abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juni 2003 @ 12:53:44 #51
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_11428884
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 12:04 schreef Vagere_Hein het volgende:
Actieve posters én lurkers: hoe bepalen jullie of een spel interessant is?
Ik heb echt een uitgebreid selectiecriterium lijstje

Door dit soort topics op diverse fora in de gaten te houden krijg ik wel ongeveer een idee van wat voor spellen ik misschien leuk zal vinden. Ik weet natuurlijk sowieso welk genre ik wel en niet leuk vind (wel: adventure/RPG, niet: shooter/sport/arcade/snelle reflexen).

Ik hou op mijn computer een lijstje bij van spellen waar ik meer informatie over wil hebben.
Dan ga ik previews en interviews lezen op zoveel mogelijk verschillende sites, een tijdje later ook de professionele reviews.

Zodra het spel uit is in the USA krijg je de eerste player-reviews. Op basis van al deze dingen vorm ik mij een beeld van het spel. Na verloop van tijd worden er dus spellen van het lijstje geschrapt en komen er andere spellen bij.

Als ik dan zeker weet dat ik het wil hebben dan koop ik het zodra het in de schappen ligt. Als ik nog twijfel dan lees ik nog meer reviews en wacht ik op de eerste reacties op de fora die ik lees (ik weet wel zo ongeveer wie een zelfde "smaak" heeft als ik.

Dit geldt overigens voor alle games, niet alleen GameCube.

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  zaterdag 28 juni 2003 @ 13:24:33 #52
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11429294
meestal check ik op dit forum wat interresant is, en dan ga ik gewoon naar gamespress of andere press sites op screenshots, en press releases bekijken.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_11429440
Ff vraagje, is Fzero wel leuk, het lijkt me zo snel gaan (beelden gamekings). Dan kan je toch haast nietgoed sturen/ontwijken
pi_11429585
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 13:35 schreef gieling.com het volgende:
Ff vraagje, is Fzero wel leuk, het lijkt me zo snel gaan (beelden gamekings). Dan kan je toch haast nietgoed sturen/ontwijken
De bochten zijn natuurlijk aangepast aan de snelheid, en de tegenstanders gaan ongeveer even hard als jou.
pi_11430362
ja, maar het gaat zo snel, bots jeniet tegen alles en iedereen aan???
  zaterdag 28 juni 2003 @ 14:42:29 #56
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11430417
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 14:36 schreef gieling.com het volgende:
ja, maar het gaat zo snel, bots jeniet tegen alles en iedereen aan???
Daz wel de bedoeling. Het is juist het doel dat jij als enige nog aan het racen bent! Je kunt met verschillende moves (zoals de spin) vijanden laten crashen.
pi_11436771
F-Zero CG wordt gemaakt door AmusementVision, die ook verandwoordelijk zijn voor SuperMoneyBall 1&2 (Meesterlijk ) Wat mij betreft wel een aanbeveling!

Maar Viewtifull Joe is most anticipated in mijn ogen. Dikke GfX; Celshaden op steroids! En vergeet Pikmin 2 niet! Meer levels, meer actie! Paarse pikmin! Maak me gek!

Het najaar ziet er goed uit voor de GameCube

Bling-bling!
pi_11437243
ik heb pikmin 1 nooit gespeeld
pi_11437336
viewtiful is niets voor mij

pikmin ook niet echt

F-zero wel

Mario golf ken het helemaal niet, dus afwachten

Mario kart komt zo goed als zeker in huis

EN NATUURLIJK !!! WORMS 3D !!!

pi_11437995
Mario kart.....weet niet.....ik heb SuperCircuit op de GBA (de goeie sh#t) maar dat DoubleDashen.... Ziet er een beetje suf uit met zijn tweetjes op zo'n karretje...

Die Wormen daarintegen....

Bling-bling!
  zondag 29 juni 2003 @ 10:31:39 #61
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11441772
Ik ga helemaal uit men dak van Giftpia.

screenies:

GIFTPIATM
Format: Nintendo GameCubeTM
Launch Date: TBD
ESRB: (RP) Rating Pending
Game Type: Alternative Role-Playing Game (RPG)
Accessories: Memory Card
Players: 1
MSRP: TBD

Game Summary
Giftpia offers gamers a totally new RPG experience: no combat, no weapons, no armor-and no clichés! When Pockle oversleeps and misses his Coming-of-Age Ceremony, he finds himself in deep trouble. According to the laws of his island, he has committed a terrible crime and the courts have chucked him into prison. But that's not all! Because he's a minor, they've even blurred out his face so no one can see him. Now, he's promised to pay an incredible sum of money to the island's mayor to hold another Coming-of-Age Ceremony. If he really wants to become a true adult, he'll have to learn some responsibility and help the many islanders.

Features

• Experience an offbeat, colorful and stylish alternative to mainstream RPGs. Your island is filled with oddball citizens in need of your help to make enough money to pay for a new Coming-of-Age Ceremony.

• Use your freedom to decide how you want to play and what you want to do. There are dozens of quests, odd jobs and mini-games. You can go fishing, listen to the local radio station, fix up the town or give the locals a hand.

• Avoid the dreaded sleep ghosts! If Pockle stays up too late, sleep ghosts come and haunt him until he finally passes out. The more tasks you accomplish, the more mature Pockle becomes and the later he is allowed to stay out.
  • Keep Pockle well fed to stave off hunger, too-hunger reduces health, and if he starves, the game ends.

En Hier Is nog een coole reclame

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 29-06-2003 14:07]

pi_11444530
heb je toevallig ook een verhaaltje over wat het is??
Van een site ofzo
  zondag 29 juni 2003 @ 13:58:28 #63
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11444676
Ik heb het erbij gezet
pi_11444696
quote:
Op zondag 29 juni 2003 13:58 schreef BMH het volgende:
Ik heb het erbij gezet
  zondag 29 juni 2003 @ 14:07:52 #65
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11444840
quote:
Op zondag 29 juni 2003 13:59 schreef gieling.com het volgende:

[..]

nog keer geedit. nu met wat meer screens en een filmpje.
pi_11444939
quote:
Op zondag 29 juni 2003 14:07 schreef BMH het volgende:

[..]

nog keer geedit. nu met wat meer screens en een filmpje.

kwel filmpje, ga ik ff bekijken
  zondag 29 juni 2003 @ 15:08:25 #67
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_11445804
quote:
Silent Hill 3 ook naar Gamecube?

Als we de voorlopige cover van het aankomende engelse Nintendo Official Magazine mogen geloven, is de survival horror game Silent Hill 3 van Konami al ongeveer een maand na release geen PS2 exclusive meer. De gehele coverart omvat namelijk een CGI model van de hoofdrolspeelster uit de game, evenals dat er gesproken wordt over een 6 pagina's lange review.

Silent Hill 3 is het derde deel uit deze toch wel vrij lugubere en verontrustende survival horror serie, welke voorheen met name op de PSOne en PS2 de nodige populairiteit genoot onder de horror fans. Ook dit derde deel lijkt het tot nu toe erg goed te doen in de verkoopcharts, en daarnaast is het een van de weinige Japan developed games welke eerst released werd in Europa.

De cover zoals hier afgebeeld is nog niet definitief, en veel van de aanwezige teksten zijn tijdelijke opvulling voor de defintieve versie van het blad. Maar het feit dat SH3 zo prominent aanwezig is op de cover wil toch wel wat zeggen.

Konami lijkt de laatste tijd zowieso nauwer te zijn gaan samenwerken met Nintendo. Zo is men ook al bezig met de Gamecube exclusive MGS: TTS, en werkt Hideo Kojima inmiddels aan een innovatieve GBA game welke reageert op zonlicht.

Voor Gamecube bezitters die na Resident Evil en Eternal Darkness weer sterk verlegen zitten om een nieuwe horrortitel, en niet kunnen wachten op RE4, is dit zeker positief nieuws te noemen. Maar ook voor de mensen die verlangen naar meer mature content op de Cube is deze ontwikkeling verre van verkeerd.

Bron: www.gamers.nl

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 29 juni 2003 @ 15:51:55 #68
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11446630
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:08 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Laten we het hopen.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:54:16 #69
8369 speknek
Another day another slay
pi_11446654
Silent Hill 3, gaaaaaf!!

(NOM heeft me een keer eerder voor de gek gehouden, maar dat was op 1 april, voor de rest hebben ze vaak wel gelijk)

They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 29 juni 2003 @ 15:55:59 #70
8369 speknek
Another day another slay
pi_11446673
quote:
Op zondag 29 juni 2003 15:54 schreef speknek het volgende:
(NOM heeft me een keer eerder voor de gek gehouden, maar dat was op 1 april, voor de rest hebben ze vaak wel gelijk)
Eh, the RPG that's finally better than Goldeneye? Is het toch een spoof?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_11447237
Ik wil wel graag die bonusdisk hebben

Is toch playable?!?

pi_11447489
quote:
Op zondag 29 juni 2003 16:38 schreef gieling.com het volgende:
Ik wil wel graag die bonusdisk hebben

Is toch playable?!?

Staat op die demodisc als je goed kijkt: 5 playable demo's
Comfortably numb
  zondag 29 juni 2003 @ 19:02:56 #73
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11449415
quote:
Op zondag 29 juni 2003 16:54 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Staat op die demodisc als je goed kijkt: 5 playable demo's

yep en de 5e demo is ....... Soul Calibur 2 (ook multiplayer)
pi_11451112
Mijn broer is zeer binnenkort jarig, en ben van plan om een spel te kopen voor de Cube, met daarbij een memory card van 251 blocks.

Maar ik weet niet goed welk spel, en ik dacht dat jullie mij misschien daarbij konden helpen.
Je moet het kunnen uitspelen (duh) maar je moet dan niet dagen vast te komen zitten.
Hij houdt wel van Zelda, en dat dat soort games.
En is Starwars Rogue leader 2 een leuk spel, om te kopen?

Iemand tips?

2006...
  zondag 29 juni 2003 @ 21:23:42 #75
8369 speknek
Another day another slay
pi_11452043
Star Wars 2 komt niet zeer binnenkort uit. Hij heeft Zelda al wel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')