Ik ben zeer benieuwd.
Saillant detail, ondanks de bekendmaking van Grunberg heeft hij op de achterzijde van dit boek met grote letters: 'BETER DAN ARNON GRUNBERG' laten drukken.
En wat vond je van Figuranten?quote:Op woensdag 21 juli 2004 09:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Blauwe maandagen vond ik niet geweldig, maar Fantoompijn was in mijn ogen vrij briljant. In 1 of 2 dagen uitgelezen.
Ik ben het helemaal met je eens Claudia!quote:Op maandag 5 maart 200111:44 schreef Claudia_x het volgende:
Grunbergs boeken bevatten inderdaad een wonderbaarlijke soort tragikomedie (zowel qua stijl als onderwerp) waar ik heel erg van houd en vele anderen maar moeilijk doorheen kunnen komen. Het enige nadeel is dat het elke keer zolang wachten is op een nieuw boek van zijn hand. Wat mij betreft staat hij samen met Hermans en Brouwers ver boven alle anderen.
Die is erg vermakelijk, ja.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:51 schreef ELPablo het volgende:
Oude quote, maar toch...
[..]
Ik kan overigens alle liefhebbers 'Grunberg rond de wereld' aanraden
De-oneven-2!quote:Op donderdag 22 juli 2004 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Die is ook erg vermakelijk, ja.
Het zijn ook korte verhalen,
dus wellicht ook een aanrader voor de mensen die wat gereserveerder tegenover Grunberg staan.
Hekel of haten zijn ( natuurlijk ) te krachtige termen,quote:Op donderdag 22 juli 2004 01:18 schreef ELPablo het volgende:
[..]
De-oneven-2!![]()
Heb jij zo'n hekel aan lezen?
Goh, dat had ik nou ook met Blauwe Maandagen *gaap*quote:Op maandag 26 februari 2001 15:25 schreef Duck het volgende:
Mijn quotes zijn tijdloos.quote:Op donderdag 22 juli 2004 00:51 schreef ELPablo het volgende:
Oude quote, maar toch...
Ik neem alleen mijn woorden over Brouwers terug. Na recent werk van hem te hebben gelezen, vind ik het maar een pretentieuze mislukkeling.quote:Ik ben het helemaal met je eens Claudia!
Halleluja! Ik heb bij lezing van dit boek weer grinnikend in de trein gezeten. Het was reeds een tijdje geleden dat Grunberg deze emotie in me losmaakte.quote:Ik kan overigens alle liefhebbers 'Grunberg rond de wereld' aanraden
Oftewel: uitstekende toilet-lectuur.quote:Op donderdag 22 juli 2004 01:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
Die is erg vermakelijk, ja.
Het zijn korte verhalen,
dus wellicht ook een aanrader voor de mensen die wat gereserveerder tegenover Grunberg staan.
De oude zodiakk? -Voorzeker!quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:15 schreef zodiakk het volgende:
Zou Grunberg wat voor mij zijn?
quote:Ik wil geen antwoord van Claudia_x, want zij is het equivalent van het personage dat Carice van Houten in de telefoonboekreclames speelt.
Ik ken je natuurlijk niet zo goed, maar ik denk dat Grunberg je wel zal bevallen ja; ondanks dat jij volgens mij een volstrekte tegenpool bent van zijn personages.quote:Op donderdag 22 juli 2004 09:15 schreef zodiakk het volgende:
Zou Grunberg wat voor mij zijn? Ik wil geen antwoord van Claudia_x, want zij is het equivalent van het personage dat Carice van Houten in de telefoonboekreclames speelt. Dus, ELPablo? De-Oneven-2?
Is ie zo veranderd dan, die zodiakk? Het valt me op dat tegenwoordig bijna al zijn posts vergezeld worden door een van oor-tot-oor grijnzende smilie. Moeten we soms niet langer allemaal sterven?quote:Op donderdag 22 juli 2004 14:30 schreef Claudia_x het volgende:
De oude zodiakk? -Voorzeker!
En wacht ook maar met Gstaad.quote:Op donderdag 22 juli 2004 20:46 schreef ELPablo het volgende:
Ik kan je alles aanraden, behalve 'De Asielzoeker'. Die is prachtig maar daar zou ik niet mee beginnen.
Hij was ooit wat je een angry young man zou kunnen noemen. Nu heeft hij zijn kleinzoon op schoot en introduceert hij hem in de wereld van de toffeesnoepjes.quote:Is ie zo veranderd dan, die zodiakk? Het valt me op dat tegenwoordig bijna al zijn posts vergezeld worden door een van oor-tot-oor grijnzende smilie. Moeten we soms niet langer allemaal sterven?
Die moet nog.quote:Op woensdag 21 juli 2004 13:25 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
En wat vond je van Figuranten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |