quote:Ach ja, Jim werkt heel vrouwelijk Nederland af, en wat zeggen pubertjes dan: jim = homo.
Op donderdag 26 juni 2003 20:00 schreef MrAbagnale het volgende:
jim = homo
.
Hij zingt met net zoveel emotie als de autistiese boer van Tom Cruise in de film Rainmen
Heeft de passie en bezieling in zijn stem als iemand die voor straf de complete Dikke van Dale voor straf moet voordragen en ergens halverwege is
Schrijft zelf geen nummers
En komt toch op nr. 1?
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 20:03 schreef schatje het volgende:[..]
Ach ja, Jim werkt heel vrouwelijk Nederland af, en wat zeggen pubertjes dan: jim = homo.
![]()
![]()
.
quote:Marky weet dat vast wel, die postte dat fotootje als eerste.
Op donderdag 26 juni 2003 20:02 schreef dork22 het volgende:
wat doet jim in de MacDonalds?
quote:En een flinke bankrekening.
Op donderdag 26 juni 2003 20:03 schreef Karzeuler het volgende:En komt toch op nr. 1?
quote:Echt weer zo'n kinderachtige opmerking, als je jaloers bent laat het dan anders merken. Hij heeft tenminste wat bereikt, dus zit niet zo te zeiken.
Op donderdag 26 juni 2003 20:00 schreef MrAbagnale het volgende:
jim = homo
quote:Leuk, je voelt je aangesproken.
Op donderdag 26 juni 2003 20:05 schreef MrAbagnale het volgende:[..]
![]()
Bedankt voor de bevestiging .
En nu optiefen naar ONZIN .
Hij ziet er wel uit als een typies schandknaapje
Dat zeggen homoseksuele vrienden van mij althans
quote:geb. datum: 2 april 1983
Op donderdag 26 juni 2003 20:07 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:[..]
correct
Moeite met het krijgen van een vriendin??
" Hey kijk daar is Jim , Jim heeft suc6 bij de vrouwen , Jim is succesvol in muziek . DUS : Jim is een eikel want IK heb geen van de bovengenoemde kwaliteiten".
Ik ben zelf geen Jim fan , maar het is te makkelijk om zo een weerbaar iemand als Jim af te bekken continu. Met de nadruk op continu.
Ik ben eerder jaloers, hij is een harde babe-magnet.
1-0 voor Jim :p
quote:nee, waarom dat?
Op donderdag 26 juni 2003 20:09 schreef schatje het volgende:[..]
geb. datum: 2 april 1983
Moeite met het krijgen van een vriendin??
17 januari 1977
Beroep visagiste: moeite met een echte baan vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door THEDUTCHJOKER op 26-06-2003 20:10]
quote:En zo is het maar net.
Op donderdag 26 juni 2003 20:09 schreef TroyK het volgende:
Er heerst hier een schapen mentaliteit over Jim imho." Hey kijk daar is Jim , Jim heeft suc6 bij de vrouwen , Jim is succesvol in muziek . DUS : Jim is een eikel want IK heb geen van de bovengenoemde kwaliteiten".
Ik ben zelf geen Jim fan , maar het is te makkelijk om zo een weerbaar iemand als Jim af te bekken continu. Met de nadruk op continu.
Ik ben eerder jaloers, hij is een harde babe-magnet.
1-0 voor Jim :p
quote:Volgens mij werkte hij de bobo's van de platen- en televisiewereld af in ruil voor een hoge plaats in de idols finale en een hit
Ach ja, Jim werkt heel vrouwelijk Nederland af, en wat zeggen pubertjes dan: jim = homo.
![]()
![]()
.
quote:So what, als ie homo is. Ik heb zelf ook wel wat Gay-productions gedaan , anders kom je niet in de hetero scene.
Op donderdag 26 juni 2003 20:08 schreef Karzeuler het volgende:
Over de vraag naar Jim's geaardheidHij ziet er wel uit als een typies schandknaapje
Dat zeggen homoseksuele vrienden van mij althans
Je moet jezelf bewijzen he :p
quote:Jij bent degene die op een 16-jarig gastje geilt terwijl je zelf ergens achter in de 20 bent.
![]()
![]()
.
[Dit bericht is gewijzigd door -En4Cer- op 26-06-2003 20:12]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |