abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11347567
Jaja, na lang wachten is het eindelijk zover, ICP komt naar Nederland:

11 november 2003
013 (Tilburg)

12 november 2003
Melkweg (Amsterdam)

Het duurt nog even, maar goed.
Get your wicked on!

pi_11347614
maaaster
pi_11347695
hm. 3 jaar terug had ik ze nog wel willen zien, ondertussen weet ik het niet zeker meer (homies, homies )
"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_11347752
Triest triest triest! Met neemt een paar clown maskers en een paar flessen cola en hoppa; een act!

Die gasten maken écht bagger muziek en kunnen wat dat betreft nog wat leren van Slipknot...

pi_11347755
Homies is dan ook gelijk het slechtste nummer op The Wraith: Shangri-La. Ik ben het met je eens dat het niet de beste cd is, maar er staan zeker wel goeie nummers op. Bovendien zullen ze ook wel wat oldschool dingen doen en die zijn wel zwaar oke.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 17:14:47 #6
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_11347778
Afschuwelijk.
pi_11349003
ik heb ze 4 (5?) jaar terug gezien op DOA....

Wat ontzettend nep!

pi_11349992
bestaan die nog?

Die hele fargo (?) cola show is wel geinig, 'The Great Milenko' is wanneer ik in de stemming ben super maar om nou naar een optreden te gaan

Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 juni 2003 @ 19:35:14 #9
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_11350520
oh gaaf, daar gaan we bij aanwezig zijn.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  dinsdag 24 juni 2003 @ 19:56:27 #10
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_11351004
ik wil het ook zien , alleen al voor de act , J & shaggy hebben al vaak genoeg laten zien dat ze de skills niet hebben maar er toch een dope show mee neer kunnen zetten , en daar gaat het toch om , anders kan je net zow goed achter je mp3tjes blijven hangen
pi_12214187
Ik ga ze toch ook even bekijken in Tilburg
  maandag 4 augustus 2003 @ 16:08:18 #12
37809 Doezelhaar
Tot het gaatje...
pi_12217551
ICP, wat moet ik daar nou eens van zeggen. Zware tering bagger!
Die maskers ook, zwaar debiel! Die gasten zijn gewoon te lelijk zonder masker... vandaar...
pi_12217569
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 16:08 schreef Doezelhaar het volgende:
ICP, wat moet ik daar nou eens van zeggen. Zware tering bagger!
Die maskers ook, zwaar debiel! Die gasten zijn gewoon te lelijk zonder masker... vandaar...
idd ik vind er ook nix aan

kutclowns

I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_13786711
Zijn er nog mensen die wel gaan? Ik heb m'n kaartje voor de 013 al in huis, nu alleen nog een maandje geduld.
pi_13786805
quote:
Op maandag 4 augustus 2003 13:20 schreef lily het volgende:
Ik ga ze toch ook even bekijken in Tilburg
pi_13788717
Helaas is mijn concertbudget opgesoupeerd voor dit jaar

Anders was ik zeker ff gaan kijken! ICP is gewoon fun

<<Hier kan uw advertentie staan>>
pi_13816084
hmm
15 euro is te overwegen om een stel lekkere gekken bezig te zien
pi_14528041
nou, het zal mij benieuwen morgen...
pi_14542217
Jahhhh!
Ik ben er morgen te vinden hoor :)
(tilburg that is)
Hoewel ik hun muziek al een tijd niet meer luister, wil ik ze toch wel eens live zien. Trotse eigenaar van alle cd's
Ik ben lief :-(
pi_14569161
Zo, en toen waren we weer terug uit Tilburg. We kwamen een beetje laat aan bij de 013, iets voor 8 uur. Maar we hebben niks gemist, want Jumpsteady ging niet door en het alternatieve voorprogramma vond ik niet echt veel aan, behalve dat breakdancen dan.
Iets over 9 begon dan eindelijk de show waar iedereen voor gekomen was. Het aantal juggalos dat aanwezig was viel me trouwens niet tegen. Het decor was mooi, de sfeer zat er goed in en de flessen faygo vlogen gretig door de lucht. Al met al een mooie avond. Al vond ik het wel jammer dat ze er na een uur mee ophielden, maar dit mocht de pret niet drukken!

En nu ga ik slapen

FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 november 2003 @ 00:27:59 #21
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_14569216
het was idd wel leuk. en te kort.

Jumpsteady? die zou toch niet het voorprogramma zijn? wel ABK, wt het ook moge zijn, maar die was er dus niet. in plaats daarvan kregen we Last Crewsaders, die echt niks waren (zie m'n post ergens anders daarover).

ICP was wel leuk. leuke show, lekker dom doen, liters en liters en liters limonade (geen echte faygo) werden weer het publiek in geschopt/gegooid/gespoten. Jammergenoeg teveel nieuwer materiaal, wat gewoon een stuk minder leuk is dan het ouwe. Maar toch een leuke avond.

Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_14569537
Ik ben ook net terug, en gedouched enzo. Ik vond het persoonlijk; te gek
Ze hadden 90% van de nummers goed, geen kutnummers ertussen. Goede sfeer, zeker voor herhaling vatbaar. En voor die prijs vond ik 't helemaal kewl
En 't voorprogramma was zo slecht nog niet.. mits die vent zijn bek hield Dan was het een stuk beter

GG ICP :-)

Ik ben lief :-(
pi_14570846
quote:
Op woensdag 12 november 2003 00:27 schreef Tokus het volgende:

Jumpsteady? die zou toch niet het voorprogramma zijn? wel ABK, wt het ook moge zijn, maar die was er dus niet. in plaats daarvan kregen we Last Crewsaders, die echt niks waren (zie m'n post ergens anders daarover).

In eerste instantie zou ABK ( aankomend talentje? van Psychopatic Records) op heel de Europese tour het voorprogramma doen. Dat ging opeens niet door, stond op officiele site van ICP, omdat hij Amerika niet uit mocht (zal wel wat uitgespookt hebben). Er stond verder dat als vervanger nu Jumpsteady (broer van Violent J, ook van Psy. Rec.) mee zou gaan. Helaas hoorde ik gisterenavond pas dat ook dit afgelast was en dat we dus konden 'genieten' van the Last Crewsaders.
pi_14570879
hun doen toch iets met make-up verkopen?
  woensdag 12 november 2003 @ 20:23:35 #25
18783 JanDenSmeerpoets
You... are an ostrich
pi_14588187
coole show inderdaad, en faygo smaakt zo vies nog niet!
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')