abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11518429
* heaven7 is erg blij dat er geen geurtjes door de luidsprekers heenkomen!
pi_11518516
Ik doe zoals gezegd niet aan lijnen, wel aan sporten. Maar daar heb ik op het moment helaas weinig tijd voor... "Gelukkig" is mijn fiets gejat en nu moet ik elke dag een half uur heen en een half uur terug wandelen naar de uni. Ik vertel mezelf maar dat dat beter is dan niets

Ik vond mijn buikje namelijk nogal hinderlijk opvallen toen ik afgelopen weekend een strak jurkje aanhad. Ik wil het wel echt graag wegwerken. Maar ik hou ook erg veel van bier

woensdag 2 juli 2003 @ 20:10:16 #153
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_11518812
Ik wil ook gaan afvallen (niet meer voor de zomer, dat lukt niet meer). Ik heb geen zin in crashdieten want dan zit het er zo weer aan. Ik wil dus op een verantwoorde manier mijn voedingspatroon gaan aanpassen (wat ook wel gaat lukken) maar er mag toch wel een kiloootje of 10 af (voor volgend jaar zomer zeg maar). Ik wil mezelf echter niet meteen alles gaan ontzeggen want als ik dan de fout in ga dan sla ik meteen door (zelfkennis).

Nou heb ik net op de site van de weight watchers gekeken en op zich lijkt dat puntensysteem me wel wat. Iemand hier ervaring er mee? Ik wil het dan wel gewoon zelf gaan doen. Maar hoe weet ik hoeveel punten ik per dag mag hebben?

Ik ben op zoek naar ervaringen en dit leek me wel het juiste topic.

Alvast bedankt!

pi_11519190
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 20:10 schreef Kyara het volgende:

Nou heb ik net op de site van de weight watchers gekeken en op zich lijkt dat puntensysteem me wel wat. Iemand hier ervaring er mee? Ik wil het dan wel gewoon zelf gaan doen. Maar hoe weet ik hoeveel punten ik per dag mag hebben?

Hoeveel punten je mag, hangt af van je gewicht, en je kunt ze ook sparen zodat je wel eens iets lekker kan eten

Staat daarover niets op de site van de WW? Anders hebben ze genoeg boeken natuurlijk, en die staan ook gewoon in de bibliotheek zodat je ze niet meteen hoeft te kopen, kan je eerst eens kijken of het iets voor je is

Iedere droom moet je in een potje vangen.
  woensdag 2 juli 2003 @ 20:25:32 #155
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_11519214
oh, dan duik ik morgen ns de bibliotheek in

bedankt voor de tip!

pi_11519326
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 20:25 schreef Kyara het volgende:
oh, dan duik ik morgen ns de bibliotheek in

bedankt voor de tip!

Nouja, ik weet niet of ze ook in jóúw bieb staan natuurlijk, maar in de mijne in ieder geval wel
  woensdag 2 juli 2003 @ 21:03:48 #157
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_11520255
Hier in Arnhem is wel een vrij grote dus ik verwacht daar wel iets te vinden
pi_11528098
Ik ga naar de efteling vandaag Ja met brak weer maar voordeel is wel dat het lekker rustig is! En we gaan op airmiles

Ik heb toch een beetje rekening gehouden met de lijn en heb "magere" bammetjes klaargemaakt en water en lightdrank mee En wat mueslirepen.

Bye allemaal

pi_11528839
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 20:10 schreef Kyara het volgende:
Ik wil ook gaan afvallen (niet meer voor de zomer, dat lukt niet meer). Ik heb geen zin in crashdieten want dan zit het er zo weer aan. Ik wil dus op een verantwoorde manier mijn voedingspatroon gaan aanpassen (wat ook wel gaat lukken) maar er mag toch wel een kiloootje of 10 af (voor volgend jaar zomer zeg maar). Ik wil mezelf echter niet meteen alles gaan ontzeggen want als ik dan de fout in ga dan sla ik meteen door (zelfkennis).

Ik ben op zoek naar ervaringen en dit leek me wel het juiste topic.

Alvast bedankt!

Je hoeveelheid punten hangt af van je gewicht, onder de 70 mag je er bijvoorbeeld, als vrouw 18, maar ben je man en superzwaar kan het wel oplopen tot 34 punten/dag (het is niet eerlijk! )

Ter vergelijking: 1 punt = 1 boterham, 1 schaaltje optimel, 2 wasa crackers, 1 theel. olie, 1 banaan. 2 x fruit is gratis, net als onbeperkt groente en bijvoorbeeld 3 theel. jam op brood. Onbeperkt aardappels is 2 punten.

Bij mij werkte het voor geen meter, maar laat je daardoor niet ontmoedigen, want ik deed het vlak na een crashdieet dus dan valt het nog mee dat ik niet nog meer aankwam, ook hield ik me niet aan de 3 maaltijden per dag en dronk ik veel te veel (weliswaar light) frisdrank.

vanochtend 65.35 ikku happy!!!

pi_11529372
Over dat aankomen heb ik een afspraak gemaakt bij de huisarts... ik kom de laatste tijd alleen maar aan. De laatste maanden ben ik van 60,5 kilo naar 64 gegaan, en mijn kleding past niet goed meer. De enige 'fout' die ik de afgelopen 4 weken heb gemaakt is een broodje filet americain vorige week vrijdag. Dat is toch niet normaal?
Toen ik het er met mijn moeder over had aan de telefoon, gaf ze aan dat zij het ook niet normaal vond, en dat het geen gek idee is om naar de huisarts te gaan. Ze gaf wel aan dat ze vindt dat ik stevig ontbijt, etc, maar omdat ik maar zo weinig calo's binnen krijg (geen suiker, weinig vet) is het wel raar. Van 1200 calorieen hoor je af te vallen, niet aan te komen!
Bijvoorbeeld in mijn middel ben ik de laatste maanden 4 cm gegroeid. mijn weegschaal zit dus niet fout
Bah, ik baal ervan!
pi_11530334
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 09:56 schreef wendy-tje het volgende:
Over dat aankomen heb ik een afspraak gemaakt bij de huisarts... ik kom de laatste tijd alleen maar aan. De laatste maanden ben ik van 60,5 kilo naar 64 gegaan, en mijn kleding past niet goed meer. De enige 'fout' die ik de afgelopen 4 weken heb gemaakt is een broodje filet americain vorige week vrijdag. Dat is toch niet normaal?
Toen ik het er met mijn moeder over had aan de telefoon, gaf ze aan dat zij het ook niet normaal vond, en dat het geen gek idee is om naar de huisarts te gaan. Ze gaf wel aan dat ze vindt dat ik stevig ontbijt, etc, maar omdat ik maar zo weinig calo's binnen krijg (geen suiker, weinig vet) is het wel raar. Van 1200 calorieen hoor je af te vallen, niet aan te komen!
Bijvoorbeeld in mijn middel ben ik de laatste maanden 4 cm gegroeid. mijn weegschaal zit dus niet fout
Bah, ik baal ervan!
Waar ontbijt je dan mee, post eens hier wat je eet op een normale dag.
pi_11530836
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 10:52 schreef Cola_Light het volgende:

[..]

Waar ontbijt je dan mee, post eens hier wat je eet op een normale dag.

Ok, hier komt ie...
ontbijt: 2 sinaasappels uitgeperst
brinta met magere melk en wat zoetstof. (ongeveer halve liter melk)
of magere joghurt met havermout en zemelen met wat diksap

Lunch: 3 volkorenboterhammen met halvajam, soms nog wat suikervrije ontbijtkoek, en dan een boterham minder

Avondeten: stukje vlees, veel groenten. Soms nog wat kaas of nootjes erbij (montignac) maar ik houd het wel binnen de grenzen die overgewicht.nl aangeeft, dus niet meer dan 40 gram vet per dag.

De hele dag drink ik 3 potten kruidenthee (minimaal) en in ieder geval nog een liter water. Soms later in de avond nog een glas rode wijn.

pi_11530928
Nou, dat ziet er goed uit hoor! Een afspraak bij de dokter kan indeed geen kwaad.
  donderdag 3 juli 2003 @ 12:25:10 #164
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11532456
Bah door die stomme regen afgelopen week niet kunnen hardlopen, merk het meteen, weer wat bijgekomen damn...maargoed blijf doorzetten!! misschien maar keertje lid worden van fitnessclub ofzo dat ik ook kan sporten als het regent
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_11534622
Ik heb in de regen met een ploegje collectieve tuinwerkzaamheden verricht voor de tuinvereniging. Paden schoffelen, oevers rooien en niet een beetje maar echt beulskarweien.
YPPY mijn gewicht in de openingspost komt eindelijk weer overeen met de werkelijkheid. Dit dankzij klussend dieeten dus.
En, je raadt het nooit: ik kan weer sidekicks houden kwa kickboxen... jaaaaaaa dat gaat goed. Voel me meteen alweer een heel stuk weerbaarder. Nu keert dus ook het jochie in mij terug en niet alleen de soepele slanke dame. Elke afvalfase is weer een nieuwe ervaring kwa haast vergeten gevoelsherinnering.
En heb een fantastische hindostaanse radiozender op de oude frequentie van Radio Noordholland ontdekt: zulke mierzoete muziek waarop het perfect mijn oefeningetjes doen is. Ik probeer nu te dansen als een Indiaase filmster: buikdansend en bubbelend met die handen omhoog en opzij in halve en hele gebedshoudingen en ondertussen electricboegiend met mijn nek, hoofd en kaaklijn : dat is nog best moeilijk. Maar het is allemaal wel heel leuk.

En de hele watermeloenen zijn 2,65 bij de Lidl. .Ook leuk.

donderdag 3 juli 2003 @ 18:03:42 #166
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11540103
1 woord: BAGGER!, gatver heb ff helemaal genoeg van dat lijnen, iemand hier tips om me te motiveren??
pi_11540727
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 18:03 schreef EvilFaith het volgende:
1 woord: BAGGER!, gatver heb ff helemaal genoeg van dat lijnen, iemand hier tips om me te motiveren??
Tip van m'n moeder als je in de verleiding gebracht bent door een stukje chocola of kaas oid: Zeg tegen jezelf: "als ik echt van mezelf hou...neem ik het niet".
pi_11553622
OK nu ook op de officiele niet-digitale weegschaal 65...een BMI van 22.5, precies gemiddeld, en ik ben tevreden....ik weet dat het hoger is dan jullie "streefbmi's", maar het betekent wel dat ik sinds begin dit jaar 10 kilo kwijt ben, en dat is toch best een hoop.

Schrijf me alleen nog maar niet uit dit topic want ik ga zo op vakantie en dan...

pi_11553808
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 09:56 schreef Elanor het volgende:
OK nu ook op de officiele niet-digitale weegschaal 65...een BMI van 22.5, precies gemiddeld, en ik ben tevreden....ik weet dat het hoger is dan jullie "streefbmi's", maar het betekent wel dat ik sinds begin dit jaar 10 kilo kwijt ben, en dat is toch best een hoop.
Goed man!! Gefeliciteerd met het halen van je streefgewicht!!!
pi_11554170
Goed hé!
  vrijdag 4 juli 2003 @ 10:46:47 #171
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11554695
quote:
Op vrijdag 4 juli 2003 09:56 schreef Elanor het volgende:

Schrijf me alleen nog maar niet uit dit topic want ik ga zo op vakantie en dan...

zo! 10 kilo! Super!! gefeliciteerd!! Heel veel plezier op je vakantie

Hier is het Bagger gevoel weer weg gelukkig als motivatie heb ik mijn bikini aangedaan en toen dacht ik toch wel van, kom op als je in zeeland met 10 vriendinnen op vakantie bent moet het toch ff wat strakker! Dus gaat weer goed, en ben ziek dus heb sowieso geen honger...

pi_11558956
quote:
Op donderdag 3 juli 2003 18:33 schreef Elanor het volgende:

[..]

Tip van m'n moeder als je in de verleiding gebracht bent door een stukje chocola of kaas oid: Zeg tegen jezelf: "als ik echt van mezelf hou...neem ik het niet".

Ik zeg altijd tegen mezelf als ik door voedsel verleid wordt: "zo werd je dik". Dan ben ik meteen weer gemotiveerd het niet te nemen.

ATTENTIE COCOLADE-FANS: In Zaandam is nu en de komende dagen een grote cacao-brand. Tussen de Zaan en AmsterdamWest kan je het prima ruiken: meteen genezen van de cocodrang. Alles ruikt ernaar en mijn adem, mond en snot proeven naar cacao: echt vies. Net of je in een bad aangebrande chokolademelk kopje onder bent. Ruik dit en je bent afgekickt van je eventuele verslaving.

vrijdag 4 juli 2003 @ 14:13:33 #173
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_11560615
Hoi, na een tijdje het dieet en dit topic gevolgd te hebben, lekker lurkend wil ik ook wel erbij

Ben onveer 10/11 weken begonnen te dieten, daarvoor was ik het wel eens van plan, maarja uitstelgedrag he Mn moeder wilde graag gaan lijnen en vroeg mij erbij, zodat we elkaar wat konden steunen en daardoor gaat het toch makkelijker

We doen nu dus herbalife, ja ik heb er veel over gelezen, was er ook erg sceptisch over, ben dat overigens nog steeds (kan nooit kwaad ) maar goed we gebruiken dat wel.

Ik schrok me echt de *** toen ik op de weegschaal ging staan toen ik begon, de laatste keer was 2 jaar geleden ofzo. De laatste keer woog ik 85 ofzo, was toen ook al aardig fors, maar niet overdreven ofzo (daarvoor ben ik wel tijden slank geweest, maar had toch altijd vroegah al een grove bouw). Anyway, 102,6 kg woog ik, grote schok

Gelijk maar fanatiek begonnen, dwz geen vet eten meer, geen tussendoortjes, geen alcohol (nog het moeilijkst ), herbalife dus en minimaal 3 keer naar de sportschool (heb gelijk maar onbeperkt fitness abbo genomen B)).

Begin ging voortvarend (vocht he ), anyway, ik ben inmiddels meer dan 15 kilo kwijt. Van 102.6 naar 87.6 Kg. DIt bij een lengte van 1.92m. Mn BMI is nu 23.8

Ik heb niet echt een streefgewicht, maar rond de 80 zou wel mooi zijn. Belangrijker is dat ik me goed in mn vel voel zitten, en dat kan misschien ook wel wat zwaarder zijn (maar in principe ga ik voor de 80).

Verder kan ik weer broeken aan van 2 jaar geleden die ik aan mn broertje maar had gegeven omdat ik ze toch niet paste, veel mensen zien het aan me en die complimentjes doen je echt heel erg goed Kortom ik voel me nu beter dan ooit, ook je conditie gaat vooruit en je voelt je gewoon veel energieker. En dit straal je dan ook weer uit

Kortom ik ben erg blij. (zet mij maar in de startpost als jullie willen).

Oja, veel succes allemaal nog, respect voor jullie doorzettingsvermogen, ik hoop het zelf ook nog even vol te houden (wordt soms wel moeilijker )

It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_11565988
Updateje: nog steeds 65,6 kilo.
Deze week niet echt gelijnd dus ik ben blij dat het niet meer is.

Vandaag gegeten: 4 boterhammen met suikervrije jam
2 glazen melk halfvolle
1 chocoprince koekje
3 speculaasjes
1 kom kervelsoep

pi_11569898
Ik heb steeds het idee dat het zwemmen niet werkt. Dat komt natuurlijk omdat je daar niet bij zweet (of het niet merkt, in elk geval), en ik raak ook niet buiten adem omdat ik nogal langzaam zwem. Maar ik maak altijd wel heel veel baantjes dus ik ga er toch maar stug mee door, ook al lijkt het alsof het gewoon geen inspanning kost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')