abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11412993
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 12:37 schreef Pandorah het volgende:
Je kan ook voordat je gaat slapen wat oefeningen van Lurky doen (ik heb nog ergens een overzichtje van big diet om in 10 minuten fit te zijn... kan ik ook hier posten als iemand het wil) of 200 keer touwtjespringen (of een paar keer de trap op en af rennen als dat mogelijk is). Of een uurtje voordat je gaat slapen een blokje wandelen, fietsen of hardlopen (halfuurtje ofzo).
Mag Lurky dan adviseren voor het slapen gaan hooguit als lichaamsbeweging sex te hebben?
Van bewegen voor het slapen gaan wordt je namelijk wakkerder. Het lichaam maakt een stof aan waardoor je na je sportbeoefening nog lang profijt hebt voor je in slaap valt. Vandaar dat arbeiders en scholieren in China tussendoor oefening naast hun tafeltje staan te doen: om alert te blijven.
Dat wandelingetje voor het slapen gaan ligt natuurlijk ook erg aan de omgeving. Misschien zijn er mensen die in een uiterst slaapverwekkende omgeving wonen waar je de deur bij wijze van spreke niet op het nachtslot hoeft te doen en de ramen open kan laten staan...Ik zou dat stedelingen in het donker afraden.Tenzij je toch al met de agresief-ogende hond om moet.
Maar hoe dan ook als je zoiets hebt gedaan is de behoefte aan een borrel, wat nazitten, tvkijken, lezen, anijsmelk etc etc natuurlijk groot. Sporten is meer iets voor overdag. Ga nou maar savonds gewoon indutten en vergeet alles: ook de sport.

Piper Maru, Het gewicht wisselt ook met het moment van de cyclus van de vrouw. Tegen de menstruatie aan vergaart het lichaam soms wel een kilo of meer vocht. Naderhand ben je die mooi weer kwijt!

pi_11413092
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 14:41 schreef Lurky het volgende:

[..]

Piper Maru, Het gewicht wisselt ook met het moment van de cyclus van de vrouw. Tegen de menstruatie aan vergaart het lichaam soms wel een kilo of meer vocht. Naderhand ben je die mooi weer kwijt!

Dat wist ik ja, maar ik ben net ongesteld geweest, dus dat kan het niet zijn. Achja het zal toch wel vocht oid zijn... Morgen geef ik m'n nieuwe weekgewicht door...
pi_11413763
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 14:41 schreef Lurky het volgende:
Mag Lurky dan adviseren voor het slapen gaan hooguit als lichaamsbeweging sex te hebben?
Van bewegen voor het slapen gaan wordt je namelijk wakkerder. Het lichaam maakt een stof aan waardoor je na je sportbeoefening nog lang profijt hebt voor je in slaap valt. Vandaar dat arbeiders en scholieren in China tussendoor oefening naast hun tafeltje staan te doen: om alert te blijven.
Dat wandelingetje voor het slapen gaan ligt natuurlijk ook erg aan de omgeving. Misschien zijn er mensen die in een uiterst slaapverwekkende omgeving wonen waar je de deur bij wijze van spreke niet op het nachtslot hoeft te doen en de ramen open kan laten staan...Ik zou dat stedelingen in het donker afraden.Tenzij je toch al met de agresief-ogende hond om moet.
Maar hoe dan ook als je zoiets hebt gedaan is de behoefte aan een borrel, wat nazitten, tvkijken, lezen, anijsmelk etc etc natuurlijk groot. Sporten is meer iets voor overdag. Ga nou maar savonds gewoon indutten en vergeet alles: ook de sport.
Dan heb ik een zeer eigenaardig lichaam want als ik sport zo rond 21.00 a 22.00 kan ik daarna toch prima in slaap komen! Dus het is voor iedereen anders. Ik werk de hele dag en ik voel er prettig bij als ik in de avond sport (overdag gaat het wat minder op een of andere manier).

Voor iedereen is het natuurlijk anders wanneer die het beste zijn 'sportding' heeft. Ik heb dat in de avond... zo rust ik dus het beste uit. Maar het kan best zijn dat je op je best in de ochtend of in de middag bent.

Mbt wandelingetje voor het slapen gaan, hangt inderdaad af van je omgeving. Als je je niet veilig voelt, moet je het uiteraard niet in de avond gaan doen.

Maar mijn omgeving is niet slaapverwekkend hoor ... da's de grote stad maar het is bij mij in de buurt gewoon mogelijk om savonds veilig over straat te lopen. Ik ga dan uiteraard niet naar het park ... dat doe ik liever overdag.

vrijdag 27 juni 2003 @ 15:43:14 #79
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11414249
Dat regelmatig eten lukt mij dus ook echt niet, voor 12.00 eet ik sowieso nooit eigenlijk ( wel glas jus en water ) en daarna naja nu hebk bijv. ook nog niks gegeten, niet echt slim opzich maar heb ook gewoon geen honger en achja t afvallen gaat daardoor wel goed
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_11416259
Ik heb in oudere topics wel een gereageerd over dit onderwerp. Ik woog vorig jaar in de zomer 94 kg. Toen ik gisteren op de sportschool op de weegschaal ging staan woog ik 79 kg. Best wel een verbetering dus, je kan nu zelfs mijn buikspieren weer zien.
Ik moet er wel effe bij zeggen dat ik ook al 3 maanden geen gewichten meer doe dus een stukje gewichtsverlies komt door de afname van spiermassa.
Ik voel me in elk geval een stuk beter in mijn vel zitten. Ik heb minder last van zo'n opgeblazen gevoel na het eten en het bier drinken.
pi_11416333
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 17:12 schreef GEsTOoRD het volgende:
Ik heb in oudere topics wel een gereageerd over dit onderwerp. Ik woog vorig jaar in de zomer 94 kg. Toen ik gisteren op de sportschool op de weegschaal ging staan woog ik 79 kg. Best wel een verbetering dus, je kan nu zelfs mijn buikspieren weer zien.
Ik moet er wel effe bij zeggen dat ik ook al 3 maanden geen gewichten meer doe dus een stukje gewichtsverlies komt door de afname van spiermassa.
Ik voel me in elk geval een stuk beter in mijn vel zitten. Ik heb minder last van zo'n opgeblazen gevoel na het eten en het bier drinken.
Good for you!!!
pi_11416622
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 17:16 schreef PiperMaru het volgende:

[..]

Good for you!!!

Zeker, en het heeft me niet eens erg veel moete gekost. Gewoon meer vetverbranding doen op de sportschool en minder eten bij het avondeten (ik vrat me altijd helemaal vol).

pi_11417810
Update: 65,6 kilo vanmorgen.

Vandaag heb ik 9,5 uur gewerkt in een kinderdagverblijf dus ik heb heeel veel energie verbruikt.
Hierdoor heb ik wel nog iets extra's gesnoept: koekje, stuk appeltaart.
Maar voor de rest heb ik me gehouden aan montignac.

Kheb vanavond een ei met tomaat en kaas + peper gebakken. Echt heerlijk! En toch montignac

pi_11418611
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 13:34 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Ben je nu blij dat je niks gegeten hebt? Daarmee leg je je verbranding stil he? Niet zo handig dus...

Ja, ik ben er heel blij mee en ken absoluut de gevaren ook niet enzo IK VOELDE ME NIET LEKKER, DAN GA IK NIET ETEN! GEK HE?!?!?!?!

Mieter toch op, ik heb het onderhand helemaal gehad met dat negatieve gedoe hier.

Ik kap hier.

vrijdag 27 juni 2003 @ 20:14:13 #85
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11418985
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 19:55 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ja, ik ben er heel blij mee en ken absoluut de gevaren ook niet enzo IK VOELDE ME NIET LEKKER, DAN GA IK NIET ETEN! GEK HE?!?!?!?!

Mieter toch op, ik heb het onderhand helemaal gehad met dat negatieve gedoe hier.

Ik kap hier.

Ze bedoelde het niet verkeerd. Je postte een na de zin waarin je zei dat je niets gegeten hebt. Zo lijkt het alsof je blij bent dat je niets at.

Jij mag ook wel iets positiever met dat opmieteren. Het gaat nu juist een stuk beter vind ik.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_11420002
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 19:55 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Ik kap hier.

Jij moet echt in therapie ofzo, jij wordt zo snel boos, niet normaal meer.
pi_11420479
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 21:11 schreef Cola_Light het volgende:

[..]

Zeg geen dingen waar je geen verstand van hebt
  vrijdag 27 juni 2003 @ 21:48:09 #88
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11420654
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 21:11 schreef Cola_Light het volgende:

[..]

Als je niet weet wat er speelt, kun je beter niet reageren.

Heaven7, doe je weer gewoon mee? Als je je kwaad maakt ergens over, mag je me ook mailen. Dan kijken we of we het op een andere manier op kunnen lossen.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_11420773
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 21:40 schreef heaven7 het volgende:

[..]

* Riann mee eens is

jij moet doen waar jij je lekker bij voelt
ennuh blijf wel posten

pi_11420871
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 21:40 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Vooral boos blijven kijken . Come on girl cheer up
pi_11421508
En vanaf hier is het weer ontopic en stopt het op elkaar reageren.
pi_11423603
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 21:48 schreef YPPY het volgende:

[..]

Als je niet weet wat er speelt, kun je beter niet reageren.

Heaven7, doe je weer gewoon mee? Als je je kwaad maakt ergens over, mag je me ook mailen. Dan kijken we of we het op een andere manier op kunnen lossen.

quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 21:53 schreef Riann het volgende:

[..]

* Riann mee eens is

jij moet doen waar jij je lekker bij voelt
ennuh blijf wel posten

pi_11426717
Ik doe ook zo ongeveer mee Al is mijn doel vooral wat gezonder te gaan leven, door gezond te eten (ontbijt!) en te sporten, en het is een mooi bijkomend voordeel dat je daar als het goed is ook wat kilo'tjes mee kwijtraakt
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  zaterdag 28 juni 2003 @ 09:58:41 #94
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11427047
Welkom imago. Heb je ook een bepaald aantal kilo's dat je kwijt wilt?

Ik moet nog heel veel kilo's, maar zit nu al te bedenken en in winkels te kijken wat voor bikini ik wil. Eigenlijk best wel erg, maar het motiveert wel. Mijn laatste bikini had ik toen ik 10 was ofzo, erg lang geleden dus.

*OUD heilige*
  zaterdag 28 juni 2003 @ 10:36:37 #95
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11427317
vandaag was weer ff ''officiele'' weegdag, en best tevreden! Ben nu 62,6 dus deze week 1,3kg eraf Gister was eerste wat dokter zei bij het onderzoek zozo je hebt mee spieren gekregen en je buik, sport je weer? kei leuk
sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_11427428
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 09:58 schreef YPPY het volgende:
Welkom imago. Heb je ook een bepaald aantal kilo's dat je kwijt wilt?
Niet echt, ik heb meer de instelling van "we zien wel waar het schip strandt". Ik wil wel afvallen door de gezonddoenerij, maar ik kan beter door in de spiegel te kijken bepalen of ik de resultaten OK vind, dan via m'n gewicht. Geen idee welk gewicht namelijk bij m'n gewenste figuur hoort, ik weet alleen maar hoe dat eruit ziet

En wat mij betreft hoeft het allemaal ook niet zo'n haast te hebben, als ik me er maar lekker bij voel. Ik ga me dus ook niet heel schuldig voelen als ik eens gezondigd heb, al probeer ik dat natuurlijk niet te doen

Ik denk ook dat ik meer een mee-lezer hier zal zijn dan iemand die actief over haar ervaringen post.Maar dan weten jullie in ieder geval dat ik besta.

"dieet' recepten is trouwens een erg OK topic!

pi_11429487
quote:
Op vrijdag 27 juni 2003 20:14 schreef YPPY het volgende:

Ze bedoelde het niet verkeerd. Je postte een na de zin waarin je zei dat je niets gegeten hebt. Zo lijkt het alsof je blij bent dat je niets at.

Sorry als je het verkeerd opvatte, ik vatte het blijkbaar van jou ook verkeerd op. Was idd niet slecht bedoeld.

Met mij gaat het verder goed, gisteren met mijn moeder en zus de stad in geweest om te shoppen voor kleding, voor de vakantie.
Uiteindelijk geslaagd voor een broek en een topje, en 2 paar schoenen! Das was een leuke ervaring, een winkel met veel keuze van leuke schoenen in maat 36! Het was een dure winkel waar ik anders niet naar binnen was gegaan, maar met de uitverkoop kom je nog weleens op plaatsen waar je anders niet komt

zondag 29 juni 2003 @ 10:54:20 #98
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11441987
Leuk dat zelfs de dokter het ziet EvilFaith! Dan gaat het helemaal goed.

Pas je wel op dat je niet op een ongezond gewicht eindigt imago? Het ideale gewicht hangt natuurlijk samen met je bouw en je spiergehalte, maar het bmi geeft wel een idee of je gezond bezig bent. Als je niet zo zwaar bent, zit je namelijk heel snel in een ongezond bmi.

Is het al makkelijker kleren kopen wendy-tje?

De openingspost is weer aangepast. De bmis niet helaas, overgewicht.nl is offline en op de andere site die ik vond, kun je geen getallen achter de komma zetten. Dat komt de volgende keer dus weer.

*OUD heilige*
pi_11442886
Ik ging gister op zoek naar een nieuwe bikini (ik had een geweldig leuke bikini van neckerman maar dat ding ging na 1 keer zwemmen pillen dus die ik nu teruggestuurd) maar er waren geen leuke

Het liefst heb ik er eentje met vrolijke kleurtjes en geborduurde bloemetjes ofzo.

En had ik eindelijke leuke gevonden met van die kraaltjes, was het maar tot maat 176 En mijn borsten zijn daar echt veel te groot voor, broekje zou nog wel gaan.

Zucht

Ik wil een mooie bikini als ik straks lig te bruinen aan de middelandse zee!

Iemand nog suggesties? Ik ben bij hunkemöller geweest, livera, c&a, h&m.
Oh, er was trouwens wel een zaakje waar ze ongelooflijk leuke bikini's hadden maar die waren gemiddeld zo'n 65 euro per bikini Wilde je er een passende pareo bij, kost het je nog eens 60 euro

* heaven7 vindt dat iets te duur voor zulke kleine lapjes stof.

pi_11442906
quote:
Op zondag 29 juni 2003 10:54 schreef YPPY het volgende:
Pas je wel op dat je niet op een ongezond gewicht eindigt imago?
Jahoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')