abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 mei 2004 @ 00:36:05 #226
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_19462287
Ik vind Terry niet echt bijzonder met zn stage presence...

Ben Moody heeft meegeschreven en gespeeld op een van de liedjes op de nieuwe CD van Avril, inderdaad
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  vrijdag 28 mei 2004 @ 00:42:31 #227
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19462402
Ik vind het wel jammer dat Cold er dan mee ophoudt.
Laatste album van hun was best een leuk album om af en toe naar te luisteren....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_19462736
Nou ja Cold is niet uit elkaar zover ik weet. Hun andere gitarist (kelly nogiets) is ook al weg, maar daar had men al vervanging voor. Maar ze zijn momenteel wel label-loos, en Scooter blijkt nogal regelmatig in de afkickkliniek te logeren dus ik denk niet dat men op korte termijn iets gaat doen.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:53:45 #229
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19468321
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 00:57 schreef Carn het volgende:
Nou ja Cold is niet uit elkaar zover ik weet. Hun andere gitarist (kelly nogiets) is ook al weg, maar daar had men al vervanging voor. Maar ze zijn momenteel wel label-loos, en Scooter blijkt nogal regelmatig in de afkickkliniek te logeren dus ik denk niet dat men op korte termijn iets gaat doen.
Noujah goed, Amy Lee denkt dat ze ook geen nieuw album op gaan nemen...
Ik vind trouwens dat iemand van een andere band zich daar eigenlijk niet over uit moet laten. Ze weet natuurlijk niet, wat er voor de volle 100% speelt...
Maar goed, das haar keuze

Anyway, ik vond het laatste album van cold best goed. Jammer dus dat ze er (eventueel) mee op houden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  vrijdag 28 mei 2004 @ 11:55:57 #230
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_19468388
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 11:53 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik vind trouwens dat iemand van een andere band zich daar eigenlijk niet over uit moet laten. Ze weet natuurlijk niet, wat er voor de volle 100% speelt...
Maar goed, das haar keuze
Toen ze dat zei heeft ze ook zowat de hele Cold fanbase over haar heengekregen (;).). Daar heeft ze later nog haar excuses voor aangeboden, met als reden voor die uitspraak dat ze nog niet zo thuis was in 'het wereldje' en de gevolgen van zo'n uitspraak niet doorhad.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
  vrijdag 28 mei 2004 @ 13:06:56 #231
25957 Reddiablo
pi_19470296
en toch heeft ze gelijk
www.3voor12denhaag.nl
  zaterdag 29 mei 2004 @ 01:17:00 #232
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_19487124
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 11:55 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Toen ze dat zei heeft ze ook zowat de hele Cold fanbase over haar heengekregen (;).). Daar heeft ze later nog haar excuses voor aangeboden, met als reden voor die uitspraak dat ze nog niet zo thuis was in 'het wereldje' en de gevolgen van zo'n uitspraak niet doorhad.
noujah goed, sommige van die fans moeten dan gelijk weer overdrijven met hun reacties enzo...
Maar goed, toch netjes dat ze haar excuses aangeboden heeft
pi_19536096
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 01:17 schreef Komakie het volgende:

[..]

noujah goed, sommige van die fans moeten dan gelijk weer overdrijven met hun reacties enzo...
Maar goed, toch netjes dat ze haar excuses aangeboden heeft
Ja, maar ze was nog 'nieuw' in het hele wereldje, so who blames her?

She never was and never will be.. my girlfriend.. Wèèèèh
Maar goed, heeft iemand nog nieuws over Evanescence, met in het bijzonder; Amy.. ?

Amy Lee..
  dinsdag 1 juni 2004 @ 12:50:20 #234
25957 Reddiablo
pi_19559077
euh, ze zijn volop aan het touren en daarna zal de nieuwe CD wel komen... ze spelen nog geen nieuw materiaal. Dacht wel dat ze 1 nieuw liedje op de lijst hebben, naast een Korn cover
www.3voor12denhaag.nl
  woensdag 2 juni 2004 @ 22:37:16 #235
24292 Yokozuna
drum- & forumnerd
pi_19601872
Shit, ben erachter gekomen dat ik Evanescense eigenlijk wel goed vind. Onze zangeres wilde My Immortal (band versie) coveren, dus ik zoeken. Dacht "Ah, weer zo'n duffe nummerkeuze van Anne" maar ik vond, hoewel er maar 30 seconde drums inzit, het nummer erg goed! Treurig nummer, dat staat me zoieso altijd wel aan, en erg mooi climax moment. Heb ook de live video versie in de Yahoo studio gezien, op launch.yahoo.com. De zangeres zong echt precies als op het album, zo mooi met veel dynamiek hard/zacht verschillen en gewoon heel zuiver.

Prima hoor. Die nieuwe clip waar ze zohaar walletjes onder de ogen niet verdoezeld heeft, heb ik wel respect voor. Gewoon laten zien hoe je bent (Y) Heb zoieso een hekel aan die ongelooflijke dosis makeup in clips tegenwoordig, zoveel dat je gewoon geen huid meer ziet. Of nieteens haartjes/poriën enzo, gewoon niet menselijk meer zoveel make-up soms. Ik vind het nix.

[ Bericht 6% gewijzigd door Yokozuna op 02-06-2004 22:43:26 ]
pi_19736702
yo guys and girls ofcourse voordat ik word geschopt, ik ben nieuw hier dus ik heb niet alles gelezen behalve page 5 anywayz ff voor de duidelijkheid Ben is er niet uitgekicked omdat Amy dat wil, hij is er zelf uitgestapt. Je kunt een interview downloaden van hem van een itliaanse fan site( gelukkig ook in het engels aangeboden) hij was er ondere andere uit gestapt omdat door de verschillen die hij en Amy nu hebben(qua muziek geloof ik) Amy wist dat Ben weg zou gaan, dat is in goed overleg gedaan met het management, Ben en Amy(businesspartners) alleen de band wist er niks van. In ieder geval ze zaten om de tafel en het was of Ben die eruit stapt of Amy. In eerste instantie dacht Ben dat Amy wel alleen aankan, omdat leadvocals meer kans hebben om het te overleven wanneer ze uit een band stappen, maar Amy voelde zich hierbij niet goed en wou niet, dus dacht Ben dan doe ik het wel en ben ik de good-guy wel. Hij heeft zelf ook toegegeven dat hij dat alleen heeft gedaan omdat hij wil dat Amy gelukkig is. Verder was het ook zo dat de 2 niet langer vrienden waren, al een jaar niet mee, dat zal denk ik ook wel deels hebben meegespeeld met het vertrek van Ben. Ben blijft cool vind ik =) maar als je meer wil horen dan moet je die interview maar een keertje downloaden. E inderdaad officiele site is echt muk vergeleken met bepaalde fansites.

Trouwens dat nummer dat hij heeft gedaan met Avril Lavigne is: Nobody's Home.

Even dneken wat wil ik nog kwijt, oh ja Fallen is de debutalbum bij het grote publiek, uitgebracht door wind-up, Origin komt van Big Wig Enterprises en de gelijknamige eerste EP ook van Big Wig.
Laatst ben ik op een cd en dvd beurs geweest, ik zocht natuurlijk naar evanescence cd's in de hoop Origin tegen te komen. En wat ziet mijn oog, jupz Origin voor maar 12.99 euro, verder nog 2 live cd's gehaald helaas is dit niet de superoriginele Origin maar de opnieuw uitgebrachte van 2004 ach ja is ook leuk, nu heb ik minstens 3 versies van imaginary want de alleerste EP staat er ook bij als bonus verder heb i kniet zoveel meer te melden, oh ja Ben's nieuwe song met Jason Miller of hoe die gast ook heet, the end has come, nice melody, maar stem is niet helemaal
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
pi_19739931
heeft er nog iemand mooie screenshots oid van my immortal? prachtig
  dinsdag 8 juni 2004 @ 22:43:58 #238
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19740049
Ik heb de clip wel op de PC. (Ja, stout enzo.)

Maar screens, nee.
Some say the world will end in fire
Some say in ice
Times went by, many memories died
Imagination is more important than knowledge.
pi_19740160
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb de clip wel op de PC. (Ja, stout enzo.)

Maar screens, nee.
hm ik ga zelf nog maar eens wat klooien dan
pi_19740249
hoe kan ik het beste beelden uit een clip halen? printscreen werkt niet want in paint loopt de clip ook verder. en als ik op pauze duw is het beeld niet meer zo mooi
  dinsdag 8 juni 2004 @ 22:55:19 #241
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19740376
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:51 schreef gurlie het volgende:
hoe kan ik het beste beelden uit een clip halen? printscreen werkt niet want in paint loopt de clip ook verder. en als ik op pauze duw is het beeld niet meer zo mooi
Krijg nou de hik. Je hebt nog gelijk ook.
Some say in ice
pi_19740645
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 22:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Krijg nou de hik. Je hebt nog gelijk ook.
dat zeg ik

ik heb een hoop printscreens opgeslagen uit een ander topic hier op fok, iemand had deze ook uit my immortal, ben ik toch benieuwd hoe hij dat heeft gedaan..
pi_19740937
je mag trouwens best de clip hebben op pc, ze bieden het zelfs aan als je cd fallen hebt =)
We're leaving here tonight, there's no need to tell anyone, they'd only hold us down. So by the morningslight. We'll be halfway to anywhere, where love is more than just your name.
  woensdag 9 juni 2004 @ 06:47:20 #244
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19745215
quote:
Op dinsdag 8 juni 2004 23:02 schreef gurlie het volgende:

[..]

dat zeg ik

ik heb een hoop printscreens opgeslagen uit een ander topic hier op fok, iemand had deze ook uit my immortal, ben ik toch benieuwd hoe hij dat heeft gedaan..
Ik denk, printscreen uit printscreen?
Some say in ice
pi_19753977
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 06:47 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:

[..]

Ik denk, printscreen uit printscreen?
slim dat ga ik eens proberen
pi_19754252
en vooral de nieuwe clip is weer super:

Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_19758974
alle clips van evanescence zijn toch goed
  woensdag 9 juni 2004 @ 17:13:55 #248
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19759051
Ben de nieuwe clip Everybody's Fool nu aan het downen van evanescence.com.
Some say in ice
  woensdag 9 juni 2004 @ 17:21:01 #249
58327 Legolas_Greenleaf
Learning to live
pi_19759240
Ik dacht eerst dat ik naar een pizza reclame keek, maar hij is weer goed.
Some say in ice
pi_19759469
die pizza begin maakt eht hem juist grappig vind ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')