abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_768458
Gelezen dat de "Weakest link" ook hier uitgezonden gaat worden.( Nu dagelijks op BBC, om 18.15 uur). Maar wie wordt de strenge meesteres die de quiz gaat leiden?
  Admin zaterdag 24 februari 2001 @ 10:09:44 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_768658
Geen flauw idee, maar ik hoop dat ze minder irritant is dan die trien op de BBC (die overigens bijzonder snel is in het stellen van vragen).
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_768746
O nee he. We gaan niet weer een perfect programma van de BBC jatten en het in Nederland op de buis gooien met een Nederlandse "presentator". Bah! Wanneer gaan ze bij al die 7 of 8 Nederlandse zenders uberhaupt eens zelf wat verzinnen?

Ik vind trouwens dat Anne het op de BBC heerlijk doet hoor. Ze mogen die kandidaten gewoon best wel afbeulen hoor. Het is wel een serieus 'spelletje'.

pi_768816
We hebben het hier:

http://www.fokforum.nl/showtopic/29691

ook al over een eventuele nederlandse versie gehad. Ik gok op Catherine Keyl, die zit toch ff zonder werk. Joost Prinsen lijkt ook goed, maar praat te traag.

I intend to live forever, or die trying.
pi_769987
Anne roelt juist. Hoop dat de Nederlandse presentator/trice ook zo lekker bot is.
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  zondag 25 februari 2001 @ 00:04:54 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_770111
Dwerg gaf het al aan, er is al een discussie over TWL, dus deze kan (en gaat) dahicht.

V

Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')