abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11368132
Ik heb ook minder behoefte aan slechte dingen. Maar bij mij is het echt een knop geweest die ik van de ene op de andere dag heb omgezet. Zo van: het is allemaal erg lekker, maar ik mag het gewoon niet. Punt. En waar het me voorheen nooit gelukt is om die knop om te zetten, is het nu wel gelukt Het is trouwens niet zo dat ik nooit iets slechts mag van mezelf, in het weekend ben ik iets vriendelijker voor mezelf.
pi_11368578
Dat is idd zo. Een half jaar geleden aten we nog een paar keer in de week 'makkelijk' en trok ik gerust een paar zakken nootjes open doordeweeks. Nu amper nog!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  woensdag 25 juni 2003 @ 15:15:42 #28
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11369131
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Op woensdag 25 juni 2003 09:36 schreef wendy-tje het volgende:
Hoe zit dat bij jullie? Altijd al de dikkere geweest, of is de situatie ineens omgeslagen zoals bij mij?
En gaan jullie showen in de zomerkleding (bikini?)?

Ben nog steeds niet echt dik, maar voordatk ziek werd woog ik rond de 68, toen ik ziek werd 20kg afgevallen, oke dat was te veel, maar heb toen tijd lang daarna rond 58-60 gezeten en dat vond ik perfect en dat wil ik nu ook weer, dan voel ik me gewoon lekkerder, zekerder etc. Duss nog 2,8kg te gaan nu, moet lukken

sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
pi_11370897
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 15:15 schreef EvilFaith het volgende:

Ben nog steeds niet echt dik, maar voordatk ziek werd woog ik rond de 68, toen ik ziek werd 20kg afgevallen, oke dat was te veel, maar heb toen tijd lang daarna rond 58-60 gezeten en dat vond ik perfect en dat wil ik nu ook weer, dan voel ik me gewoon lekkerder, zekerder etc. Duss nog 2,8kg te gaan nu, moet lukken

Tsja, wat is dik? Mijn familie vindt mij ook niet dik, maar vergeleken met mijn zus ben ik wel wat stevig.
Het gaat ook om het gewicht waar je je lekker bij voelt he? die 2.8 kilo van jou moet haast lukken dat kan niet anders en dan vasthouden he?
pi_11370992
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 14:34 schreef PiperMaru het volgende:
Ik heb ook minder behoefte aan slechte dingen. Maar bij mij is het echt een knop geweest die ik van de ene op de andere dag heb omgezet. Zo van: het is allemaal erg lekker, maar ik mag het gewoon niet. Punt.
Bij mij is het anders. Ik heb best behoefte aan lekkere dingen, maar die hoeven niet per definitie slecht te zijn... vandaar ook die recepten voor koek enzo. Als ik de lekkere dingen niet verantwoord kan kopen, dan maak ik ze toch zelf?
Ook verantwoord kun je best lekkere dingen op tafel zetten, had je moeten zien toen ik samen met mijn vriend een kerstdiner had gemaakt voor onze beide families... allemaal lekkere dingen die ik ook mocht!Het hoeft allemaal niet te drijven in het vet, of verschrikkelijk zoet te zijn, om voor mij lekker te zijn.
Sterker nog, ik vind dingen al snel te zoet of te vet.
pi_11371516
kheb vandaag:
3 kiwis, 1 appel, 1 banaan en een groot stuk maaslander kaas, een bordje gemengde sla en een lepel magere kwark gegeten. Dit is dus mn fruitdag geweest.
Maar die kaas is zo lekker dat ik er nog best zin in heb..maar gelukkig is hij op

Verder nog een gerookte paling, 1 lepel magere kwark +peper en
vier volkoren boterhammen met suikervrije jam.

[Dit bericht is gewijzigd door miss_cee op 25-06-2003 18:19]

woensdag 25 juni 2003 @ 17:37:18 #32
14790 EvilFaith
zie signature
pi_11372260
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 16:32 schreef wendy-tje het volgende:

[..]

Tsja, wat is dik? Mijn familie vindt mij ook niet dik, maar vergeleken met mijn zus ben ik wel wat stevig.
Het gaat ook om het gewicht waar je je lekker bij voelt he? die 2.8 kilo van jou moet haast lukken dat kan niet anders en dan vasthouden he?

Ja inderdaad is ook zo!

Dat vasthouden..wordt nog leuk, want moet oppassen dat ik niet TE extreem ga afvallen waardoor ik daarna weer kei snel aankom, ben nu in 4dagen 1,4kilo afgevallen..opzich kei fijn, maar misschien moet ik wel oppassen voor verbranding enzo... maargoed ik klaag niet

sorry ik koos deze nick toen ik 16 was.
  woensdag 25 juni 2003 @ 19:02:15 #33
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_11373857
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 10:34 schreef PiperMaru het volgende:
Dag dames en heren!! Ik vind het fijn om te horen dat het goed met jullie gaat. Behalve dan met jou Flying_Vee Heb je al wat afleiding kunnen vinden? Misschien is dit juist het moment om door te zetten. Al was het alleen maar om je ex de ogen uit te steken als ze ziet dat je er nog beter uitziet!
Daar wordt hard aan gewerkt
"Censuur is de dood van de democratie"
  woensdag 25 juni 2003 @ 19:05:37 #34
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_11373923
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 11:19 schreef Lurky het volgende:
Toen ik ook niet meer ongesteld werd vroeg zelfs de huisarts of ik zwanger was en moest ik me laten testen *proest*. Dus als ze vragen of je zwanger bent: het valt allicht mee vergeleken bij hoe erg het had kunnen worden.
Kijk, Flying-Vee, dat blijft jou als man ten minste bespaard: tel je zegeningen!
Ghe ghe ghe Ik kan me inderdaad niet heugen dat er aan me gevraad werd of ik zwanger was
  woensdag 25 juni 2003 @ 19:22:44 #35
1762 YPPY
Yppiaans
pi_11374317
Fijn dat het weer wat beter gaat Flying_Vee. Dat is leuk om te horen!

Wat voor kaas was dat miss_cee? Standaard kaas is namelijk erg slecht. Maaslander heeft namelijk per blokje 3 gram vet. 20+ kaas is 'maar' 1 gram vet.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 25 juni 2003 @ 19:44:11 #36
32966 Flying_Vee
Toyota Corolla G6R _O_
pi_11374915
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 19:22 schreef YPPY het volgende:
Fijn dat het weer wat beter gaat Flying_Vee. Dat is leuk om te horen!
Na regen komt zonneschijn
pi_11385829
Ik at maaslanderkaas ja, maar ik ben er toch van afgevallen
Woog toenet 65,7 kilo.
Vandaag een dagje weer normaal eten..en dan morgen een dagje montignac. Mijn moeder is daar nu mee bezig dus het is makkelijker voor me omdat ze al die spullen heeft gekocht zoals suikervrije jam, magere kwark voor op je brood etc.En aangezien ik morgen 9 uur moet werken kan ik geen brooddag doen, want dat ziet zo raar uit in de pauzes als ik een droog sneetje brood zit te eten.
Maar ik ga dit wel zo volhouden tot ik eindelijk op de 60 -62 zit. Eigenlijk zou ik liever onder de 60 komen maar denk niet dat dat haalbaar is in een maand.
Ik ga 4 augustus namelijk al op vakantie en dan wil ik dus mijn buikje kwijt zijn en slanker uitzien.
pi_11386329
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 10:21 schreef miss_cee het volgende:
Ik at maaslanderkaas ja, maar ik ben er toch van afgevallen
Woog toenet 65,7 kilo.
Vandaag een dagje weer normaal eten..en dan morgen een dagje montignac. Mijn moeder is daar nu mee bezig dus het is makkelijker voor me omdat ze al die spullen heeft gekocht zoals suikervrije jam, magere kwark voor op je brood etc.En aangezien ik morgen 9 uur moet werken kan ik geen brooddag doen, want dat ziet zo raar uit in de pauzes als ik een droog sneetje brood zit te eten.
Maar ik ga dit wel zo volhouden tot ik eindelijk op de 60 -62 zit. Eigenlijk zou ik liever onder de 60 komen maar denk niet dat dat haalbaar is in een maand.
Ik ga 4 augustus namelijk al op vakantie en dan wil ik dus mijn buikje kwijt zijn en slanker uitzien.
Volgens mij zei jij dat je een fruitdag ging doen, maar je hebt toch gisteren kaas en 4 volkoren boterhammen op
pi_11387544
ja dat is waar..maar ik hield het niet vol meer. En toen zei mn moeder dat ik gerust iets gezonds erbij kon eten en toen was ik weer gezwicht.
Maar ja, twas dus geen fruitdag meer.
pi_11388072
Paling is trouwens wel ERG vet. Okay, visvet is nog niet zo erg, maar het blijft vet.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_11388376
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 17:02 schreef miss_cee het volgende:
Verder nog een gerookte paling

Er zijn veel gekke vette callorierijke dingen langsgekomen in al die dieettopics maar de paling hadden we nog niet gehad! Hahaha, hoe verzin je het? Makreel is er ook zo-een: dat zijn behoorlijk heavy vette vissen. Wist je trouwens dat palingen zich voeden met aas, dat het lijkeneters zijn? Eek!

YPPY, over ijs overigens... Heb nog geen enkel ijsje gehad sinds een jaar, geen idee hoe de 7Sins smaken, de Solero's, de bevroren candybars, de vloeibare Marsen, de paasglacees, de zure matjes, de snackajacks, de pringles, de vla's met chokochunks, de Tom en Jerry's, de gevuilde frituurstaven op een stokje, de overdreven dikke chips, de volgende generatie trendmixjes zoals breezeropvolgers. Een hele wereld aan snoep, snacks, ijs, drank, zuivel... Op zich ben ik best wel benieuwd hoe zo'n blauwe swoosh softijs smaakt maar tegelijk vrees ik ook dat het consumententesten dan weer aanvang neemt...
Nu beschouw ik al dat lekkers net als mn strip-verslaving: ik ben opgehouden te denken dat ik elk stripboek wat er uit is gekomen moet hebben gelezen. Tegenwoordig kan ik zo langs de nieuwste Asterix, Suske&Wiske lopen en zelfs de laatste Kuifjes heb ik overgeslagen: knap he? Mijn intelligentie vaart er wel bij: nu moet ik nog afkicken van de behoefte alle jongste letterkunde te hebben geconsumeerd
Zo ongeveer zie ik dat snoepsnacken: je kan niet alles hebben, niet elke schoen die je leuk vindt, niet ieder boek, niet elke verlokking. En op 1 nieuwe schoen kan je niet lopen, wie de 7 Sins wil proeven gaat voor alle zeven en waneer de vloeibare candybars eraan gaan geloven wil ik ze ook vergelijken... Het moeilijkst heb ik het met de Tom &Jerry's. Dat is toch zo verleidelijk. Over een paar maanden ben ik jarig... Ik weet al wat ik die dag voor zoetigheid kies om uit te delen

pi_11389094
aaaaaaaaaaaaaaargh Lurky, nee dat wist ik niet..tanx voor het zeggen nu eet ik het noooooit meer.
En ik dacht dat vis gezond was en ook niet zo vettig als vlees. Weer iets bijgeleerd dus
pi_11389160
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 13:09 schreef miss_cee het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaargh Lurky, nee dat wist ik niet..tanx voor het zeggen nu eet ik het noooooit meer.
En ik dacht dat vis gezond was en ook niet zo vettig als vlees. Weer iets bijgeleerd dus
Vis is ook gezond, dat schrijft Lurky ook. En ik dacht, weet het niet zeker, dat de vetste vis altijd nog magerder is dan het magerste vlees...
pi_11389221
quote:
Vis is WEL gezond. Het is een ander soort vet, waardoor het een gunstige invloed kan hebben op hart en vaten. Echter, het *blijft* vet.
pi_11389260
Lurky, sorry dat ik het zeg hoor, maar zou jij niet gelukkiger worden door gewoon te eten wat je wil? Met enige terughoudenheid natuurlijk, maar ik schiet altijd enorm in een dip als ik jou hoor over alles wat je niet mag en dat nog een heel leven lang ook.

Volgens mij is het geestelijk gezien gezonder om te leven naar je behoefte, dan je hele leven gebukt te gaan onder beperkingen.

pi_11389301
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 11:47 schreef miss_cee het volgende:
ja dat is waar..maar ik hield het niet vol meer. En toen zei mn moeder dat ik gerust iets gezonds erbij kon eten en toen was ik weer gezwicht.
Maar ja, twas dus geen fruitdag meer.
Dan moet je eigenlijk vandaag weer brooddag doen. Anders heeft het geen zin.
  donderdag 26 juni 2003 @ 13:31:03 #47
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_11389542
quote:
Eet zalm!!! dan heb je de magerste vis, en de gezondste te pakken, Haring en pling zijn best vet maar nog steeds errurg ok

Op zich is vet niet zo erg, het zijn met name suikers, koolhydraten ed. die aanzetten als je ze niet direct gebruikt door bijvoorbeeld te sporten.

Vet, en dan met name verzadigde dierlijke vetten zijn wel weer een bedreiging voor je gezondheid door dat er veel cholesterol inzit...

Correct me if i'm wrong

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
pi_11389561
ja eigenlijk wel ja...maar ik heb tot nu toe toch pas twee broodjes met leverpastei gehad en straks eet ik thuis vier boterhammen met suikervrije jam en dan ga ik nog zwemmen in het subtropisch zwembad 4 uur lang dus dat geldt ook als een brooddag.
pi_11390387
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 13:32 schreef miss_cee het volgende:
ja eigenlijk wel ja...maar ik heb tot nu toe toch pas twee broodjes met leverpastei gehad en straks eet ik thuis vier boterhammen met suikervrije jam en dan ga ik nog zwemmen in het subtropisch zwembad 4 uur lang dus dat geldt ook als een brooddag.
??? je hebt toch zelf aangegeven dat je op een brooddag alleen brood zonder iets erop mag?
Als je het op deze manier gaat doen (halfwat brood- en fruitdagen) kun je dan niet beter weer naar een 'gewoon' eetpatroon gaan met 3 maaltijden per dag?
pi_11390448
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 13:18 schreef Jarno het volgende:
Lurky, sorry dat ik het zeg hoor, maar zou jij niet gelukkiger worden door gewoon te eten wat je wil? Met enige terughoudenheid natuurlijk, maar ik schiet altijd enorm in een dip als ik jou hoor over alles wat je niet mag en dat nog een heel leven lang ook.
Mee eens...
Maar wat ik ook vreemd vind... een paar dagen geleden gaf Lurky aan dat ze er de balen van had dat ze in dit topic las dat mensen allerlei dingen aten die zij niet mag.
Vervolgens doet zij bij deze ijsopsomming precies hetzelfde! Mag ik me nu ook beledigd voelen? Ik ben namelijk gek op ijs!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door wendy-tje op 26-06-2003 14:15]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')