quote:Aandraders zijn de Atomic C:Series. Die zijn allround, maar bieden voor de gevorderden ook genoeg uitdaging. Een radius van 13-15 meter, zoals Frenkie zegt, is wel aan de kleine kant, maar vooral afhankelijk van je eigen smaak. Dus als je een slalomachtige skistijl hebt, zeker wel de goede keuze!
Op donderdag 23 oktober 2003 03:40 schreef popje het volgende:
ik hoor half november waar ik geplaatst wordt, tijdens de trainingsweek. Ze hebben vooral grote plaatsen, dus het zal zo ie zo wel een bekende plaats worden. Hee Frenkie, als je weet waar je geplaatst wordt, post je het dan ff hier? Misschien wel in dezelfde plaats, zou wel heel toevallig zijn natuurlijk. In ieder geval, wat voor ski's raad je me aan om te kopen? Kan redelijk skien, maar wil gewoon Allround ski's kopen. Welk merk moet ik hebben? Of is tweedehands beter?
Op http://www.atomicsnow.com en http://www.salomonski.com/ (en sites van andere fabrikanten) kun je je alvast wat oriënteren. Als je je een goed beeld wilt vormen van wat er allemaal te koop is, raad ik je aan om het blad ANWB Ski 2004 te kopen. De skitests die daarin staan bieden veel informatie over de verschillende soorten ski's en welke in iedere categorie de toppers zijn. Ook kun je zien welke goedkopere ski's goede kwaliteiten hebben.
Verder zou ik eens gaan kijken in verschillende wintersportzaken. Die hebben vaak nog nieuwe (!) ski's staan van vorig modeljaar. Aangezien ik niet geloof dat de ski's ieder jaar veel veranderen, lijkt me dat ook een prima keuze. Je bespaart al snel honderden euro's op de duurdere modellen.
Veel succes met de keuze en natuurlijk veel plezier in de sneeuw!!
[Dit bericht is gewijzigd door chronos op 24-10-2003 11:03]
quote:Ik ken een sportleraar die volgens mij ook naar Risoul gaat, ik kan me haast niet voorstellen dat jij op die school zit (C'cum). Aan je voorpret te zien ga jij heel erg genieten.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:37 schreef SoesGSX600 het volgende:
Ik ga januari met school naar Risoul:Btw me eerste wintersport vakantie, heb weleens bij Snowworld een 3 weekse cursus gedaan, erg cool!!!
quote:aaaaaw wat erg!
Op zondag 26 oktober 2003 02:26 schreef sexy_beast het volgende:
wat kut zeg....
ik moet ook al naar VT !!!!
Ik kan niet wachten ![]()
En op zeker dat ik weer ga opvallen door ![]()
Afgelopen 2 jaar met een blauwe kip op me hoofd geskiet
Dus als iemand een lijp gezien heeft met een blauwe muts ben ik dat geweest whehehe.
quote:kan wel zijn dat ik jou gezien heb 2 jaar terug
Op maandag 27 oktober 2003 11:42 schreef ook_gek het volgende:
Afgelopen 2 jaar met een blauwe kip op me hoofd geskietDus als iemand een lijp gezien heeft met een blauwe muts ben ik dat geweest
quote:Nou jha het kan toch
Op maandag 27 oktober 2003 12:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:[..]
kan wel zijn dat ik jou gezien heb 2 jaar terug
quote:Wel es in Solden geweest
Op maandag 27 oktober 2003 13:01 schreef ook_gek het volgende:[..]
Nou jha het kan toch
In de auto op de heen en terug weg heb ik hem ook op gehad
En heb ik met een teddybeer zitten zwaaien naar mensen in de file
dit is de kipmuts waar ik het over heb
[afbeelding]
quote:Ja hahaha vorig jaar en het jaar er voor. Dat was ik dus
Op woensdag 29 oktober 2003 02:11 schreef MissHobje het volgende:[..]
Wel es in Solden geweest
Heb zo ook in de auto gezeten van en naar nederland
Nog meer mensen die me gezien hebben ![]()
20-02-04 ga ik weer. Je mag me gewoon aan spreken hoor
quote:enne welke maand was je daar dan
Op woensdag 29 oktober 2003 13:30 schreef ook_gek het volgende:[..]
Ja hahaha vorig jaar en het jaar er voor. Dat was ik dus
Ik was de enige met die muts hahha.Heb zo ook in de auto gezeten van en naar nederland
![]()
Nog meer mensen die me gezien hebben20-02-04 ga ik weer. Je mag me gewoon aan spreken hoor
quote:Eind feb begin maart.
Op woensdag 29 oktober 2003 15:57 schreef MissHobje het volgende:[..]
enne welke maand was je daar dan
quote:Dan heb ik je niet gezien
Op woensdag 29 oktober 2003 17:17 schreef ook_gek het volgende:[..]
Eind feb begin maart.
quote:Wanneer was jij er dan
Op woensdag 29 oktober 2003 17:43 schreef MissHobje het volgende:[..]
Dan heb ik je niet gezien
![]()
quote:In januarie
Op woensdag 29 oktober 2003 18:35 schreef ook_gek het volgende:[..]
Wanneer was jij er dan
quote:Ik ben 2 jaar terug met school in neukirchen geweest. Is mij erg goed bevallen.
Op donderdag 23 oktober 2003 15:39 schreef Retro het volgende:
Ik ga voor de tweede maal naar Neukirchen (Oostenrijk). Iemand die daar wel eens geweest is? Het is de enige wintersport plaats waar ik ervaring mee heb maar hij is me zeker bevallen. Ik zou graag ook eens naar Val Thorens oid gaan.
quote:Leuk stukje, ik ben er ook al 4 jaar geweest (om het jaar is de traditie) en ga dit jaar (zo goed als zeker) weer. Almraush is top en zweten ook
Op woensdag 29 oktober 2003 22:58 schreef Schupi het volgende:
verhaal
quote:Best kans dat ik dezelfde periode daar ben, als dat zo is, dan lees je dat hier nog wel.
Op woensdag 29 oktober 2003 13:30 schreef ook_gek het volgende:
20-02-04 ga ik weer. Je mag me gewoon aan spreken hoor
quote:De laatste jaren zitten we steeds ergens anders. Omdat het vaak pas laat duidelijk is met hoeveel man(nen) we gaan boeken we pas laat. De laatste jaren altijd een appartement. Dit jaar in Ullis Ferienheim, een meter of 400 voor het dorp (Ik moet trouwens ieder jaar eerder boeken; Sölden wordt (te) populair). Qua Apres-ski beginnen wij altijd in de Hinterher. Dit is meer als 10 jaar geleden begonnen (toen de Almraush nog lang niet bestond) en na zoveel jaar ken je het personeel en heb je een band met de tent. Daarbij moet ik zeggen dat wij wat beter gedijen in de Hinterher dan in de Almraush (zie mijn karakterisering). Enige probleem is dat er soms te weinig vrouwen ziten: toch ook een voorwaarde voor een goede apres-ski zou ik zeggen. 2 jaar geleden was de Hinterher voor het eerst vrij tam (kan net met de groepen samenhangen die er die week zitten) en dan nemen we de volgende halte van onze dagelijkse apres-ski kroegentocht (pas ergens nokken als er niks meer aan is) gewoon wat eerder.
Op woensdag 29 oktober 2003 23:10 schreef elcastel het volgende:[..]
Mag ik vragen waar jij vaak verblijft in Sölden ?
In het begin van mijn Sölden-tijd heben we veel in pension Uhlrich gezeten. Dit is het pension over het eerste bruggetje aan de achterkant van pizzeria Corso. Dat was de beginijd waarin de vrouwen ook nog meegingen. Na wat mutaties op dat gebied hebben we besloten dat de (nieuwe) vrouwen ons best een weekje per jaar kunnen missen en is een appartement veel gezelliger.
quote:Ik vertrek ook op de 20ste
Op donderdag 30 oktober 2003 10:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
20 febbruari vertrek ik ook weer... ga nu toch extra op een blauwe kip letten
quote:Oeeee solden is voor mij dus ook thuiskomen..
Op woensdag 29 oktober 2003 22:58 schreef Schupi het volgende:
-knip-
quote:reisbureau heeft een fout gemaakt dus nu hebben we de keus; Val Thorens, Salzburg of nog iets...
Op donderdag 30 oktober 2003 10:30 schreef ook_gek het volgende:
Ik vertrek ook op de 20ste
Waar ga je heen dan wheheh Ik neem dit jaar weer de kip mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |