Je hoeft je dus iig niet te dik te voelen omdat die vageling dat zegt
ps: Als je als vriend vindt dat je vriendin te dik dreigt te worden, dan moet je er wel degelijk iets van kunnen zeggen; een relatie is pas een relatie als je ook open bent. Alleen kan slechts het figuur van een persoon niet de oorzaak van een scheiding zijn. Een persoon is tenslotte veel meer dan een figuur; je voelt liefde voor de persoon tussen de oren en niet alleen voor het figuur. (Is dit een reden dat mensen uit elkaar gaan als een partner is veranderd?)
quote:Volgens mij is het gewoon een onbehouwe hork met weinig takt. Als je TE dik bent kan ik me voorstellen dat hij een opmerking maakt over het feit dat het niet gezond is maar als hij het met je meent dan steunt hij je in de strijd tegen je overgewicht. Jij moet het dan ook wel serieus nemen.
Op maandag 23 juni 2003 18:30 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:
Me exvriend heeft het nu alweer 3 maanden geleden uitgemaakt. Omdat ik te dik was... Hij wilde dat ik ging afvallen en ik zei dat ik dat niet voor hem kon doen, en toen zei hij dat het dan uit was. Van de een op de andere dag! Hij had vlak na oud&nieuw ook al gezegd dat ie me een beetje te dik vond, maar ik had echt niet verwacht dat ie het uit zou maken. Ik bedoel, 2 dagen ervoor hadden we het nog over samenwonen! Hoe kan iemand zo veranderen van de een op de andere dag? Later wilde ie me weer terug en dan weer niet en weer wel. Ik word helemaal gek van die jongen! Maar hij is nog steeds niet van gedachte veranderd, dus als ik terug ga moet ik alsnog afvallen en dun blijven anders maakt ie het opzeker weer uit.
Ik weet dat ik niet terug moet gaan, maar het doet zo'n pijn! En na alles wat we meegemaakt hebben is het zo moeilijk om afscheid te nemen! We hebben nog geprobeerd vrienden te blijven maar dat gaat ook niet.
Hij heeft het vlak voor me examens uitgemaakt, en die heb ik nu dus zwaar verneukt, ik weet wel dat ik hem daar eigenlijk niet de schuld van mag geven, want dat doe ik toch echt zelf, maar toch.
Ik heb een hoop shit gehad het afgelopen jaar, en hij heeft me erdoor heen geholpen, door hem ben ik niet in me bedje gaan kruipen om daar dagen te blijven. En ook andersom. Dus hoe kan iemand zomaar weggaan? Om niks! Om een vetrol!!! Ik snap er eht helemaal niks van. We hebben vandaag weer ruzie gehad, ik belde hem, kon het niet laten, ik wil gewoon dat hij me begrijpt maar dat doet ie niet! Dat wil hij vast ook van mij, maar ik kan hem gewoon niet begrijpen.
En wat ie ook niet snapt is dat ik nu gewoon niet meer terug kan, dat voelt als een soort verraad tegenover mezelf. Zelfs buiten de reden waarom kan het niet. Iemand die je zoveel verdriet doet. Hij had me belooft nooit zomaar om een stomme reden weg te gaan. Ik geloofde hem. How can he leave me like that? Ik voel me zo verkankerd...
En nu ga ik naar Aruba en dan wil ie me nooit meer zien ofzoiets zei ie. Op zich ben ik daar wel blij mee, want dan is het tenminste gewoon afgesloten, maar aan de andere kant... Het doet zo'n pijn!
Ik weet het, het is een beetje een warrig verhaal geworden en ik kan nog een hoop meer gaan lullen, maar dan heeft vast niemand meer zin om het te lezen.ps, we gingen al langer dan 1,5 jaar met elkaar.
Met andere woorden... volgens mij is er meer aan de hand.
quote:tjakka
als puntje bij paaltje komt gaat het bij vrouwen net zo hard om het uiterlijk als bij mannen. Ik ben ook vaak zat afgewezen (voor mijn gevoel dan) omdat ik een vette beer ben.
Je hebt kans dat hij het gewoon uit wil maken, om een voor hem niet makkelijk te omschrijven reden, en op een lullige manier een verklaring zoekt...
Als iemand dit slappe excuus gebruikt om het uit te maken.. Nahja, laat ik het er maar op houden dat ik die persoon even duidelijk zou maken wat ik over hem dacht..
en iedereen hier die zegt dat je mooi bent.. Well, they are right
Probeer je gedachte te veranderen naar de positieve kan, klinkt moeilijk en dat is het ook wel want zoals altijd blijf je altijd je negatieve dingen onthouden en vergeet je de positieve dingen. Probeer dus nu op de positieve dingen te focussen. Lukt dit niet of niet goed, probeer het dan met een vriendin ofzo. Of vraag haar eens haar mening over deze situatie en praat er met haar over.
Verder vind ik het gewoon een ontzettende naaistreek van die gast. Niemand is perfect, hij waarschijnlijk ook niet maar hij laat je wel dus voor een kleinigheidje vallen. Nu is natuurlijk de vraag "hoe moet ik hiermee omgaan?". Je moet jezelf afvragen of hij het dan nog wel waard is. Er zijn genoeg mensen die jou respecteren zoals jij bent en ook zijn er genoeg mannen die een graatmager figuur gewoon helemaal niet lekker vinden.
Kortom, wat ik dus eigenlijk wil zeggen is: start je dag met een lach en probeer alles van de positieve kant te bekijken. Want is het leven het waard om daarover in te zitten? Je leeft toch maar één keer dus is het dan wel de moeite waard om je over zo'n kleinigheid druk te maken?
Mocht je, al met al nog steeds niet tevreden worden over je lichaam dan het enige wat je hoeft te doen is een half uurtje fietsen op een dag en een beetje op je voeding letten. Veel water drinken is dan al voldoende en kan je gewoon blijven eten en dan toch afvallen. Maargoed vooralsnog heb jij dat dus ECHT NIET nodig!
quote:Ik heb maar de helft van de reacties doorgelezen, misschien is het al eerder gepost, maar DIT is het enige juiste antwoord. Als je 1,5 jaar iets hebt dan gaat iemand het ECHT niet uitmaken als iemand een beetje is aangekomen (mager ben je niet, maar heel plaatje klopt gewoon
Op dinsdag 24 juni 2003 12:05 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Het lijkt me een rotsmoes. Volgens mij houdt hij gewoon niet meer van je en heeft geen zin meer in de relatie en is te bangig om dat rechtstreeks te zeggen (is ook moeilijk). Daarom gooit ie het dan maar op je gewicht, zodat jij tevens ook nog het idee krijgt dat het allemaal jouw schuld is.
Het klinkt helemaal niet als een leuke jongen, en als hij nog eens bij je terug wil komen dan zou ik er maar heel lang over nadenken.
En aan die tig kanslozen hier op Fok! ('Kwijl! Je mag mijn vriendinnetje wel zijn'). Zet die pc uit en ga naar buiten, genoeg moois te zien daar, daar heb je toch geen fotoboek voor nodig??
quote:
Op maandag 23 juni 2003 20:07 schreef hawaii het volgende:
<knip>
Ik las ook dat hij inderdaad binnen no-time een ander had. Dat zegt genoeg lijkt me...
Ik heb trouwens ook even in je fotoboek gekeken, en eerlijk gezegd versta ik zelf iets anders onder 'lelijk' of 'dik'. En je gaat inderdaad niet meteen van maat 34 naar maat 50 van een gewichtstoename van maar 5 kilo. Verdorie joh, als ik jouw figuur had zou ik mezelf iedere zomer met een stralend gezicht in een bikini hijsen.
En afvallen doe je inderdaad voor jezelf en voor niemand anders. Wat nu als hij dit juist mooi had gevonden, maar jijzelf graag wilde afvallen? Had hij het je dan verboden ofzo? Je bent zijn bezit toch niet?
quote:
Op maandag 23 juni 2003 21:37 schreef CheeseUnion het volgende:[..]
dat ben je zelf. En het is ook een teken van disrespect naar de man toe. Ze hoort haar best voor je te doen en op haar uiterlijk te letten. Als ze dat niet kan dan is ze ook niet toe aan een vriendje.
quote:Er is toch ook niet gezegd dat er geen vrouwen zijn die dit doen. Dat maakt deze situatie niet minder lullig.
Op dinsdag 24 juni 2003 09:00 schreef M_Schtoppel het volgende:
Sorry topicstarter, ik vind het heel lullig voor je maar zo werken die dingen nu eenmaal. Mijn ervaring is dat vrouwen net zulke hypocriete klerelijers zijn als mannen. Altijd hebben ze de bek vol dat het om het innerlijk gaat maar als puntje bij paaltje komt gaat het bij vrouwen net zo hard om het uiterlijk als bij mannen. Ik ben ook vaak zat afgewezen (voor mijn gevoel dan) omdat ik een vette beer ben.
Verder vind ik in eerste instantie afgewezen worden om welke reden dan ook niet hetzelfde als een langdurige relatie die verbroken wordt om die reden.
Dik?????
Die vriend heeft een hele goede bril nodig.
Je hebt een heel normaal gezond figuur, wees er gelukkig mee. Probeer die jongen te vergeten, hoe moeilijk het ook is. Lullige manier om het uit te maken, hoor.
Kzie namelijk niks. je hebt een lekker figuur , 'k denk dat'ie in de war was met ze moeder ofzo
En jij? je kan echt wel supermegauberveelbeter krijgen
quote:Helemaal mee eens, wees blij dat je er nu achter komt ipv als jullie al getrouwd met kinderen zijn.
Op dinsdag 24 juni 2003 08:37 schreef robj het volgende:
Ik denk dat je van geluk mag spreken dat je er nu achter bent wat een eikel het is, of anders zijn manier om duidelijk te maken dat ie niet meer gek op je is, voordat jullie daadwerkelijk gingen samenwonen.
quote:dat kan allemaal we zo zijn... maareh... dan had mijn vriendin me al lang laten vallen
tis natuurlijk wel jammer als je heel mooi bent en jezelf dik laat worden..
quote:kzeg ook niet dat je het daarom uit moet maken ofzo maarja tis wel jammer ofcourse
Op dinsdag 24 juni 2003 15:38 schreef BertV het volgende:[..]
dat kan allemaal we zo zijn... maareh... dan had mijn vriendin me al lang laten vallen
Als mijn vriendin plots zo enorm lelijk werd net als de topicstarter was het flink slikken, maar om het daarom uit te maken. Ik had iig een andere reden verzonnen.
homofilie of zo... want dit gaat nergens over...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |