abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11718724
helaas boeien de eindejaars releases me weinig.. misschien dat ik f-zero of mario kart nog koop. Ik heb gelukkig mijn gamecube nog maar net dus heb nog wat in te halen ben nu bezig met super smash brothers en die vind ik erg leuk.
  vrijdag 11 juli 2003 @ 22:58:08 #227
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11718837
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 15:21 schreef Vagere_Hein het volgende:
Viewtiful Joe 2 weken vertraagd in Europa. Nieuwe releasedatum 14 november.

Op zich klinkt het wel logisch als je weet dat F-Zero en Rogue Squadron III in oktober hier dan ook uitkomen, maar het blijft natuurlijk lullig.

Ik heb zelf een freeloader en zit sterk te twijfelen om niet gewoon de japanse versie te importeren. Dat was toch gewoon met Engelse beeldtext enzo ? Wanneer komt anders de US versie ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_11721236
Heb F-zero gespeeld op de pu awards. (was het enige leuke daar ) En ja, het is echt zo geweldig als het eruit ziet. Ik weet het nu zeker. Hier ga ik een cube voor aanschaffen. En dan kan ikaruga 2 er ook nog wel bij.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_11721261
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 22:58 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ik heb zelf een freeloader en zit sterk te twijfelen om niet gewoon de japanse versie te importeren. Dat was toch gewoon met Engelse beeldtext enzo ? Wanneer komt anders de US versie ?

Inderdaad, IGN heeft een speciale importreview gemaakt en hieruit bleek dat de schermteksten vrijwel allemaal in het Engels zijn en dat het spel erg goed te spelen is.

De US versie komt 7 oktober uit. Ik ga zelf F-Zero importeren zodra hij in Japan uit is en dan bestel ik ook meteen Viewtiful Joe. Ik heb bij Lik-Sang gekeken en het verzenden van deze spellen kost slechts 9 EUR in totaal. Als je één spel bestelt dan kom je geloof ik op 5 EUR verzendkosten uit. Bedenk je overigens wel dat je een aparte memorycard moet hebben voor Japanse spellen, aangezien savegames van Europese/Amerikaanse spellen niet samen met Japanse op één memorycard kunnen staan.

zaterdag 12 juli 2003 @ 02:14:26 #230
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11722122
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 01:17 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Inderdaad, IGN heeft een speciale importreview gemaakt en hieruit bleek dat de schermteksten vrijwel allemaal in het Engels zijn en dat het spel erg goed te spelen is.

De US versie komt 7 oktober uit. Ik ga zelf F-Zero importeren zodra hij in Japan uit is en dan bestel ik ook meteen Viewtiful Joe. Ik heb bij Lik-Sang gekeken en het verzenden van deze spellen kost slechts 9 EUR in totaal. Als je één spel bestelt dan kom je geloof ik op 5 EUR verzendkosten uit. Bedenk je overigens wel dat je een aparte memorycard moet hebben voor Japanse spellen, aangezien savegames van Europese/Amerikaanse spellen niet samen met Japanse op één memorycard kunnen staan.

Die importreview ga ik lezen Thanks !
pi_11723241
Toch vraag ik me af of XIII goed te doen is op een GC.
Ben er een beetje sceptisch over.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  zaterdag 12 juli 2003 @ 11:45:51 #232
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11724455
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 09:32 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Toch vraag ik me af of XIII goed te doen is op een GC.
Ben er een beetje sceptisch over.
Ik ga em in iedergeval niet kopen, tenzij de multiplayer cool is. Want XIII komt ook gewoon op PC uit, en dan hoef ik ook geen 50 eurie te spenderen
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zaterdag 12 juli 2003 @ 11:48:47 #233
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11724520
Op de Inside Ganer shop kun je een NGC 64M Memorycard Adapter (1019 Blocks) (69 eurie) kopen. Er zit ook een USB aansluiting op zodat je savegames kunt uitwisselen en opslaan op je PC. Heeft iemand hier ervaring mee?
pi_11725182
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 11:15 schreef Jarno het volgende:
Ik denk dat ik de mijne maar de deur uitdoe: kan het geld goed gebruiken, zit er nooit meer achter en er komen gewoon GEEN leuke spellen voor mij uit zie ik.

Iemand interesse in een paarse GC met 2 controllers, breedband adapter en Super Smash Bros. Melee? Of moet ik 'm ff in V&A zetten?

.

waar woon je?

lama, is kennelijk al verkocht!

[Dit bericht is gewijzigd door paarse_paashaas op 12-07-2003 12:45]

Scheren is voor schapen!
  zaterdag 12 juli 2003 @ 18:35:59 #235
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11730177
viewtiful joe, eerste indruk
quote:
Ik heb hem sinds gister en aangezien ik weet dat veel mensen interesse hebben in deze game zal ik er even wat over schrijven. (trouwens, ig shop bedankt voor het vasthouden)

Eerst schrijf ik ff wat over de demo die veel mensen al hebben.
Ik had de demo versie van deze game ook, ik dacht dat het meerdere levels waren, maar het blijkt een level uit verschillende delen bestaat, de demo versie waar iedereen het over had is maar de helft van level 1, en de baas in de demo is niets anders dan een sub-baas.
De moeilijkheidsgraad in de echte game is vele malen meer dan de demo...deze game is zeker niet voor beginnende gamers!!!!

Ik heb het spel gister tot 3 uur snachts gespeeld en vandaag ook ongeveer de hele dag en ochtend hier mijn eerste impressies.

De bewegingen zijn simpel (echter wel ff inkomen, maar went snel)
A= springen
B= niks
X= slaan
Y= Schoppen
DEze mover krijg je ietsje later in het spel
L= slow motion
R= Mach speed
Cstick = inzoomen

Het is hartstikke cool combo's te maken op allerlij soorten manieren met inzoomen en slow motion enz... de bewegingen alleen al zijn puur plezier en de beelden zijn prachtig...

er zitten leuke puzzel in het spel, bijvoorbeeld een bom is net niet sterk genoeg een deur op te blazen, als je dan de tijd vertraagt tijdens de onploffing duurt de explosie langer waardoor de deur wel open gaat...of een platform die zweeft met een propeller, als je de tijd versneld gaat de propeller sneller waardoor het platform de lucht in vliegt

Het spel begint al vet moeilijk in level 1, heb er 2 uur over gedaan alleen al level 1 te halen!!! en het wordt alleen maar moeilijker verder...je kunt kiezen op het begin tussen kids (easy) en adult(normal) ik ben gelijk op adult begonnen omdat ik er langer van wil genieten...ik heb gelezen dat als je de game heb uitgespeeld er nog 2 moeilijkheidsgraten bij komen en vele extra;s (maar wat weet ik niet en wil ik nog niet weten).

elk level stikt van de minibazen en puzzeltjes, Ik kan wel begrijpen dat deze game beter verkocht dan capcom had verwacht. Vriend van me was gister ook ff over de vloer en hij vond het zo vet dat hij nu van plan ik speciaal voor deze game een GC te kopen. er zijn ook veel filmpjes tussendoor die engels zijn gesproken en jappans ondertiteld, alles is in het engels behalve de shop.
De shop krijg je na elke break (die heb je in een level dat je kan saven enzo) je kan daar verschillende items en niewe moves kopen, zoals een boomerang (voomerang) en bommen en moves als een sliding enz. De namen zijn gewoon in het engels zodat je wel weet wat je koopt, maar wat het is staat in het jappans uitgelegt, Dit is het enige japans in de game en is niet erg, omdat de namen vaak al genoeg zeker over wat je koopt. Dit spel is nog importvriendelijker dan SC2!! en die was al zo importvriendelijk...

Ik ben nu in level 4, ben er al een uurtje mee bezig, is weer eens vreselijk moeilijk, dis is een van de moeilijkste 2d games sinds ghouls and ghost enzo..En het is ontzetten leuk om mannetjes te beuken, Het is echt zo super mooi als je bijvoorbeeld midden in de lucht blijft vechten zonder ook maar 1x de grond te raken en dan 12 mannetjes heb gebeukt in 1 combo, of als iemand schiet je de kogel in slow motion terugslaat...

Iedereen die ook maar een beetje lol heeft met 2d platformers als mario of magaman of wat dan ook, deze is minstens net zo goed en mischien wel beter en hij ziet er ook prachtig uit..

Spel heeft ook geweldige humor, bijv de 2de baas wil joe afkraken en noemt hem een Rockman (jappanse megaman) look-a-like)

Als je niet kan wachten tot oktober (usa versie) kun je deze game veilig aanschaffen, want 98% van deze game is in het engels...

Geschreven door IL21
pi_11731427
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:35 schreef BMH het volgende:
[..]

Geschreven door IL21

respect,

*weer een titel heeft om naar uit te kijken..,

ik hou wel van 2d platformers.., kheb nu castelvenia op de gba kan ik me uitermate mee vermaken

zaterdag 12 juli 2003 @ 19:42:44 #237
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11731433
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 18:35 schreef BMH het volgende:
[..]

Geschreven door IL21

Teeeering,... je hebt me overgehaald Waar kan ik het beste importeren ?
  zaterdag 12 juli 2003 @ 23:05:35 #238
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11734900
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 19:42 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Teeeering,... je hebt me overgehaald Waar kan ik het beste importeren ?

Insidegamer shop is het spel 70 eurie. Ergens anders weet ik et niet
  zondag 13 juli 2003 @ 00:49:15 #239
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11737052
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:05 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik wacht even totdat dimplus hem heeft
pi_11739184
quote:
Op zaterdag 12 juli 2003 23:05 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb hem eerder deze avond besteld bij Lik-sang voor 62,26 EUR inclusief verzendkosten.
  zondag 13 juli 2003 @ 09:22:31 #241
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_11740335
quote:
Op zondag 13 juli 2003 03:44 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Ik heb hem eerder deze avond besteld bij Lik-sang voor 62,26 EUR inclusief verzendkosten.

Kijk,... dat bedoel ik,....
  zondag 13 juli 2003 @ 09:30:00 #242
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_11740369
Nintendo kiest "N5" als codename voor de Gamecube 2. Dus niet meer praten over Gamecube 2 maar over N5.

N1: NES
N2: SNES
N3: N64
N4: GC
N5: ??

[edit]
Ik ga em ook bestellen via Lik-sang (FreeLoader Viewtiful Pack with Viewtiful Joe (JAP) for Gamecube (Datel) US$ 79.90) Maar heb een vraagje.

Ik wil graag betalen via mijn bank, maar er staat ergens: "Please enter your Store Credit Code or Promotional code into the following field.", Wat moet ik daar invullen? Rekening nummer of zo?

[Dit bericht is gewijzigd door BMH op 13-07-2003 09:50]

pi_11741206
quote:
Op zondag 13 juli 2003 09:30 schreef BMH het volgende:
*knip*

[edit]
Ik ga em ook bestellen via Lik-sang (FreeLoader Viewtiful Pack with Viewtiful Joe (JAP) for Gamecube (Datel) US$ 79.90) Maar heb een vraagje.

Ik wil graag betalen via mijn bank, maar er staat ergens: "Please enter your Store Credit Code or Promotional code into the following field.", Wat moet ik daar invullen? Rekening nummer of zo?

Niets. Store Credit is een soort kortingsprogramma. Ik zou overigens niet weten hoe je daar aan mee kunt doen.
  zondag 13 juli 2003 @ 11:58:47 #244
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_11741303

Is dit niet handig voor de openingspost?

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_11741540
quote:
Op zondag 13 juli 2003 11:58 schreef HomerJ het volgende:

Niet dat ik alleen er iets over te zeggen heb maar het lijkt mij van die informatie te zijn waar niemand iets mee kan.

Je plaatst me echter voor een dilemma omdat ik het goed vind dat er meegedacht wordt over de openingspost dus bij deze een wellicht overdreven poll voor de bezoekers:

Poll: Specs van de Gamecube in de openingspost?

• Ja
  • Nee
  • Geen mening

• Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
      zondag 13 juli 2003 @ 12:25:56 #246
    21889 Chocobo
    Epische gebruiker
    pi_11741562
    quote:
    Op zondag 13 juli 2003 11:58 schreef HomerJ het volgende:
    [afbeelding]

Boeit me nooit wat die specs,... maar het is een optie ja

EDIT - heb toch maar nee gestemd

zondag 13 juli 2003 @ 12:55:17 #247
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_11741944
    quote:
    Op zondag 13 juli 2003 11:48 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Niets. Store Credit is een soort kortingsprogramma. Ik zou overigens niet weten hoe je daar aan mee kunt doen.

Moet ik ook nog xtra 6 en 19% btw erbij betalen achter af? Of is dit de uiteindelijke prijs?
    pi_11742018
    quote:
    Op zondag 13 juli 2003 12:55 schreef BMH het volgende:

[..]

Moet ik ook nog xtra 6 en 19% btw erbij betalen achter af? Of is dit de uiteindelijke prijs?

Dat ligt eraan of het pakket gecontroleerd wordt. Ik heb laatst 5 controllers besteld bij lik-sang, die in een vrij grote doos verpakt waren en die is niet gecontroleerd.
      zondag 13 juli 2003 @ 13:07:03 #249
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_11742104
    quote:
    Op zondag 13 juli 2003 12:59 schreef Vagere_Hein het volgende:

[..]

Dat ligt eraan of het pakket gecontroleerd wordt. Ik heb laatst 5 controllers besteld bij lik-sang, die in een vrij grote doos verpakt waren en die is niet gecontroleerd.

En als ie wel gecontroleerd word, halen ze et geld dan van je rekening af, of moet je aan huis dokken?
    pi_11742371
    quote:
    Op zondag 13 juli 2003 13:07 schreef BMH het volgende:

[..]

En als ie wel gecontroleerd word, halen ze et geld dan van je rekening af, of moet je aan huis dokken?

Dan moet je thuis lappen.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')