abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:25:24 #201
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_19431317
Hoorde ik nou laatst op radio538 dat ze een gospel CD aan het opnemen zijn?
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:31:20 #202
55929 Caipirinhia
lekkerrrrrrrrr....
pi_19431494
wtf?!
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:33:46 #203
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_19431560
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:31 schreef Caipirinhia het volgende:
wtf?!
Jah was een prijsvraag ofzow. Welke band vecht er al jaren tegen een gospelband te zijn, maar zou nu wel een gospel cd aan het opnemen zijn? Was dus Evanescence...
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:42:26 #204
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_19431780
Gelul.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 26 mei 2004 @ 21:43:59 #205
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_19431829
quote:
Op woensdag 26 mei 2004 21:42 schreef Reddiablo het volgende:
Gelul.
Mag het hopen ja
©Dumbo
pi_19435397
Waarschijnlijk hebben de uiterst intelligente medewerkers van 538 flarden van de waarheid opgevangen en er zelf een verhaal omheen gebrouwen.

Het is namelijk een feit dat Amy Lee en Ben Moody elkaar ontmoet hebben op een christelijk jeugdkamp en dat veel liedjes van Evanescence over 'levensbeschouwelijke' onderwerpen als liefde en leven/dood gaan.
Verder is het zo dat gospel door sommige mensen gebruikt wordt om alle vormen van christelijke muziek aan te duiden, en niet alleen voor de 50's Amerikaanse gospel die veel mensen kennen (met de bekende koren Afro-Amerikanen).
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
  woensdag 26 mei 2004 @ 23:59:23 #207
25957 Reddiablo
pi_19435480
klopt op flinke hoogte, Ben Moody is inmiddels echter de band uit geschopt en vervangen door Terry van Cold.

Ben Moody doet ook mee (en heeft ook meegeschreven) aan een liedje van Avril Lavigne, welke op haar nieuwe CD staat.

Evanescence ontkracht inmiddels uit den treure dat ze Christelijke muziek / gospelmetal maken. Jeugdkamp klopt wel.
www.3voor12denhaag.nl
pi_19435689
Jep, onzin dus, bedankt voor de aanvulling Reddiablo.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_19459968
De tekst van Everybody's fool is goed alleen de intro van het nummer en de clip zijn een beetje jammer...
Delivered without an information leaflet
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:12:11 #210
25957 Reddiablo
pi_19460033
bekijk de clip en lees de teksten dan nog maar eens een paar keer door....
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:12:30 #211
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19460045
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:09 schreef gekke_sandra het volgende:
De tekst van Everybody's fool is goed alleen de intro van het nummer en de clip zijn een beetje jammer...
Ik vind de clip ook niet zo....

Intro van het nummer vind ik juist wel vet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:16:56 #212
91385 Morgion
<3 Photography
pi_19460157
Nou, over t algemeen vind ik de teksten van Evanescence toch best goed.
EOS 400D ** 18-55mm f/3.5-5.6 ** B&W filter ** Sandisk Extreme III
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:18:45 #213
25957 Reddiablo
pi_19460206
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:16 schreef Morgion het volgende:
Nou, over t algemeen vind ik de teksten van Evanescence toch best goed.
mjah hoor, geen epistels... maar op zich niets mis mee
www.3voor12denhaag.nl
pi_19460365
Is Ben Moody uit de band getrapt? Ik dacht dat hij en Amy Lee juist 'the core' van de band waren en founders.. sinds jeugdkamp ofzo.. ik had iets in die trant in een biografie over Evanescence gelezen... hadden ze ruzie? Reden??

Amy Lee..
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:25:39 #215
25957 Reddiablo
pi_19460396
Amy Lee en Ben Moody waren inderdaad de founders. Het schijnt dat Ben en de band ruzie heeft gekregen, en ergens halverwege de tour gewoon is weggegaan, waarna ze hem er hebben uitgetrapt.

Definitieve uitspraken zijn er echter niet gedaan.
www.3voor12denhaag.nl
pi_19460584
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:25 schreef Reddiablo het volgende:
Amy Lee en Ben Moody waren inderdaad de founders. Het schijnt dat Ben en de band ruzie heeft gekregen, en ergens halverwege de tour gewoon is weggegaan, waarna ze hem er hebben uitgetrapt.

Definitieve uitspraken zijn er echter niet gedaan.
Dus het kan zijn dat hij straks gewoon weer terug is en weer deel uitmaakt van de band.. zodat mensen die het niet echt op de voet volgen hier helemaal niks van hebben gemerkt..
Als Amy maar in de band blijft, vind ik het wel okey, muziek moet natuurlijk nog wel fijn in de oren blijven klinken, kan het nu nog altijd wel waarderen..

Amy Lee..
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:36:01 #217
25957 Reddiablo
pi_19460667
nee, Ben komt niet meer terug.... something happened...

IIg heeft Amy nu met Sean Welgemoed van Seether. Van origine AFrikaans, vandaar die achternaam - hij spreekt ook Afrikaans... kwam ze in London nog even tegen na het optreden. Toffe peer. Leuk stelletje (helaas) en Amy is tot over d'r oren

John - gitarist was bij het handtekeningen uitdelen ook flink bezig met het doorkrassen van Ben en satansoren tekenen
www.3voor12denhaag.nl
pi_19460945
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:36 schreef Reddiablo het volgende:
nee, Ben komt niet meer terug.... something happened...
Okeej.. dank je voor de verheldering.. en zoals ik al zei, als hun muziek er maar niet onder gaat leiden.. verbetering is altijd gewenst though..
quote:
IIg heeft Amy nu met Sean Welgemoed van Seether. Van origine AFrikaans, vandaar die achternaam - hij spreekt ook Afrikaans... kwam ze in London nog even tegen na het optreden. Toffe peer. Leuk stelletje (helaas) en Amy is tot over d'r oren
Wèèèh!!
Maar dat had ik al ergens gelezen, dus de klap is nu minder groot.. Ze hadden samen ook een single opgenomen; 'Broken' is ook een clip van, op Evenscence's site te bekijken.
Als ík Amy nou zo ontmoeten na een concert, dan hadden we het ultieme stelletje..
quote:
John - gitarist was bij het handtekeningen uitdelen ook flink bezig met het doorkrassen van Ben en satansoren tekenen
Het is dus wel serieus ja.. gaan ze het nog bekend maken dan.. of ziet iedereen vanzelf wel dat ze een nieuw bandlid hebben.. ??

Amy Lee..
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:48:48 #219
25957 Reddiablo
pi_19461028
Ben Moody is deze tour vervangen door Terry huppelepup van Cold. Het is al een tijdje bekend

en Broken is prachtig!

OVerigens zei Sean dat ze over een paar maanden in Amsterdam zullen optreden, echt gedetailleerd wist 'ie het niet... maar zeker een aanrader. Seether is een prima band, en who knows... misschien komt Amy ook mee
www.3voor12denhaag.nl
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:50:03 #220
25957 Reddiablo
pi_19461065
p.s.

Amy Lee

't is ook echt een leuke meid (wel met gebruiksaanwijzing volgens mij)
www.3voor12denhaag.nl
pi_19461192
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:48 schreef Reddiablo het volgende:
Ben Moody is deze tour vervangen door Terry huppelepup van Cold. Het is al een tijdje bekend

en Broken is prachtig!

OVerigens zei Sean dat ze over een paar maanden in Amsterdam zullen optreden, echt gedetailleerd wist 'ie het niet... maar zeker een aanrader. Seether is een prima band, en who knows... misschien komt Amy ook mee
Aha..
Als ze mee komt moet iemand d'r toch gezelschap houden/vermaken tijdens het concert van Seether..
Gevolg is dat ze dan de volgende dag tegen Sean zegt: "And I don't love you anymore.."

Zonder gebruiksaanwijzing is het voor mij spannender..
Daarom is ze leuk, omdat ze niet als al die Britneys is enzo..

Amy Lee..
  donderdag 27 mei 2004 @ 23:57:27 #222
25957 Reddiablo
pi_19461300
Ik bedoel met 'vrouw met gebruiksaanwijzing' dat ze een hele lastige tante is/kan zijn...
aan de andere kant maakt dat het ook wel weer leuk
www.3voor12denhaag.nl
pi_19461461
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 23:57 schreef Reddiablo het volgende:
Ik bedoel met 'vrouw met gebruiksaanwijzing' dat ze een hele lastige tante is/kan zijn...
aan de andere kant maakt dat het ook wel weer leuk
Beter dan een mak schaapje toch.. Challenge..
Als je eenmaal dikke maatjes bent zit het wel goed denk ik..

-edit-

Amy Lee..
  vrijdag 28 mei 2004 @ 00:14:57 #224
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19461825
volgens mij hebben er hier een paar een crush op Amy.....

En geef ze eens ongelijk
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_19461918
Terry (Balsamo) is vast bandlid zover ik weet. De officiele site vind ik qua informatie drie keer niks, maar goed.

COLD Guitarist Becomes Permanent Member Of EVANESCENCE - Jan. 16, 2004
EVANESCENCE singer Amy Lee has confirmed to Australia's Undercover News that COLD guitarist Terry Balsamo is now a permanent member of EVANESCENCE.

According to Lee, that also means COLD is history. "They could hire another guitar player and continue, but I'm pretty sure that their lead singer is in and out of rehab and having real problems," she told Undercover News. "He has been for a long time and I don't think they're going to be making another record. Terry was in a situation also where their band was very unhappy, so I think we came together on a common ground."

Balsamo was initially brought into EVANESCENCE as a temporary replacement for Ben Moody after Moody walked out of the band midway through their European tour late last year. After several shows with Balsamo, things "just clicked" between the guitarist and the rest of the group and he was asked to become a permanent member of EVANESCENCE.

"[It is] better than I ever expected, because I knew him," Lee said of working with Balsamo, "but I didn't know him so well that it was like we were best friends. I knew I could count on him and it's been such a relief. It's like one thing in a million other things that has happened so naturally. Terry's an insane guitar player with awesome stage presence. He has a good personality and he's down to earth and on top of all that stuff, he's a great writer and he's done a lot of great writing. I didn't really realize when we first brought him into the band, so all around, Terry is one of the best decisions we've made".

Asked if Terry's appointment has created sore feelings with the rest of the COLD members, Amy told Undercover News, "I haven't talked to them. We all went on tour together in the States, which is funny, that's how we met. Scooter, the lead singer, was really hurting, it was not good, but the rest of the guys in the band are really awesome. I love Jeremy and Kelly's really cool and I was friends with both of those guys. I didn't know the drummer very well, but I don't think there is any sore feelings, I think they were all pretty sick of the situation in their band."

en het recenste "ben" nieuws:

Former EVANESCENCE Guitarist To Collaborate With 'American Idol' Winner - Feb. 18, 2004
In addition to writing material for Avril Lavigne's new CD, former EVANESCENCE guitarist Ben Moody is collaborating with "American Idol" winner Kelly Clarkson on tracks for her second album.

"It's cool because [Kelly] wants to do some branching out, and I'm doing nothing but branching out," Moody told MTV.com. "We got together and she had all these songs in mind of what she wanted to do. It's just a really, really cool process for me, because everybody is a new experience. Everybody works differently."

Moody has also been working with GODHEAD singer Jason Miller, new DROWNING POOL singer Jason Jones and LIVING SACRIFICE drummer Lance Garvin on the track "The End Has Come", slated for the soundtrack to the upcoming comic-book flick "The Punisher".

Besides writing material for a possible solo album, Moody also has also written for "Resident Evil: Apocalypse" and has been assisting the film's music supervisor in compiling the soundtrack.

"I'm writing more now than I ever have before in my life," Moody said. "This is the most prolific time I've ever known, and the most freedom I've ever had before."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')