Vragen, opmerkingen, suggesties?
In dit topic graag en niet in het algemene Tourtopic.
quote:Waarschijnlijk nog deze week. De teams worden momenteel ingedeeld en het systeem wordt nog even getest. En daarna komt ook dat erbij, maar dara krijg je dan nog een mail over
Op maandag 23 juni 2003 23:26 schreef MrTambourineMan het volgende:
whooohooo, was al aan het wachten hieropNee geintje, wanneer mag je team's gaan samenstellen?
quote:http://tourmanager.fok.nl/index.fok?onderdeel=faq
Op dinsdag 24 juni 2003 13:03 schreef AirRaid het volgende:
heb je een bepaald budget om je aan te houden en hoevvel renners komen er in je ploeg?
hier staat alles wat je moet weten
quote:Kan deze datum niet wat opgerekt worden. de selecties van alle ploegen worden pas in de krant van die zaterdag afgedrukt.
Het samenstellen van je team kan nog tot de dag voor de proloog. Na zaterdag 5 juli 10:00 kan je niet meer wisselen voor de proloog. Voor de volgende etappes wordt de database elke keer op dezlfde tijd gesloten, namelijk om 10:00. Wijzigingen na dat moment zullen tellen voor de volgende etappe.
quote:Heel veel ploegen hebben hun volledige of bijna volledige selectie al bekend gemaakt dus waarom zou je wachten op die krant? Je kunt het overal op internet vinden dus dat is het probleem niet.
Op dinsdag 24 juni 2003 13:09 schreef Frenkie het volgende:[..]
Kan deze datum niet wat opgerekt worden. de selecties van alle ploegen worden pas in de krant van die zaterdag afgedrukt.
quote:Oke, dat zag ik later dus ook
Op dinsdag 24 juni 2003 15:15 schreef Lortnoc het volgende:[..]
Heel veel ploegen hebben hun volledige of bijna volledige selectie al bekend gemaakt dus waarom zou je wachten op die krant? Je kunt het overal op internet vinden dus dat is het probleem niet.
quote:Dacht dat je per etappe onbeperkt mag wisselen want stel de 8e ritis naar alpe d'huez dus ist logisch dat je er allemaal renners voor klassement en zet en de sprinters eruit haalt als je dan maar 5x mag wisselen heb je er toch niet veel aan.
Op donderdag 26 juni 2003 21:58 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik snap het wisselen van renners niet helemaal. Ofwel ik mag al m'n renners veranderen, ofwel maximaal 3? Maar ergens anders staat dat er een maximum van 5x wisselen is?
quote:vorig jaar had je gewoon je renners en 5 wissels die je kon gebruiken.
Op donderdag 26 juni 2003 23:11 schreef Bartoli het volgende:[..]
Dacht dat je per etappe onbeperkt mag wisselen want stel de 8e ritis naar alpe d'huez dus ist logisch dat je er allemaal renners voor klassement en zet en de sprinters eruit haalt als je dan maar 5x mag wisselen heb je er toch niet veel aan.
quote:ah ja ga nu voor eerst meedoen dus ja zie ut wel
Op donderdag 26 juni 2003 23:14 schreef mitt het volgende:[..]
vorig jaar had je gewoon je renners en 5 wissels die je kon gebruiken.
Dus je moet goed je afwegingen maken tussen de sprinters en de klassementrijders.
Trouwens LF wat was die andere site ook alweer wat je aangaf met dat tourspel?
quote:ja dan doe ik ook mee
Op donderdag 26 juni 2003 23:39 schreef Bartoli het volgende:
zal ik een subleauque aanmaken of zo op fok tourmanager voor dit forum?Trouwens LF wat was die andere site ook alweer wat je aangaf met dat tourspel?
maar mag je nou maar 5 x wisselen in de hele tour ?
quote:http://www.rondemaster.nl/
Op donderdag 26 juni 2003 23:39 schreef Bartoli het volgende:
zal ik een subleauque aanmaken of zo op fok tourmanager voor dit forum?Trouwens LF wat was die andere site ook alweer wat je aangaf met dat tourspel?
Hoop voor je dat je de e- mail met je wachtwoord nog hebt bewaard
quote:Uiteraard om te beginnen Lance Armstrong. Al 2 keer de proloog gewonnen.
Op vrijdag 27 juni 2003 13:44 schreef GotenSSJ het volgende:
iemandd ie goeie proloog-rijders weet ???
Verder David Millar, Brad McGee, Michael Rogers, Christophe Moreau, Tyler Hamilton, Paolo Savoldelli (mits hij kan deelnemen, maar dat is twijfelachtig aangezien hij een darmontsteking heeft) en heel misschien Jan Ullrich.
Edit - ow ja, Laszlo Bodrogi kun je ook wel opschrijven.
[Dit bericht is gewijzigd door Leatherface op 27-06-2003 13:57]
quote:aha bedankt
Op vrijdag 27 juni 2003 13:52 schreef Leatherface het volgende:[..]
Uiteraard om te beginnen Lance Armstrong. Al 2 keer de proloog gewonnen.
Verder David Millar, Brad McGee, Michael Rogers, Christophe Moreau, Tyler Hamilton, Paolo Savoldelli (mits hij kan deelnemen, maar dat is twijfelachtig aangezien hij een darmontsteking heeft) en heel misschien Jan Ullrich.
Edit - ow ja, Laszlo Bodrogi kun je ook wel opschrijven.
tis voor op rondemaster ![]()
aangezien ik van tijdrijden niet veel afweet
quote:Ik heb overigens een League gemaakt:
Op vrijdag 27 juni 2003 13:59 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
aha bedankt
tis voor op rondemaster
aangezien ik van tijdrijden niet veel afweet
Naam: FokLeague
Wachtwoord: fokforum
Everybody's free to join ![]()
Maar nu weer verder ontopic, dit kunnen we beter in het overige Tourtopic verder bespreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |