quote:
Op woensdag 25 juni 2003 16:30 schreef Lucille het volgende:
[gez] meeters
Ophalen tegen elk aannemelijk bod.
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 16:36 schreef SuperUli het volgende:
Ik kom als er bier is.
hier bier dan maar
Tis niet eens zo'n gek idee, zolang mensen niet met breedbeeld tv's aankomen ofzo, maar PDA's/Games etc kan het best!
quote:er is altijd bier
Op woensdag 25 juni 2003 16:50 schreef Bioslock het volgende:
Is er bier?
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 16:49 schreef HeatWave het volgende:
lijkt me wel grappig een hele kroeg vol met fok!kers en hun handel!
Tis niet eens zo'n gek idee, zolang mensen niet met breedbeeld tv's aankomen ofzo, maar PDA's/Games etc kan het best!
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 17:16 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
jah leuk man allemaal lui die hun auto's verkopen en dan geen vervoer terug hebben
quote:Dat zou wel weer humor zijn
Op woensdag 25 juni 2003 17:16 schreef Bosbeetle het volgende:[..]
jah leuk man allemaal lui die hun auto's verkopen en dan geen vervoer terug hebben
maar is het niet ECHT een keer een idee, op een centrale plek in Nederland een soort fok! ruil/koop beurs te houden? Ik bedoel ik zie vaak genoeg dingen in V&A staan die wel interessant zijn maar waarvoor ik niet helemaal naar Limburg wil reizen ofzo. Of die ik eerst wil zien/vasthouden. Dat kan dan prima...
quote:ja dat zeg ik toch ook dan noemen we het een frommelmarkt (fok rommmelmarkt)
Op woensdag 25 juni 2003 17:18 schreef HeatWave het volgende:[..]
Dat zou wel weer humor zijn
maar is het niet ECHT een keer een idee, op een centrale plek in Nederland een soort fok! ruil/koop beurs te houden? Ik bedoel ik zie vaak genoeg dingen in V&A staan die wel interessant zijn maar waarvoor ik niet helemaal naar Limburg wil reizen ofzo. Of die ik eerst wil zien/vasthouden. Dat kan dan prima...
quote:idee is goed, alleen heb ik wel ff wat anders te doen op die dag.....
Op woensdag 25 juni 2003 17:19 schreef DJ_Robbie het volgende:
Datum zetten op 30 april
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |