abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juli 2003 @ 22:16:51 #126
57719 Zapje
Who are you
pi_11922325
quote:
Op maandag 21 juli 2003 22:11 schreef Sasami het volgende:
Vandaag wou ik dus een tattoo laten zetten op mijn enkel,
maar toen ik voor de tattoo shop stond durfde ik uiteindelijk niet
gelukkig hoef je daar geen afspraak te maken, dus volgende keer beter
je moet maar zo denken, het is eenmalig.......

of heeeeel misschien 2 malig, als het zwart niet goed pakt....

Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
pi_11922643
quote:
ik heb er zelf geen hoor, maar vrienden van me wel en die kennen het probleem, die wilde zich alleen niet laten kennen en heeft het toch maar gedaan, hij zei dat het harsstikke meeviel, je moet natuurlijk wel willen en niet overhaast doen enzo.

succes de volgende keer, wat heb je uitgezocht???

maandag 21 juli 2003 @ 22:51:13 #128
38486 Sasami
Tomorrow never knows
pi_11923242
Nou ik heb zelf al wel 1 tattoo dus ik weet wel en beetje wat het is ondanks zag ik er dus toch nog tegen op omdat het mijn enkel dus is,
wat ik had uitgezocht is en die komt er ook zeker alleen moet er ff aan toe zijn een egyptische oog (een horus oog)
pi_11925228
Ik zit er zelf aan te denken om het woord Respect in chineze letter te nemen op mijn arm in combinatie met een band o.i.d.!

Heeft iemand enig idee hoe dat chineze teken er gaat uit zien?

dinsdag 22 juli 2003 @ 07:17:28 #130
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_11928489
quote:
Ik heb liever dat je wel wel een afspraak moet maken voor een tattoo...voor mijn persoonlijk zegt dat iets over de zaak en de mensen die er werken. In zeer positieve zin.

[Dit bericht is gewijzigd door Tigress74 op 22-07-2003 07:19]

dinsdag 22 juli 2003 @ 07:18:47 #131
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_11928494
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 00:01 schreef Rekkie het volgende:
Ik zit er zelf aan te denken om het woord Respect in chineze letter te nemen op mijn arm in combinatie met een band o.i.d.!

Heeft iemand enig idee hoe dat chineze teken er gaat uit zien?

Ga eens naar de bieb en zoek het op in een boek.
De meest betrouwbare manier om een chinees teken te vinden
(heb er zelf ook 1 op mijn schouder staan)
  dinsdag 22 juli 2003 @ 07:59:04 #132
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_11928620
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 07:17 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

Ik heb liever dat je wel wel een afspraak moet maken voor een tattoo...voor mijn persoonlijk zegt dat iets over de zaak en de mensen die er werken. In zeer positieve zin.

Ben ik niet helemaal met je eens; wel dat ze de tijd voor je nemen, maar in deze (vakantie) periode hoef je niet te wachten.
Belangrijker vind ik de eerste indruk die ik van een zaak heb als ik er binnenkom en de openheid van zaken.
Dus alles wordt gesteriliseerd waar je bij zit, verpakkingen geopend waar je bij zit, en de algemene hygiene van de shop.
En die was erg goed in Woerden.

Plus dat we mee konden kijken op het moment dat hij met iemand bezig was, dus een mooi resultaat konden zien voordat we wat dan ook besloten hadden.

Beyond_cool, zou je eens binnen kunnen lopen bij Foxtattoo en jouw indruk weergeven ? lijkt me leuk om te zien of je het met me eens bent,. ....

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  dinsdag 22 juli 2003 @ 08:44:52 #133
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_11928924
quote:
Op dinsdag 22 juli 2003 07:59 schreef dice het volgende:

[..]

Ben ik niet helemaal met je eens; wel dat ze de tijd voor je nemen, maar in deze (vakantie) periode hoef je niet te wachten.
Belangrijker vind ik de eerste indruk die ik van een zaak heb als ik er binnenkom en de openheid van zaken.
Dus alles wordt gesteriliseerd waar je bij zit, verpakkingen geopend waar je bij zit, en de algemene hygiene van de shop.
En die was erg goed in Woerden.

Plus dat we mee konden kijken op het moment dat hij met iemand bezig was, dus een mooi resultaat konden zien voordat we wat dan ook besloten hadden.

Beyond_cool, zou je eens binnen kunnen lopen bij Foxtattoo en jouw indruk weergeven ? lijkt me leuk om te zien of je het met me eens bent,. ....

Het is niet zo dat ik zeg dat een zaak waar geen afspraak nodig is slecht is. Ik vind het alleen positief als er wel een afspraak gemaakt moet worden. Maar dat is mijn persoonlijke mening.
pi_11937735
quote:
Op maandag 21 juli 2003 21:39 schreef juanp het volgende:

[..]

het klopt dat je dat denkt, zal misschien 1 of 2 pixels zijn, maar het komt ook doordat de 2 onderste circels van de 3 niet met de onderkant gelijk staan denk ik

ik zal het wel een keer aanpassen, heb ik geloof ik bewust niet gedaan. die vorige wat vind je daarvan?

Damn mijn timmermansoog

En die vorige vond ik ook wel aardig, persoonlijk vind ik hem niet zo heel erg mooi, hoewel ik wel een tribal-fan ben..
Maar tis wel onwijs knap dat je dat kan! *wil ook kunnen*

Respect (geen zin om de post te quoten);

pi_11940143
Mijn ma heeft onlangs een tattoo laten zetten... die bekende tattoo dezer dagen zo onderaan je rug. Mijn ma is heel modern en gaat dus mee met de mode en trends ... Nu kwam ze thuis en liet ze hem zien: hij stond schuin!!! Nouja ik wil er ook graag eentje (zoek trouwens nog een originele print) maar nu heb ik toch zo mijn twijfels
pi_11956167
schuin??? doen ze goed dan!!

hadden ze dit niet op tijd gezien dan?

pi_11961851
ja echt schuin een halve centimeter verschil tssn links en rechts!!!

corrigeren gaat wel door de lijn een beetje dikker te maken maar kom ... ik zou gek worden moest mijn tattoo niet recht staan

pi_11962674
jah tuurlijk, als het goed is staat die er voor je leven op en dan verprutst zo eentje het door hem er ff scheef op te zetten, ik zou er ook niet echt blij mee wezen en die tatoeeerder daarna ook niet echt, dat weet ik wel, heb je wel geinformeerd over de persoon waar je het hebt laten doen?
pi_11964909
quote:
Op maandag 21 juli 2003 22:51 schreef Sasami het volgende:
Nou ik heb zelf al wel 1 tattoo dus ik weet wel en beetje wat het is ondanks zag ik er dus toch nog tegen op omdat het mijn enkel dus is,
wat ik had uitgezocht is en die komt er ook zeker alleen moet er ff aan toe zijn een egyptische oog (een horus oog)
waar staat die andere tattoo dan? als je der al een hebt dan weet je toch een beetje hoe het voelt? Ik had er eentje op mijn schouderblad en heb er later nog eentje op mijn enkel laten zetten. en ja het deed wel een beetje pijn, maar niet zo dat je het niet kan verdragen. gewoon ff op de tanden bijten dus en naar binnen gaan
pi_11965019

Betekent Ashlyn. (m'n dochter)

If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_11965264
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 15:19 schreef juanp het volgende:
jah tuurlijk, als het goed is staat die er voor je leven op en dan verprutst zo eentje het door hem er ff scheef op te zetten, ik zou er ook niet echt blij mee wezen en die tatoeeerder daarna ook niet echt, dat weet ik wel, heb je wel geinformeerd over de persoon waar je het hebt laten doen?
ja de man in kwestie was ok maar wsch was ie om de een of andere reden ():O) gehaast of gefrustreerd of weet ik veel ... vind het gewoon
pi_11966596
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 16:50 schreef Grayburn het volgende:
[afbeelding]

Betekent Ashlyn. (m'n dochter)

Gaaf...

De naam op zich normaal vind ik al heel erg mooi

woensdag 23 juli 2003 @ 19:11:00 #143
57719 Zapje
Who are you
pi_11967851

Tattoo laten zetten toen m'n kat overleden was......

pi_11967873
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 18:07 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Gaaf...

Tnx
quote:
De naam op zich normaal vind ik al heel erg mooi
Voluit is het Ashlyn Sarah maar dan kwamen er nog 3 karakters onder en dat vond ik iets te groot .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_11968795
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 19:11 schreef Zapje het volgende:
[afbeelding]

Wat lief!!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  woensdag 23 juli 2003 @ 19:58:54 #146
57719 Zapje
Who are you
pi_11968863
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 19:56 schreef imago het volgende:

[..]

Wat lief!!

thanks
  donderdag 24 juli 2003 @ 22:48:41 #147
57719 Zapje
Who are you
pi_11997795
  vrijdag 25 juli 2003 @ 15:27:38 #148
13578 rat-72
Dorst....
pi_12012777
Ik had natuurlijk niet eerst rond gekeken of er meer topics open waren over tattoo's dus bij deze .

Ontwerp JIJ ?!??!?! mn tattoo ?????

Tnx

In nomine Patris et fillii et Spiritus Sancti
pi_12019864
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 19:11 schreef Zapje het volgende:
[afbeelding]

ja heel erg lief dit
  zaterdag 26 juli 2003 @ 21:57:07 #150
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_12037475
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 11:50 schreef Thomasumo het volgende:
Uit topic 3:
[Op zaterdag 21 juni 2003 12:45 schreef Thomasumo het volgende:
[..]

Coolgoza, kan jij mij vertellen waar jouw (supermooi getattoeerde) vriendin die tattoos heeft laten zetten? En dan met name die op de arm voor de kijkers rechts,....
Ben zelf op zoek naar een goede artist die die style beheerst
..]

Ongeveer 16 uur bij een tattoo artiest in Brasil.
4 uur bij een artiest in london.

En meer en meer. (check de topics niet zo vaak )

In Nederland zijn ook goede artiesten te vinden, ik zal eens navraag doen. (en als ik eraan denk ook hier posten)

Mail mij anders even (zie profiel) en dan herinner ik het me tenminste

[Dit bericht is gewijzigd door Coolgoza op 26-07-2003 22:04]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')