Bij mij is het vaak na 1.5 dag wel raak.. dan hangt zit ze continue in me hoofd en is het moeilijk me ergens op te concentreren..
Best wel lastig dus :-)
Aan de andere kant, een langere relatie leidt dan wel tot een intensievere vorm van missen is mijn idee.....als je haar dan mist, doe je 't ook wel heel heftig....
Het is meer het gevoel dat je elkaar bijvoorbeeld een week niet ziet dat ervoor zorgt dat je aan diegene gaat denken. Als je elkaar savonds weer zou zien zou je dat gevoel waarschijnlijk niet hebben.
Tuurlijk heb je wel zin om elkaar te zien. Maar echt missen? Nee dat duurt bij mij wel wat langer.
Ligt er ook nog aan wat je te doen hebt. Ik mis mijn vriend namelijk meer als hij een week op vakantie is, dan als ik een week op vakantie ben...
En dat na al bijna 1,5 jaar verkering, overigens vind ik het helemaal niet erg dat ik haar mis. Maakt het alleen maar leuker als we elkaar weer zien. En we zien elkaar toch elk weekend en door de weeks ook nog wel een paar keer.
quote:Nou ik mis haar anders wel degelijk erg hoor
Op dinsdag 24 juni 2003 15:00 schreef Helaaz het volgende:
Elkaar echt missen is niet iets wat je na 1 dag al kan hebben.
NU heb ik dus een hoogst lieve meid gevonden waarbij ik het gevoel heb dat ik d'r al meer als 'n jaar iets mee heb (ken), we kennen elkaar ook pas 4 weken ofzo.
[/offtopic]
Back ontopic, wat ik merk (aan mezelf) is dat ik soort van "shotjes" nodig heb om me beter te voelen, ff een sms'je of een lief woordje op msn.
En dan hou ik het wel weer een tijdje uit, vooral als ik de vorige dag bij haar (of zij bij mij) is geweest, hoe gezellig 't dan is.
En dan volgende dag mis je d'r erger
[offtopic]
nee ze woont in de buurt, 500 meter verderop
[/offtopic[
Het is bij mij eigenlijk zo dat ik vaak gewoon niet met m'n gevoelens om kan gaan. En als ik hem dus mis weet ik niet ik ermee aan moet, en kan ik het geen plekje geven en doorgaan met m'n leven, zeg maar.
quote:Hier vrijwel hetzelfde... maar dan met mijn vriend... als ik het zo lees ook vrijwel om dezelfde redenen...
Op dinsdag 24 juni 2003 15:21 schreef texelonia het volgende:
=verhaal over missen=
quote:Inderdaad, we hebben het nu 2,5 maand en het klikt zo goed met elkaar dat het inderdaad wel een jaar lijkt
Op dinsdag 24 juni 2003 15:20 schreef KolNedra het volgende:
[offtopic]Grappig dat deze topic nu voorbij komt, heb precies hetzelfde.
Sinds afgelopen woensdag (18 juni) heb ik sinds een jaar weer een vriendin, voorheen wou ik "genieten" van mijn vrijheid.NU heb ik dus een hoogst lieve meid gevonden waarbij ik het gevoel heb dat ik d'r al meer als 'n jaar iets mee heb (ken), we kennen elkaar ook pas 4 weken ofzo.
[/offtopic]Back ontopic, wat ik merk (aan mezelf) is dat ik soort van "shotjes" nodig heb om me beter te voelen, ff een sms'je of een lief woordje op msn.
En dan hou ik het wel weer een tijdje uit, vooral als ik de vorige dag bij haar (of zij bij mij) is geweest, hoe gezellig 't dan is.
En dan volgende dag mis je d'r erger
Feels good!
quote:ik mis jou
Op dinsdag 24 juni 2003 16:55 schreef Emel het volgende:
5 dagen niet gezienik mis hem
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 16:55 schreef aa het volgende:[..]
ik mis jou
Heey maar bekijk het zo.. als je mekaar dan wel weer ziet dan is het weer helemaal
Maar heb et toch wel erger als ik ga stil zitten en of uit m'n werk kom.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |