abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11443299
quote:
Op zondag 29 juni 2003 12:11 schreef heaven7 het volgende:
Ik wil een mooie bikini als ik straks lig te bruinen aan de middelandse zee!

Iemand nog suggesties? Ik ben bij hunkemöller geweest, livera, c&a, h&m.
Oh, er was trouwens wel een zaakje waar ze ongelooflijk leuke bikini's hadden maar die waren gemiddeld zo'n 65 euro per bikini Wilde je er een passende pareo bij, kost het je nog eens 60 euro

* heaven7 vindt dat iets te duur voor zulke kleine lapjes stof.

Ik zag laatst in de gids van de Otto nog wel wat leuks staan, maar ik weet niet of dat jouw smaak is natuurlijk! Of heb je niet zoveel vertrouwen meer in die gidsen, nu je bikini uit de Neckermann meteen kapot is gegaan?
pi_11443475
quote:
Op zondag 29 juni 2003 10:54 schreef YPPY het volgende:

Is het al makkelijker kleren kopen wendy-tje?

Nou, de broeken blijven een ramp hoor, het is net of die steeds langer worden. Ik heb nl lengtemaat 28, maar 30 kan soms net. En spijkerbroeken zijn vaak niet mooi als ze korter zijn gemaakt...
Dat was ook een van de redenen dat ik af wilde vallen, in de kleinere maten hebben ze vaak meer kortere broeken! Maar goed, ik heb nu dus maat 38, dus op zich weinig te klagen natuurlijk.
Ik heb alleen nogal brede heupen gekregen de laatste jaren. Mijn vriend vindt het mooi en vrouwelijk, maar ik vind het vooral lastig met broeken kopen. Als het niet past, zit het namelijk daar op vast. Bij rokken vind ik het trouwens wel mooi staan, soms.
Maar alleen dat beeld van jezelf in de spiegels in de winkels, elk klein bobbeltje zie je gewoon zitten, verschrikkelijk!
De broek die ik heb gekocht is er een van lichte stof. Eigenlijk zou hij bij de meesten net over de knie moeten komen, bij mij tot halverwege de kuiten, een ideale broek voor op vakantie!
Ook nog een leuk topje bij de H&M, maar verder eigenlijk weinig bijzonders daar. We hebben van half 6 tot 9 uur in de stad gelopen, voornamelijk mijn zusje en ik, en we hebben echt veel winkels bekeken.
Die schoenen waren echte meevallers, daar was ik eigenlijk niet voor gegaan. Binnenkort, als mijn tentamens voorbij zijn, maar weer eens de stad in om de resterende dingen te kopen voor de vakantie. Geen bikini, want we gaan naar Scandinavie!
pi_11443943
quote:
Op zondag 29 juni 2003 12:37 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Ik zag laatst in de gids van de Otto nog wel wat leuks staan, maar ik weet niet of dat jouw smaak is natuurlijk! Of heb je niet zoveel vertrouwen meer in die gidsen, nu je bikini uit de Neckermann meteen kapot is gegaan?

Ja, otto heeft erg veel leuke bikini's maar ik heb er idd weinig vertrouwen meer in, en ze zijn ook erg duur en er komen nog verzendkosten bij ook.

En wat ik het vervelendste vind is dat je niet even terugkunt naar de winkel als er iets mee aan de hand is, en bij zulke besteldingen zeggen ze toch altijd dat het je eigen schuld is als de bikini is gaan pillen oid.

pi_11444314
quote:
Op zondag 29 juni 2003 12:47 schreef wendy-tje het volgende:
Binnenkort, als mijn tentamens voorbij zijn, maar weer eens de stad in om de resterende dingen te kopen voor de vakantie. Geen bikini, want we gaan naar Scandinavie!
Hehe... het kan anders aardig heet zijn in Scandinavië. Vorig jaar was het daar een hittegolf (het regende zelfs niet in Bergen! ) en zelfs boven de poolcirkel heb ik een paar Noren met bikini kunnen betrappen
pi_11444971
quote:
Op zondag 29 juni 2003 13:38 schreef Pandorah het volgende:
Hehe... het kan anders aardig heet zijn in Scandinavië. Vorig jaar was het daar een hittegolf (het regende zelfs niet in Bergen! ) en zelfs boven de poolcirkel heb ik een paar Noren met bikini kunnen betrappen
Haha, dan moet mijn oude dus toch maar mee! Maar die ziet er op zich ook nog prima uit, en hij past ook nog, is alleen gewoon niet veel bijzonders.
Tsja, ik ben nu eenmaal het type dat liever geld uitgeeft aan boeken, CD's en DVD's dan aan kleding
pi_11445435
Oh ja, ik houd nu al een tijdje via overgewicht.nl bij hoeveel calorieen ik eigenlijk op een dag eet. Ik weet dat dat niet past bij het montignaccen wat ik doe, maar ik was nieuwsgierig. De meeste dagen zit ik rond de 1200 calorieen. Aleen het vet is wat meer af en toe, maar dat probeer ik nu aan te pakken door milner kaas te eten, en wat minder nootjes. Af en toe een glas wijn kan prima volgens de calo's, maar ik denk zelf dat het principe van montignac met de combinaties, en het bijhouden van de calorieen prima te combineren is.
pi_11448039
Gisteren weer weighday, en mijn nieuwe weekgewicht is 60,5. Er is dus weer een pond af

Vanochtend probeerde ik voor de lol een broek van m'n vriendin aan te trekken (50 kilo, maatje 36, kan alles eten maar blijft dun etc.) en hij paste gewoon! Die broek is 2 maten kleiner dan al mijn broeken! Ik kon het gewoon niet geloven Nou is die broek haar wel iets te groot maar toch! Kortom het gaat de goede kant op met mij...

pi_11448693
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:34 schreef PiperMaru het volgende:
Er is dus weer een pond af

Dit was voor mij wel een erg zondig weekend, ik heb net zelfs een whopper naar binnen gewerkt! Maar dat hoop ik er vanavond weer af te rennen.

Ik heb dit weekend trouwens op 2 verschillende (analoge) weegschalen gestaan, en bij de ene was ik 69 kilo en bij de ander 66! Dus ik ga er maar van uit dat die van 66 correct is

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_11449012
Meeting!! En wel 31 juli, in SixFlags!

Pridemeid en ik komen ook

pi_11459041
quote:
Op zondag 29 juni 2003 17:34 schreef PiperMaru het volgende:
Gisteren weer weighday, en mijn nieuwe weekgewicht is 60,5. Er is dus weer een pond af
Gefeliciteerd! Veel succes maar weer deze week!
Met mij gaat het ook goed, al is mijn weegschaal een beetje traag van begrip... die denkt dat ik weer op 64 kilo zit
Wel weer aan het sporten, vanmorgen ook weer. Morgenmiddag heb ik mijn laatste tentamen, en dan is het vakantie!!!! Heerlijk, ik ben van plan een zwemkaart te kopen voor hier op de uni, lekker elke dag zwemmen!
pi_11459831
Zondag op m'n digitale weegschaal die gegarandeerd goed is (net nieuw en nauwkeurig en duur enzo) 66.3! Maar goed hou voor dit lijstje nog maar ff de 67 aan, want de weegschaal hier (van mn ouders die ik de hele tijd aanhou) wijst nog steeds tegen de 67 aan.

Gisternacht de opmerking van mn nieuwe vriendje: je ben door de keuring heen hoor, mn moeder vond je een hartstikke leuk meisje MAAR ZE VOND JE WEL NOGAL WAT STEVIGER DAN MN EXEN, DAT VOND ZE WEL LEUK WANT DAN KONDEN WE (hij en z'n vader red. ) GEEN OPMERKINGEN MAKEN OVER HAAR FIGUUR.
Wat moet ik daar nou mee??? Ik ben echt niet dik ofzo op dit moment (wel geweest) heb echt geen buik meer, en zit nog maar 1-1/2 / 2 kilo boven mijn ideale gewicht (22.5 op bmi dus leek me mooi gemiddeld). Dus moet ik mn streefgewicht dan maar naar beneden bijstellen als dit blijkbaar toch de 1e indruk is die ik achterlaat op mensen?

pi_11460421
quote:
Op maandag 30 juni 2003 11:24 schreef Elanor het volgende:
Zondag op m'n digitale weegschaal die gegarandeerd goed is (net nieuw en nauwkeurig en duur enzo) 66.3! Maar goed hou voor dit lijstje nog maar ff de 67 aan, want de weegschaal hier (van mn ouders die ik de hele tijd aanhou) wijst nog steeds tegen de 67 aan.

Gisternacht de opmerking van mn nieuwe vriendje: je ben door de keuring heen hoor, mn moeder vond je een hartstikke leuk meisje MAAR ZE VOND JE WEL NOGAL WAT STEVIGER DAN MN EXEN, DAT VOND ZE WEL LEUK WANT DAN KONDEN WE (hij en z'n vader red. ) GEEN OPMERKINGEN MAKEN OVER HAAR FIGUUR.
Wat moet ik daar nou mee??? Ik ben echt niet dik ofzo op dit moment (wel geweest) heb echt geen buik meer, en zit nog maar 1-1/2 / 2 kilo boven mijn ideale gewicht (22.5 op bmi dus leek me mooi gemiddeld). Dus moet ik mn streefgewicht dan maar naar beneden bijstellen als dit blijkbaar toch de 1e indruk is die ik achterlaat op mensen?

Niets mee doen met die domme opmerkingen!
Dit soort opmerkingen kreeg ik vroeger ook thuis omdat ze me vergeleken met mijn moeder en die had een BMI van 18,5.
Op die manier praten ze je dus complexen aan. Ik kreeg zo op een gegeven moment tijdens een ongesteldheidsperiode op vakantie ruzie met mijn ex omtrent dat ik geen chocola mocht kopen. Ik was niet eens te dik toen! Ik heb het me wel aangetrokken en daarvan ga je alleen maar van eten van dat gezeik.

Niets van aantrekken en gewoon aanhouden waarbij jij je het lekkerste voelt (zeg het anders tegen je nieuwe vriendje dat je dat soort opmerkingen niet zo leuk vindt ofzo). En een BMI van 22,5 is mooi lijkt mij

pi_11460438
quote:
Op maandag 30 juni 2003 11:24 schreef Elanor het volgende:

Uiteindelijk gaat het er toch om hoe jij je erbij voelt? Je zegt het zelf al, je bent niet dik meer, en om eerlijk te zijn vind ik het een flauwe opmerking van de moeder van je vriendje, en eigenlijk ook van je vriendje, die waarschijnlijk wel weet dat je aan het lijnen bent.
Misschien kun je het ook omkeren... de indruk die je op de moeder van je vriend maak, wordt niet bepaald door jou, maar door het beeld wat zij van zichzelf, en de exen van je vriend heeft.
Blijkbaar is die moeder onzeker over haar eigen figuur, en projecteert ze dat nu op jou.
Verder kan het ook gewoon als geintje bedoeld zijn, je hebt het niet uit eerste hand, dus je weet niet hoe ze erbij keek, hoe ze het bedoelde. En misschien waren de exen van je vriend wel panlatjes...
pi_11461322
quote:
Op maandag 30 juni 2003 11:49 schreef Pandorah het volgende:

[..]

Niets mee doen met die domme opmerkingen!
Dit soort opmerkingen kreeg ik vroeger ook thuis omdat ze me vergeleken met mijn moeder en die had een BMI van 18,5.
Op die manier praten ze je dus complexen aan. Ik kreeg zo op een gegeven moment tijdens een ongesteldheidsperiode op vakantie ruzie met mijn ex omtrent dat ik geen chocola mocht kopen. Ik was niet eens te dik toen! Ik heb het me wel aangetrokken en daarvan ga je alleen maar van eten van dat gezeik.

Niets van aantrekken en gewoon aanhouden waarbij jij je het lekkerste voelt (zeg het anders tegen je nieuwe vriendje dat je dat soort opmerkingen niet zo leuk vindt ofzo). En een BMI van 22,5 is mooi lijkt mij

quote:
Op maandag 30 juni 2003 11:50 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Uiteindelijk gaat het er toch om hoe jij je erbij voelt? Je zegt het zelf al, je bent niet dik meer, en om eerlijk te zijn vind ik het een flauwe opmerking van de moeder van je vriendje, en eigenlijk ook van je vriendje, die waarschijnlijk wel weet dat je aan het lijnen bent.
Misschien kun je het ook omkeren... de indruk die je op de moeder van je vriend maak, wordt niet bepaald door jou, maar door het beeld wat zij van zichzelf, en de exen van je vriend heeft.
Blijkbaar is die moeder onzeker over haar eigen figuur, en projecteert ze dat nu op jou.
Verder kan het ook gewoon als geintje bedoeld zijn, je hebt het niet uit eerste hand, dus je weet niet hoe ze erbij keek, hoe ze het bedoelde. En misschien waren de exen van je vriend wel panlatjes...

Hartstikke bedankt voor jullie reacties, voel me gelijk een stuk beter

pi_11462165
YPPY, ik zou me niet meer wegen en hier niet meer over voedsel praten. Dat laatste zal ik inderdaad maar laten want anders wordt het weer gezanik over de noodzaak van nootjes en biskwietjes enzo.
Jojogirl had gelijk dat niet de pil dik maakt maar de hormonale toenemende behoefte aan lekkers. Ik heb het allemaal weten te weerstaan. Wel ben ik helemaal van slag: mn emoties zitten zowat aan het plafond en ik voel me volkomen weird. Creepy hoor zo'n 'menstruatieregelaar'. Het doet er bovendien echt niet minder pijn door en mn humeur daalt tot een dieptepunt. Nou, als ik dit 3 maanden, 1 zit er al op, heb volgehouden weten we wat de oorzaak is van mn bloedingen die ondertussen gewoon doorgaan en kan die rotzooi weer overboord. Het is echt volkomen verknipt dat ze zo met de emoties van vrouwen kunnen manipuleren. Het is een hele lichte pil maar ik heb wel meteen allerlei vage lichamelijke en psychische klachten die ik een maand eerder niet had. Ook promt weer dingen terug die ik als meisje vroeger had van de pil: opgeblazen gevoel, snerthumeur, agressieve opvliegers, hoofdpijn, onbestemd gevoel... Ik denk dat de meerderheid van de meisden en vrouwen die psychiatrische en ziektebeelden krijgen opgedrongen gewoon sluipenderwijze worden vergiftigd.
Mijn visie wordt ondersteund door deze site: http://home.deds.nl/~kraak/page72.html die ik tegen kwam toen ik zocht naar de negatieve werking van aspartaam voor dit topic: zoetjes en vocht vasthouden?

De combinatie opgedrongen ideaalbeeld, aspartaam in dieetproducten en algehele manipulatie van het mensdom via oestrogenen vond ik een zijlijn die veel rariteiten die terzijde in de diverse dieettopics worden aangestipt zouden kunnen verklaren. Maar dit dus terzijde en ter kennisname.

En dan nu het geheim van de week... ik val alweer een pietsie af hoor! Maar een bikinni... ik denk niet dat men mij daar ooit nog in het openbaar in zal zien. Wel durf ik mij inmiddels op openbaardere plekken dan het zwembad in mijn Bolier-badpak te tonen: er zitten geen vetbrobbels meer op mijn dijen en ook het meeste 'rugvet' is weg. Wat een extreem verschil met vorig jaar zeg. Ik wil die 15 kilo nooit meer terug. En je raadt het nooit: ik ben zomaar op het dak van mn volkstuinhuisje geklauterd om een regenputje leeg te halen: mijn aapachtige lenigheid keert weer terug. Er is dus hoop voor alle ex-turnsters en ex-bomenklimmers: het kan altijd nog eens terug komen dat je een vogelnestje maakt of opzoekt.

Heaven7, al op de markt gekeken? Dan pas je het even in het toilet van het cafee achter de stal en ruilt het om als het niet zit. Voordelig en de laatste trends. Postorderkleding is altijd wat stijfjes en veel te duur. Gewoon even naar Arnhem ofzo gaan. En mocht je niet slagen op de markt is er ook nog de Hema.

Wendy-tje, je kan die broeken toch op maat laten zomen? Dat bieden ze mij altijd aan als ik een te lange kies. Maar ik doe het toch liever zelf. Je mag je gelukkig prijzen dat broeken te lang zijn: te kort dat is pas erg. Heb je een nieuwe broek is hij meteen al armoedig hoogwater. En mocht niemand willen zomen voor je... dan is er altijd nog de kleermakerij zoals die keten de Gouden Schaar of moeders zelf.
.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 30-06-2003 13:27]

pi_11463015
quote:
Op maandag 30 juni 2003 13:22 schreef Lurky het volgende:

Wendy-tje, je kan die broeken toch op maat laten zomen? Dat bieden ze mij altijd aan als ik een te lange kies. Maar ik doe het toch liever zelf. Je mag je gelukkig prijzen dat broeken te lang zijn: te kort dat is pas erg. Heb je een nieuwe broek is hij meteen al armoedig hoogwater. En mocht niemand willen zomen voor je... dan is er altijd nog de kleermakerij zoals die keten de Gouden Schaar of moeders zelf.

Op zich kan ik zelf ook broeken korter maken, en dat doe ik regelmatig, maar bij sommige broeken gaat bijvoorbeeld het model eruit als ik dat doe. De verhoudingen kloppen dan gewoon niet.
Verder heb ik vaak spijkerbroeken die 'stone washed' zijn. Als je daar een stuk vanaf haalt, zijn de zomen ineens anders dan de andere naden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Gewoon nog even doorzoeken dus
En, een te korte broek is idd erger, maar daar heb ik dan weer bijna nooit last van
Alles hep zo z'n voordeel
  maandag 30 juni 2003 @ 14:04:17 #117
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11463091
Wat een rare schoonfamilie Elanor. Ik denk ook dat ze gewoon jaloers is op jouw figuur. Gewoon je streefgewicht laten bij wat jij goed vindt. Het is jouw lijf, niet dat van hen.

Lurky! Nu zeg je dat je wat gewicht kwijt bent, maar meer post je niet. Nu ben ik wel benieuwd! Leuk dat je wat kwijt bent en jammer dat ik je nu niet kan veranderen in de openingspost.
Dat van de pil dat ken ik. Ik ben ermee gestopt omdat het zo veel invloed had op mn humeur en emoties. Ik ging echt huilen van niks enzo, en dat de hele maand door. Nu is het een paar maanden later en het is al veel minder. Nu nog maar een paar dagen per maand. Ik voel me echt een stuk beter zonder dat chemische spul.

Pas heb ik zelf nog een broek korter gemaakt wendy-tje. Die was van mijn vriend en het zag er best redelijk goed uit. En het was makkelijker dan ik had verwacht.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11463375
Ik herken dat van de pil helemaal niet, in feite heb ik juist het tegenovergestelde.
Een van de redenen dat ik er mee begonnen ben was dat ik al een week voor mn ongesteldheid de hele tijd nix anders deed dan janken, en dat is nu vrijwel over...ach ieder mens is anders
Heb ook niet gemerkt dat ik er superveel meer trek van in snoepen kreeg, want dat is bij mij toch al constant groot

YPPY voor je opmerking over mijn "schoonfamilie" al denk ik niet echt dat ze jaloers is want ze heeft maat 38/40 dus das een beetje hetzelfde als bij mij, al heeft ze wel een beetje buikje, maar ze is natuurlijk ook wel een stukkie ouder dus dat mag dan wel Zou je mij aub ook bij de openingspost willen zetten? Alvast bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door Elanor op 30-06-2003 14:28]

pi_11465221
YPPY zou je mijn gewicht ook ff willen aanpassen in de openingspost? Tis dan wel slechts een pondje, ik ben er toch wel weer een beetje trots op
  maandag 30 juni 2003 @ 16:04:38 #120
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11465496
De openingpost is weer aangepast.

Kan me voorstellen dat je daar trots op bent PiperMaru. Het is wel zo dat ik niet voortdurend de openingspost aan pas. Daar zitten meestal een paar dagen tussen. Ik post het wel altijd als ik dat heb gedaan. Jij postte vlak nadat ik het aangepast, vandaar dat je oude gewicht er nog stond.

Elanor, was is je streefgewicht? Dat kon ik niet terug vinden. Dan zet ik dat er ook nog even bij.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_11465579
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:04 schreef YPPY het volgende:
Kan me voorstellen dat je daar trots op bent PiperMaru. Het is wel zo dat ik niet voortdurend de openingspost aan pas. Daar zitten meestal een paar dagen tussen. Ik post het wel altijd als ik dat heb gedaan. Jij postte vlak nadat ik het aangepast, vandaar dat je oude gewicht er nog stond.
Oeps! Sorry
Ik dacht dat je 'em altijd 1x per week update, en dat je dat net had gedaan!
Maar toch bedankt!
  maandag 30 juni 2003 @ 16:11:10 #122
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11465614
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:09 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Oeps! Sorry
Ik dacht dat je 'em altijd 1x per week update, en dat je dat net had gedaan!
Maar toch bedankt!

Nee hoor, meestal wel 3 of 4 keer per week. Het ligt een beetje aan mijn vrije dagen en hoeveel ik te doen heb. Maar dan staat je nu weer actueel in het lijstje. Dat is wel zo leuk.
*OUD heilige*
pi_11466458
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:04 schreef YPPY het volgende:
Elanor, was is je streefgewicht? Dat kon ik niet terug vinden. Dan zet ik dat er ook nog even bij.
Thanx voor het aanpassen, en mijn streefgewicht is 65 kilo

Dan heb ik nl. een BMI index van 22.5 (je hoor tussen de 25 en 20 in te zitten, dus het leek me ideaal).
Hoe hebben jullie je streefgewicht bepaald?

maandag 30 juni 2003 @ 17:03:11 #124
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11466717
quote:
Op maandag 30 juni 2003 16:50 schreef Elanor het volgende:

[..]

Thanx voor het aanpassen, en mijn streefgewicht is 65 kilo

Dan heb ik nl. een BMI index van 22.5 (je hoor tussen de 25 en 20 in te zitten, dus het leek me ideaal).
Hoe hebben jullie je streefgewicht bepaald?

Ik weet dat toen ik 60 woog dat ik toen nog perfect tevreden was met figuur dus tja daar wil ik nu weer heen Met BMI enzo heb ik in elk geval weinig gedaan
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  maandag 30 juni 2003 @ 17:04:54 #125
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_11466759
Ik weeg nu dus 70 kg

Maaaaaaar ik heb wel een keigave dag gehad

En jah dan mag je toch wel een beeeeetje doorschieten

De dieeetboog kan niet altijd gespannen zijn

30-ers meeting 28 juni.... afterparty!

"Censuur is de dood van de democratie"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo