abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11467383
quote:
Op maandag 30 juni 2003 17:04 schreef Flying_Vee het volgende:
Ik weeg nu dus 70 kg

Maaaaaaar ik heb wel een keigave dag gehad

En jah dan mag je toch wel een beeeeetje doorschieten

De dieeetboog kan niet altijd gespannen zijn

30-ers meeting 28 juni.... afterparty!

Mooi gezegd!
  maandag 30 juni 2003 @ 22:40:49 #127
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11474927
vandaag echt bagger dag, blurg!! Maargoed blijf volhouden, morgenavond feest dus veel dansen, komt goed
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_11481984
Ik heb me weer niet echt goed gedragen de afgelopen week Maar vanmorgen realiseerde ik me dat Spanje nog maar 3.5 week weg is En dus ga ik nog 3.5 week lijnen op eigen houtje! Zonder stacker dus

Ik hoop dat de gedachte van "nog maar zo kort" me genoeg blijft motiveren

Lurky, op de markt ben ik nog niet geweest nee, moet zeggen dat de markt hier niks heeft helaas maar wellicht kan ik vrijdag of zaterdag even naar een "grote" stad

pi_11482153
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 10:41 schreef heaven7 het volgende:
Ik heb me weer niet echt goed gedragen de afgelopen week Maar vanmorgen realiseerde ik me dat Spanje nog maar 3.5 week weg is En dus ga ik nog 3.5 week lijnen op eigen houtje! Zonder stacker dus

Ik hoop dat de gedachte van "nog maar zo kort" me genoeg blijft motiveren

Kom op, probeer alles eruit te halen wat erin zit! Denk aan die dagen op het strand, heerlijk!
pi_11482442
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 10:48 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Kom op, probeer alles eruit te halen wat erin zit! Denk aan die dagen op het strand, heerlijk!

Ja Tot nu toe gaat het goed Ik hoop echt dat dat mijn hongergevoel kan onderdrukken!

Overigens zijn de watermeloenen hier een stuk goedkoper opeens, een redelijk kleine kost 3 euro.. dus ik ga zometeen maar weer even een hele halen Heerlijk en dat mag je toch "onbeperkt" eten? Geen kilo's natuurlijk maar je hoeft toch niet op te letten of wel?

pi_11490845
Vandaag weer allemaal snoep en chocola afgeslagen op m'n stage, dat voelt echt goed. Het blijkt maar weer dat je dik voelen voor mij ook iets psychisch is, want als ik een hele dag lang niet gesnoept heb voel ik me zo slank terwijl ik objectief gezien nog maar een paar kilo ben afgevallen.

Speelt bij jullie dat psychische ook zo'n rol? Is dik zijn of je dik voelen ook psychisch? Ik las in een ander topic (weet niet meer welk) dat als je denkt dat je ergens dik van wordt, je dat ook wordt. Is het niet lichamelijk, dan is het wel psychisch...
Okee klinkt een beetje vaag allemaal maar graag jullie mening

pi_11491160
Ja, dat herken ik maar al te goed!

Als ik even een weekje niet aan de lijn denk voel ik me weer dik!

Maar als ik wel lekker heb gelijnd en ik ga dan bv iets nieuws kopen (kleding) en ik sta mezelf te bewonderen in de spiegel dan vind ik mezelf weer een stuk slanker

Ik heb nu het gevoel dat ik weer helemaal opnieuw moet beginnen (ik voel me dus weer dik) terwijl ik inmiddels 62.5 weeg ofzo..

Goed trouwens dat je vanalles hebt weerstaan

pi_11492808
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 17:23 schreef PiperMaru het volgende:
Speelt bij jullie dat psychische ook zo'n rol? Is dik zijn of je dik voelen ook psychisch? Ik las in een ander topic (weet niet meer welk) dat als je denkt dat je ergens dik van wordt, je dat ook wordt. Is het niet lichamelijk, dan is het wel psychisch...
Het klinkt voor mij herkenbaar... misschien ben ik volgens de standaarden niet dik, maar voor mijn gevoel, vergeleken met vroeger, wel.
Ook als ik m'n dag niet heb kan ik me echt dik en lelijk voelen, terwijl er toch echt niet veel verschil kan zitten in de dag ervoor, dat ik me misschien erg goed voelde.
Het is voor mij ook niet alleen lijnen, maar ook zorgen dat ik me goed voel! Dat gaat natuurlijk niet altijd lukken, maar ik doe mijn best! Das ook veel beter voor mijn omgeving trouwens... een sjagerijnige Wendy heb je ook niks aan...
pi_11492826
quote:
Op maandag 30 juni 2003 22:40 schreef EvilFaith het volgende:
vandaag echt bagger dag, blurg!! Maargoed blijf volhouden, morgenavond feest dus veel dansen, komt goed
Hoe is het nu dan? Hoe is het vandaag gegaan?
Of kan ik dat beter morgen vragen
pi_11494391
Ik heb trouwens laatst m'n middel opgemeten met zo'n centimeter waar dan een groene, een oranje en een rode zone op zit, om aan te geven of je te dik was of niet. Op het dikste punt zat ik verdorie precies op de grens van het oranje en het rode stuk!

En eigenlijk vind ik dat heel vreemd, want ik weet best dat ik geen hele platte buik heb, maar zó dik is ie nou ook weer niet. Als ik dun genoeg wil worden om in de groene zone te komen, dan moet ik mezelf anorectische gewoontes aanleren, zo dun zou helemaal niet bij mijn lichaam passen! Dat klopt dan toch ook niet?

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_11496111
heeeeeej ik wou ff zeggen dat ik nog meedoe ensow... ik heb all1 nogal wat problemen dus heb geen tijd om te posten... Sorry kben binnenkort weer trg!

SUC-6 iedereen!!

Will we take it to that step - Will we do more than just connect?
And will you bring the thunder in my life - And the fire in my eyes?
pi_11498423
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 20:21 schreef imago het volgende:
Ik heb trouwens laatst m'n middel opgemeten met zo'n centimeter waar dan een groene, een oranje en een rode zone op zit, om aan te geven of je te dik was of niet. Op het dikste punt zat ik verdorie precies op de grens van het oranje en het rode stuk!

En eigenlijk vind ik dat heel vreemd, want ik weet best dat ik geen hele platte buik heb, maar zó dik is ie nou ook weer niet. Als ik dun genoeg wil worden om in de groene zone te komen, dan moet ik mezelf anorectische gewoontes aanleren, zo dun zou helemaal niet bij mijn lichaam passen! Dat klopt dan toch ook niet?

Mja ... misschien geeft die centimeter wel een vertekend beeld? Ik ken die dingen niet maar een kleiner iemand heeft genoeg aan een kleinere buik lijkt mij

Kijk eens op www.overgewicht.nl -> voer daar je gewicht, lengte en buikomvang in en kijk of die goed is. Ik ben bijv. 1.68 en mijn buikomvang mag iets van 79 cm zijn...

Kijk dus daar es op

woensdag 2 juli 2003 @ 08:28:16 #138
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11502795
Het zag er idd gezellig uit op de fotos Flying_Vee. Je bent het ook vast weer snel kwijt.

Wat goed dat je het nu zelf gaat doen Heaven7! Dat gaat je vast lukken. Was de watermeloen lekker?

Dat is een moeilijke vraag PiperMaru. Ik weet niet of er bij mij iets psychisch bij zit. Ik weet wel dat ik me de ene dag heel dik kan voelen en de volgende dag voel ik me weer slank. Maar ik geloof niet dat ik aan kom van het denken aan eten.

Leuk je toch weer even te zien Shantee. Je kunt gewoon weer verder gaan als je terug bent.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 2 juli 2003 @ 08:41:56 #139
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11502882
De openingspost is weer bijgewerkt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11503318
Weegschaal vanochtend 65.7, ik ga echt niet op een paar ons kijken, dus voor mijn gevoel ben ik er gewoon jippieeeeeeeeee

Wel ga ik nog ff streng door want ik ga volgende week op vakantie, en dat gaat natuurlijk nooit goed gaan

pi_11503333
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 22:50 schreef Pandorah het volgende:

Mja ... misschien geeft die centimeter wel een vertekend beeld? Ik ken die dingen niet maar een kleiner iemand heeft genoeg aan een kleinere buik lijkt mij

Kijk eens op www.overgewicht.nl -> voer daar je gewicht, lengte en buikomvang in en kijk of die goed is. Ik ben bijv. 1.68 en mijn buikomvang mag iets van 79 cm zijn...

Kijk dus daar es op

Die centimeter was van die actie van - ik dacht - het voedingscentrum. Daar is een tijdje geleden ook wel aardig wat van op TV geweest. Volgens hun zit ik met 80 cm dus 1 mm van de rode zone af.

Op overgewicht.nl is 80 cm ook een verhoogde vetopslag, maar 79 mag weer wel, en ik ben 10 cm langer dan jij

Nouja, dit bewijst voor mij alleen maar dat ik af moet gaan op wat ik zie, in plaats van op wat ik meet en weeg. En er mag ook best een klein beetje van het vetrandje blijven zitten, dat is gewoon lekker zacht

pi_11505189
Hallo weer iedereen

Ja YPPY, de watermeloen was heerlijk Weet iemand trouwens hoelang deze dingen ongeveer nog te krijgen zijn?

Ik heb gister een geweldige lijndag gehad! Ik heb totaal NIKS geen snoep/koek of wat dan ook gehad, ook geen suikerhoudende dranken, alleen wat aangelengd diksap (is zonder suiker en echt een aanrader overigens) exotica van de kruidvat gehad

2 liter water en een appel, en gister na het avondeten niks meer gegeten! Dat voelt zo goed, ik voel me werkelijk gelijk slanker

Volgende week dinsdag een update!

* heaven7 loves everybody!

pi_11507007
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 17:23 schreef PiperMaru het volgende:
Pfoe... het ene moment kan ik me nog dikker voelen (als ik iets te veel gegeten heb, waardoor het lijkt dat je maag ploft) en het andere moment kan je je weer dun voelen (als je druk bezig bent en je broek zakt de hele tijd af of je hebt lekker flink gesport ). Verder heb ik hier nog niet zo bij nagedacht...
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 09:23 schreef imago het volgende:
Op overgewicht.nl is 80 cm ook een verhoogde vetopslag, maar 79 mag weer wel, en ik ben 10 cm langer dan jij
Nouja, dit bewijst voor mij alleen maar dat ik af moet gaan op wat ik zie, in plaats van op wat ik meet en weeg. En er mag ook best een klein beetje van het vetrandje blijven zitten, dat is gewoon lekker zacht
Euhm... dan weet ik het ook niet meer hoor
Ik had daar gewoon even gekeken welke omvang mijn buik moest zijn bij geen verhoogde vetopslag. Ik zit nog in dat andere topic (de dieet club) dus aan mijn buik'je' moet nog hevig aan gewerkt worden
Maar als je een gezond BMI (tussen 20 en 25) hebt, zou ik als ik jouw was niet al te veel zorgen maken. Misschien wat extra buikspieroeningen doen als je daar zin in hebt .

Heaven7: De zomer is geloof ik de periode waarin je veel watermeloenen kan kopen. Misschien ook in de winter maar dan komen ze uit het buitenland (of de kas? kan dat?) en dan lijkt het mij dat ze duurder zijn. Lekker hoor, die meloenen! Ik loop er ook al van te smullen Goed hoor! 2 liter water gedronken en niet gesnoept! Ik ben gisteren naar spinning geweest en toen ik thuis kwam voelde ik me ook veel en veel dunner (van al dat gezweet he)

pi_11509914
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 12:27 schreef Pandorah het volgende:

Euhm... dan weet ik het ook niet meer hoor
Ik had daar gewoon even gekeken welke omvang mijn buik moest zijn bij geen verhoogde vetopslag. Ik zit nog in dat andere topic (de dieet club) dus aan mijn buik'je' moet nog hevig aan gewerkt worden
Maar als je een gezond BMI (tussen 20 en 25) hebt, zou ik als ik jouw was niet al te veel zorgen maken. Misschien wat extra buikspieroeningen doen als je daar zin in hebt .

Ja het gekke is dus dat er volgens overgewicht.nl maar 1 cm af hoeft, en dan is het weer gezond. En dat ik dan volgens dat meetlint nog steeds ver in de oranje zone zit. En dat ik dan volgens mezelf ook nog teveel buikvet heb, want er zit heus wel meer dan 1 cm

Buikspieroefeningen zouden wel moeten he? Maar laat ik dat nou de aller-aller-aller-allersaaiste oefeningen vinden die er zijn

pi_11510302
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 14:19 schreef imago het volgende:
Buikspieroefeningen zouden wel moeten he? Maar laat ik dat nou de aller-aller-aller-allersaaiste oefeningen vinden die er zijn
Ik vind dat soort spieroefeningen ook saai maar op muziek (goede opzwepende muziek) vind ik ze wel weer te pruimen
Op de eerste pagina staat trouwens een linkje naar oefeningetjes van Lurky ... misschien is dat wat?
pi_11511402
Pfff, ik zit even in een dipje qua lijnen... ik eet al een paar weken goed, zo rond de 1200 cal zoals jullie dat zouden zeggen, maar er gaat echt niks af, de halve kilo die ik kwijt was zit er zelf al weer aan

De leuke kant van mijn verhaal is dat de tentamens weer voorbij zijn, natuurlijk , maar dat niet-afvallen verpest de goede bui wel een beetje. Ik ben weer aan het sporten, dus dat kan het ook nog niet zijn. Het is niet alleen het gewicht, maar ongeveer al mijn broeken zitten nu te strak etc... Hellup!

pi_11512043
Wenytje, je hebt altijd lijndipjes.. ik heb zelfs gehad dat ik 2 weken streng lijnde en ik bleef hangen op diezelfde 65!

Dat is enorm kut en het ontneemt ook alle motivatie, het enige wat ik kan zeggen is dat je echt wel verderkomt, als je maar lang genoeg volhoudt!

Laat je niet kisten Laat iedereen een poepie ruiken!

pi_11512064
Bovendien heb je altijd periodes dat je bv meer vocht vasthoudt..
pi_11513210
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 15:37 schreef heaven7 het volgende:
Laat je niet kisten Laat iedereen een poepie ruiken!
Dat doe ik al, want ik ben enorm winderig van de soep van gisteren...
Of bedoel je dat niet
pi_11518418
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 16:15 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Dat doe ik al, want ik ben enorm winderig van de soep van gisteren...
Of bedoel je dat niet

Laat iedereen dan maar letterlijk en figuurlijk een poepie ruiken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')