abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juni 2003 @ 01:58:18 #26
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
  zaterdag 28 juni 2003 @ 02:03:46 #27
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_11425099
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 00:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En wie had dat kunnen denken toen ik het eerste topic opende een aantal maanden geleden?
Ik weet niet of ik al vermoedde dat het een hit zou worden toen ik het een maand of 6 geleden voor het eerst draaide in een van mijn shows. Von het wel een geinig liedje. Nu wordt je er mee dood gegooit.

"Broken" van 12 Stones ( =bandje van McCoy) het ik trouwens een jaar terug al eens gedraait. Vond die brul aan het eind wel grappig.

Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_11427306
Ik vind dat ene numme rvan hun wel vet, met die piano in het
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_11427503
Leuke he? Voor lul naar een concert gaan
** www.devildoll.nl ** Op 8 juli 2003 14:48 zei K-Ne het idee maakt me wel wild , maar ik weet niet hoe ik zou reageren op zo'n moment, en jij butt-plug _O_ butt-plug is god
pi_11429484
Ze zouden maar ns moeten beginnen feesjes met dit soort muziek als thema gaan organiseren..
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  zondag 29 juni 2003 @ 11:52:37 #31
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_11442634
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 10:35 schreef Trance4Ever het volgende:
Ik vind dat ene numme rvan hun wel vet, met die piano in het
My Immortal
  zondag 29 juni 2003 @ 12:10:50 #32
50703 aXL
Elisha O+
pi_11442872
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 13:38 schreef kamagurka het volgende:
Ze zouden maar ns moeten beginnen feesjes met dit soort muziek als thema gaan organiseren..
Lol, zijn er genoeg, informeer es plaatselijk, tenminste hier heb je wel van die feestjes
pi_11445755
quote:
Op zaterdag 28 juni 2003 13:38 schreef kamagurka het volgende:
  woensdag 2 juli 2003 @ 22:30:01 #34
36923 Wodan
Hond van de donder.
pi_11522523
quote:
EVANESCENCE's major label debut album, "Fallen", has been certified double platinum by the Recording Industry Association Of America (RIAA) for sales of two million records, according to Launch. Sales have been fueled by the multi-format smash "Bring Me To Life", which features Paul McCoy of 12 STONES. The follow-up single, "Going Under", is at Number 26 on the on the Billboard modern rock charts.
Tjonge.
  woensdag 2 juli 2003 @ 22:44:36 #35
43606 OphiOn
Dark Fields For Brilliance
pi_11522940
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 22:30 schreef Wodan het volgende:

[..]

Tjonge.

Damn wat lopen er toch veel mensen rond die in die commerciele rotzooi trappen.
[......]
pi_11523040
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 22:44 schreef OphiOn het volgende:

[..]

Damn wat lopen er toch veel mensen rond die in die commerciele rotzooi trappen.

ja, maar durf je dat ook tegen Metallica en Iron Maiden fans te zeggen?
  woensdag 2 juli 2003 @ 22:48:33 #37
43606 OphiOn
pi_11523066
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 22:47 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

ja, maar durf je dat ook tegen Metallica en Iron Maiden fans te zeggen?

Nee. Behalve Selloutica.
[......]
  woensdag 2 juli 2003 @ 22:50:47 #38
43606 OphiOn
pi_11523123
Ik weet niet als je dat optreden op Pinkpop hebt gezien? Op de tv ofzo? Sorry maar dat wijf heeft dus geen stem, en op het album klinkt het wel goed.. goh zeker weer de computer gebruikt. Dit soort muziek word maar om 1 ding gemaakt en dat is geld.
[......]
pi_11523932
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 22:50 schreef OphiOn het volgende:
Ik weet niet als je dat optreden op Pinkpop hebt gezien? Op de tv ofzo? Sorry maar dat wijf heeft dus geen stem, en op het album klinkt het wel goed.. goh zeker weer de computer gebruikt. Dit soort muziek word maar om 1 ding gemaakt en dat is geld.
(mag ik je er even op wijzen dat Maiden ook het geld van fans uit de zak klopt door om de maand weer iets te releasen wat de echte fan wel moet hebben. Het is anders maar niet minder geraffineerd als de rest. Niks tegen Maiden voor de verdere rest hoor)

Over Evanescence: ik heb het live gezien en heb niks van die truckjes gemerkt. Ik vond het optreden goed en zeker haar stem. Ik vind de muziek ook goed. Je moet het niet te vaak luisteren zoals al eerder gezegd.

Of het nu voor het geld gemaakt wordt of niet (welke band vind het nu niet leuk om met muziek geld te verdienen.) Ik vind het in elk geval geen duidelijk voorbeeld van geldklopperij. Ik geloof ook niet dat deze band voorgeproduceerd want ze hebben immers al een cd in eigen beheer uitgebracht. Dat lijkt me een teken dat de band een aanloop heeft gehad alvorens ze succes hebben gekregen.

Men moet eens wat minder aandacht gaan besteden aan het gezeik over bands die 'te' commercieel opereren. De echte popmuziek, die moet aangepakt worden. Bands die nummers als Bring back to Life en Immortal kunnen schrijven, verdienen succes.

pi_11524585
Om eerlijk te zijn vind ik dit niet echt bijzondere muziek.
ROBODEMONS..................|:(
pi_11524643
quote:
Op woensdag 2 juli 2003 23:34 schreef Morrigan het volgende:
Om eerlijk te zijn vind ik dit niet echt bijzondere muziek.
ow nee, dat is een misverstand. Want het is ook niet echt bijzonder. Het is alleen erg goed gedaan.
pi_11822386
quote:
Op zondag 29 juni 2003 11:52 schreef Timo20 het volgende:

[..]

My Immortal

Wel wazig dat in de vele topics die ik hier nu lees het nummer "Everybody's Fool" niet wordt genoemd. Dit is het geniaalste nummer van de CD. IMHO.
To think for yourself you must question authority and learn how to put yourself in a state of vulnerable, open-mindedness; chaotic, confused, vulnerability to inform yourself.
pi_11822737
quote:
UHH fout, ik heb ze twee weken geleden zien optreden en ze waren heel goed. En haar stem klonk perfect. Dus niet zeiken.
  donderdag 17 juli 2003 @ 15:53:52 #44
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_11836296
quote:

Wat een onzin man, ik heb ze live gezien en op tv en het klinkt prima!!!

Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 17 juli 2003 @ 18:49:56 #45
25957 Reddiablo
pi_11840282
Pinkpop was niet bijzonder goed, maar ik heb genoeg werk van ze (gehoord) en ook acoustisch en muzikale kennis om te kunnen bepalen dat Amy Lee geweldig kan zingen. Enige mineur is dat ze te beweeglijk is op het podium en daardoor wel eens short on breath is.

maar acoustisch is het briljant, en ze heeft een hele redelijke range. Goede zangeres.

Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11958924
*kick*

Het afgelaste concert in 013 staat nu gepland op 18 oktober!

bron: www.013web.nl en www.mojo.nl

Weet iemand of het alsnog mogelijk is om dan nog een kaartje te kopen (mits niet uitverkocht)?? Op ticketservice.nl staat het concert er (begrijpelijk) niet tussen. Iemand hier ervaring mee?

Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
  woensdag 23 juli 2003 @ 13:07:45 #47
25957 Reddiablo
pi_11959136
er zijn al vast wel een aantal geretourneerd die dan wel weer gebruikt of herbedrukt of whatever zullen worden.... zeker weet ik echter niets.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_11965263
Heb zojuist de nieuwsbrief van Mojo ontvangen, en daar staat in dat de kaartverkoop voor dit concert zaterdag 26 juli zal aanvangen.

Oftewel om antwoord op mijn eigen vragen te geven:
- ja, je kan alsnog kaarten kopen via ticketservice etc.
- nee, het is nog niet uitverkocht

Eens een Tinus, altijd een Tinus.(Frollo, 5-2-04)
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
pi_12014827
Op 013web staat tevens dat er ongeveer 100 kaarten zijn ingeleverd. Ik weet niet of het in eerste instantie uitverkocht was, maar zo ja dan moet je nog snel zijn om er nog eentje te bemachtingen. Ikke heb er al een, moet nog kijken of ik 18 oktober kan... Zo niet dan verkoop ik mijn kaartje ook...
pi_12015983
Ik vind dit eigenlijk best leuke muziek (mn broertje heeft de CD gekocht) ik schaam me er alleen voor dat ik er naar luister, ik kan het niet uitleggen waarom
Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')