abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 oktober 2003 @ 16:37:36 #76
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_13600804
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 16:35 schreef Boink het volgende:

[..]

De demo of de game zelf?

Volgens de website gaat het om de PC DEMO
  donderdag 2 oktober 2003 @ 17:03:08 #77
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_13601417
quote:
Op maandag 29 september 2003 17:07 schreef -Mzraki- het volgende:

[..]

laten ze dat niet zien in al die filmpjes die uit zijn?

Dat wel maar dat awas ook zo bij NF HP2. daar moest je ook een kilo druk uitoefenen op 1 pijltje enje gaspedaal wilde je auto een klein beetje uitbreken.
pi_13601720
Ik kan overigens het spel World Racing (Mercedes) ook aanraden. Onlangs gekocht voor de PC omdat ik de demo erg leuk vond. Het is goed afgekeken van NFS Porsche 2000, maar dan met Mercedessen

Niet alleen zien de autos en de omgeving er erg indrukwekkend uit, het leukste is dat de levels geen tracks zijn maar echt landschappen, oftewel je kunt overal van de weg af en zomaar door het landschap heen rijden Zie je in het Alpen level een leuk kasteel in de verte? Rij gewoon van de weg af langs de huisjes en boompjes, over heuvels etc. totdat je naast het kasteel hoog op een berg rijdt

Verder heb je een slider om de physics van de autos tussen arcade en simulatie in te stellen.

De levels zijn leuk afwisselend, soms moet je met een 4x4 door het landschap heen rijden (opeenvolgende poortjes door) en je wordt afgerekend op je rijstijl, oftewel fouten, afsnijden en anderen van de weg rammen. Dat wordt op het moment dat je het doet meteen in beeld weergegeven "Unfair" "Extreme driving error" maar ook "Cool slide"

Al met al voor 30 Euro een goeie koop. Als je niet zeker bent, download de demo, voor fans van de NFS reeks is deze zeker aan te raden.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  donderdag 2 oktober 2003 @ 17:21:57 #79
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_13601900
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 17:15 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik kan overigens het spel World Racing (Mercedes) ook aanraden. Onlangs gekocht voor de PC omdat ik de demo erg leuk vond. Het is goed afgekeken van NFS Porsche 2000, maar dan met Mercedessen

Niet alleen zien de autos en de omgeving er erg indrukwekkend uit, het leukste is dat de levels geen tracks zijn maar echt landschappen, oftewel je kunt overal van de weg af en zomaar door het landschap heen rijden Zie je in het Alpen level een leuk kasteel in de verte? Rij gewoon van de weg af langs de huisjes en boompjes, over heuvels etc. totdat je naast het kasteel hoog op een berg rijdt

Verder heb je een slider om de physics van de autos tussen arcade en simulatie in te stellen.

De levels zijn leuk afwisselend, soms moet je met een 4x4 door het landschap heen rijden (opeenvolgende poortjes door) en je wordt afgerekend op je rijstijl, oftewel fouten, afsnijden en anderen van de weg rammen. Dat wordt op het moment dat je het doet meteen in beeld weergegeven "Unfair" "Extreme driving error" maar ook "Cool slide"

Al met al voor 30 Euro een goeie koop. Als je niet zeker bent, download de demo, voor fans van de NFS reeks is deze zeker aan te raden.

Na 25% begint het wel te vervelen hoor... Dan heb je het allemaal wel gezien en wil je alleen de snelle auto's :-)
pi_13606185
quote:
Op donderdag 2 oktober 2003 17:21 schreef Boink het volgende:
Na 25% begint het wel te vervelen hoor... Dan heb je het allemaal wel gezien en wil je alleen de snelle auto's :-)
Dat kan best, ik heb hem nog niet zo lang

Daarbij speel ik spellen zelden uit, dus ik denk dat ik er wel een poos plezier van heb.

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 11:07:47 #81
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_13617404
quote:
Op maandag 29 september 2003 19:26 schreef spenky het volgende:
zit er ook schade op die wagens want ik zie op geen enkele screenshot schade, want ik vin het minder leuk als die wagens gewoon van beton zijn....
Er is WEL schade in NFS:U, alleen je ziet het niet.
Als je bijv. vol tegen een muur aan rijdt is je wagen "Totalled" en je motor is dan dood en dan krijg je ook rook (dacht ik) vanuit je motorkap. [edit]MET SISSEND GELUID [/edit]

Had ik iig gezien bij deze FILMPJE>>>hier

De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_13620496
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 11:07 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Er is WEL schade in NFS:U, alleen je ziet het niet.
Als je bijv. vol tegen een muur aan rijdt is je wagen "Totalled" en je motor is dan dood en dan krijg je ook rook (dacht ik) vanuit je motorkap. [edit]MET SISSEND GELUID [/edit]

Had ik iig gezien bij deze FILMPJE>>>hier

Alleen rook hebben we niks aan natuurlijk he!?
Deukt je wagen dan ook flink in (lees: helemaal in de poeier) of rijd ie dan gewoon niet meer?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_13620543
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 17:51 schreef Fillipe het volgende:
Demo is uitgesteld.
dammit, ze stellen op vandaag ook alles waar ik op zit te wachten uit he!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_13620592
Het ziet er inderdaad heel netjes uit

Ik ga hem zeker kopen

Being insane is not a disease, it's a way of life!!!!!
pi_13620640
Ik weet niet of het al gezegd is... maar als er hier nog echte autoraceliefhebbers zijn, www.liveforspeed.net
Dat is echt een ongelovelijk goed spel, en imo ook stukken beter als NFS Underground, tenminste als je voor het realisme etc gaat.
pi_13620818
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:23 schreef Utmenke het volgende:
Het ziet er inderdaad heel netjes uit

Ik ga hem zeker kopen

Aye

Ik ga hem ook kopen

Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 16:02:33 #87
65330 Ruzbeh
pi_13625077
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:20 schreef vosss het volgende:

[..]

Alleen rook hebben we niks aan natuurlijk he!?
Deukt je wagen dan ook flink in (lees: helemaal in de poeier) of rijd ie dan gewoon niet meer?

Hij rijdt dan gewoon niet meer
Mogelijke verklaring van absente schademodellen op GoT
quote:
Sander Prinsen schreef op 30 september 2003 @ 18:12:
EA zou op zich ook graag schade willen aan de wagens, maar veel autofabrikanten doen daar moeilijk over: ze willen niet dat hun auto's (zwaar) beschadigd worden, dat zou volgens hun weleens slechte reclame kunnen zijn. Dit maakt het voor EA stukken moeilijker om licenties te krijgen voor de auto's.
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 16:04:32 #88
65330 Ruzbeh
pi_13625118
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:25 schreef Che_Guevara het volgende:
Ik weet niet of het al gezegd is... maar als er hier nog echte autoraceliefhebbers zijn, www.liveforspeed.net
Dat is echt een ongelovelijk goed spel, en imo ook stukken beter als NFS Underground, tenminste als je voor het realisme etc gaat.
Hoe kun je nou je mening geven over NFS Underground als ie niet eens uit is!!!!!!!!!
  vrijdag 3 oktober 2003 @ 16:41:01 #89
40365 Lamer_Deluxe
mostly harmless
pi_13626072
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 13:25 schreef Che_Guevara het volgende:
De force-feedback is in ieder geval erg lekker bij dat spel, doet me denken aan Grand Prix Legends.

EDIT:
NFSP2000 heeft ook best goeie physics, maar NFSHP2 weer niet kennelijk, dus hoe underground wordt is nog afwachten.

vrijdag 3 oktober 2003 @ 19:37:56 #90
65330 Ruzbeh
pi_13630235
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:41 schreef Lamer_Deluxe het volgende:

[..]

EDIT:
NFSP2000 heeft ook best goeie physics, maar NFSHP2 weer niet kennelijk, dus hoe underground wordt is nog afwachten.

check deze quicktime filmpje op de website. Redelijk rij gedrag vind ik en met dat drift gedoe is er gelijk een nieuwe dimensie van gekomen bij ut rijgedrag van NFS
pi_13640327
Die andere filmpjes zijn ook zeker het bekijken waard
Sea Shepherd
Virtus omnia vincit
pi_13641843
quote:
Op vrijdag 3 oktober 2003 16:04 schreef Ruzbeh het volgende:

[..]

Hoe kun je nou je mening geven over NFS Underground als ie niet eens uit is!!!!!!!!!

Wat? gaan we nou slim lopen doen ofzo?
Zoek is een keer niet een reden om te zeiken.
NFS Underground is een heel ander soort race spel, en ja, dan kan je voordat je ze gespeeld hebben vaak wel heel goed inschatten wat leuker is.
Als je van echte realisme houdt ga je voor LFS, als je wat meer van de arcade bent ga je voor NFS imo.
Ik vind NFS helemaal geen kutspel ofzo, lijkt me zelfs een erg mans spel, maar niet te vergelijken met Live for Speed.
pi_13647833
Damn als ik die trailer bekijk loop ik alweer te kwijlen, wat een geil spel lijkt me dit.
  zaterdag 4 oktober 2003 @ 19:46:09 #94
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_13650782
De R34 zit erin, voor mij voldoende.
Signature:
Max. 4 regels
pi_13653052
In de trailers gaat alles zo snel, je vliegt elke keer de bocht uit, of je ziet t veel te laat. Nah vind t maar kut or
En je kan niet eens je eigen route bepalen
If Matrix was here, he'd laugh too
pi_13653070
quote:
Op zaterdag 4 oktober 2003 21:22 schreef Cool_Runner het volgende:
In de trailers gaat alles zo snel, je vliegt elke keer de bocht uit, of je ziet t veel te laat. Nah vind t maar kut or
Als heb je het niet gespeeld ken je ook niet goed oordelen lijkt me
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  zondag 5 oktober 2003 @ 10:18:06 #97
26631 Boink
Ik ben er klaar voor!
pi_13659628
quote:
Probeer jij maar es in het echt met 80km/h een scherpe bocht te maken

En snel.. Ja gek he het is een racespel!!

pi_13661919
quote:
Maar geeft wel een impressie.
  zondag 5 oktober 2003 @ 15:25:15 #99
30848 Streetracer
Speed is Life!
pi_13665228
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:18 schreef Boink het volgende:

[..]

Links sturen, hard naar rechts sturen en gassen en weer naar links sturen, langzaam stuur terug laten draaien en gassen.

You know what i mean!

Signature:
Max. 4 regels
  zondag 5 oktober 2003 @ 17:01:38 #100
65330 Ruzbeh
pi_13667789
quote:
Op zondag 5 oktober 2003 10:18 schreef Boink het volgende:

[..]

En snel.. Ja gek he het is een racespel!!

lol
Je heb natuurlijk ook de REM PEDAAL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')