quote:dat hoeft niet ik huur bij de ANWB wel z'n honderekje
Op donderdag 26 juni 2003 21:14 schreef Loesje29 het volgende:- pepperspray tegen klierende medereizigers in de auto
Ennuh...ik heb vandaag al voor de kleerkast gestaan....het wordt een spijkerbroek enk ik...of toch maar die zwarte...uhm....Is een t-shirt met de text bad girl teveel van het goeie? Hm....ik kijk nog even morgen.....
* heijx heeft effe wat nieuwe kleren gekocht want hij had echt nog maar 2 broeken over. ![]()
En ik voel me goed! Maar dat beschrijf ik wel in het slowchat topic.
quote:Wat trek jij aan? korte of lange broek?...lol...peatje is een muts....en weet het
Op donderdag 26 juni 2003 22:17 schreef heijx het volgende:
Helleu allemaal!* heijx heeft effe wat nieuwe kleren gekocht want hij had echt nog maar 2 broeken over.
En ik voel me goed! Maar dat beschrijf ik wel in het slowchat topic.
quote:Lange, lichte spijkerbroek en hemdje of polo...
Op donderdag 26 juni 2003 23:01 schreef pea4fun het volgende:[..]
Wat trek jij aan? korte of lange broek?...lol...peatje is een muts....en weet het
Maar ik neem mijn korte broek mee voor het geval dat..
quote:Ik doe een lange broek aan want ik ga niet steeds wisselen met kleren ... Maar nu nog de vraag, welke broek en wat erop? Wat een vreselijk dilemma zeg
Op donderdag 26 juni 2003 23:01 schreef pea4fun het volgende:[..]
Wat trek jij aan? korte of lange broek?...lol...peatje is een muts....en weet het
quote:
Lange, lichte spijkerbroek en hemdje of polo...
Maar ik neem mijn korte broek mee voor het geval dat..
quote:Oké....daar heb ik wat aan...lange broek dus....Nu alleen nog welke zoals muurbloempje al zegt....en welk shirtje....
Ik doe een lange broek aan want ik ga niet steeds wisselen met kleren ... Maar nu nog de vraag, welke broek en wat erop? Wat een vreselijk dilemma zeg![]()
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 23:11 schreef Ryan3 het volgende:
Ik heb zaterdag wrs. een korte broek en een gewoon overhemd aan. Hoeveel nachtjes slapen is het nog...? Stuk of 2?
quote:Lullo...? Hoezo?
Op donderdag 26 juni 2003 23:30 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Hehehe, lullo
quote:Als ik buiten de zomer ergens naar toe ga doe ik gewoon een stropdas en een jasje aan...
Op donderdag 26 juni 2003 23:34 schreef zwijntje het volgende:
Is iedereen reeds bezig zijn kledingsetjes uit te zoeken? Het lijken wel de voorbereidingen voor een carnavalsavond voor twaalfjarigen[Hoe ga jij? Ik ga als punk. Oh, leuk, ik ga als Ali G]
quote:Boyakashaaaaaa!
Is iedereen reeds bezig zijn kledingsetjes uit te zoeken? Het lijken wel de voorbereidingen voor een carnavalsavond voor twaalfjarigen[Hoe ga jij? Ik ga als punk. Oh, leuk, ik ga als Ali G]
![]()
maar ik verkeer idd in een soort schoolreisjestemming
quote:En binnen de zomer?
Op donderdag 26 juni 2003 23:35 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Als ik buiten de zomer ergens naar toe ga doe ik gewoon een stropdas en een jasje aan...
quote:Korte broek, polo, gewoon overhemd of blote bast, pet, zonnebril, sandalos...
Op donderdag 26 juni 2003 23:36 schreef zwijntje het volgende:[..]
En binnen de zomer?
quote:Jij kan dan van vrijdag op zaterdag vast niet slapen...
Op donderdag 26 juni 2003 23:35 schreef heijx het volgende:[..]
Boyakashaaaaaa!
maar ik verkeer idd in een soort schoolreisjestemming
quote:Ja ik voel me ook een beetje zo hoor....het schoolreisjes gevoel neemt alleen maar toe
quote:
Op donderdag 26 juni 2003 23:42 schreef pea4fun het volgende:[..]
Ja ik voel me ook een beetje zo hoor....het schoolreisjes gevoel neemt alleen maar toe
Hoop alleen wel dat Armani en Addicted morgen nog wat van zich laten horen qua telefoonnrs...... Oh en die van Bogusje heb ik ook nog niet
quote:Zou zomaar kunnen ja....
Op donderdag 26 juni 2003 23:39 schreef Ryan3 het volgende:[..]
Jij kan dan van vrijdag op zaterdag vast niet slapen...
Ennieweej, ik ga nu lekker dromen.
quote:Ik heb addicted een berichtje over ICQ gestuurd, maar het moest in de -autorize request- dus het was wat kort, ik hoop dat ze het begrepen heeft
Op vrijdag 27 juni 2003 00:35 schreef Loesje29 het volgende:[..]
![]()
Heb ik ook.
Hoop alleen wel dat Armani en Addicted morgen nog wat van zich laten horen qua telefoonnrs...... Oh en die van Bogusje heb ik ook nog niet
quote:Doe, doe, photomodelletje...
Op vrijdag 27 juni 2003 00:37 schreef heijx het volgende:[..]
Zou zomaar kunnen ja....
Ennieweej, ik ga nu lekker dromen.
Gefitnessed naar de matrix geweest en toe lekker een terasje gepakt en daarna nog effe bjgeklest met m'n neef.
Toen kreeg ik een sms van m'n ex heks
![]()
Maar ja het viel wel mee ik heb d'r terug gebeld en we hebben lekker met elkaars gedachten gespeeld
mm ik weet nog steeds niet of ik haar nog terug wil of niet ?
Maar nu ontopic !!
We gaan NAOOOR de Efteling
Weer bijna tijd voor een nieuw topique. ![]()
Iemand zin om wat te basteln?
Ow en Loesje? Nog maar één nachtje slapen nu!
quote:Al aangepast
Op vrijdag 27 juni 2003 09:14 schreef heijx het volgende:Morregen allemaal!
Weer bijna tijd voor een nieuw topique.
Iemand zin om wat te basteln?Ow en Loesje? Nog maar één nachtje slapen nu!
JAAAAAAAAA nog maar 1 nachtje. En vanavond begint de voorpret al met Muurbloempje. Wordt lachen morgenochtend vroeg op de fiets (2 vrouwen en een paar tassen op 1 fiets) naar de Mac. Ik denk dat we effe door de McDrive crossen
quote:Weheheheheh
Op vrijdag 27 juni 2003 09:25 schreef Loesje29 het volgende:[..]
Wordt lachen morgenochtend vroeg op de fiets (2 vrouwen en een paar tassen op 1 fiets) naar de Mac. Ik denk dat we effe door de McDrive crossen
Worden ze daar ook es leuk wakker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |