quote:Dat is de Pianoversie!
Op dinsdag 12 augustus 2003 07:49 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik snap niet wat de "pianoversie" is. Mijn versie heeft wel de songteksten, maar die zijn niet helemaal goed aan het einde, na het laatste stukje volgens de songteksten-sites. (Dit stukje: I've tried so hard to tell myself that you're gone and though you're still with me, I've been alone all along) komt bij mij nog een keer het when you... stukje. Is dat de piano versie? (Er zit een piano in, meen ik te bespeuren, maar ja, je weet maar nooit.)
en daarbij klopt ook de tekst precies die je overal op internet aantreft..
quote:Ik vind het niet erg, als de "gewone" versie nóg beter is, dan wil ik hem zeker hebben. Going Under is ook errûg goed.
Op woensdag 13 augustus 2003 23:16 schreef Caipirinhia het volgende:[..]
Dat is de Pianoversie!
Het nummer is hoe dan ook zowieso zwaar ondersteund door een piano, maar de Original version heeft ook nog wat vocals e.d.en daarbij klopt ook de tekst precies die je overal op internet aantreft..
quote:wel effe downloaden hoor, die original... met de opzweepende vocals is het nog mooier!
Op donderdag 14 augustus 2003 09:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:[..]
Ik vind het niet erg, als de "gewone" versie nóg beter is, dan wil ik hem zeker hebben. Going Under is ook errûg goed.
Dapluiz, heb je nog steeds kaartjes nodig????
Heb ze nu definitief in de aanbieding (hopen dat je dit leest...) Zo niet dan vind ik elders nog wel een koper, maar ik dacht vraag het jouw eerst ff....
quote:als je ze kwijt wilt kun je mensen vinden op het 013 forum (onder de button Reacties). Daar zijn er genoeg.
Op dinsdag 2 september 2003 19:21 schreef Arinna het volgende:
*kickDapluiz, heb je nog steeds kaartjes nodig????
Heb ze nu definitief in de aanbieding (hopen dat je dit leest...) Zo niet dan vind ik elders nog wel een koper, maar ik dacht vraag het jouw eerst ff....
Ik vind de band niet zoveel bijzonders. Hebben wel wat aardige liedjes, maar die mannelijke vocals kunnen eruit. Bah, Rap ofzo. Ik ben wel bij het concert, kan er toch gratis in.
quote:Ja, dat weet ik. Ik zag al dat er verschillende liefhebbers zijn. Maar omdat ik het Dapluiz eerder al eens gezegd had (dat ik ze misschien kwijt moest) wil ik hem eerst nog even de kans geven. Ebay ofzo is ook nog een mogelijkheid. Kwijtworden lukt altijd wel bij een uitverkocht concert.
Op dinsdag 2 september 2003 19:33 schreef Morgil het volgende:[..]
als je ze kwijt wilt kun je mensen vinden op het 013 forum (onder de button Reacties). Daar zijn er genoeg.
quote:Gelukkig dan dat dat maar in 1 nummer is
Op donderdag 4 september 2003 19:12 schreef Poison het volgende:
Ik vind het niet echt boeiende muziek.
De zangeres heeft een zeurende stem, en dat rap voegt ook niets toe!!
quote:1....1....1....nummer...Bring me to life...de rest is allemaal zonder en steengoed
Op dinsdag 2 september 2003 19:33 schreef Morgil het volgende:[..]
als je ze kwijt wilt kun je mensen vinden op het 013 forum (onder de button Reacties). Daar zijn er genoeg.
Ik vind de band niet zoveel bijzonders. Hebben wel wat aardige liedjes, maar die mannelijke vocals kunnen eruit. Bah, Rap ofzo. Ik ben wel bij het concert, kan er toch gratis in.
quote:Als je ze nog hebt en Dapluiz niet reageert hou ik me graag aanbevolen. Laat het me maar ff weten: ze_brutus@hotmail.com
Op woensdag 3 september 2003 12:41 schreef Arinna het volgende:[..]
Ja, dat weet ik. Ik zag al dat er verschillende liefhebbers zijn. Maar omdat ik het Dapluiz eerder al eens gezegd had (dat ik ze misschien kwijt moest) wil ik hem eerst nog even de kans geven. Ebay ofzo is ook nog een mogelijkheid. Kwijtworden lukt altijd wel bij een uitverkocht concert.
quote:de allermooiste idd... ik blijf verslaafd aan dat nummer
Op zondag 29 juni 2003 11:52 schreef Timo20 het volgende:[..]
My Immortal
![]()
quote:hehe nu al?? tis nog meer als een maand
Op maandag 15 september 2003 22:02 schreef Reddiablo het volgende:
ik begin al een beetje nerveus te worden
ghehe
quote:
Op maandag 15 september 2003 22:59 schreef Reddiablo het volgende:
Amy
ghehe
maar je hebt wel gelijk
quote:Sorry, kep ze inmiddels verkocht.... Heb je wel kaartjes kunnen bemachtigen?
Op maandag 15 september 2003 09:56 schreef Brutus het volgende:[..]
Als je ze nog hebt en Dapluiz niet reageert hou ik me graag aanbevolen. Laat het me maar ff weten: ze_brutus@hotmail.com
dit komt van de site van 013:
quote:
Het publiek dat na afloop van het concert van Evanescence nog door wil swingen tot de late uurtjes kan richting Kleine Zaal, waar DJ Tha Spooky One en DJ R U Dolf de boel tot 04.00 uur aan de gang houden. Met clips, backstagevideobeelden etc.
Voor Evanescence-bezoekers is de Afterparty een bonus op het concert, maar je kunt er zaterdag 18 oktober vanaf 23.00 uur ook een apart kaartje à ¤ 2,50 voor kopen. Gewoon weer eens een ouderwetse alternative swingavond in 013.
maaruh, dat wordt doorfeesten tot 4uur ofzo, en dan wachten op de eerste trein om 7uur of daaromtrend. Kunnen we een after-after-afterparty houden voor het Centraal Station.
quote:
Op maandag 13 oktober 2003 10:28 schreef Reddiablo het volgende:maaruh, dat wordt doorfeesten tot 4uur ofzo, en dan wachten op de eerste trein om 7uur of daaromtrend. Kunnen we een after-after-afterparty houden voor het Centraal Station.
Woehoe morgen is het zover
eindelijk het concert. Welke Fokkers gaan er allemaal??
Mag je eigenlijk een fotocamera/ digitale camera mee naar binnen nemen??zoja: wie neemt er 1 mee??
Zo nee: wie probeert er toch 1tje mee naar binnen te sneaken???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |