abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11343858
Hoeveel dagen of uren? En waarom?
Heb je haar veel te vertellen of weet je dat simpelweg niet waarom je hem/haar mist?

Bij mij is het vaak na 1.5 dag wel raak.. dan hangt zit ze continue in me hoofd en is het moeilijk me ergens op te concentreren..

Best wel lastig dus :-)

pi_11343884
Ligt er ook aan wat voor relatie je hebt, als je een afstandsrelatie heb is dit al minder moeilijk.
Lambo of Rekt
  dinsdag 24 juni 2003 @ 14:56:57 #3
50279 avdbree
Zeg maar Twan.
pi_11343922
Hangt er van af he - als 't relatief pril is, zul je misschien vaker aan haar denken dan wanneer je langer een relatie hebt.

Aan de andere kant, een langere relatie leidt dan wel tot een intensievere vorm van missen is mijn idee.....als je haar dan mist, doe je 't ook wel heel heftig....

....
pi_11343932
Elke minuut dude
Zit/blijft/hangt altijd in mijn hoofdje jajajaj
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:00:45 #5
36646 Helaaz
Onee toch niet!
pi_11344022
Elkaar echt missen is niet iets wat je na 1 dag al kan hebben.

Het is meer het gevoel dat je elkaar bijvoorbeeld een week niet ziet dat ervoor zorgt dat je aan diegene gaat denken. Als je elkaar savonds weer zou zien zou je dat gevoel waarschijnlijk niet hebben.

Tuurlijk heb je wel zin om elkaar te zien. Maar echt missen? Nee dat duurt bij mij wel wat langer.
Ligt er ook nog aan wat je te doen hebt. Ik mis mijn vriend namelijk meer als hij een week op vakantie is, dan als ik een week op vakantie ben...

Are you gonna bark all day, little doggie? Or are you gonna bite?
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:00:50 #6
23755 brienen
een resize is slecht voor je
pi_11344028
ligt er een beetje aan.
Soms is het al als ik bij haar de straat uit rij en soms is het pas na een paar dagen, maar ik merk dat ik haar steeds sneller ga missen en ff langs gaan zit er niet in. ff 300 Km op een avondje doe je niet zo snel.
Waarom ik haar mis weet ik eigenlijk niet, zal de verliefdheid wel zijn
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:01:08 #7
42786 Kluk_Kluk
Watch the bouncing balls
pi_11344035
Yep, elke seconde dat ik niet bij haar in de buurt ben mis ik haar

En dat na al bijna 1,5 jaar verkering, overigens vind ik het helemaal niet erg dat ik haar mis. Maakt het alleen maar leuker als we elkaar weer zien. En we zien elkaar toch elk weekend en door de weeks ook nog wel een paar keer.

I have gone to find myself, if I get back here before I return, please keep me here.
pi_11344068
Echt missen, ik denk een week, hoewel 2 vast ook wel te doen is. Natuurlijk niet geheel vrijwillig
pi_11344122
ik begin der altijd te missen als ik geil word
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:06:15 #10
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_11344201
Pfff nou ik merk aan mezelf dat ik mijn vriend steeds sneller ga missen.. bijvoorbeeld na dit weekend.. mistte hem al nadat die nog geen half uur weg was. Maarja het is niet anders, elkaar constant zien is ook niet echt wat denk ik..
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_11344205
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:00 schreef Helaaz het volgende:
Elkaar echt missen is niet iets wat je na 1 dag al kan hebben.
Nou ik mis haar anders wel degelijk erg hoor , verschilt misschien wel per persoon, maar als het zo nog 3 dagen zou duren wordt je dus echt GEK en ben je rijp voor een gekkenhuis..
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:16:06 #12
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_11344512
Aan het begin van een relatie mis ik mijn vriendin bijna helemaal nooit. Ik haat de eerste weken van een relatie ook enorm...
...pas later, als de relatie echt wat begint te worden ga ik 'er snel missen en zo
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:17:18 #13
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11344547
Hngt er van af denk ik, als je weet wanneer je elkaar weer zal zien, dan mis je niet zo snel iemand. Althans ik niet.
pi_11344653
[offtopic]Grappig dat deze topic nu voorbij komt, heb precies hetzelfde.
Sinds afgelopen woensdag (18 juni) heb ik sinds een jaar weer een vriendin, voorheen wou ik "genieten" van mijn vrijheid.

NU heb ik dus een hoogst lieve meid gevonden waarbij ik het gevoel heb dat ik d'r al meer als 'n jaar iets mee heb (ken), we kennen elkaar ook pas 4 weken ofzo.
[/offtopic]

Back ontopic, wat ik merk (aan mezelf) is dat ik soort van "shotjes" nodig heb om me beter te voelen, ff een sms'je of een lief woordje op msn.
En dan hou ik het wel weer een tijdje uit, vooral als ik de vorige dag bij haar (of zij bij mij) is geweest, hoe gezellig 't dan is.
En dan volgende dag mis je d'r erger

[offtopic]
nee ze woont in de buurt, 500 meter verderop
[/offtopic[

pi_11344660
Ligt eraan.. soms na en paar uur al.. en soms pas na een paar daagjes (niet dat een paar dagen vaak voorkomt).
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:21:36 #16
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_11344697
Na zo'n 1,5 dag mis ik hem wel zo erg dat het echt vervelend wordt. En na nog een dag wordt het vaak al zo kut dat ik het al snel niet leuk meer kan hebben. Maar als ik gewoon thuis ben en hij ook, dan is het minder erg, kunnen we in elk geval msn-en enzow. Als hij vrijwel onbereikbaar is wordt het echt vervelend.
En dan hoeft het niet eens zo te zijn dat ik veel te vertellen heb. Als ik echt iets wil vertellen (zoals nu....) dan kan het al na 5 minuten zijn. Maar meestal kun je dan ook wel bellen enzow.

Het is bij mij eigenlijk zo dat ik vaak gewoon niet met m'n gevoelens om kan gaan. En als ik hem dus mis weet ik niet ik ermee aan moet, en kan ik het geen plekje geven en doorgaan met m'n leven, zeg maar.

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  dinsdag 24 juni 2003 @ 15:26:24 #17
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_11344845
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:21 schreef texelonia het volgende:
=verhaal over missen=
Hier vrijwel hetzelfde... maar dan met mijn vriend... als ik het zo lees ook vrijwel om dezelfde redenen...
KippKoRN I love you!
pi_11345020
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 15:20 schreef KolNedra het volgende:
[offtopic]Grappig dat deze topic nu voorbij komt, heb precies hetzelfde.
Sinds afgelopen woensdag (18 juni) heb ik sinds een jaar weer een vriendin, voorheen wou ik "genieten" van mijn vrijheid.

NU heb ik dus een hoogst lieve meid gevonden waarbij ik het gevoel heb dat ik d'r al meer als 'n jaar iets mee heb (ken), we kennen elkaar ook pas 4 weken ofzo.
[/offtopic]

Back ontopic, wat ik merk (aan mezelf) is dat ik soort van "shotjes" nodig heb om me beter te voelen, ff een sms'je of een lief woordje op msn.
En dan hou ik het wel weer een tijdje uit, vooral als ik de vorige dag bij haar (of zij bij mij) is geweest, hoe gezellig 't dan is.
En dan volgende dag mis je d'r erger

Inderdaad, we hebben het nu 2,5 maand en het klikt zo goed met elkaar dat het inderdaad wel een jaar lijkt

Feels good!

pi_11345176
Echt missen heb ik nog geen ervaring mee, da's denk ik toch pas als een van beide op vakantie gaat ofzo, langere tijd weg: zolang ik de mogelijkheid heb om iemand te spreken zonder al te grote moeite, zou ik het geen missen wil noemen. Alhoewel ik wel ooit zeg dat ik hem gemist heb, maar da's niet ernstig ofzo. Gewoon een vorm van: ik ben blij je weer te zien...
pi_11346587
Ligt aan mn humeur.. Ik woon samen.. Dus hoef hem niet nachten te missen.. Maar soms heb ik gewoon het gevoel dat ik hem al weken niet gesproken heb terwijl ik hem 2 uur geleden heb uitgezwaait toen ik naar het werk ging..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_11347264
5 dagen niet gezien ik mis hem
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  dinsdag 24 juni 2003 @ 16:55:42 #22
6271 aa
Schatje ik mis je
pi_11347281
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 16:55 schreef Emel het volgende:
5 dagen niet gezien ik mis hem
ik mis jou
[b]Stapelverliefd op Emel O+ | EMEL IS VAN MIJ!!![/b][br]"Van de maan af gezien zijn we allen even groot."
pi_11347315
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 16:55 schreef aa het volgende:

[..]

ik mis jou

"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  dinsdag 24 juni 2003 @ 20:33:29 #24
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_11351891
ahh gossieee...

Heey maar bekijk het zo.. als je mekaar dan wel weer ziet dan is het weer helemaal

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_11351918
Ik mis em altijd als hij niet in mijn buurt is

Maar heb et toch wel erger als ik ga stil zitten en of uit m'n werk kom.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')