quote:Elke keer als ik Chelsea zie spelen, speelt hij mee. Maar je gaat hem toch niet zien als de vervanger van Chivu???
Op woensdag 25 juni 2003 20:19 schreef thomba het volgende:
komt Melchiot nog een beetje aan ballen toe daar in Engeland?
Weet je wat ik zo jammer vind, Chivu had een soort band met de supporters, en als ie nog 1 jaar zou blijven had ie mischien wel net zo'n band met de supporters als Jari kunnen krijgen.
quote:Zeg, zijn er dan echt geen goede Amsterdamse/Nederlandse spelers meer? Weeeeer een Roemeen, hij zal ongetwijfeld goed zijn hoor, ik twijfel absoluut niet aan het scoutingsapparaat bij Ajax. Maar is het er nou echt niet?
Op woensdag 25 juni 2003 20:19 schreef JeroenV het volgende:
25/6/2003 - Prosport: Nicolae Mitea dichtbij overgang naar Ajax
(Van onze verslaggever M)BRON: Romfootball
De Roemeense krant Prosport meldt dat Nicolae Mitea dichtbij een overgang naar Ajax zou zijn. Volgens de krant kan de 18-jarige Roemeen van Dinamo Boekarest elk moment opgeroepen worden om naar Amsterdam te komen voor een medische keuring. Dat zou zaakwaarnemer Becali, ook manager van Chivu en Lobont, tegen de krant bevestigd hebben. Mitea (profiel) kan zowel als aanvaller als op het middenveld uit de voeten. De transferrechten van de international van Jong Roemenie liggen volgens de krant volledig bij Becali en niet bij Dinamo Boekarest. De Roemeen heeft problemen met de club omdat die zijn salaris al enige tijd niet hebben uitbetaald.
ajax.netwerk.to
quote:je wou melchiot toch niet onze centrale verdediger laten worden?
Op woensdag 25 juni 2003 20:19 schreef thomba het volgende:
komt Melchiot nog een beetje aan ballen toe daar in Engeland?
quote:Ach Maradona haalde de 160 ook nauwelijks dus lengte zegt niet alles
Op donderdag 26 juni 2003 01:44 schreef Da_Sandman het volgende:
En hoe groot/klein zou die zijn, ook 1.65m?
quote:Hmmmz. Belachelijk.
CL-afrekening: Ajax krijgt 21 miljoenDe UEFA heeft een definitieve afrekening van Champions League gemaakt. Met 21 miljoen hoorde kwartfinalist Ajax niet in de Top 10 van grootverdieners.
Het Champions League-seizoen 2002/03 is voor Ajax lucratief gebleken. De succesvolle deelname, die door AC Milan in de kwartfinale strandde, leverde de Amsterdamse club ruim 21 miljoen euro op.PSV krijgt voor het mislukte Champions League-seizoen bijna tien miljoen euro van de UEFA, terwijl Feyenoord met 8,8 miljoen euro genoegen moet nemen. Hoewel Ajax meer dan het dubbele ontving, steekt de uitkering aan de Amsterdammers schril af tegen de bedragen aan de grootverdieners.
Juventus verdiende het meest. De Turijnse formatie, die in de finale niet opgewassen was tegen AC Milan, krijgt bijna vijftig miljoen euro. Borussia Dortmund hield opvallend genoeg na Juventus het meeste over aan het Champions League-avontuur. De Duitse formatie, die de tweede groepsfase niet overleefde, eet voor bijna 47 miljoen euro uit de UEFA-ruif.
De marktwaarde is in belangrijke mate verantwoordelijk voor de hoogte van de uitkering. Bayer Leverkusen verdiende ondanks een puntloze tweede groepsfase een bedrag van veertig miljoen euro, waarvan driekwart wordt uigekeerd vanwege de zogenaamde market pool. De uitschakeling in de eerste ronde ten spijt, Olympique Lyon kreeg 32.560.000 miljoen euro.
Club Uitkering eindstation
1. Juventus 49.713.000 finale (verloren)
2. Borussia Dortmund 46.669.000 tweede groepsfase
3. AC Milan 45.790.000 winnaar
4. Bayer Leverkusen 40.591.000 tweede groepsfase
5. Real Madrid 38.402.000 halve finale
6. Internazionale 35.247.000 halve finale
7. Valencia 33.106.000 kwartfinale
8. Arsenal 32.575.000 tweede groepsfase
9. Olympique Lyon 32.560.000 eerste groepsfase
10. Manchester United 31.743.000 kwartfinale
18. Ajax 21.126.000 kwartfinale
24. PSV 9.908.000 eerste groepsfase
26. Feyenoord 8.843.000 eerste groepsfase
32. Spartak 6.239.000 eerste groepsfase
quote:Vroeg ik me ook al af...
Op donderdag 26 juni 2003 14:17 schreef keeper het volgende:
Erg vaag inderdaad. Dat Lyon nog de helft meer krijgt dan Ajax, terwijl die er al na 1 ronde uitlagen. Wat houdt dat "marktwaarde" begrip precies in eigenlijk?
quote:ik stel me voor er zijn 16 miljoen nederlanders, er zijn 60 miljoen (of zo) fransen. da's potentieel bijna 4x zo veel kijkers => meer marktwaarde. vandaar ook dat leverkusen het zo goed doet, duitsland met 88 miljoen of zo natuurlijk erg groot
Op donderdag 26 juni 2003 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Vroeg ik me ook al af...
Aandeelhouders Ajax unaniem voor Jaakke
26/6/2003 15:11
John Jaakke is per 1 juli officieel de nieuwe voorzitter van de Raad van Commissarissen van Ajax. Jaakke volgt Michael van Praag op.
Tijdens de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders op de De Toekomst, moest donderdagmorgen worden beslist over de benoeming van Jaakka. De aandeelhouders van Ajax gingen unaniem akkoord, waardoor Jaakke per 1 jili aanstaande officieel de fakkel overneemt van Van Praag.
Jaakke (47) is een relatief onbekende in de voetbalwereld. Op dit moment is hij werkzaam bij het advocatenkantoor Trenité Van Doorne. Daarnaast is de geboren Hilversummer onder meer commissaris bij de Bank Insinger de Beaufort en vice-voorzitter van de NPS.
Met een ferme handdruk van Van Praag werd de benoeming beklonken. Tegelijkertijd had de scheidende preses, die toegaf te weinig op De Toekomst te zijn geweest, nog een tip voor zijn opvolger. 'Het leukste onderdeel van het voorzitterschap ist juist het verkeren met mensen', aldus Van Praag op www.ajax.nl.
Er was een topic over Chivu geopend maar helaas moesten een aantal 010-sukkels het weer verstieren. Het topic is gesloten.
Er was weer eens duidelijk sprake van uitlokking van die 010-sukkels.
Waarom doen Golfer en Doc daar niets aan?
Laat dat topic gewoon open en delete die domme reactie`s van die 010-sukkels. Dat is toch een veel betere optie dan het hele topic te sluiten.
quote:Dat geloof je toch niet.........
Op donderdag 26 juni 2003 17:30 schreef methodmich het volgende:
Het was wel een raar topic... Cristian's MSN-adres stond er zelfs in.
quote:Kijk eens wie dat MSN-adres typte dan..
Op donderdag 26 juni 2003 17:32 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Dat geloof je toch niet.........
En dat maakt het toch niet een slecht of raar topic dan?
quote:Mag ik vragen wat JIJ op een ajax site doet? Ben je bekeerd ofzo?
Op donderdag 26 juni 2003 19:54 schreef -F- het volgende:
Wat is er met de diverse ajax sites aan de hand??? zoals:
http://www.f-side.nl
http://www.dapprestrijders.nl/
http://home.wanadoo.nl/ajaxamsterdam/
Geen enkele Feyenoorder houdt stand met de gevoelens die het Ajacied-zijn met zich meebrengt.
quote:maar wat is er dan aan de hand
Op donderdag 26 juni 2003 20:08 schreef twi het volgende:[..]
Mag ik vragen wat JIJ op een ajax site doet? Ben je bekeerd ofzo?
Geen enkele Feyenoorder houdt stand met de gevoelens die het Ajacied-zijn met zich meebrengt.
quote:dat schijnt zeer geheim te zijn,zal allemaal wel meevallen denk ik
Op donderdag 26 juni 2003 20:36 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
maar wat is er dan aan de hand
quote:vast wel, zo is er alleen nix an, wil het weten!
Op donderdag 26 juni 2003 20:43 schreef DutchGooner het volgende:[..]
dat schijnt zeer geheim te zijn,zal allemaal wel meevallen denk ik
PSV krijgt voor het mislukte Champions League-seizoen bijna tien miljoen euro van de UEFA, terwijl Feyenoord met 8,8 miljoen euro genoegen moet nemen. Hoewel Ajax meer dan het dubbele ontving, steekt de uitkering aan de Amsterdammers schril af tegen de bedragen aan de grootverdieners.
Juventus verdiende het meest. De Turijnse formatie, die in de finale niet opgewassen was tegen AC Milan, krijgt bijna vijftig miljoen euro. Borussia Dortmund hield opvallend genoeg na Juventus het meeste over aan het Champions League-avontuur. De Duitse formatie, die de tweede groepsfase niet overleefde, eet voor bijna 47 miljoen euro uit de UEFA-ruif.
De marktwaarde is in belangrijke mate verantwoordelijk voor de hoogte van de uitkering. Bayer Leverkusen verdiende ondanks een puntloze tweede groepsfase een bedrag van veertig miljoen euro, waarvan driekwart wordt uigekeerd vanwege de zogenaamde market pool. De uitschakeling in de eerste ronde ten spijt, Olympique Lyon kreeg 32.560.000 miljoen euro.
Club Uitkering eindstation
1. Juventus 49.713.000 finale (verloren)
2. Borussia Dortmund 46.669.000 tweede groepsfase
3. AC Milan 45.790.000 winnaar
4. Bayer Leverkusen 40.591.000 tweede groepsfase
5. Real Madrid 38.402.000 halve finale
6. Internazionale 35.247.000 halve finale
7. Valencia 33.106.000 kwartfinale
8. Arsenal 32.575.000 tweede groepsfase
9. Olympique Lyon 32.560.000 eerste groepsfase
10. Manchester United 31.743.000 kwartfinale
18. Ajax 21.126.000 kwartfinale
24. PSV 9.908.000 eerste groepsfase
26. Feyenoord 8.843.000 eerste groepsfase
32. Spartak 6.239.000 eerste groepsfase
-----------------------------------------------
rare tegenstrijdige berichten toch her en der....
Door het bereiken van de kwartfinales van de Champions League in het afgelopen seizoen, heeft Ajax ook financieel een hoop extra's gebracht. De Amsterdammers verdienden ruim ¤ 13 miljoen met hun prestaties op het hoogste Europese podium.
PSV moest het met ¤ 6,4 miljoen doen, terwijl Feyenoord 'slechts' ¤ 5,7 miljoen extra bijgeschreven kreeg op de rekening. Juventus was de grootverdiener met ¤ 32,3 miljoen en winnaar AC Milan ontving in totaal ¤ 29,7 miljoen.
Witschge was te duur geworden voor Ajax en dus kreeg hij niet nogeens een nieuw contract aangeboden en moest hij vertrekken bij de Amsterdamse club.
quote:Is nog niet bekend bij het gros, voornu moet je het met die tekst doen...
Op donderdag 26 juni 2003 20:36 schreef TimmyAsd het volgende:[..]
maar wat is er dan aan de hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |