abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16114820
Trouwens, op www.evanescence.com kun je ze beluisteren. Inclusief de Band Version.

En waar kom ik dus net achter: als je een offciele kopie van Fallen bezit, mag je de Band Version legaal downloaden... heb ik inmiddels de single al gekocht
Check http://www.evanescence.com/exclusiveTrack/index.html
Whatever...

[Dit bericht is gewijzigd door Maethor op 09-01-2004 22:20]

The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_16114868
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 22:17 schreef Smeich het volgende:

[..]

Ok, dan weet ik dat. Ik vind degene op het album ook minder dan degene die ook hun voorkeur had.
Diegene die ik bedoel misschien is dat die van Keulen. Deze piano versie zou je eens moeten lenen van meneer Kazaa, die is schitterend

Die meneer ken ik toevallig (of althans een naast familielid van hem). Ik neem direct even contact met hem op.
The vastness of the heavens stretches my imagination — stuck on this carousel my little eye can catch one-million-year-old light. A vast pattern — of which I am a part...
pi_16115014

Bedankt voor die link, ff checken

pi_16115141
hhhmm..kut.
Link is dus echt alleen voor degene die in de US de cd gekocht hebben
quote:
At this time the My Immortal Band Version download is available only to US album buyers. We hope to support international versions very soon. Please check back for updates.
  vrijdag 9 januari 2004 @ 22:29:06 #180
25737 spookie
Banaantje?
pi_16115160
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 22:13 schreef EmmYKuHh het volgende:
evenscene kan niet zingen
Je bent gewoon jaloers op haar
oops ohh my ...
pi_16115167
Ah, die is zeer prettig inderdaad. Deze heeft echt alléen piano en zang; die album versie had nog wat achtergrondspul. Deze zou je dus acoustisch kunnen noemen denk ik.

en hij duurt 5:18 minuten

Maar hij klinkt niet echt live ofzo (geen achtergrondgeluiden van publiek ofzo), en ik vind de piano niet beter dan de cd versies eigenlijk...

pi_16115236
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 22:28 schreef Smeich het volgende:
hhhmm..kut.
Link is dus echt alleen voor degene die in de US de cd gekocht hebben
[..]
Oh dat had ik in de haast niet gelezen... Da's dan wel weer jammer.
pi_16115272
Je hebt gelijk ja...de meer acoustische versie dan maar.
quote:
EmmYKuHh kan niet spellen
pi_16115362
quote:
Iets genuanceerder graag de volgende keer? Ten eerste is het 'Evanescence', zoals al eerder aangegeven.
Ten tweede, Amy Lee is de zangeres, dus die zingt.
Ten derde, dat ze kan zingen staat wel vast, anders was Evanescence nooit zo ver gekomen. Jij kunt het hoogstens niet mooi vinden.
pi_16115551
Ik heb zowel de band als de piano versie. Piano heb ik via CD, band heb ik de clip van. (Gewoon te downloaden. op evanescence.com)
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 01:59:32 #186
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_16120613
quote:
*proest*
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_16124717
quote:
Bron, link? Je mist btw een paar letters in de naam van de band...
Some say in ice
  zaterdag 10 januari 2004 @ 12:50:52 #188
70566 MaZz_
Tutchhh, tutch tutch tatch
pi_16124932
Als er iemand een goede stem heeft is zij het wel. Jij hebt ze zeker nog nooit live gehoord.

* Hij reageert toch niet meer want hij klikt natuurlijk maar 1x op dit topic, zegt dan dat ze niet kan zingen en hij is weer weg. Achja.

Verveling is voor mensen zonder hobbies - Never change a winning team
You've just moved up a notch,
you're at notch one now.
pi_16128298
Maethor, ik heb de band version hier vandaan.

Nu ben ik nog steeds benieuwd of iemand de maxi-single in zijn/haar bezit heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Smeich op 10-01-2004 15:10]

pi_16128317
quote:

optiefen jij

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_16128497
De live-versie van My Immortal, track 4 van de maxisingle, is ook erg mooi.
Voor degenen die 'm nog niet gehoord hebben; het is een iets snellere uitvoering van de bandversie met een paar prachtige uitschieters van Amy.

Verder hoop ik dat de ballads Anywhere en Fields of Innocence opnieuw uitgebracht worden, deze nummers zijn bijna net zo mooi als My Immortal.

"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_16128796
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 15:16 schreef MaartenGrendel het volgende:
De live-versie van My Immortal, track 4 van de maxisingle, is ook erg mooi.
Voor degenen die 'm nog niet gehoord hebben; het is een iets snellere uitvoering van de bandversie met een paar prachtige uitschieters van Amy.

Verder hoop ik dat de ballads Anywhere en Fields of Innocence opnieuw uitgebracht worden, deze nummers zijn bijna net zo mooi als My Immortal.

Ok bedankt! Die single ga ik alsnog halen . Thank you
En die nummers ken ik niet, denk afkomstig van Origin?

Wisten jullie trouwens ook dat er een Evanescence Tribute album is?

zaterdag 10 januari 2004 @ 19:07:29 #193
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_16134093
die zijn niet uitgebracht op de CDs, zijn altijd demos gebleven.

www.exodusevanescence.com
discography

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_16304641
De versie van My Immortal zoals die op de CD Fallen staat, staat ook op hun eerdere CD Origin.

Dat brengt mij gelijk bij mijn vraag: weet iemand waar ik de CD Origin kan kopen hier in Nederland (al dan niet online)? Ik heb hem namelijk van het internet gedownload omdat ik van dat album het nummer Imaginary al kende (en die versie IMHO veel beter is als de versie van Fallen ) en nu wil ik deze CD ook legaal hebben omdat hij zo goed is, maar ik kan hem nergens vinden.

Nu krijg ik de indruk dat deze CD ook nooit in Nederland is uitgebracht, maar ondertussen met al het succes van Evanescence zouden er toch al wel winkels op ingesprongen moeten hebben...? Ik heb op een aantal obscure fora al wel post gelezen van users die claimen deze CD in hun bezit te hebben, maar ze vertellen nooit waar ze hem vandaan hebben

Als iemand een winkel weet waar hij te kop is, in Groningen kan ik hem niet in de gewone winkels vinden en google en alle prijsvergelijkingssites geven ook geen resultaat

pi_16308280
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 02:34 schreef makje het volgende:
De versie van My Immortal zoals die op de CD Fallen staat, staat ook op hun eerdere CD Origin.

Dat brengt mij gelijk bij mijn vraag: weet iemand waar ik de CD Origin kan kopen hier in Nederland (al dan niet online)? Ik heb hem namelijk van het internet gedownload omdat ik van dat album het nummer Imaginary al kende (en die versie IMHO veel beter is als de versie van Fallen ) en nu wil ik deze CD ook legaal hebben omdat hij zo goed is, maar ik kan hem nergens vinden.

Nu krijg ik de indruk dat deze CD ook nooit in Nederland is uitgebracht, maar ondertussen met al het succes van Evanescence zouden er toch al wel winkels op ingesprongen moeten hebben...? Ik heb op een aantal obscure fora al wel post gelezen van users die claimen deze CD in hun bezit te hebben, maar ze vertellen nooit waar ze hem vandaan hebben

Als iemand een winkel weet waar hij te kop is, in Groningen kan ik hem niet in de gewone winkels vinden en google en alle prijsvergelijkingssites geven ook geen resultaat

Die cd is niet meer te koop. Ze hebben hem ooit tijdens een concert ofzo verkocht. Hij is alleen voor veel geld op Ebay te koop, maar Evanescence zelf raadt je aan de cd te downloaden. Ik heb dit ergens gelezen, maar kan de bron op dit moment niet vinden...
Ik hoop dat op hun volgende album een paar nummers van Origin opnieuw worden uitgebracht, zoals MaartenGrendel al zei.

[Dit bericht is gewijzigd door Maethor op 16-01-2004 11:01]

pi_16319682
Ja, had de cd weekje terug ofzo op Ebay aangeboden gezien voor $130 ofzo.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 21:25:05 #197
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_16861371
Wie heeft er ook z'n vervelende piep in het liedje "My Immortal"?
Volgens mij zit dat overal in, want ik hoor die piep ook op de radio, enz.
Wel erg jammer.....want nu kan ik dat nummer niet al te hard laten afspelen omdat die vervelende piep erin zit.
pi_16864081
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:25 schreef nlboy het volgende:
Wel erg jammer.....want nu kan ik dat nummer niet al te hard laten afspelen omdat die vervelende piep erin zit.
Laat me raden, zoals een telefoonnummer dat niet bestaat? Ik heb ooit een versie gehad die dat had, ja, maar ik heb zelf de goede versies.
Some say in ice
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:53:37 #199
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_16864443
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 21:25 schreef nlboy het volgende:
Dat piepje is normaal. Op de officiele site staat een uitleg. Het is een pattern van een keyboard en wanneer een bepaalde toets lang genoeg ingedrukt wordt resulteerd dat in dit effect. Volgens hen is dit geen morse-code. Maar als eimand kon achterhalen wat het betekent wilden ze toch graag weten wat het was.

Het nummer 'Radioactivity' van Kraftwerk, de oude versie uit 1975/1976 begint met een morsecode wat 'Radioactivity' spelt. Ik ben bijna zeker dat die stel piepjes uit 'My Immortal' hetzelfde zijn. Het is lastig te achterhalen want het is een beetje vervormd met effecten.

Is er een Morse-expert aanwezig?

"Go Ahead, Make My Day !!"
  donderdag 12 februari 2004 @ 22:08:01 #200
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_17130086
Bedankt voor de uitleg. Wel jammer dat ze dat niet weghalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')