quote:Ik heb voor dat probleem ook al een Freeloader gehaald. Tis triest op het gamefront soms.
Op zondag 6 juli 2003 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Als RE4 ook maanden later wordt gereleased is het echt tijd voor een Freeloader. Ik begin aardig de schijt te krijgen van NOE.
Viewtiful Joe is praktisch helemaal Engels (nu uit, maar uitverkocht!!!)
Kirby's Airride gebruikt 1 knop dus Japans geen probleem (11 juli uit)
F-Zero GX welk Japans verhaal? 2000km/uur RACEN!!!!!!!!!!! (25 juli uit)
Ik zit nog te twijfelen of Kirby's Airride wel een goed spel is of niet, 'k wacht wel op de import reviews, maar Viewtiful Joe & F-Zero GX zijn must-haves natuurlijk ^_^
maarja, ik ben nog steeds verslaafd aan animal crossing ![]()
--edit--
owja, F-Zero heb ik gespeeld op de pu awards afgelopen donderdag. Die is ook zeker de moeite waard, ik kon niet zo snel iets negatiefs opmerken (in tegenstelling tot double dash...)
quote:Cool, goed om bevestiging te krijgen dat Viewtiful Joe een goed spel is. Heb je het gevoel dat je snel door het spel heen aan het gaan bent?
Op maandag 7 juli 2003 13:06 schreef Fantus het volgende:
Ik heb viewtiful joe nu een klein weekje en het is echt super gaaf. De controle die je hebt over joe is echt goed uitgewerkt. De chaos op je scherm is goed te overzien als je zelf speelt, en voor degene die
meekijken ziet het er nog spectaculairder uit. Goede spanningsboog, moeilijkheidsgraad groeit goed mee naarmate je verder komt, zeer geslaagd.maarja, ik ben nog steeds verslaafd aan animal crossing
Je bent trouwens de eerste hier die Animal Crossing heeft. Wat maakt hem voor jou zo verslavend?
quote:Wat vond je van het trackdesign? Wat ik opvallend vond aan de movies die ik ervan gezien heb was dat de tracks heel goed in elkaar zaten (veel bochten die net op het randje zijn, maar die je toch full speed kunt nemen mits je de ideale lijn te pakken hebt).
--edit--
owja, F-Zero heb ik gespeeld op de pu awards afgelopen donderdag. Die is ook zeker de moeite waard, ik kon niet zo snel iets negatiefs opmerken (in tegenstelling tot double dash...)
Tenslotte, wat vond je negatief aan double dash?
quote:Nee, het wordt snel moeilijk, maar niet iritant moeilijk. Het is ook niet vervelend om overnieuw te beginnen en je merkt duidelijk dat je bij ieder potje weer beter wordt, of beter kan reageren op sommige punten in het spel. Waarbij het de ene keer onhaalbaar lijkt ram je er de keer daarop gewoon doorheen en dat is de prijs die je krijgt als speler.
Op maandag 7 juli 2003 16:38 schreef Vagere_Hein het volgende:[..]
Cool, goed om bevestiging te krijgen dat Viewtiful Joe een goed spel is. Heb je het gevoel dat je snel door het spel heen aan het gaan bent?
quote:De wereld is ontzettend tof opgezet. Technisch gezien zijn er natuurlijk grenzen maar je krijgt niet snel door hoe dat in elkaar steekt. Je bent totaal vrij wat je doet dus ben je constant bezig met datgene wat je leuk vind. Je kan het vergelijken met the sims, maar dan beter (naar mijn mening). In the sims moet je naar de plee, moet je werk zoeken, etc. In animal crossing heb je de keuze hiervoor. De 'vervelende' klusjes (ik ben ze nog niet tegengekomen) duren ook enkele tientallen seconde dus saai kan het niet worden. Het is een soort volwassen versie van het ontdekken in sesamstraat van vroeger, maar dan beter
Je bent trouwens de eerste hier die Animal Crossing heeft. Wat maakt hem voor jou zo verslavend?
quote:Ik heb het maar 5 minuutjes gespeeld, maar kon niks vervelends vinden. De tracks zijn geweldig. Veel bochtenwerk die goed zijn afgestemt op de versnelpunten en de kunnen van je vliegtuig. Flink de L+R knoppen gebruiken, beetje botsen tegen andere, erg goed. In het begin slinger je wel veel trouwens, de controls zijn erg gevoelig ingesteld.
Wat vond je van het trackdesign? Wat ik opvallend vond aan de movies die ik ervan gezien heb was dat de tracks heel goed in elkaar zaten (veel bochten die net op het randje zijn, maar die je toch full speed kunt nemen mits je de ideale lijn te pakken hebt).
quote:Het ging traag, de levels die ik gespeeld heb waren te breed dus het was constant vol gas. Het speler-wisselen was wel geinig maar niet super nuttig. De multiplayer mode zal wel erg leuk worden maar in vergelijking met Mario Kart 64 zag ik weinig vernieuwende dingen. Zonde, want het kon echt stukken beter.
Tenslotte, wat vond je negatief aan double dash?
quote:'k Zal ook even commentaar geven. Ik had het spel een paar maanden geleden geimporteerd uit America. $40 gesealed, niet slecht voor met memory card!
Anyway, ik heb het spel een week gespeeld om zo veel mogelijk NES spelletjes te krijgen (Pinball & Donkey Kong rock hard!) en ik ben blij dat ik het spel daarvoor heb gekocht. Want buiten de af en toe zeer grappige humor vind ik AC maar saai. Telkens moet je de zelfde breng-haal-breng-haal-breng-haal taken doen om je huis af te betalen. Besides, je buurman "asshole" tegen iedereen laten zeggen blijft maar eventjes leuk
Maar voor de fans van Sims zal dit wel geweldig zijn, kleertjes (of insecten) verzamelen en in je kast doen (of verkopen), maar ik hou liever het bij de ge-emuleerde NES spelletjes die ik nooit in de winkel heb kunnen kopen voor m'n NES-je.
quote::-D
Nee, Viewtiful Joe wordt snel moeilijk, maar niet iritant moeilijk. Het is ook niet vervelend om overnieuw te beginnen en je merkt duidelijk dat je bij ieder potje weer beter wordt, of beter kan reageren op sommige punten in het spel. Waarbij het de ene keer onhaalbaar lijkt ram je er de keer daarop gewoon doorheen en dat is de prijs die je krijgt als speler.

Wat ik trouwens hoorde van Mario Kart: DD is dat je met 2 Cubes, 2 spellen & 2 TV's met z'n 2-en op aparte schermen multi kan spelen, sweet!
quote:Nou dat zal wel niet vaak gebeuren, en idd tuurlijk kan je het spelen.
Wat ik trouwens hoorde van Mario Kart: DD is dat je met 2 Cubes, 2 spellen & 2 TV's met z'n 2-en op aparte schermen multi kan spelen, sweet!
btw: heeft er iemand al zon gameboy of wavebird mee kunnen krijgen?
quote:Als je nog een ongebruikte GameCube code hebt, waarom gebruik je die dan niet gewoon zelf???
Op dinsdag 8 juli 2003 13:18 schreef Refuge het volgende:
hoi ik zoek nog nintendo VIP sterren (ik heb er nog een paar nodig voor een Gameboy SP) als jullie er wat kunnen missen mail ze door naar:
Dark_deciple445@hotmail.com
ik heb ook nog een niet gebruikte GameCube code (500 punten) die ik eventueel kan ruilenbtw: heeft er iemand al zon gameboy of wavebird mee kunnen krijgen?
quote:edit: hier staat het originele artikel. Interessant is wat ze schrijven over Gamespy. Ik denk er in ieder geval het mijne van:
News: F-Zero GX LAN
Jul 8th 2003 13:47 by AshIt has been confirmed that F-Zero GX will feature LAN connectivity!
While other games such as Mario Kart: Double Dash and Kirby's Air Ride have already been announced Nintendo have confirmed that F-Zero GX will allow you to hook up two GameCubes for eight player fun!
quote:
Luckily, thanks to GameSpy, you can pretty much guarantee online play for F-Zero GX and the other titles mentioned above, and its FREE! Utilizing their GameCube tools, it's a sure bet that GameSpy will have a GameCube Tunnel up and running sometime soon, manipulating this LAN feature as a way to play GameCube titles online for free
[Dit bericht is gewijzigd door Vagere_Hein op 08-07-2003 14:29]
Ik weet niet wat ik ervan moet denken... Ik hoop dat het geen valse geruchten of speculaties zijn...
quote:
[Nieuws] Nintendo scoort
Afgelopen vrijdag sleepte Nintendo op de Power Unlimited Game Awards 2003 maar liefst 3 prijzen binnen... En daar zijn ze trots op ook!Dat Nintendo ook dit jaar weer met tenminste één Game Award naar huis zou gaan, lag wel in de lijn der verwachting. Dat het bedrijf zowel de beste game voor de GameCube als voor de GameBoy Advance heeft gemaakt in 2002, is ook nog niet zo verwonderlijk. Maar dat Nintendo óók nog eens de beste console maakt? Daar hadden veel Nintendo-fans alleen maar van kunnen dromen.
Tegen verwachting behaalde Nintendo op de Power Unlimited Game Awards 2003 vorige week niet alleen de Awards voor de beste game voor de GameCube en GameBoy Advance, maar ook een Award voor de beste console van 2002. Nintendo Benelux stuurde vandaag een persbericht rond waarin het bedrijf trots laat weten dat het dus de volgende prijzen heeft binnengesleept:
Beste GameCube-game 2002: Super Smash Bros. MeleeBeste GameBoy Advance-game 2002: Golden Sun
Beste Console 2002: Nintendo GameCube
Drie hoeraatjes voor Nintendo!
quote:Oh dat wist ik niet, ik koop van alles maar 1 exemplaar
Op dinsdag 8 juli 2003 14:06 schreef gieling.com het volgende:
je mag niet 2x een gamecube registreren...
quote:kan wel, ik houd me daar niet zo mee bezig, als ik iets koop en er zit zo'n kaartje bij registreer ik het, maar ik verdiep me verder niet in alle haken en ogen van Nintendo's registreer-policy.
Op dinsdag 8 juli 2003 21:40 schreef gieling.com het volgende:
algemeen bekend nieuws
quote:
It seems that the info NOA handed out was false and Sega have confirmed that F-Zero will NOT support LAN.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |