De schijf is ingebouwd in een zilvergrijze externe FireWire behuizing van kunststof. Op deze manier is de schijf te gebruiken op elke PC met een FireWire aansluiting en met 400Mbps te benaderen. Bijv. als externe backup oplossing! De case wordt gevoed door een meegeleverde externe voeding. Eventueel zijn bij de fabrikant kabels te koop om de case op USB1, USB2 of PCMCIA aan te sluiten. Met standaard, om de case rechtop te kunnen plaatsen.
Als set, 125 euro.
Opsturen? Liever niet, een schijf is me daar te kwetsbaar voor! Ophalen kan in regio Gorinchem (werkend te bewonderen) of Rotterdam.
Bod van 110 staat genoteerd overigens.
mail adres staat in profiel
[Dit bericht is gewijzigd door _martijn_ op 25-06-2003 11:27]
Maar om de boel te testen heb je 220 nodig, en ik ben er niet zo fan van om hier op m'n werk even te gaan zitten testen enzo.
quote:Uiteraard.
Op woensdag 25 juni 2003 19:52 schreef _martijn_ het volgende:
Ik neem aan dat mijn bod ook geregistreerd staat?
Ik bied 75 euro voor de schijf
quote:denk niet dat die voor die prijs weg doet.. 2dehands moet tie nog minimaal 120 euries opleveren.
Op donderdag 26 juni 2003 00:16 schreef I_m_m_0 het volgende:
En de schijf? Dan kan eternal de case kopen en ik de schijf, heb je 2 mensen blij gemaakt.Ik bied 75 euro voor de schijf
Bon is *misschien* aanwezig, maar zal ik even voor moeten zoeken. De set is wel van een bepaald merk, maar ik weet zo even niet uit m'n hoofd welk merk. Wederom, zal ik even op moeten zoeken!
quote:Als er voor morgenmiddag niemand meer overheen gaat, issie voor jou.
Op donderdag 26 juni 2003 10:13 schreef _martijn_ het volgende:
135
quote:Ik mail je zo terug, moet ff de stad in.
Op vrijdag 27 juni 2003 12:51 schreef _martijn_ het volgende:
mail sent
Modjes, deze mag dicht! .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |