de rest top!
quote:waarom zet je frames in je site als je er eigenlijk niks mee doet? in elke pagina heb je namelijk het navigatiemenuutje meegebakken. als het je gaat om de positionering van de onderdelen van je site, kun je misschien beter div's gebruiken. het ziet er wel netjes uit hoor, maar ik vroeg het me af.
Wat vinden jullie ervan?
op mijn site staan een paar div's en in de source is wel redelijk makkelijk te zien hoe het werkt.
last, but not least: stylesheets! erg gemakkelijk..
zie ook mijn site voor een simpele stylesheet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |