quote:Dat is wel opmerkelijk idd. Er staan nooit transfergeruchten op ajax.nl.
Op dinsdag 1 juli 2003 19:31 schreef ibrahimovic het volgende:
Sinds wanneer doet Ajax via officiele bronnen (de site) uitspraken over transfers die er NIET zijn???
Zelfs transfers die al bevestigd zijn, staan meestal pas later op Ajax.nl dan op fansites.
quote:bijv. dat hele chivu verhaal, je kan er geen woord over terug vinden op ajax.nl
Op dinsdag 1 juli 2003 19:38 schreef keeper het volgende:[..]
Dat is wel opmerkelijk idd. Er staan nooit transfergeruchten op ajax.nl.
Zelfs transfers die al bevestigd zijn, staan meestal pas later op Ajax.nl dan op fansites.
quote:Voor alle nieuwschierigen over het op "zwart" gaan
STATEMENTBeste Ajacieden,
De afgelopen weken zijn ruim 30 Ajax websites op zwart gegaan.
Er is bewust gekozen voor radiostilte. Hierbij informeren wij ieder over het hoe en waarom.
De afgelopen jaren zijn verschillende supportervertegenwoordigers de dialoog aangegaan met Ajax over ideeën en wensen van supporters.Belangrijke onderwerpen zoals De ArenA een Ajaxstadion, het combiregelingenbeleid, de aanwezigheid van de WWS in het stadion, etc. zijn herhaaldelijk ter sprake gebracht.
Al deze vertegenwoordigers zien na jaren van inspanning weinig tot niets van deze wensen verwezenlijkt. Verschuilen achter beleid en allerlei excuses; vertegenwoordigers tegen elkaar uitspelen; Ajax neemt haar supporters gewoonweg in de maling.
Wij accepteren het niet langer dat supporters niet als volwaardige (gespreks-) partner door Ajax behandeld worden.Om dit kracht bij te zetten hebben wij, supporters van alle bekende vakken en groeperingen, de handen inéén geslagen.
Het op zwart zetten van de sites is hierbij als signaal gebruikt naar Ajax, andere instanties en alle Ajacieden, en daarmee geen actie op zich.
Met ingang van heden is er maar 1 supportersvertegenwoordiging en voeren wij ons eigen beleid. Uitsluitend deze vertegenwoordiging communiceert met Ajax en andere instanties.
Ajax moet zich nu maar eens hard gaan maken voor haar supporters.
Onze stellingen;- Ajax moet naast de spelers en technische staf haar prioriteit leggen bij haar supporters;
- Binnen de bestuurlijke organisatie van Ajax is het een must dat medewerkers met supporterszaken in hun portefeuille supporters-minded zijn. Dit in tegenstelling tot de huidige medewerkers Ed Lefeber en Michiel Menting;
- Een door de supporters zelf aangewezen vertegenwoordiger moet officieel lid worden van Ajax en zitting nemen in de Ajax ledenraad; tot op heden is dit alleen weggelegd voor oud gedienden en BN-ers;
- Ajax moet ervoor zorgen dat het aantal verplichte combiregelingen drastisch wordt teruggebracht;
- De WWS moet verdwijnen uit De ArenA; géén excuses meer dat de beslissing ligt bij de directie van De Arena. Ajax kan hierop voldoende invloed uitoefenen.
Het vrijblijvende karakter is er wat ons betreft voor goed en altijd vanaf.
Als het bestuur van Ajax het er nú bij laat zitten, dan zullen wij voortaan onze eigen weg bewandelen.
Laat het duidelijk zijn, wij zijn er voor Ajax. Ajax moet er ook voor ons zijn !
Ajax-supporters
P.S. Alle aangesloten websites worden vanaf 7 juli a.s. weer opengesteld om iedereen op de hoogte te houden van het nieuws over en rondom onze club, de Amsterdamsche Football Club Ajax.
f-side.nl, ajaxisvanons.nl, afca.tk, ajax2.tk, ajaxzaterdag.nl, ajaxjoden.tk, ajaxforever.tk, dapprestrijders.nl, deajacied.nl, ajaxf-side.nl, afamersfoort.nl, vak410.nl, tifosivak410.nl, ofa.nl, afamersfoort.nl, ajaxshowtime.com, foreverajax.nl, clubs.nl/community/default.asp?clubid=122022 (Ajax 428), home.wanadoo.nl/fredmjf/start.htm (F-side page), jewsfromthesouth.nl, 2superjoden.tk, ajax.netwerk.to, ajaxmokum.tk, geocities.com/replay1973 (Replay to Ajax), ultrasuid.nl, geocities.com/supershota/index.html (Ajax video page), supererik.com, ajaxarea.nl, ajaxenfrance.com, ajaxfanz.nl
En nu niet meer zeiken op MSN he?!
ajax kan wel zeggen dat ze het begrepen hebben met dit signaal maar denk jullie dat nou echt?
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:21 schreef DutchGooner het volgende:
Is dit alles?ajax kan wel zeggen dat ze het begrepen hebben met dit signaal maar denk jullie dat nou echt?
quote:Zegt genoeg denk ik?
Het vrijblijvende karakter is er wat ons betreft voor goed en altijd vanaf.
Als het bestuur van Ajax het er nú bij laat zitten, dan zullen wij voortaan onze eigen weg bewandelen.
quote:zegt genoeg maar ik denk dat je dan alvast je loopschoenen uit de kast mag gaan halen...
Op dinsdag 1 juli 2003 23:26 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
[..]Zegt genoeg denk ik?
quote:Jah, maar ik bedoelde dus dat die actie van de sites op zwart geen indruk op Ajax gemaakt zal hebben... Helaas
Op dinsdag 1 juli 2003 23:26 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
[..]Zegt genoeg denk ik?
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 23:32 schreef DutchGooner het volgende:[..]
zegt genoeg maar ik denk dat je dan alvast je loopschoenen uit de kast mag gaan halen...
quote:Da's geen andere zaak. Het zal geen zak uitmaken. En waarom ook?
Op woensdag 2 juli 2003 03:33 schreef G1Ace het volgende:
hmm, nu is dat op zwart gaan begrijpelijk
maar of dat gaat helpen, dat is echt een HEEL wat andere zaak, jammer genoeg
Maar dit is natuurlijk geheel mijn humble opinion
quote:Daar zit wat in. Maar weet Ajax hier überhaupt van? Weet die opvolger van Van Praag bijv. dat dit is gebeurd? Anders gezegd: is er vanuit de gezamelijke supporters ook een melding gegaan naar Ajax over het hoe en waarom. ik moet zeggen dat ik de gehele actie niet zo heel erg heb gevolgd en eigenlijk alleen maar irritant vond, wegens het ontbreken van nieuws etc, maar zo snel kon ik dit niet terugvinden
Op woensdag 2 juli 2003 08:27 schreef Doc het volgende:
... verhaaltje ...
quote:Dat lijkt me wel. Dat haal ik ook wel uit de mededeling zoals Doopy die gepost heeft. Die zal ook wel bij Ajax terecht gekomen zijn.
Op woensdag 2 juli 2003 08:33 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Daar zit wat in. Maar weet Ajax hier überhaupt van? Weet die opvolger van Van Praag bijv. dat dit is gebeurd? Anders gezegd: is er vanuit de gezamelijke supporters ook een melding gegaan naar Ajax over het hoe en waarom
quote:jij snapt het
Op woensdag 2 juli 2003 08:27 schreef Doc het volgende:
Het enige wat wel duidelijk is met het met z'n allen op zwart gaan is dat ze de supporters minder kunnen beschouwen als afzonderlijke kleine groepjes die ze stuk voor stuk afzonderlijk kunnen afpoeieren, maar dat de supporters een groter blok vormen waar ze rekening mee moeten houden. Dat de supporters gezamelijk iets kunnen organiseren. NU met deze actie heeft Ajax daar geen last van (gelukkig niet , en dat willen de supporters ook in wezen natuurlijk helemaal niet), maar als ze genegeerd blijven worden kan daar verandering in komen: en dan is het door deze actie duidelijk dat het dan niet om een kleine splintergroepering gaat. Ik denk dat dat de boodschap is die duidelijk moet worden.
Ik hoop dat dit wat langer blijft leven dan het Ajax is van Ons project, want het moet nou eens een keer afgelopen zijn met dat gesol met ons
Overeenstemming tussen Ajax en Olympique de Marseille over Mido
Amsterdam, 2 juli 2003
Ajax en Olympique de Marseille hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Ahmed ?Mido? Hossam. De Egyptische international heeft nog een contract tot en met 30 juni 2006 bij Ajax. Zoals gebruikelijk doet Ajax over de financiële condities van de overeenkomst geen mededelingen.
Mido en Olympique de Marseille zijn met elkaar in gesprek over een spelerscontract. De overeenkomst tussen Ajax en Olympique de Marseille is nog afhankelijk van de totstandkoming van dat contract.
Olympique de Marseille eindigde afgelopen seizoen als derde in de hoogste klasse en plaatste zich daarmee - net als Ajax - voor de derde voorronde van de UEFA Champions League.
Op 8 augustus 2001 debuteerde Mido voor Ajax in de voorrondewedstrijd van de UEFA Champions League tegen Celtic (3-1 voor de Schotten). Zijn eerste doelpunt voor Ajax maakte hij op 23 september van hetzelfde jaar in de thuiswedstrijd tegen Sparta (3-0 voor Ajax).
Met Ajax won Mido in 2002 het landskampioenschap, de Amstel Cup, de Johan Cruijff Schaal, het Amsterdam Tournament en het landskampioenschap in de Beloftencompetitie. Bovendien werd hij in Egypte uitgeroepen tot Beste Egyptische Speler in het buitenland. Bij Ajax kwam Mido tot een totaal van 40 competitieduels met 21 doelpunten. In totaal speelde hij 57 officiële wedstrijden in het Ajax-shirt en maakte hij in die duels 23 doelpunten.
Mido werd halverwege het seizoen 2002-2003 door Ajax verhuurd aan het Spaanse Celta de Vigo. Hij speelde er 8 competitiewedstrijden en scoorde daarin 4 keer. Celta de Vigo plaatste zich voor de derde voorronde van de UEFA Champions League.
Voor zijn komst naar Ajax speelde Mido voor het Egyptische Zamalek en de Belgische eersteklasser KAA Gent.
Voor de nationale ploeg van Egypte kwam Mido tot nog toe in actie in 26 interlands, waarin hij 10 keer scoorde.
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 14:38 schreef F1Bas het volgende:
Mido weg
quote:De weg ligt dus open voor Sonck.
Op woensdag 2 juli 2003 14:40 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
TOP! en nu een nieuwe spits aantrekken!
quote:Je kan inderdaad denken dat het zonde is dat een toch zo'n goeie speler als Mido moet vertrekken maar als je weet dat hij bij Ajax geen toekomst meer heeft moet je proberen er zoveel mogelijk geld voor te krijgen.
Op woensdag 2 juli 2003 14:42 schreef zjroentje het volgende:[..]
De weg ligt dus open voor Sonck.
Forza AJAX !!
quote:SCC?
Op woensdag 2 juli 2003 16:08 schreef SCC het volgende:
Hmm, ik vraag me af of Wesley Sonck nog komt naar AJAX, na de mededeling op vi.nl over het ontkennen van de algemeen directeur van het aankopen van een nieuwe spits. Ik denk dat t wel zeeer verstandig een een goede zet zou zijn voor de AFC , want met Zlatan zullen ze t niet redden.Forza AJAX !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |