Maar eerst nog ff een paar keer Snowdome onveilig maken
Maar ja, strax natuurlijk weer gewoon naar iets van frankrijk of oostenrijk toe .. dat weet ik nog niet ... lekker boarden iig
quote:Bottrop is idd koel! Ben ik vorig jaar ook een dagje geweest
Op maandag 15 september 2003 20:56 schreef XxPl0SiVe het volgende:
Dat jullie allemaal naar snowdome enz gaan joh, ik ga meestal naar Apin Center, is veeeel groter en ik vind veel leuker.
Het ligt in Bottrop en dat is voor mij niet heel veel verder rijden dan zoetermeer (ik woon in gelderland).
Ben eigenlijk net terug van vakantie....euh...ga eigenlijk ook nog een keer in Oktober op vakantie...maar snowboarden is toch eigenlijk wel waar ik mij jaarlijks het meest op verheug
De betere skiplaatsen in Oostenrijk lijken me Ischl, Sölden en St Anton.
Als je Frankrijk gewend ben wil je aaneengesloten pistes en ski-in en ski-out.
Bij de Perry-Sport hebben ze uitverkoop in skimaterialen. Spullen van vorig jaar die je tegen een voordelig prijsje kunt kopen.
quote:geinig, ben ik 2 jaar terug geweest:)
Op maandag 15 september 2003 20:48 schreef Coconut het volgende:23 januari op naar Solden (Oostenrijk)!
quote:Geld die prijs altijd?
Op dinsdag 24 juni 2003 19:59 schreef thadude het volgende:
je kunt nu voor 19.50 ¤ de hele dag boarden/skieen in snowdome zoetermeer/landgraaf.. ik ga volgende week ook ff lekker boarden..
kan nie w88 totdat t weer winter is![]()
dan ga ik lekker naar tjechie een week lang feestuh en boarden
quote:Ik ook
Op woensdag 17 september 2003 16:28 schreef SouthernSun het volgende:
geinig, ben ik 2 jaar terug geweest:)
Vorige winter stond ik op 30 April nog op de ski-piste met uitzicht op de Middelandse Zee!!! Echt waar... zo gaaf!!!
hier een kaartje van de pistes
Fieberbrunn is sneeuwzeker , en super gezzelig
het is niet zo dat de Apres Ski zoals in frankrijk een grote danszaal is
nee , hier nog lekker ouderwets op de tafel staan te beuken terwijl je naar jodelmuziek luisterd en apfelstrudel eet ![]()
heerlijk , ik kan niet meer wachten
Daarnaast ben ik, uiteraard, nog van plan om terug te gaan naar Steamboat Springs, Colorado....maar dat is nog even afwachten!
quote:Oh yes let it snow
Op woensdag 8 oktober 2003 10:51 schreef Frenkie het volgende:
Whehehehehe en inmiddels is er 50 cm neuschnee gevallenEN het sneeuwt nog altijd..
was het maar vast zondag
Een docent van me organiseerd zo'n reis met school en ik ga dit jaar ook met me ouders
Nog iemand tips voor leuke gebieden in Frankrijk wat niet al te duur is en ook beetje mooie natuur (voor me moeder
) en niet te zware pistes (paar zijn wel oke) aangezien we behalve in Snowworld nog nooit geskid hebben!
quote:Les Ménuires is fantastisch, ik was afgelopen jaar in Méribel en twee jaar terug ofzo dus daar. Prachtig skigebied, dus heerlijk touren. Ik ga dit jaar naar Sölden in Oostenrijk, daar ga ik om het jaar heen en dat is dus een blijfertje.
Op donderdag 9 oktober 2003 00:12 schreef Qarinx het volgende:
Ik ga in week 6 naar Les Ménuires.. samen met (hopelijk) nog 50 andere mensen van de studie. Voor 299 euro een reis kunnen regelen, inclusief skipas, busreis, verblijf en een maaldtijdpakket voor een week. Niet slecht dus voor 10 dagen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |