quote:jaja, das heel fijn om te weten.
Op dinsdag 24 juni 2003 23:21 schreef BernieEcclestone het volgende:
Als alles goed gaat bij Minardi start ons Joske Zondag voor de 100ste x in een F1 GP
Nu nog een paar puntjes voor Jos om het feest compleet te maken,al moeten er dan wel eerst 12 andere auto's uitvallen wil dat gebeuren
Maargoed wie weet verzamelt ie wel wat punten je weet het nooit natuurlijk.
Ja, cewl circuit wel ook. Zullen wel weer veel nederlanders gaan kijken ook, met de afwezigheid van belgie dit jaar. Jammer alleen dat je daar zo ver van de baan af zit in vergelijking met andere circuits.
Ben wel benieuwd wat het weer gaat worden. Schumi is de laatste wedstrijden op dreef, hoop zelf ook dat iemand voor een verrassing kan gaan zorgen, met een beetje geluk Alonso. En duimen voor Jos, al heb ik er niet echt veel vertrouwen in. Een paar individuele mooie acties en uitrijden zou al een hele prestatie zijn.
Maar dit zie ik niet gebeuren, hooguit zullen ze wat onderdelen van de A23 gaan gebruiken voor de Minardi.
Anyway mijn top drie,
1 - M. Schumacher
2 - Montoya
3 - Alonso
Ik hoop echter dat Kimi gaat winnen, alleen ik vrees dat de huidige Mclaren zijn beste tijd wel heeft gehad. En de nieuwe Mclaren komt pas in Silverstone, als alles tenminste goed gaat.
En Jos in de punten!! tijdens de vorige Grandprix greep hij net naast de punten, nou dan moet het nu maar tijdens zijn 100e Grandprix gebeuren !
quote:Misschien 11, als Wilson blijft rijden.
Op dinsdag 24 juni 2003 23:21 schreef BernieEcclestone het volgende:
Als alles goed gaat bij Minardi start ons Joske Zondag voor de 100ste x in een F1 GP
Nu nog een paar puntjes voor Jos om het feest compleet te maken,al moeten er dan wel eerst 12 andere auto's uitvallen wil dat gebeuren
quote:http://wetter.rtl.de/index_formel1.html
Op dinsdag 24 juni 2003 23:56 schreef Atreidez het volgende:
Als ik de weersberichten mag geloven ziet het er niet naar uit dat t gaat regenen
52% kans op regen, van mij mag het gaan regenen
Beetje lullig voor mijn oom, maar goed die moet dan maar een regenpak mee nemen
quote:lol
Op woensdag 25 juni 2003 00:00 schreef -Hans- het volgende:[..]
http://wetter.rtl.de/index_formel1.html
52% kans op regen, van mij mag het gaan regenen
Beetje lullig voor mijn oom, maar goed die moet dan maar een regenpak mee nemen
ik denk dat der meister wint
alonso 2
en een williams/mclaren coureur 3
quote:Niet alleen voor Jos trouwens. Nurnberg zonder regen is toch wel snel een vrij saaie GP.
Op woensdag 25 juni 2003 10:39 schreef Atreidez het volgende:
RegenMaja, op de andere site zeiden ze dus wat anders. 5 dagen van te voren zal het ook wel allemaal natte vingerwerk zijn, maar het zou wel ff goed uitkomen!
Ik verwacht veel van Button dit weekend.
De enige leuke bocht voor de coureurs is de snelle linker na de Dunlop hairpin.
Jammer want er was een tijd dat onze Duitse vrienden de prachtigste circuits aanlegden.
quote:Bedenk het me ook net pas, maar ze hebben natuurlijk dat nieuwe stuk na start/finish. Dat stuk heeft wel wat en de 1e ervan is een inhaalpunt....al vind Montoya dat Coulthard daar niet mag inhalen
Op woensdag 25 juni 2003 11:33 schreef VrouwenVocht het volgende:
Deze baan mogen ze van mij wel schrappen. Het is er saai, geen sfeer doordat het publiek veel te ver van de baan zit, te traag, te nieuw en er valt niet in te halen...De enige leuke bocht voor de coureurs is de snelle linker na de Dunlop hairpin.
Jammer want er was een tijd dat onze Duitse vrienden de prachtigste circuits aanlegden.
Was wel leuk. Voor het eerst dat ik op zo'n groot autocircuit geweest ben.
Was jammer genoeg niet met races maar wel leuk
Top 3
Schumacher
Raikonen
Alonso
Kreeg je ook niet echt waar voor je geld als je er op de tribune zat
quote:Mwoah, op zn debuut sneller dan Heidfeld en vorig jaar op het podium..uiteraard kansloos tegen de twee Ferrari's voor hem.
Op woensdag 25 juni 2003 14:01 schreef erikh het volgende:
Ik denk dat schumacher alonso en ralf schumacher de top 3 zullen vormen. Raikonnen 5 denk ik. Het lijkt me geen circuit voor raikonnen, vraag me neit waarom zo'n gevoel heb ik gewoon
Villeneuve.. in de punten zal wel leuk zijn
quote:20,8 om precies te zijn.
Op woensdag 25 juni 2003 13:44 schreef Atreidez het volgende:
Nurnburgring is toch ooit het langste f1 circuit geweest met iets van 30 km lengte voor 1 rondjeDat was pas een tijd
![]()
Kreeg je ook niet echt waar voor je geld als je er op de tribune zat
![]()
Gevolgd door het oude Spa met 14,4...
Zucht, de tijd van de echte mannen ipv die verwende snotapen van tegenwoordig.
Jos, ik duim voor je
Het nieuwe circuit is volgens mij het saaiste van de huidige tournee.
quote:my toughts exactly!
Op woensdag 25 juni 2003 11:33 schreef VrouwenVocht het volgende:
Deze baan mogen ze van mij wel schrappen. Het is er saai, geen sfeer doordat het publiek veel te ver van de baan zit, te traag, te nieuw en er valt niet in te halen...De enige leuke bocht voor de coureurs is de snelle linker na de Dunlop hairpin.
quote:heb je een link ergens naar dat filmpje?
Op woensdag 25 juni 2003 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaaa, dat oude circuit van de Nürburgring, dat was nog eens een echt circuit. Levensgevaarlijk ook, helaas. Er bestaat een prachtig filmpje van een gifgroene porsche carrera uit de vroege jaren '70 die in een bijna constante vierwildrift over het circuit raast en ook af en toe met alle vier wieltjes van de grond komt. Erg gaaf om te zien.Het nieuwe circuit is volgens mij het saaiste van de huidige tournee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |