ps, we gingen al langer dan 1,5 jaar met elkaar.
[Dit bericht is gewijzigd door Horny-Little-DeviL op 23-06-2003 18:43]
quote:Nee, was ietsje lichter.
Op maandag 23 juni 2003 18:31 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Was je, toen jullie "iets" kregen, van 't zelfde gewicht?
quote:
Op maandag 23 juni 2003 18:32 schreef Conflict het volgende:
Ik heb even in je fotoboek gekeken maar die jongen is echt gek!Wat ben jij een mooi meisje zeg!!!
lullig verhaal, maarja; blijkt dat ie niet van je hield. de lul. en hij had niet het lef om het te zeggen. en dat samenwonen was voor hem all1 maar een optie om te kijken of ie misschien toch van je hield. of all1 van de sex.
Dat hij jou dumpt omdat je te dik bent; wat een loser. Laat gewoon maar achter je want je hebt nix aan die gasten/vrouwen. Ik val op innerlijk, nadat het uiterlijk mijn aandacht heeft getrokken of nadat het meisje haar interesse voor mij (n innerlijk) heeft getoond.
One night stands zijn voor 1 nacht, de rest moet echt zijn..
Edit: Na je fotoboek te hebben gezien ben ik het met de anderen eens; je bent ook al niet te dik . Wat een lul die gast
[Dit bericht is gewijzigd door jpschadde op 23-06-2003 18:36]
Wat een dombo
Je ziet er hartstikke goed uit!! Ik had 't wel geweten als ik hem was en dan had ik zeker niet voor zijn beslissing gekozen.
kortom je bent gek als je terug gaat, je bent echt alles behalve dik, niet eens een vetrol te zien
ga lekker naar Aruba ( op vakantie? ) geniet ervan
quote:Gelul (sorry) maar gewoon niet meer contact met hem op nemen... Als die het om zo stomme reden uit maakt dan is die je niet waard... Het gaat er trouwens om hoe je bent (de binnenkant) en de buiten kant is bij spel
Op maandag 23 juni 2003 18:31 schreef Alfonso het volgende:
Zorg dat je wat kilo's kwijtraakt dan.
En ik vind trouwens helemaal niet dat je dik bent... Maar een heel mooi meisje
[Dit bericht is gewijzigd door MallePall op 23-06-2003 18:37]
quote:Ontzettende
Op maandag 23 juni 2003 18:31 schreef Alfonso het volgende:
Zorg dat je wat kilo's kwijtraakt dan.
Iemand die eisen stelt aan je uiterlijk, jou wil laten veranderen voor hem, moet je een schop onder z'n hol geven.
Ik kan me echt heel goed voorstellen dat het pijn doet, maar doe jezelf een heel groot plezier en zoek een lieve vriend die je wel waardeert om wie je bent en niet hoeveel je weegt. Los van het feit of je wel of niet te dik bent, want dat bepaal jij alleen zelf.
quote:Waarschijnlijk kon die 't niet aanzien dat je een stukje gegroeid bent. En vergeet niet dat dingen als -vrienden- ook op hem ingepraat kunnen hebben. Veel jonge, onzekere gasten zijn daar nogal gevoelig voor. Want hoe oud is ie? Geen ruggegraat in ieder geval. Hij is je niks waard. Echte liefde en echt houden van, kijkt niet om naar een kilo- meer of minder. Jouw tijd komt nog wel.
Op maandag 23 juni 2003 18:33 schreef Horny-Little-DeviL het volgende:[..]
Nee, was ietsje lichter.
zat met open mond je fotoboek te bekijken
[Dit bericht is gewijzigd door TheFrankey op 23-06-2003 18:40]
p.s. Jij dik..? : N
Je bent een leuke meid.
Waar haalt hij dat nou weer vandaan dan?
Makkelijkste manier om je te lozen zodat ie weer vrij man is ofzo?
[Dit bericht is gewijzigd door BRITTJE op 23-06-2003 18:39]
quote:Hij is pas 19, bijna 20. En ik denk idd dat ook ze neven een rol hebben gespeeld erbij. Wat ik dus ook heel erg slap van hem vind. En had ook al zoiets van, als je van me houd, waarom maak je het dan hierom uit???
Op maandag 23 juni 2003 18:37 schreef Rider_on_the_storm het volgende:[..]
Waarschijnlijk kon die 't niet aanzien dat je een stukje gegroeid bent. En vergeet niet dat dingen als -vrienden- ook op hem ingepraat kunnen hebben. Veel jonge, onzekere gasten zijn daar nogal gevoelig voor. Want hoe oud is ie? Geen ruggegraat in ieder geval. Hij is je niks waard. Echte liefde en echt houden van, kijkt niet om naar een kilo- meer of minder. Jouw tijd komt nog wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |