abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11356732
Als alles goed gaat bij Minardi start ons Joske Zondag voor de 100ste x in een F1 GP
Nu nog een paar puntjes voor Jos om het feest compleet te maken,al moeten er dan wel eerst 12 andere auto's uitvallen wil dat gebeuren
pi_11356855
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:21 schreef BernieEcclestone het volgende:
Als alles goed gaat bij Minardi start ons Joske Zondag voor de 100ste x in een F1 GP
Nu nog een paar puntjes voor Jos om het feest compleet te maken,al moeten er dan wel eerst 12 andere auto's uitvallen wil dat gebeuren
jaja, das heel fijn om te weten.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:25:22 #3
59009 paullo
vini vidi vici
pi_11356872
Kunnen niks anders doen als hopen voor jos denk ik dat de auto het volhoud en dat jos natuurlijk niet zelf een foutje maakt wat natuurlijk uit den boze is dat laatste

Maargoed wie weet verzamelt ie wel wat punten je weet het nooit natuurlijk.

It's not the question how to make your first million, but how many times over.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:30:35 #4
36322 TomK
Maaknie uit joh!
pi_11357030
Ik hoop er eigenlijk meer op dat Kimi de leiding in het WK weer kan overnemen.
Wat heb je aan je droomauto als je droomvrouw niet naast ja kan zitten.....
pi_11357178

Ja, cewl circuit wel ook. Zullen wel weer veel nederlanders gaan kijken ook, met de afwezigheid van belgie dit jaar. Jammer alleen dat je daar zo ver van de baan af zit in vergelijking met andere circuits.

Ben wel benieuwd wat het weer gaat worden. Schumi is de laatste wedstrijden op dreef, hoop zelf ook dat iemand voor een verrassing kan gaan zorgen, met een beetje geluk Alonso. En duimen voor Jos, al heb ik er niet echt veel vertrouwen in. Een paar individuele mooie acties en uitrijden zou al een hele prestatie zijn.

Where facts are few, experts are many.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 23:43:27 #6
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11357418
Het zou tof zijn als Jos i.v.m. zijn 100e Grandprix met de A23 zou starten, de A23 is dus de Arrows van vorig jaar. Die wagen is hoogstwaarschijnlijk een klap sneller dan de huidige Minardi, de PS03 dacht ik.

Maar dit zie ik niet gebeuren, hooguit zullen ze wat onderdelen van de A23 gaan gebruiken voor de Minardi.

Anyway mijn top drie,

1 - M. Schumacher
2 - Montoya
3 - Alonso

Ik hoop echter dat Kimi gaat winnen, alleen ik vrees dat de huidige Mclaren zijn beste tijd wel heeft gehad. En de nieuwe Mclaren komt pas in Silverstone, als alles tenminste goed gaat.

En Jos in de punten!! tijdens de vorige Grandprix greep hij net naast de punten, nou dan moet het nu maar tijdens zijn 100e Grandprix gebeuren !

dinsdag 24 juni 2003 @ 23:47:36 #7
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_11357546
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:21 schreef BernieEcclestone het volgende:
Misschien 11, als Wilson blijft rijden.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_11357842
Als ik de weersberichten mag geloven ziet het er niet naar uit dat t gaat regenen
  woensdag 25 juni 2003 @ 00:00:54 #9
47470 -Hans-
Met pensioen
pi_11357991
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 23:56 schreef Atreidez het volgende:
Als ik de weersberichten mag geloven ziet het er niet naar uit dat t gaat regenen
http://wetter.rtl.de/index_formel1.html

52% kans op regen, van mij mag het gaan regenen

Beetje lullig voor mijn oom, maar goed die moet dan maar een regenpak mee nemen

woensdag 25 juni 2003 @ 09:49:10 #10
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_11361934
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 00:00 schreef -Hans- het volgende:

[..]

http://wetter.rtl.de/index_formel1.html

52% kans op regen, van mij mag het gaan regenen

Beetje lullig voor mijn oom, maar goed die moet dan maar een regenpak mee nemen

lol

ik denk dat der meister wint
alonso 2
en een williams/mclaren coureur 3

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_11362918
Regen Maja, op de andere site zeiden ze dus wat anders. 5 dagen van te voren zal het ook wel allemaal natte vingerwerk zijn, maar het zou wel ff goed uitkomen!
  woensdag 25 juni 2003 @ 11:17:02 #12
16494 Riert
rrrataputata
pi_11363637
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 10:39 schreef Atreidez het volgende:
Regen Maja, op de andere site zeiden ze dus wat anders. 5 dagen van te voren zal het ook wel allemaal natte vingerwerk zijn, maar het zou wel ff goed uitkomen!
Niet alleen voor Jos trouwens. Nurnberg zonder regen is toch wel snel een vrij saaie GP.

Ik verwacht veel van Button dit weekend.

hophop
pi_11363942
Deze baan mogen ze van mij wel schrappen. Het is er saai, geen sfeer doordat het publiek veel te ver van de baan zit, te traag, te nieuw en er valt niet in te halen...

De enige leuke bocht voor de coureurs is de snelle linker na de Dunlop hairpin.

Jammer want er was een tijd dat onze Duitse vrienden de prachtigste circuits aanlegden.

woensdag 25 juni 2003 @ 11:38:08 #14
16494 Riert
rrrataputata
pi_11364048
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 11:33 schreef VrouwenVocht het volgende:
Deze baan mogen ze van mij wel schrappen. Het is er saai, geen sfeer doordat het publiek veel te ver van de baan zit, te traag, te nieuw en er valt niet in te halen...

Jammer want er was een tijd dat onze Duitse vrienden de prachtigste circuits aanlegden.

Bedenk het me ook net pas, maar ze hebben natuurlijk dat nieuwe stuk na start/finish. Dat stuk heeft wel wat en de 1e ervan is een inhaalpunt....al vind Montoya dat Coulthard daar niet mag inhalen
hophop
  woensdag 25 juni 2003 @ 11:55:51 #15
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_11364462
Ben er een paar weken geleden nog bij rock am Ring geweest. Dat wordt daar ook gehouden. Beetje door de pitstraat heen kunnen lopen enzo.

Was wel leuk. Voor het eerst dat ik op zo'n groot autocircuit geweest ben.
Was jammer genoeg niet met races maar wel leuk

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_11365848
En wederom zullen de kwalificatie en de stops enorm belangrijk zijn. Persoonlijk zou ik het niet erg vinden als er een paar buitjes vielen tijdens de kwalificatie en de race, anders wordt het wel een eentonige race denk ik

Top 3

Schumacher
Raikonen
Alonso

Winnaar FOK! VBL Voor Rood-Wit Gezongen-Award
PSV, de logische kampioen
Proud To Be VBL User
Hiphop Purist
pi_11367016
Nurnburgring is toch ooit het langste f1 circuit geweest met iets van 30 km lengte voor 1 rondje Dat was pas een tijd

Kreeg je ook niet echt waar voor je geld als je er op de tribune zat

pi_11367380
Ik denk dat schumacher alonso en ralf schumacher de top 3 zullen vormen. Raikonnen 5 denk ik. Het lijkt me geen circuit voor raikonnen, vraag me neit waarom zo'n gevoel heb ik gewoon
  woensdag 25 juni 2003 @ 14:27:57 #19
16494 Riert
rrrataputata
pi_11367997
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 14:01 schreef erikh het volgende:
Ik denk dat schumacher alonso en ralf schumacher de top 3 zullen vormen. Raikonnen 5 denk ik. Het lijkt me geen circuit voor raikonnen, vraag me neit waarom zo'n gevoel heb ik gewoon
Mwoah, op zn debuut sneller dan Heidfeld en vorig jaar op het podium..uiteraard kansloos tegen de twee Ferrari's voor hem.
hophop
  woensdag 25 juni 2003 @ 15:49:30 #20
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_11369877
ik hoop dat de 2 B.a.r 's wel eens heel blijven

Villeneuve.. in de punten zal wel leuk zijn

SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
pi_11369884
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 13:44 schreef Atreidez het volgende:
Nurnburgring is toch ooit het langste f1 circuit geweest met iets van 30 km lengte voor 1 rondje Dat was pas een tijd

Kreeg je ook niet echt waar voor je geld als je er op de tribune zat

20,8 om precies te zijn.

Gevolgd door het oude Spa met 14,4...

Zucht, de tijd van de echte mannen ipv die verwende snotapen van tegenwoordig.

pi_11369979
Tja, ik hoop echt dat Jos nu eindelijk eens een puntje binnen kan slepen. Hij en Minardi werken er zo hard voor!

Jos, ik duim voor je

Creative, Advertising, Media and Communication Consultant Agency.
pi_11370198
Jaaa, dat oude circuit van de Nürburgring, dat was nog eens een echt circuit. Levensgevaarlijk ook, helaas. Er bestaat een prachtig filmpje van een gifgroene porsche carrera uit de vroege jaren '70 die in een bijna constante vierwildrift over het circuit raast en ook af en toe met alle vier wieltjes van de grond komt. Erg gaaf om te zien.

Het nieuwe circuit is volgens mij het saaiste van de huidige tournee.

pi_11375622
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 11:33 schreef VrouwenVocht het volgende:

my toughts exactly!
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 16:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaaa, dat oude circuit van de Nürburgring, dat was nog eens een echt circuit. Levensgevaarlijk ook, helaas. Er bestaat een prachtig filmpje van een gifgroene porsche carrera uit de vroege jaren '70 die in een bijna constante vierwildrift over het circuit raast en ook af en toe met alle vier wieltjes van de grond komt. Erg gaaf om te zien.

Het nieuwe circuit is volgens mij het saaiste van de huidige tournee.

heb je een link ergens naar dat filmpje?
Mijn moeder kookte vies. Als we lief waren geweest mochten we zonder eten naar bed.
pi_11377816
Bullshit dat er nix gebeurd.
Ben er in 2000 geweest en heb echt een super race gezien, erg vet en veel actie.
Ik ga er zondag weer heen, beterzz.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')