quote:Dat was 'm. Ik zat in de buurt...
Op dinsdag 24 juni 2003 13:03 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Melancholisch?
quote:soms is dat lekker
Op dinsdag 24 juni 2003 13:08 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Melancholisch zuchten.
quote:Ja... het ging o.a. over de sig van Tizmo... Dat scheen in een alcoholrijke bui opgeschreven te zijn. En er zijn nog meer paaseieren.... kijk maar eens in je mailbox
Op dinsdag 24 juni 2003 13:11 schreef Waxxer het volgende:
paasei?
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 13:13 schreef fulco- het volgende:[..]
Ja... het ging o.a. over de sig van Tizmo... Dat scheen in een alcoholrijke bui opgeschreven te zijn. En er zijn nog meer paaseieren.... kijk maar eens in je mailbox
hoor je dat DM .
quote:wat zijnda ook alweer?
Op dinsdag 24 juni 2003 13:14 schreef DennisMoore het volgende:
Leptosomen schijnen vaker melancholisch te zijn.
quote:zo zo wat weet jij een boel moeilijke woorden
Op dinsdag 24 juni 2003 13:14 schreef DennisMoore het volgende:
Leptosomen schijnen vaker melancholisch te zijn.
quote:Hele dunne (en vaak lange) mensen...
Op dinsdag 24 juni 2003 13:15 schreef Jerruh het volgende:[..]
wat zijnda ook alweer?
.
quote:Waar zitten die (c) en (r) knoppies?
Op dinsdag 24 juni 2003 13:16 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Ja! Zuiperd!
quote:Moeilijk is relatief.
Op dinsdag 24 juni 2003 13:15 schreef Waxxer het volgende:zo zo wat weet jij een boel moeilijke woorden
quote:hmzzzz
Op dinsdag 24 juni 2003 13:17 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hele dunne (en vaak lange) mensen...
.
quote:Hangt eerder van de genoten opleiding af
Op dinsdag 24 juni 2003 13:18 schreef DennisMoore het volgende:[..]
Moeilijk is relatief.
.
Of subjectief. Maar dat moet je aan Nathan vragen.
quote:*proest*
Op dinsdag 24 juni 2003 13:19 schreef Tizmo het volgende:[..]
Hangt eerder van de genoten opleiding af
..
om maar met de woorden van mijn grote vriend basalla te spreken: voertuigen op wielen werden niet noodzakelijk uitgevonden om de verplaatsing van goederen te vergemakkelijken. .
quote:Inderdaad, je kan ook heel iets anders met wielen doen
Op dinsdag 24 juni 2003 13:21 schreef Jerruh het volgende:[..]
*proest*
om maar met de woorden van mijn grote vriend basalla te spreken: voertuigen op wielen werden niet noodzakelijk uitgevonden om de verplaatsing van goederen te vergemakkelijken.
.
quote:'Opleiding' en 'genoten' in één zin...
Op dinsdag 24 juni 2003 13:19 schreef Tizmo het volgende:Hangt eerder van de genoten opleiding af
..
quote:ik ben ter degelijk online hoor
Op dinsdag 24 juni 2003 13:22 schreef Tizmo het volgende:[..]
Inderdaad, je kan ook heel iets anders met wielen doen
,
waarom ben je niet online trouwens?
Ik was afgelopen zondag even bij mijn ouders, had daar een Chasin' jeans aan en een leuk shirt. De vriendin van mijn broertje zei direct: "Je hebt echt leuke kleren aan, Bas!" Een paar minuten later zei mijn moeder... "Bas... ik vind dat die spijkerbroek van je wel erg vaal is". Ik: "straks ga je me zeggen dat je vindt dat de kont en het deel op de bovenbenen wel erg versleten is." "Ja, dat wilde ik ook nog zeggen." Ik heb haar uitgelegd dat dit generatiekloof heet.... mijn vader lag in een deuk.
Nog iets anders... ze had pas geleden in mijn kledingkast thuis lopen snuffelen. "Bas, ik zie dat je veel van dat synthetische ondergoed hebt. Dat zit toch niet lekker?". Ik: "Die dingen heten lycra boxers". Dat mens dacht dat alleen fladderend katoen lekker zit.
[Dit bericht is gewijzigd door fulco- op 24-06-2003 13:30]
quote:Ha, ja hier wel,
Op dinsdag 24 juni 2003 13:23 schreef DennisMoore het volgende:[..]
'Opleiding' en 'genoten' in één zin...
quote:mijn moeder zegt nooit Bas tegen me
Op dinsdag 24 juni 2003 13:24 schreef fulco- het volgende:
Ander onderwerp maar even..... Herken je dit?Ik was afgelopen zondag even bij mijn ouders, had daar een Chasin' jeans aan en een leuk shirt. De vriendin van mijn broertje zei direct: "Je hebt echt leuke kleren aan, Bas!" Een paar minuten later zei mijn moeder... "Bas... ik vind dat die spijkerbroek van je wel erg vaal is". Ik: "straks ga je me zeggen dat je vindt dat de kont en het deel op de bovenbenen wel erg versleten is." "Ja, dat wilde ik ook nog zeggen." Ik heb haar uitgelegd dat dit generatiekloof heet.... mijn vader lag in een deuk.
Nog iets anders... ze had pas geleden in mijn kledingkast thuis lopen snuffelen. "Bas, ik zie dat je veel van dat synthetische ondergoed hebt. Dat zit toch niet lekker?". Ik: "Dat zijn heet lycra boxers". Dat mens dacht dat alleen fladderend katoen lekker zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |