abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2003 @ 15:09:21 #176
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_11464371
Maar goed nog steeds geen voorbeelden van steun aan AJAX.
Let yourself go and enjoy the bassline...
  maandag 30 juni 2003 @ 17:02:14 #177
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_11466701
quote:
Op maandag 30 juni 2003 01:27 schreef keeper het volgende:

[..]

En ontvingen ze toen gemeenschapsgelden dan? Wil ik wel een bron voor zien namelijk dan .

zeg ik dat dan?
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 30 juni 2003 @ 17:23:35 #178
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11467013
quote:
Op maandag 30 juni 2003 14:10 schreef keeper het volgende:

[..]

Naja, dat wordt wel een duur (en dus onhaalbaar) scenario. Ik weet trouwens ook niet hoe het vroeger in De Meer zat met eigendomsgedoe enzo. Maar het lijkt me ondoenlijk om een stadion als de Arena zonder enige support te exploiteren. Die sponsors blijven er toch wel een deel van houden.

En echt problemen heb ik er niet mee, denk ik.

Ik denk dat je voor de ArenA wel een veelvoud van die 60 miljoen moet betalen (de bouwkosten alleen al waren van tevoren op 202 miljoen gulden geschat, da's al 95 miljoen euro). Doe daar minstens 10% onverwachtte extra kosten bij en dan moet je daar nog de grondprijs (die sinds 1993 "een heel klein beetje" is gestegen). Nou ben ik best slecht in schatten, maar dan zal je best in de richting van de 125 miljoen euro komen. En dan moet het nog geëxploiteerd worden, zoals je al zegt.

Nog een punt: Zou Ajax überhaupt er slim aan doen om een stadion als de ArenA te kopen? Niemand voelt zich er eigenlijk écht thuis, en het zal goedkoper zijn een nieuw stadion te bouwen.

Mmmmm, volgens mij zorg ik ervoor dat het gesprek een stukje te ver doorslaat.

PS: Dan heb ik het ook nog niet eens over het bouwkosten != verkoopprijs (x2? x3?).

pi_11469256
Chivu blijft nog een jaar bij Ajax

Cristian Chivu blijft het komend seizoen bij Ajax. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Becali aan Ajax-directeur Arie van Eijden laten weten. Chivu zou voor het eind van deze maand laten weten of hij zou blijven of niet.
Een mogelijk vertrek van Chivu was het thema van de laatste weken. De Roemeense verdediger staat in de belangstelling van vele Europese topclubs.
Van Eijden weet dat er pas absolute zekerheid is als de transferperiode afloopt op 1 september. Desondanks is de Ajax-directeur zelfverzekerd over een langer verblijf van Chivu bij Ajax.

pi_11469334
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:13 schreef jobosrulez het volgende:

Cristian Chivu blijft het komend seizoen bij Ajax. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Becali aan Ajax-directeur Arie van Eijden laten weten. Chivu zou voor het eind van deze maand laten weten of hij zou blijven of niet.
Een mogelijk vertrek van Chivu was het thema van de laatste weken. De Roemeense verdediger staat in de belangstelling van vele Europese topclubs.
Van Eijden weet dat er pas absolute zekerheid is als de transferperiode afloopt op 1 september. Desondanks is de Ajax-directeur zelfverzekerd over een langer verblijf van Chivu bij Ajax.

Bron graag.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  maandag 30 juni 2003 @ 19:18:12 #181
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_11469362
quote:

...

Opzich wel relax ja.

Hopelijk blijft Trabelsi ook... Of is daar ook al iets meer over bekend?

One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_11469376
quote:
Op maandag 30 juni 2003 19:16 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Bron graag.

http://ajax.netwerk.to/nieuws/news.php?b=4612

en

http://www.at5.nl/index/sport.asp?page=501&opage=506&nr=4&t=1

pi_11469407
okay

ik nu een heel lekker biertje daarvoor open ga trekken!

HIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHHHAAAAAA!

In Southern Sun
pi_11469695
quote:

Als Ajax slim is verlengen ze zijn contract nog ff.
pi_11469722
Ik mag aannemen dat er nu wel een clausule in het contract wordt opgenomen?
In Southern Sun
  maandag 30 juni 2003 @ 19:40:31 #186
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_11469898
Kijk , das idd een reden een pot bier open te trekken

proost!

Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  maandag 30 juni 2003 @ 19:43:17 #187
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_11469955
quote:
Op maandag 30 juni 2003 15:09 schreef Speed1971 het volgende:
Maar goed nog steeds geen voorbeelden van steun aan AJAX.
tis net de arena he
  maandag 30 juni 2003 @ 19:49:49 #188
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_11470120
quote:
Van Eijden weet dat er pas absolute zekerheid is als de transferperiode afloopt op 1 september.
Ik vertrouw het dus ook pas als het 1 september is.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 maandag 30 juni 2003 @ 20:50:18 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_11471748
Van mij mag ie gaan.

Zo goed is ie ook weer niet.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_11473132
quote:

Ajax heeft Inter Milaan twee weken extra de tijd gegeven wat betreft het eventueel aantrekken van Cristian Chivu en Andy van der Meyde. Dit wordt althans door de Telegraaf gemeld. Inter heeft al een akkoord met Chivu en ook de interesse voor Van der Meyde is nog altijd concreet. Probleem is echter nog de transfersom van beide spelers.

De Roemeense verdediger, die in Amsterdam nog een verbintenis tot medio 2005 heeft, moet negentien miljoen euro kosten. Van der Meyde, die ook nog tot midden 2005 onder contract staat, kost naar verluidt vijf tot tien miljoen euro.

Inter kan het benodigde geld alleen opbrengen na verkoop van een aantal spelers en daarvoor hebben de Italianen de tijd nodig. Chivu maakte eerder met voormalig technisch directeur Leo Beenhakker nog de afspraak dat hij voor 1 juli laat weten of hij bij Ajax blijft.

Ik zeg niet dat de telegraaf altijd voor goede berichtgeving zorgt maar die zaakwaarnemer lult ook recht wat krom is.... we wachten maar af totdat de transfermarkt gesloten is.

Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  maandag 30 juni 2003 @ 23:33:39 #191
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_11476293
Zoals ik al eerder zei: Zolang Chivu volgend jaar geen Emertonnetje wordt mag 'ie blijven. Maar als Inter 20.7 miljoen euro biedt, mag hij van mij met een grote strik eromheen naar Italië. Dan die 10 miljoen van Mido en eventueel nog 7 miljoen voor vd Meyde erbij. Om de één of andere reden ben ik er sinds kort van overtuigd dat zelfs het vertrek van Chivu niet zoveel impact zal hebben op Ajax.

Begrijp me niet verkeerd: Ik zie Chivu graag blijven, maar als z'n marktwaarde in een jaar met meer dan 50% afneemt net zoals bij onze vrolijke vriend Brett, dan kan 'ie wat mij betreft vertrekken

pi_11480171
Hmm..
de laatste tijd boeide het me niet als Chivu weg zou gaan..
maar toen ik dat bericht gister las dat Inter 2 weken de tijd heeft was ik toch wel ff bang dat hij weg zou gaan
maar ik denk wel dat Chivu nog een jaartje blijft.
En andy tja.. hij heeft ook niet echt top gespeelt afgelopen seizoen
  dinsdag 1 juli 2003 @ 10:42:01 #193
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_11482001
quote:
Op maandag 30 juni 2003 21:40 schreef superjoden het volgende:

[..]

Ajax heeft Inter Milaan twee weken extra de tijd gegeven wat betreft het eventueel aantrekken van Cristian Chivu en Andy van der Meyde. Dit wordt althans door de Telegraaf gemeld. Inter heeft al een akkoord met Chivu en ook de interesse voor Van der Meyde is nog altijd concreet. Probleem is echter nog de transfersom van beide spelers.

De Roemeense verdediger, die in Amsterdam nog een verbintenis tot medio 2005 heeft, moet negentien miljoen euro kosten. Van der Meyde, die ook nog tot midden 2005 onder contract staat, kost naar verluidt vijf tot tien miljoen euro.

Inter kan het benodigde geld alleen opbrengen na verkoop van een aantal spelers en daarvoor hebben de Italianen de tijd nodig. Chivu maakte eerder met voormalig technisch directeur Leo Beenhakker nog de afspraak dat hij voor 1 juli laat weten of hij bij Ajax blijft.

Ik zeg niet dat de telegraaf altijd voor goede berichtgeving zorgt maar die zaakwaarnemer lult ook recht wat krom is.... we wachten maar af totdat de transfermarkt gesloten is.

Hou aub op met die enge berichtgeving!
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_11483681
quote:
'Ajax doet bod op Sonck, Genk weet van niets'

1/7/2003 9 :36

Belgische kranten meldden dat Ajax maandag een eerste bod heeft uitgebracht op Wesley Sonck. De Amsterdamse club is van plan de Belgische aanvaller nog deze week in te lijven, zodat hij volgende maandag present is tijdens de eerste training van de selectie van coach Ronald Koeman.
Ajax zou niet alleen een transfersom, maar ook twee spelers hebben aangeboden aan RC Genk: Aaron Mokoena en Paul Kpaka. Beide spelers kwamen afgelopen seizoen ook al uit in de Belgische competitie, voor GB Antwerpen. De Zuid-Afrikaanse verdediger Mokoena droeg de laatste drie seizoenen het shirt van GBA. Aanvaller Kpaka speelde de laatste twee jaar bij dezelfde club, waarvoor hij in die periode liefst 45 keer scoorde in de Belgische competitie.

Ajax-dirercteur Arie van Eijden bekende in de Vlaamse kranten dat hij tegemoet wil komen aan de wens van trainer Koeman om 'de zaak nog voor de eerste training van volgende maandag rond te krijgen'.

In Het Nieuwsblad legt Koeman uit waarom hij achter Sonck aanzit. 'We volgen Wesley al lang. Hij is een echte nummer negen, iemand die oorlog kan maken in het strafschopgebied. Zo iemand zoeken we bij Ajax. Ibrahimovic heeft andere kwaliteiten. Bovendien heeft Sonck al heel wat ervaring opgedaan in de Champions League. Ik wil hem er heel graag bij.'

In de Gazet van Antwerpen laten voorzitter Jos Vaessen en Soncks zaakwaarnemer Willy Hox echter weten nog van niets te hebben gehoord van Ajax of Lazio Roma, dat eveneens in de 25-jarige spits geïnteresseerd zou zijn. 'Via via hoor ik van alles', aldus Vaessen. 'Maar ik heb nog met niemand van de genoemde clubs contact gehad.'

En Hox: 'Ik heb noch vanuit Amsterdam, noch vanuit Rome een signaal gekregen dat Wesley en ik moeten komen onderhandelen. Ook Wesley zelf, die intussen terug is van vakantie, heeft me te verstaan gegeven dat hij met geen enkele club gesproken heeft.'

bron: www.vi.nl

hmm.. Roma wil hem zo te lezen dus ook al....
als hij gaat kiezen tussen Ajax en Roma denk ik dat die helaas voor roma kiest

pi_11484650
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 11:58 schreef Maikel1 het volgende:

[..]

bron: www.vi.nl

hmm.. Roma wil hem zo te lezen dus ook al....
als hij gaat kiezen tussen Ajax en Roma denk ik dat die helaas voor roma kiest

het gaat om lazio, en dat was al langer bekend. Ik las ergens anders wel dat Bayern (!) en nog een wat mindere club ook achter Sonck aanzaten
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_11490150
Zaten, inderdaad.. De Rangers onlangs ook nog.

Maar ik denk dat hij best Ajax boven Lazio zou kunnen prefereren...

Hij spreekt de taal, heeft meer uitzicht op een basisplaats, Ajax zal waarschijnlijk een grotere titelkandidaat zijn hier dan Lazio in Italië...

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 1 juli 2003 @ 16:50:45 #197
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_11490191
Ik denk dat Ajax nog wel eens een kans maakt. Maar het zal natuurlijk vooral met ¤ te maken hebben....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 1 juli 2003 @ 18:03:00 #198
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_11491561
Ajax.nl;
quote:
Geen officieel bod op Sonck

Amsterdam, 1 juli 2003
De Belgische teletekst brengt deze dinsdag het nieuws dat Ajax een officieel bod op Wesley Sonck van RC Genk zou hebben uitgebracht. Het zou gaan om 'een transfersom, de Zuid-Afrikaanse verdediger Aaron Mokoena en medewerking bij de transfer van GBA-spits Paul Kpaka. ,,Dat komt niet bij mij vandaan", aldus algemeen directeur Arie van Eijden dinsdagmiddag in een reactie.

,,We voeren op dit momenten geen gesprekken over welke spits dan ook, aldus Van Eijden. Op de teletekstpagina zegt Van Eijden vervolgens dat hij hoopt de zaak nog voor de eerste training van maandag rond te krijgen. ,,Maar dat is vanuit een heel andere situatie geciteerd. Als we nog iets doen, dan gebeurt dat voor maandag. Maar dat staat helemaal los van de zaak Sonck.
[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_11491880
Ja het blijft leuk met dat hele Sonck-verhaal .
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_11493120
quote:
Op dinsdag 1 juli 2003 18:03 schreef GerardVanAs het volgende:
Ajax.nl;
[..]
Hah, dit is volgens mij JUIST een teken dat er contacten zijn. Sinds wanneer doet Ajax via officiele bronnen (de site) uitspraken over transfers die er NIET zijn??? Dat is toch belachelijk? Dan kunnen ze ook wel melden dat er geen boden zijn gedaan op Zidane en Beckham. Ik ga in dit geval uit van het principe "waar rook is, is vuur", en denk dat men bewust wat low-profile blijft. Ten tweede, Lazio is geintresseerd. Sinds wanneer kan deze club een bankgarantie geven? Ze kunnen amper het salaris van hun spelers betalen (ze bieden aandelen aan in ruil voor salaris....), dus die kan je ook wel doorstrepen. Die Italiaanse clubs zijn bezig met de spelerscarrousel, spelers voor spelers. Ik denk ten eerste niet dat er spelers van Lazio zitten te wachten op een vertrek naar Genk, en Genk niet op hen! Ik denk dat we eerdaags wel kunnen horen dat Sonck naar Ajax komt. Hoewel deze transfer wel gelinkt is met de eventuele transfer van ons aller probleemkind Mido. Mocht Mido toch verkocht worden, dan is de volgende dag de handtekening van Sonck gezet denk ik.... We wachten geduldig af!
fashizzle homebizzle!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')