quote:Ik heb twee jaar geleden in mijn Aldi-broek op de piste een boardbabe versierd. Aldi rules
Op zaterdag 13 december 2003 15:17 schreef Apoc2003 het volgende:
Het ziet er misschien niet zo cool uit ...
Je usericon is trouwens klaar, net zoals die van Zebigboss. Zie andere topic.
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 15:17 schreef Apoc2003 het volgende:
het zit wel een beetje strak ... maar dat ziet er ook wel weer geil uit duss
quote:Boardbabes Rule !!
Op zaterdag 13 december 2003 17:10 schreef 360sjors het volgende:[..]
Ik heb twee jaar geleden in mijn Aldi-broek op de piste een boardbabe versierd. Aldi rules
quote:Nou natuurlijk is in La Plagne de apres ski niet goed. In heel Frankrijk niet..(nee ook niet in Val Thorens of Les deux Alpes).
Op zondag 7 december 2003 18:31 schreef Tr0ublegum het volgende:
Ik ga van 19 t/m 29 december naar La Plagne, iemand daar al eens geweest? Wat ik tot nu toe heb gelezen is dat de pistes dik in orde zijn, maar dat het qua aprés-ski niet zo geweldig is. Iemand ervaringen?MIsschien ga ik in februari nog een lang weekend of een midweekje, als we ergens een last-minute lowbudget reisje kunnen prikken
* Tr0ublegum heeft er al zin in!
Verder voor alle Frankrijk-zeikers: Boarden in Frankrijk is zwaar oke!
quote:
Op woensdag 24 december 2003 00:58 schreef danerit het volgende:
Heb van de week snowboard gekocht (nidecker chill), ga pas in maart wintersporten maar i.i.g. volgende week ff in een hal testen. Ik ga meestal naar Montana snowcenter (valkenswaard), is namelijk erg goed te betalen (¤30 voor 5 uur). Of hebben jullie nog een hal ontdekt die ook goed te betalen is?
Ga morgen op weg naar Risoul... eerste keer wintersport, eerste keer boarden. Ben benieuwd
Maar zal wel goedkomen... toch?
Wie weet of Briancon en het gebied eromheen (Serre Chevalier) sneeuwzeker is??
Ik wilde misschien in april gaan (van 3-10 april) maar als het niet sneeuwzeker is ga ik het denk toch maar niet boeken..
Kamer op indeling. Dus ik weet niet bij wie ik op de kamer kom!
7 nachten
Incl skipas gehele Trois Vallees
Incl Skihuur, excellent ski
Eigen vervoer naar LM
Prijs ¤ 291.-
Vertrek 10-01-04
Heeft iemand info/tips over het uitgaansleven daar?
quote:Brianzon staat erom bekend dat er 300 zonnedagen per jaar zijn. April kan dus te laat zijn voor goede sneeuw.
Op dinsdag 30 december 2003 19:19 schreef bofkont het volgende:
Hoi!Wie weet of Briancon en het gebied eromheen (Serre Chevalier) sneeuwzeker is??
Ik wilde misschien in april gaan (van 3-10 april) maar als het niet sneeuwzeker is ga ik het denk toch maar niet boeken..
quote:Serfaus is een familiegebied, een prachtig gebied... maar een familiegebied. Dat wil zeggen dat het uitgaansleven op een bijzonder laag pitje staat. De buren Fiss hebben nog een tent waar sfeer hangt, maar ook daar loopt het niet over. Bijkomend voordeel van dit familiegebied --> Offpiste. Daar komt de familie niet, 2 dagen na een vers pak sneeuw kom je nog steeds in 'onaangebroken' poedervelden terecht
Op woensdag 31 december 2003 14:10 schreef Werewolf het volgende:
'k ga van 3 tot en met 10 januari naar Serfaus, Oostenrijk!Heeft iemand info/tips over het uitgaansleven daar?
Twee jaar achter elkaar naar Sölden, Oostenrijk geweest. Wilden nu eens een keer naar een andere plaats gaan....
Een familieplaats is wel een beetje jammer dan....
Maar in die buurplaats Fis, hoe heet die tent dan? Website toevallig?
quote:Geen idee, die vind je wel.
Op woensdag 31 december 2003 15:36 schreef Werewolf het volgende:
Je gaat er trouwens op snowboard/ski-mogelijkheden met Fiss/Serfaus ten opzichte van Solden wel op vooruit. Ik ben in beide gebieden geweest.... dat wint Fiss op zijn sloffen, 100x mooier.
Al ben ik wel ietwat bevooroordeeld, Solden heb ik afgesloten met een week ziekenhuis en 11 weken krukken.
quote:Verstandige keus sneeuw was ok net weer wat nieuw gevallen...
Op woensdag 3 december 2003 14:14 schreef ChrisJX het volgende:
Haai mensjes, ik ga naar Kaprun dit jaar(en das voor mij maar 4,5 uur met de trein!)
quote:Ik denk dat hij de Hexenalm bedoeld.
Op woensdag 31 december 2003 15:36 schreef Werewolf het volgende:
Die ligt vlak bij de 2 startgondels vanuit Fiss, en boven de intersport. Kom er net vandaan, ben van 20-27 december geweest.
Als iemand ook die kant op wil, kunnen we samen rijden. Je kunt nu sportgoedkoop een reis boeken!
Ik betaal ¤ 291.-
7 nachten appartement
skipas Trois Vallees
skihuur
quote:Bij Husk.nl kun je al een skireis boeken vanaf ¤99,- (eigen vervoer) of ¤119,- (busreis). Het is een 10-daagse skireis incl. skipas op basis van logies in een 4 of 5 persoon appartement. Waarom is dit zoveel goedkoper, is dit wel een goede keus? Ik zit er aan te denken om de 20ste te gaan...
Op vrijdag 2 januari 2004 10:00 schreef WorstKaas het volgende:
Ik rij in mijn eente volgende week zaterdag (10-01-04) naar Les Menuires.Als iemand ook die kant op wil, kunnen we samen rijden. Je kunt nu sportgoedkoop een reis boeken!
Ik betaal ¤ 291.-
7 nachten appartement
skipas Trois Vallees
skihuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |