Ben nog steeds niet echt dik, maar voordatk ziek werd woog ik rond de 68, toen ik ziek werd 20kg afgevallen, oke dat was te veel, maar heb toen tijd lang daarna rond 58-60 gezeten en dat vond ik perfect en dat wil ik nu ook weer, dan voel ik me gewoon lekkerder, zekerder etc. Duss nog 2,8kg te gaan nu, moet lukken
quote:Tsja, wat is dik? Mijn familie vindt mij ook niet dik, maar vergeleken met mijn zus ben ik wel wat stevig.
Op woensdag 25 juni 2003 15:15 schreef EvilFaith het volgende:Ben nog steeds niet echt dik, maar voordatk ziek werd woog ik rond de 68, toen ik ziek werd 20kg afgevallen, oke dat was te veel, maar heb toen tijd lang daarna rond 58-60 gezeten en dat vond ik perfect en dat wil ik nu ook weer, dan voel ik me gewoon lekkerder, zekerder etc.
Duss nog 2,8kg te gaan nu, moet lukken
quote:Bij mij is het anders. Ik heb best behoefte aan lekkere dingen, maar die hoeven niet per definitie slecht te zijn... vandaar ook die recepten voor koek enzo. Als ik de lekkere dingen niet verantwoord kan kopen, dan maak ik ze toch zelf?
Op woensdag 25 juni 2003 14:34 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb ook minder behoefte aan slechte dingen. Maar bij mij is het echt een knop geweest die ik van de ene op de andere dag heb omgezet. Zo van: het is allemaal erg lekker, maar ik mag het gewoon niet. Punt.
Verder nog een gerookte paling, 1 lepel magere kwark +peper en
vier volkoren boterhammen met suikervrije jam.
[Dit bericht is gewijzigd door miss_cee op 25-06-2003 18:19]
quote:Ja inderdaad is ook zo!
Op woensdag 25 juni 2003 16:32 schreef wendy-tje het volgende:[..]
Tsja, wat is dik? Mijn familie vindt mij ook niet dik, maar vergeleken met mijn zus ben ik wel wat stevig.
Het gaat ook om het gewicht waar je je lekker bij voelt he? die 2.8 kilo van jou moet haast lukken dat kan niet andersen dan vasthouden he?
Dat vasthouden..wordt nog leuk, want moet oppassen dat ik niet TE extreem ga afvallen waardoor ik daarna weer kei snel aankom, ben nu in 4dagen 1,4kilo afgevallen..opzich kei fijn, maar misschien moet ik wel oppassen voor verbranding enzo... maargoed ik klaag niet
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 10:34 schreef PiperMaru het volgende:
Dag dames en heren!! Ik vind het fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Behalve dan met jou Flying_Vee Heb je al wat afleiding kunnen vinden? Misschien is dit juist het moment om door te zetten. Al was het alleen maar om je ex de ogen uit te steken als ze ziet dat je er nog beter uitziet!
quote:Ghe ghe ghe
Op woensdag 25 juni 2003 11:19 schreef Lurky het volgende:
Toen ik ook niet meer ongesteld werd vroeg zelfs de huisarts of ik zwanger was en moest ik me laten testen *proest*. Dus als ze vragen of je zwanger bent: het valt allicht mee vergeleken bij hoe erg het had kunnen worden.
Kijk, Flying-Vee, dat blijft jou als man ten minste bespaard: tel je zegeningen!
Wat voor kaas was dat miss_cee? Standaard kaas is namelijk erg slecht. Maaslander heeft namelijk per blokje 3 gram vet. 20+ kaas is 'maar' 1 gram vet.
quote:Na regen komt zonneschijn
Op woensdag 25 juni 2003 19:22 schreef YPPY het volgende:
Fijn dat het weer wat beter gaat Flying_Vee. Dat is leuk om te horen!
quote:Volgens mij zei jij dat je een fruitdag ging doen, maar je hebt toch gisteren kaas en 4 volkoren boterhammen op
Op donderdag 26 juni 2003 10:21 schreef miss_cee het volgende:
Ik at maaslanderkaas ja, maar ik ben er toch van afgevallen
Woog toenet 65,7 kilo.
Vandaag een dagje weer normaal eten..en dan morgen een dagje montignac. Mijn moeder is daar nu mee bezig dus het is makkelijker voor me omdat ze al die spullen heeft gekocht zoals suikervrije jam, magere kwark voor op je brood etc.En aangezien ik morgen 9 uur moet werken kan ik geen brooddag doen, want dat ziet zo raar uit in de pauzes als ik een droog sneetje brood zit te eten.
Maar ik ga dit wel zo volhouden tot ik eindelijk op de 60 -62 zit. Eigenlijk zou ik liever onder de 60 komen maar denk niet dat dat haalbaar is in een maand.
Ik ga 4 augustus namelijk al op vakantie en dan wil ik dus mijn buikje kwijt zijn en slanker uitzien.
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 17:02 schreef miss_cee het volgende:
Verder nog een gerookte paling
YPPY, over ijs overigens... Heb nog geen enkel ijsje gehad sinds een jaar, geen idee hoe de 7Sins smaken, de Solero's, de bevroren candybars, de vloeibare Marsen, de paasglacees, de zure matjes, de snackajacks, de pringles, de vla's met chokochunks, de Tom en Jerry's, de gevuilde frituurstaven op een stokje, de overdreven dikke chips, de volgende generatie trendmixjes zoals breezeropvolgers. Een hele wereld aan snoep, snacks, ijs, drank, zuivel... Op zich ben ik best wel benieuwd hoe zo'n blauwe swoosh softijs smaakt maar tegelijk vrees ik ook dat het consumententesten dan weer aanvang neemt...
Nu beschouw ik al dat lekkers net als mn strip-verslaving: ik ben opgehouden te denken dat ik elk stripboek wat er uit is gekomen moet hebben gelezen. Tegenwoordig kan ik zo langs de nieuwste Asterix, Suske&Wiske lopen en zelfs de laatste Kuifjes heb ik overgeslagen: knap he? Mijn intelligentie vaart er wel bij: nu moet ik nog afkicken van de behoefte alle jongste letterkunde te hebben geconsumeerd
Zo ongeveer zie ik dat snoepsnacken: je kan niet alles hebben, niet elke schoen die je leuk vindt, niet ieder boek, niet elke verlokking. En op 1 nieuwe schoen kan je niet lopen, wie de 7 Sins wil proeven gaat voor alle zeven en waneer de vloeibare candybars eraan gaan geloven wil ik ze ook vergelijken... Het moeilijkst heb ik het met de Tom &Jerry's. Dat is toch zo verleidelijk. Over een paar maanden ben ik jarig... Ik weet al wat ik die dag voor zoetigheid kies om uit te delen
quote:Vis is ook gezond, dat schrijft Lurky ook. En ik dacht, weet het niet zeker, dat de vetste vis altijd nog magerder is dan het magerste vlees...
Op donderdag 26 juni 2003 13:09 schreef miss_cee het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaargh Lurky, nee dat wist ik niet..tanx voor het zeggen nu eet ik het noooooit meer.
En ik dacht dat vis gezond was en ook niet zo vettig als vlees. Weer iets bijgeleerd dus
quote:Vis is WEL gezond. Het is een ander soort vet, waardoor het een gunstige invloed kan hebben op hart en vaten. Echter, het *blijft* vet.
aaaaaaaaaaaaaaargh Lurky, nee dat wist ik niet..tanx voor het zeggen nu eet ik het noooooit meer.
En ik dacht dat vis gezond was en ook niet zo vettig als vlees. Weer iets bijgeleerd dus
Volgens mij is het geestelijk gezien gezonder om te leven naar je behoefte, dan je hele leven gebukt te gaan onder beperkingen.
quote:Dan moet je eigenlijk vandaag weer brooddag doen. Anders heeft het geen zin.
Op donderdag 26 juni 2003 11:47 schreef miss_cee het volgende:
ja dat is waar..maar ik hield het niet vol meer. En toen zei mn moeder dat ik gerust iets gezonds erbij kon eten en toen was ik weer gezwicht.
Maar ja, twas dus geen fruitdag meer.
quote:Eet zalm!!! dan heb je de magerste vis, en de gezondste te pakken, Haring en pling zijn best vet maar nog steeds errurg ok
Op zich is vet niet zo erg, het zijn met name suikers, koolhydraten ed. die aanzetten als je ze niet direct gebruikt door bijvoorbeeld te sporten.
Vet, en dan met name verzadigde dierlijke vetten zijn wel weer een bedreiging voor je gezondheid door dat er veel cholesterol inzit...
Correct me if i'm wrong
quote:??? je hebt toch zelf aangegeven dat je op een brooddag alleen brood zonder iets erop mag?
Op donderdag 26 juni 2003 13:32 schreef miss_cee het volgende:
ja eigenlijk wel ja...maar ik heb tot nu toe toch pas twee broodjes met leverpastei gehad en straks eet ik thuis vier boterhammen met suikervrije jam en dan ga ik nog zwemmen in het subtropisch zwembad 4 uur lang dus dat geldt ook als een brooddag.
quote:Mee eens...
Op donderdag 26 juni 2003 13:18 schreef Jarno het volgende:
Lurky, sorry dat ik het zeg hoor, maar zou jij niet gelukkiger worden door gewoon te eten wat je wil? Met enige terughoudenheid natuurlijk, maar ik schiet altijd enorm in een dip als ik jou hoor over alles wat je niet mag en dat nog een heel leven lang ook.
[Dit bericht is gewijzigd door wendy-tje op 26-06-2003 14:15]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |