Weet je wat? Ik gooi compleet Fallen er wel tegen aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:49 schreef gurlie het volgende:
wat is eigenlijk jullie favoriete nummer van voor het album 'fallen'?
Surrender is lekker.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:51 schreef MyImmortal het volgende:
ik heb er een paar, ik vind eigenlijk heel het album goed, maar vooral going under vind ik goed en natuurlijk myimmortal, hence my nick, anderen?
van origin is toch echt wel anywhere en where will you go
breath no more is ook leuk, maar die staat niet op origin
en nu het slaapzand uit je oogjes en beter lezenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:27 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik gooi compleet Fallen er wel tegen aan.
1. My Immortal.
2. Everybody's Fool
3. My Last Breath
4. Hello
5. Ikmaginary
6. Whisper
7. Tourniquet
8. Taking Over Me
9. Haunted
10. Going Under
11. Bring Me To Life
Vooral de volgorde van 4 t/m 7 was moeilijk, aangezien ik die ongeveer even goed vind. 1, 2 en 3 zijn standaard, en 10 en 11 ook. (Maar 'slecht' is hier alsnog erg goed.)
Altijd voorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 21:14 schreef Infinity123 het volgende:
en iedere keer pis ik weer langs de pot, of de kaartjes zijn op, of er gaat niemand mee. Wie gaat er de volgende keer met me mee? Of we maken er een Evanescence-meeting van, doen we een concertje.
Wie is voor?
hee ik ben 16 dat is veel voor mijquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:30 schreef MyImmortal het volgende:
ik was bijna away from me vergeten, you is ookleuk, ik hou wel van pianospel eigenlijkkent iemand het nummer demise? enige nummer dat ik nooit heb gehoord eigenlijk.........
ik heb origin maar een bootleg versie waarschijnlijk, staat 2004 op.........op ebay kan je origin al kopen voor een dollar of 100
Ik las over 'voor' heen.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:28 schreef gurlie het volgende:
[..]
en nu het slaapzand uit je oogjes en beter lezen
ik zei dus van VOOR het album
slecht hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik las over 'voor' heen.
Ik heb niet zo veel dat niet van Fallen afkomt. Ik heb:
So Close
Anything For You
Surrender
Further Away
Nu, heb ik alleen dat. Surrender is de beste daarvan.
ja ookquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:34 schreef MyImmortal het volgende:
ik ben al 21 dus ehhh iets minder duur, ik wil het ook wel kopen eigenlijk heb nog 100 dollar ergens liggen, maar over 2 jaar ben ik toch in amerika als het goed is, dan daar goed zoekenik weet niet zeker of eht bootleg is, maar zal wel, aangezien de eerste ep er ook op staat, demise stond op de tracklist van de originele origin laat ik het maar zo zeggen, ook nooit van gehoord
you was toch voor haar familie geschreven?
Je sais.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:36 schreef gurlie het volgende:
[..]
slecht hoor
t zijn mooie nummers hoordie oude
ik vind dat ook wel wat jaquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:39 schreef MyImmortal het volgende:
zal wel een typo zijn ofzo, amy marry me......ik kan me wel herinneren dat er marry me erin voorkomt ja. tja mischien Ben van vroeger, ik ben nog steeds van meing dat zij iets hebben gehad
ze hadden daar iets discreter mee om moeten gaan, hoe is het nummer eigenlijk verspreid dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:43 schreef Reddiablo het volgende:
overigens is het zo dat "You" eigenlijk niet verspreidt mag worden, Amy en co willen liever dat dit nummer verdwijnt....
lol ik weet niet, maarja ieder zijn eigen mening, terry zal wel zijn deel inbrengen wanneer nieuwe material moet worden geschrevenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 22:44 schreef Reddiablo het volgende:
opgeruimd staat netjes....
maar Terry heeft nog weinig toegevoegd...
that said, hij zit er nog maar pas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |