abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11321658
Me exvriend heeft het nu alweer 3 maanden geleden uitgemaakt. Omdat ik te dik was... Hij wilde dat ik ging afvallen en ik zei dat ik dat niet voor hem kon doen, en toen zei hij dat het dan uit was. Van de een op de andere dag! Hij had vlak na oud&nieuw ook al gezegd dat ie me een beetje te dik vond, maar ik had echt niet verwacht dat ie het uit zou maken. Ik bedoel, 2 dagen ervoor hadden we het nog over samenwonen! Hoe kan iemand zo veranderen van de een op de andere dag? Later wilde ie me weer terug en dan weer niet en weer wel. Ik word helemaal gek van die jongen! Maar hij is nog steeds niet van gedachte veranderd, dus als ik terug ga moet ik alsnog afvallen en dun blijven anders maakt ie het opzeker weer uit.
Ik weet dat ik niet terug moet gaan, maar het doet zo'n pijn! En na alles wat we meegemaakt hebben is het zo moeilijk om afscheid te nemen! We hebben nog geprobeerd vrienden te blijven maar dat gaat ook niet.
Hij heeft het vlak voor me examens uitgemaakt, en die heb ik nu dus zwaar verneukt, ik weet wel dat ik hem daar eigenlijk niet de schuld van mag geven, want dat doe ik toch echt zelf, maar toch.
Ik heb een hoop shit gehad het afgelopen jaar, en hij heeft me erdoor heen geholpen, door hem ben ik niet in me bedje gaan kruipen om daar dagen te blijven. En ook andersom. Dus hoe kan iemand zomaar weggaan? Om niks! Om een vetrol!!! Ik snap er eht helemaal niks van. We hebben vandaag weer ruzie gehad, ik belde hem, kon het niet laten, ik wil gewoon dat hij me begrijpt maar dat doet ie niet! Dat wil hij vast ook van mij, maar ik kan hem gewoon niet begrijpen.
En wat ie ook niet snapt is dat ik nu gewoon niet meer terug kan, dat voelt als een soort verraad tegenover mezelf. Zelfs buiten de reden waarom kan het niet. Iemand die je zoveel verdriet doet. Hij had me belooft nooit zomaar om een stomme reden weg te gaan. Ik geloofde hem. How can he leave me like that? Ik voel me zo verkankerd...
En nu ga ik naar Aruba en dan wil ie me nooit meer zien ofzoiets zei ie. Op zich ben ik daar wel blij mee, want dan is het tenminste gewoon afgesloten, maar aan de andere kant... Het doet zo'n pijn!
Ik weet het, het is een beetje een warrig verhaal geworden en ik kan nog een hoop meer gaan lullen, maar dan heeft vast niemand meer zin om het te lezen.

ps, we gingen al langer dan 1,5 jaar met elkaar.

[Dit bericht is gewijzigd door Horny-Little-DeviL op 23-06-2003 18:43]

The only chance you had with me was when I was unconscious...
pi_11321675
Zorg dat je wat kilo's kwijtraakt dan.
CONSIDERED ARMED AND EXTREMELY DANGEROUS
  maandag 23 juni 2003 @ 18:31:52 #3
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_11321699
Was je, toen jullie "iets" kregen, van 't zelfde gewicht?
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
pi_11321709
Ik moet zeggen dat het op je fotoboek niet zo opvalt... En ach, als hij er zo over denkt dan is ie je niet waard toch?
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
pi_11321720
Ik heb even in je fotoboek gekeken maar die jongen is echt gek!

Wat ben jij een mooi meisje zeg!!!

pi_11321737
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:31 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Was je, toen jullie "iets" kregen, van 't zelfde gewicht?
Nee, was ietsje lichter.
pi_11321739
als ik de foto's in je fotoboek zo zie ben je in zijn geheel niet dik imo
die gast is gewoon een beetje dom ofzo
pi_11321754
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:32 schreef Conflict het volgende:
Ik heb even in je fotoboek gekeken maar die jongen is echt gek!

Wat ben jij een mooi meisje zeg!!!

Ben het volkomen met je eens moet ik zeggen
Quod licet Jheronimi, non licet Jovi
XboxLive Gamertag: Jheronimus
pi_11321764
hehe niet veel meer gaan lullen nee of iig enters gebruiken.

lullig verhaal, maarja; blijkt dat ie niet van je hield. de lul. en hij had niet het lef om het te zeggen. en dat samenwonen was voor hem all1 maar een optie om te kijken of ie misschien toch van je hield. of all1 van de sex.

Dat hij jou dumpt omdat je te dik bent; wat een loser. Laat gewoon maar achter je want je hebt nix aan die gasten/vrouwen. Ik val op innerlijk, nadat het uiterlijk mijn aandacht heeft getrokken of nadat het meisje haar interesse voor mij (n innerlijk) heeft getoond.

One night stands zijn voor 1 nacht, de rest moet echt zijn..

Edit: Na je fotoboek te hebben gezien ben ik het met de anderen eens; je bent ook al niet te dik . Wat een lul die gast

[Dit bericht is gewijzigd door jpschadde op 23-06-2003 18:36]

Grtz JP | visit http://www.jpschadde.nl
  maandag 23 juni 2003 @ 18:35:29 #10
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_11321778
Wat een eikel..
Volgens mij kan hij nooit echt van je houden als dat de enige reden is!
That's the way the cookie crumbles
  maandag 23 juni 2003 @ 18:35:56 #11
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_11321795
* foto's bekijkt

Wat een dombo
Je ziet er hartstikke goed uit!! Ik had 't wel geweten als ik hem was en dan had ik zeker niet voor zijn beslissing gekozen.

Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
  maandag 23 juni 2003 @ 18:36:09 #12
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_11321799
als jij ook maar durft om een stap terug te doen richting die verrotte eikel, dan kom ik je persoonlijk voorgoed naar Aruba schoppen!

kortom je bent gek als je terug gaat, je bent echt alles behalve dik, niet eens een vetrol te zien

ga lekker naar Aruba ( op vakantie? ) geniet ervan

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  maandag 23 juni 2003 @ 18:36:12 #13
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_11321802
http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=45566

* Erosjuhhh wil je vriendje wel worden
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  maandag 23 juni 2003 @ 18:36:20 #14
52590 MallePall
De zuivelste verwenner...
pi_11321806
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:31 schreef Alfonso het volgende:
Gelul (sorry) maar gewoon niet meer contact met hem op nemen... Als die het om zo stomme reden uit maakt dan is die je niet waard... Het gaat er trouwens om hoe je bent (de binnenkant) en de buiten kant is bij spel

En ik vind trouwens helemaal niet dat je dik bent... Maar een heel mooi meisje

[Dit bericht is gewijzigd door MallePall op 23-06-2003 18:37]

maandag 23 juni 2003 @ 18:36:57 #15
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_11321816
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:31 schreef Alfonso het volgende:
Ontzettende

Iemand die eisen stelt aan je uiterlijk, jou wil laten veranderen voor hem, moet je een schop onder z'n hol geven.

Ik kan me echt heel goed voorstellen dat het pijn doet, maar doe jezelf een heel groot plezier en zoek een lieve vriend die je wel waardeert om wie je bent en niet hoeveel je weegt. Los van het feit of je wel of niet te dik bent, want dat bepaal jij alleen zelf.

pi_11321817
Je bent beter af zonder hem. Nu heb je dat misschien nog niet door, maar later wel. Wat een rotstreek zeg!
  maandag 23 juni 2003 @ 18:37:04 #17
58024 Rider_on_the_storm
The killer on the road
pi_11321819
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:33 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:

[..]

Nee, was ietsje lichter.

Waarschijnlijk kon die 't niet aanzien dat je een stukje gegroeid bent. En vergeet niet dat dingen als -vrienden- ook op hem ingepraat kunnen hebben. Veel jonge, onzekere gasten zijn daar nogal gevoelig voor. Want hoe oud is ie? Geen ruggegraat in ieder geval. Hij is je niks waard. Echte liefde en echt houden van, kijkt niet om naar een kilo- meer of minder. Jouw tijd komt nog wel.
"The main thing I have in common with Spongebob, is that we both have a knack for getting into all kinds of trouble, without really trying."
  maandag 23 juni 2003 @ 18:37:16 #18
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_11321825
He topicstartster: Kom je nou nog mn bed uittesten of hoe zat dat nou?
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_11321827
Als ie het uit maakt omdat je te dik bent is ie je vast niet waard!
oke oke je bent idd wat stevig. maar das toch geen reden om het uit te maken.. :S
  maandag 23 juni 2003 @ 18:37:53 #20
42332 schizow666
You want something heavier?
pi_11321841
jij bent NIET te dik.. die gozer is gewoon gek dat hij het uitmaakt met jou..

zat met open mond je fotoboek te bekijken

80mg methadone 8mg klonopin 120mg resotril 1.5 grams KB 4 grams mersh I just ate about 160mg inderal I drank some 151 8mg klonopin the mix [04:49] I told u I was hardcore
pi_11321856
babyvet is niet verkeerd!
kun je niet een foto van "nu" posten. kunnen we oordelen of je ook echt zo dik bent geworden als je Ex zegt...

[Dit bericht is gewijzigd door TheFrankey op 23-06-2003 18:40]

pi_11321863
sorry hoor maar die gozer is het in z'n bol geslagen.
je moet blij zijn met wie je bent.. en wat een ander daar van vindt moet hij weten. je bent wie je bent en als ze dat niet accepteren jammer voor ze....

p.s. Jij dik..? : N

Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_11321865
*GRMBL*
Hypocriete zak!

Je bent een leuke meid.
Waar haalt hij dat nou weer vandaan dan?
Makkelijkste manier om je te lozen zodat ie weer vrij man is ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door BRITTJE op 23-06-2003 18:39]

pi_11321868
Ik vind je er op de foto`s goed uitzien. als je vriend dat dik vind
pi_11321877
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:37 schreef Rider_on_the_storm het volgende:

[..]

Waarschijnlijk kon die 't niet aanzien dat je een stukje gegroeid bent. En vergeet niet dat dingen als -vrienden- ook op hem ingepraat kunnen hebben. Veel jonge, onzekere gasten zijn daar nogal gevoelig voor. Want hoe oud is ie? Geen ruggegraat in ieder geval. Hij is je niks waard. Echte liefde en echt houden van, kijkt niet om naar een kilo- meer of minder. Jouw tijd komt nog wel.

Hij is pas 19, bijna 20. En ik denk idd dat ook ze neven een rol hebben gespeeld erbij. Wat ik dus ook heel erg slap van hem vind. En had ook al zoiets van, als je van me houd, waarom maak je het dan hierom uit???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')