quote:Goor, stompzinnig, aandachtrekkerij, lelijk.
Op 23 februari 2001 00:04 schreef Naomi het volgende:Ben erg benieuwd hoe er gedacht wordt over tongpiercings.
Vertel!!!
.
.
.
.
En geil
Mijn vriendin heeft een tongpiercing...en wat vind ik ervan...heerlijk. Zoent lekker, en met andere spelletjes is het ook zeer aangenaam. Helaas kan ik er zelf geen nemen in veband met mijn baan.
Ik hoor ook dat veel bedrijven het niet accepteren.. maar ik heb altijd het idee dat je het wel kan verbergen, ze hoeven toch niet te weten dat jij een tongpiercing hebt..wat niet weet wat niet deert toch...?!
Of is het wel duidelijk zichtbaar..?
quote:een vriendin van mij heeft gisteravond een tongpiercing laten zetten. Ze was bang dat het verschrikkelijk zeer zou doen, maar dat het totaal niet.
Op 23 februari 2001 11:20 schreef Qarinx het volgende:
Ik wil er ook graag een laten zetten, maar ik heb echt de ranzigste verhalen gehoord dat het fout ging..of dat tongen gezwollen bleven ed..Dus hoeveel pijn doet het nou echt..en wat zijn de consequenties?
het is echt heeel snel gebeurd. Je moet alleen wel zorgen dat alles schoon en steriel gedaan wordt. Je tong zal wel zwellen, maar normaliteit verdwijnt dat zelf weer. Als je het echt wilt dan moet je het gewoon doen.
nah, k heb de mijne nog hoor... maar laatst was een lieve vriend die zo bezopen was dat ie de zijn met staafje en al de wasbak in liet vallen... piercing foetsie!! nah, zegt heelke, dan leen je de mijne wel, k heb er thuis toch nog een... sure... nah, hij de mijne, ikku KAAL!! demn, was wel weer ffkes wennen, afijn... bleek heelke neit naar huis te gaan.. kommik smiddags thuis... willik mijnpiercing erin steken, GAAT HET NIET! sereneus! nah, ikku doordouwen, gingut gelukkig wel.. ffkes beetje pijnlijk, maar da was na een alf uurtje weer weg...
en verder.. mooi, lekker, lalala
quote:Dat hangt mijn inziens nogal sterk van de persoon af of het ordinair of juist mooi oogt....
Op 23 februari 2001 00:04 schreef Naomi het volgende:
Ben erg benieuwd hoe er gedacht wordt over tongpiercings. Ordinair??? Of juist niet
Makkelijk schoon te houden? Ja; na iedere maaltijd spoelen met listerine, veel poetsen, niet roken voor (een maand? ik rook niet)..., niet zoenen (een weekje).
Zwelt het? Ja, vooral de tweede dag (zegt mijn ervaring). Dat voorkom je door waterijs te eten en vooral geen alcohol te consumeren. De zwelling gaat vanzelf weg.
Pijn? Het zetten niet, bij mij alleen de tweede avond. Toen dacht ik echt dat ik nooit meer zou kunnen eten. Ook pijn doet als je er in het begin te ongeluk op bijt. Dat kan dan gebeuren, omdat er een heel lang staafje in zit (om de zwelling).
Bedrijven die je er op afwijzen? Hoe vaak moet ik het nog zeggen; je moet je tong ook niet uitsteken tijdens je sollicitatie!
Toch gerookt, niet schoongemaakt?
Komt d't dan ook niet etter?
quote:marijn bedoel je? ach... t was maar een half dagje.. dus neit vreselijk erg... wilde het eik wel eerst ontsmetten, maar t was zondag, en nog langer wachten kon natuurlijk niet...
Op 23 februari 2001 13:39 schreef sataN het volgende:
even doordouwen is dus eigenlijk niet al te slim. Mijn piercer zei, wanneer zoiets gebeurd, kom dan gewoon even langs.
Makkelijk schoon te houden? Ja; na iedere maaltijd spoelen met listerine, veel poetsen, niet roken voor (een maand? ik rook niet)..., niet zoenen (een weekje).
Zwelt het? Ja, vooral de tweede dag (zegt mijn ervaring). Dat voorkom je door waterijs te eten en vooral geen alcohol te consumeren. De zwelling gaat vanzelf weg.
Pijn? Het zetten niet, bij mij alleen de tweede avond. Toen dacht ik echt dat ik nooit meer zou kunnen eten. Ook pijn doet als je er in het begin te ongeluk op bijt. Dat kan dan gebeuren, omdat er een heel lang staafje in zit (om de zwelling).
Bedrijven die je er op afwijzen? Hoe vaak moet ik het nog zeggen; je moet je tong ook niet uitsteken tijdens je sollicitatie!
weet je wie de dombo was? tijmen! ha! hij mag blij zijn dat ie de mijne kon lenen, want na drie dagen had die van hem echt wel dicht gezeten! en mu andere piercing heeft marijn netjes voor mij ontsmet
verder is het inderdaad zo.. heowel, dat was bij mij de volgende avond voornml en de dag daarop, dat je je berhoorlijk lam voelt... maar ach.. wat is een zo een dag.. het zetten zelf doet inderdaad geen pijn...
roken? mmm... het mocht wel geloof ik, als je echt neit zonder kon, maar dan wel spoelen daarna... maar dat weet ik ook niet zeker meer...
kwa zoenen, officeel wordt daar toch drie maanden, mmm, klinkt wel erug lang, voor gezegt, toch>?
Verder vind ik piercings die in het oof springen zelf niet om aan te zien, zo een door de wenkbrauwen ofzo. Nee, vind ik lelijk. Een navelpiercing kan ik nog wel waarderen, blijft nog een beetje speciaal, die ziet niet iedereen.
tong80
quote:Wat natuurlijk direct bewijst dat je er nog nooit mee geconfronteerd werd...
Op 23 februari 2001 22:17 schreef Rat het volgende:
Met alle respect voor de tongpiercing bezitters en bezitsters maar ik kan me niet voorstellen dat zoenen, pijpen of beffen er nou lekkerder op wordt, lijkt me eerder dat het niet meer natuurlijk aan voelt. Als iemand me van het tegendeel wil overtuigen mag ze (!) contact opnemen trouwens...
quote:Het mag duidelijk zijn dat ik het erg leuk vind
Op 15 januari 2001 17:55 schreef equilan het volgende:
O, en voor iedereen die een heel leuke bizarre foto wil zien van mn tongpiercing, klik hier
Het zetten deed absoluut geen pijn. In het midden van je tong zitten geen zenuwen dus je voelt de naald er wel doorheen gaan, maar het doet absoluut geen pijn.
Ik heb ook vrijwel geen last ervan gehad. Ja diezelfde avond praatte ik nogal met een dubbele tong, dat kwam deels door de zwelling en deels omdat je zo'n lang stijfje krijgt (ivm de zwelling, na twee weken krijg je een kleinere). De volgende dag, die ik vooral pratend doorbracht had ik 's avonds een klein beetje dikke tong. Verder nergens last van.
Je moet je tong goed schoonhouden (poetsen met zachte tandenborstel) zowel onder je tong als bovenop. Spoelen met Lysterine mag je niet te lang blijven doen omdat dat de bacterien in de mond schaadt.
Als je naar een goede piercingshop gaat, zullen ze je tong eerst goed bekijken. Er loopt namelijk een behoorlijke ader door je tong en als die net even verkeerd loopt mag je absoluut geen tongpiercing. Verder kun je zelf al een beetje bekijken waar die geplaatst gaat worden en of ie dan opvalt. Ze kunnen de piercing niet verder in je tong zetten dan dat jij hem naar buiten kan steken. Dat heeft te maken met de aanhechting onder je tong, daar mag ie natuurlijk niet doorheen.
Bij mij zit mn piercing dus erg voor in mn mond. Ik heb dan ook het kleinste staafje anders zit ie continue tussen mn tanden, hoor je het tikken.
Ik heb mn tongpiercing nu ongeveer anderhalf jaar en ben er nog steeds erg blij mee. ook mn partner vind het erg prettig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |