11 november 2003
013 (Tilburg)
12 november 2003
Melkweg (Amsterdam)
Het duurt nog even, maar goed.
Get your wicked on!
Die gasten maken écht bagger muziek en kunnen wat dat betreft nog wat leren van Slipknot...
Die hele fargo (?) cola show is wel geinig, 'The Great Milenko' is wanneer ik in de stemming ben super maar om nou naar een optreden te gaan
quote:idd ik vind er ook nix aan
Op maandag 4 augustus 2003 16:08 schreef Doezelhaar het volgende:
ICP, wat moet ik daar nou eens van zeggen. Zware tering bagger!
Die maskers ook, zwaar debiel! Die gasten zijn gewoon te lelijk zonder masker... vandaar...
kutclowns
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 13:20 schreef lily het volgende:
Ik ga ze toch ook even bekijken in Tilburg
Anders was ik zeker ff gaan kijken! ICP is gewoon fun
En nu ga ik slapen
Jumpsteady? die zou toch niet het voorprogramma zijn? wel ABK, wt het ook moge zijn, maar die was er dus niet. in plaats daarvan kregen we Last Crewsaders, die echt niks waren (zie m'n post ergens anders daarover).
ICP was wel leuk. leuke show, lekker dom doen, liters en liters en liters limonade (geen echte faygo) werden weer het publiek in geschopt/gegooid/gespoten. Jammergenoeg teveel nieuwer materiaal, wat gewoon een stuk minder leuk is dan het ouwe. Maar toch een leuke avond.
GG ICP :-)
quote:In eerste instantie zou ABK ( aankomend talentje? van Psychopatic Records) op heel de Europese tour het voorprogramma doen. Dat ging opeens niet door, stond op officiele site van ICP, omdat hij Amerika niet uit mocht (zal wel wat uitgespookt hebben). Er stond verder dat als vervanger nu Jumpsteady (broer van Violent J, ook van Psy. Rec.) mee zou gaan. Helaas hoorde ik gisterenavond pas dat ook dit afgelast was en dat we dus konden 'genieten' van the Last Crewsaders.
Op woensdag 12 november 2003 00:27 schreef Tokus het volgende:Jumpsteady? die zou toch niet het voorprogramma zijn? wel ABK, wt het ook moge zijn, maar die was er dus niet. in plaats daarvan kregen we Last Crewsaders, die echt niks waren (zie m'n post ergens anders daarover).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |