abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2003 @ 07:50:43 #76
44489 lampie_666
raar is zo gek nog niet!!!!!!
pi_11700305
ja het meest pijnlijke vond ik zelf op plekken waar de huid heel dun is. Op de armen en kuiten is het wat minder pijnlijk hoor ik want daar is de huid wat dikker omdat je dat gemakkelijker verwond dus is de huid volgens mij ook wat minder gevoelig

Heb er zelf een op mijn buik zie hieronder en op mijn schouder. Op mijn schouder was wel pijnlijk omdat hij direct op het bot zat, maar de pijn was daar goed te verdragen. Had er daarna ook niet echt veel last van maar die op mijn buik zijn ze ongeveer 4.5 uur bezig geweest en dat was wel heel erg pijnlijk heeft me ook heel veel energie gekost. Moet wel zeggen dat ik hem in 3 keer heb laten zetten. dus eerst de lijnen en daarna inkleuren en toen bijwerken. Maar ik vind hem zelf heel erg mooi maar de volgende keer dan laat ik hem toch wel op een andere plek zetten.

Had ze al een keer gepost in een vorig topic.

You are just jalous because the little voices in my head are talking to me!!!
pi_11700588
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 01:55 schreef UrbanMike het volgende:
even een vraagje voor een vriend van me...
wat zijn nou eigenlijk de pijnlijkste plekken, en de minst pijnlijke?

ik hoorde dat het pijnlijkst is aan de onderkant van je armen... klopt dat?

hij wil er waarschijnlijk 1 laten zetten op z'n kuitbeen... is dat een pijnlijke plaats?

Plaats waar de huid erg dun is en waar je eigenlijk recht op het bot gaat doen het meest pijn, bijvoorbeeld je enkel of je onderrug.
Maar natuurlijk is de pijngrens bij iedereen anders......

Mijn vriend en ik hebben op dezelfde plek een tattoo, ik heb eigenlijk geen pijn gehad en hij veel pijn...................dus ligt ook aan de persoon.

vrijdag 11 juli 2003 @ 13:07:15 #78
59483 PeanutDaan
'zik - (AstraSat)
pi_11705613
Ssup!

Ik denk dat je er van uit moet gaan waar je huid het dunst is en waar een hoop zenuwen lopen .. en uiteraard hoe hoog je eigen pijngrens is!
And trust me op je onderrug heeeel dicht bij je ruggewervel is a painzone!
Prik jezelf eens hier en daar kom je erook achter .. maar pas op waar je prikt en hoe hard

Greet|Z DaaN

Digital Emotions | "ik wil ook op de foto!!!"
  vrijdag 11 juli 2003 @ 15:00:55 #79
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_11708690
Inderdaad weke huid (binnenkant van je armen, liezen etc) is gevoelig.
Ook plekker waar zenuwbanen dicht onder de huid zitten.
De huid die direct op botten zit zonder veel spier/vet massa ertussen geeft ook extra gevoeligheid.
(randen schouderbladen, scheenbenen etc)

Ik ben erbij geweest toen iemand een tattoo op zijn kuit liet steken en dat ging prima op 1 plekje na. Iedere keer als die naald erin gezet werd kreeg hij een soort stuiptrekking. Zenuwbanen daar dus

Het ligt dus aan de persoonlijke pijn grens van iemand en aan bv spier/vet massa tussen huid en bot bij iemand op de plek van de tattoo

pi_11716966

Een cartouche, naam van Osiris, egyptische god van de dood. Degene die bepaalde waar je na je leven naar toe ging, hemel of hel....

De hyroglyphen heb ik zelf opnieuw getekend, een beetje strakker en moderner dan de orginele.

[Dit bericht is gewijzigd door sheevar op 11-07-2003 21:27]

Eindhoven de Gekste!
pi_11717000
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 08:43 schreef glossy het volgende:

[..]

o deze soms??

ROFL
dus
pi_11717041
quote:
Op dinsdag 8 juli 2003 01:44 schreef Profeet_van_Bacchus het volgende:
Moet hem ff laten bijwerken.....
isnie helemaal zwart meer...

[afbeelding]

mooie!
dus
pi_11719773
oke thnx... nog even een vraag/verzoek voor die vriend:

Het is de bedoeling dat het een handje word waar een basketball op draait... met daaronder de letters: "One Love"

zoiets:

alleen dan het handje wat duidelijker, zonder de letters erdoorheen en de basketball met wat realistisere lijnen zoals dit:

de tattoo moet alleen bestaan uit lijnen, dus niet inkleuren...

hij zoekt nu iemand die hier een mooie tekening van wil maken...
is er een FOK!ker die dat zou kunnen doen, of kan een tattooshop dit bijvoorbeeld, en kost dan veel geld?

Het is de bedoeling dat de basketball 6 centimeter hoog en breed word, en het handje op bijpassende grootte...
De letters "One Love" moeten dan natuurlijk in mooie letters eronder gezet worden...
De tattoo moet op het rechter kuitbeen komen...

* zou iemand een prijsindicatie voor deze tattoo kunnen geven, en heeft iemand een idee hoe lang het zou duren om deze tattoo te laten zetten...?

natuurlijk gaat hij nog langs de tattoozaak, maar we willen nu gewoon even kijken of iemand een indicatie kan geven

Thnx!

sine your piddy on the runny kide
pi_11720253
ik denk dat als ik wat zou maken, dat het te schetserig zou worden
en ik heb de laatste tijd de neiging overal vlindertjes bij te tekenen.. dus dat zal ik je maarniet aandoen
dus
pi_11754315

dat moet m worden

plek : schouderblad

t word een engel maar weet nog niet hoe ik die vleugels ga tekenen

Tuutuuuutuu
pi_11779563
Trotssssss!

Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 15 juli 2003 @ 11:50:03 #87
56471 pinquit
oh my lama!
pi_11782389
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 09:29 schreef Webkim het volgende:
Trotssssss!

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

aaah wat lief!! cooll zeg
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_11798723
Hallo iedereen!!,
ik heb al een tijdje 2 tattoos onder elkaar op me bovenarm staan,en vind het nu toch al weer eens tijd om hem compleet te maken (het zijn als het ware 2 losse tat's en ik heb toen gevraagd aan een tat artist of ie een ontwerpje kon maken maar dat vond ik niet zo mooi!) dus nu kwam ik op het orginele id om jullie voor hulp te vragen!!, (ik zeg niet dat ik het erop zet maar het is wel een leuke inspiratiebron )

hier moet dus een soort van 1 geheel in tribal uitvoering van gemaakt worden (let op hij mag niet lager!!)

ik zou het tof vinden als jullie een gok doen , maar wel serieus aub bvd !!

en veel succes in de Design my tattoo competition

pi_11798838
  woensdag 16 juli 2003 @ 02:42:49 #90
18843 Brutus
aj sud aj!
pi_11801064
quote:
Op dinsdag 15 juli 2003 23:53 schreef MindBlower het volgende:
Hallo iedereen!!,
ik heb al een tijdje 2 tattoos onder elkaar op me bovenarm staan,en vind het nu toch al weer eens tijd om hem compleet te maken (het zijn als het ware 2 losse tat's en ik heb toen gevraagd aan een tat artist of ie een ontwerpje kon maken maar dat vond ik niet zo mooi!) dus nu kwam ik op het orginele id om jullie voor hulp te vragen!!, (ik zeg niet dat ik het erop zet maar het is wel een leuke inspiratiebron )

[afbeelding]

hier moet dus een soort van 1 geheel in tribal uitvoering van gemaakt worden (let op hij mag niet lager!!)

ik zou het tof vinden als jullie een gok doen , maar wel serieus aub bvd !!

en veel succes in de Design my tattoo competition

Zijn ze beiden nou zo "niet-strak" of ligt dat aan de foto? Bij wie heb je ze laten zetten?
For without darkness there can't be light
pi_11809474
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 02:42 schreef Brutus het volgende:

[..]

Zijn ze beiden nou zo "niet-strak" of ligt dat aan de foto? Bij wie heb je ze laten zetten?

de onderste is idd niet strak nee, heb het bij Bells in Haarlem laten doen, heb daar ook me geld voor terug gekregen, (vanwege de emotionele schade ) maar dat is niet erg aangezien er toch aan geknutseld moet worden
  woensdag 16 juli 2003 @ 17:45:03 #92
18843 Brutus
aj sud aj!
pi_11814333
En terecht! Blij dat jij er niet zoveel om geeft maar ik zou er persoonlijk goed kwaad om kunnen worden. Ben blij dat die van mij wel goed is gezet, geen tribal welleswaar maar toch!
pi_11814537
quote:
Op woensdag 16 juli 2003 17:45 schreef Brutus het volgende:
En terecht! Blij dat jij er niet zoveel om geeft maar ik zou er persoonlijk goed kwaad om kunnen worden. Ben blij dat die van mij wel goed is gezet, geen tribal welleswaar maar toch!
tuurlijk ben ik niet blij mee geweest en zelfs boos, maar om me zelf nu helemaal op te gaan vreten van woede vind ik overdreven ik laat het gewoon mooi maken!!
pi_11823164
maar heeft iemand al wat??

(zie boven) moest nml van ene mod!! in dit topic beedje verwarrend zo maarja

pi_11825161
Hier wat pics van mijn "sleeve" zoals ik beloofd had in 1 van de eerdere tattootopics.

Mijn sleeve is op dit moment zo goed als af,hij is nu dus niet meer zoals op de foto. In het totaal heb ik er nu zo'n 24 uur in zitten en op wat details na (schubjes en extra schaduw in de draak} is mijn sleeve af. Probeer zo snel mogelijk wat recentere pics te posten maar het moet eerst nog helemaal genezen,zaterdag is wat op deze fotos nog zwart is (binnenkant van mijn arm,middelste foto} ingekleurd. Wel weer 5 uur gezeten!!!
Maar ja,je moet er iets voor over hebben niet waar!?!

UP YOURS...!
  vrijdag 18 juli 2003 @ 11:31:51 #96
18843 Brutus
aj sud aj!
pi_11855128
quote:
Op donderdag 17 juli 2003 00:37 schreef gillette het volgende:
Hier wat pics van mijn "sleeve" zoals ik beloofd had in 1 van de eerdere tattootopics.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn sleeve is op dit moment zo goed als af,hij is nu dus niet meer zoals op de foto. In het totaal heb ik er nu zo'n 24 uur in zitten en op wat details na (schubjes en extra schaduw in de draak} is mijn sleeve af. Probeer zo snel mogelijk wat recentere pics te posten maar het moet eerst nog helemaal genezen,zaterdag is wat op deze fotos nog zwart is (binnenkant van mijn arm,middelste foto} ingekleurd. Wel weer 5 uur gezeten!!!
Maar ja,je moet er iets voor over hebben niet waar!?!

Wow!! Errug vet!!
  vrijdag 18 juli 2003 @ 13:23:04 #97
38057 miss_colt
metal angel
pi_11857697
Weet iemand waar in nederland ik een ta moko kan laten zetten? Ta Moko is een maori tattoo. Ik zit er al een paar jaar over te denken en ik ben er achter dat ik dat toch wel heel graag wil.
IN NOMINE PATRIS ET FILLI ET SPIRITUS SANCTI
Soon I will lose my sanity, that day will set you free
What doesn't kill you will only make you pissed off
Life is the Death and the Healing
pi_11865755
quote:
Op vrijdag 18 juli 2003 11:31 schreef Brutus het volgende:

[..]

Wow!! Errug vet!!

THANX!!
UP YOURS...!
pi_11876419
ik ben er zelf een aantal aan het ontwerpen, ik weet niet of het hier kan, maar wat vinden jullie ervan?

dit is een van de die ik ontworpen heb, maar deze heb ik net gedaan. (ik wil er zelf misschien ook nog wel een, maar voor ik die gekozen heb ben ik zeker nog wel een aantal ontwerpjes verder

pi_11882405
quote:
Op zaterdag 19 juli 2003 13:26 schreef juanp het volgende:
ik ben er zelf een aantal aan het ontwerpen, ik weet niet of het hier kan, maar wat vinden jullie ervan?

[afbeelding]

dit is een van de die ik ontworpen heb, maar deze heb ik net gedaan. (ik wil er zelf misschien ook nog wel een, maar voor ik die gekozen heb ben ik zeker nog wel een aantal ontwerpjes verder

hey ff een vraagje, met welk programma maak je zo'n tribal?
Where I'll go, what I'll become or who I am or what I'll be I'll never know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')