quote:owkay
Op maandag 23 juni 2003 22:20 schreef Rolex het volgende:
Heb een slang op mn lul van 40 cm getatoeerd.
Maar vind ik niet nodig om op internet te zetten
quote:De gehele lengte, maar bedoelde 40 cm in de omtrek natuurlijk
Op maandag 23 juni 2003 22:22 schreef mcintosh het volgende:[..]
owkay
hoe groot is de slang?
quote:o deze soms??
Op maandag 23 juni 2003 22:20 schreef Rolex het volgende:
Heb een slang op mn lul van 40 cm getatoeerd.
Maar vind ik niet nodig om op internet te zetten
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 24-06-2003 12:01]
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 12:45 schreef Thomasumo het volgende:[..]
Coolgoza, kan jij mij vertellen waar jouw (supermooi getattoeerde) vriendin die tattoos heeft laten zetten? En dan met name die op de arm voor de kijkers rechts,....
Ben zelf op zoek naar een goede artist die die style beheerst
quote:
Op dinsdag 24 juni 2003 08:43 schreef glossy het volgende:o deze soms??
quote:ja lijkt mij ook erg pijnlijk
Op dinsdag 24 juni 2003 12:02 schreef Bluezz het volgende:[..]
![]()
"Auwww" denk ik zo maar
Elke keer als ik dat plaatje zie doet het pijn
quote:Of het is bodypaint, of die kerel is echt ziek...:N
![]()
"Auwww" denk ik zo maar
quote:Er zit ook een stuk ijzer doorheen gestoken dus helemaal sporen doet die man in mijn ogen zowiezo niet
Op dinsdag 24 juni 2003 12:14 schreef Dr_Morreau het volgende:[..]
Of het is bodypaint, of die kerel is echt ziek...:N
quote:Heb er nog even over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat het wel bodypaint moet zijn want:
Op dinsdag 24 juni 2003 12:35 schreef Tigress74 het volgende:[..]
Er zit ook een stuk ijzer doorheen gestoken dus helemaal sporen doet die man in mijn ogen zowiezo niet
-hij moet tijdens het aanbrengen continu een erectie hebben gehad, anders kun je niet zien hoe het wordt
-als je uren met een naald in je eikel geprikt wordt heb echt, echt geen hard-on, dat kan gewoon niet (toch?!?)
quote:denk ook wel dat het bodypaint is ,maar dacht zet het er ff op omdat rolex zegt dat ie er 1 opzijn penis heeft laten zetten
Op dinsdag 24 juni 2003 13:01 schreef Dr_Morreau het volgende:[..]
Heb er nog even over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat het wel bodypaint moet zijn want:
-hij moet tijdens het aanbrengen continu een erectie hebben gehad, anders kun je niet zien hoe het wordt
-als je uren met een naald in je eikel geprikt wordt heb echt, echt geen hard-on, dat kan gewoon niet (toch?!?)
quote:Ohhh, Bluezz plaats policyoverschrijdende foto's!
![]()
"Auwww" denk ik zo maar
quote:Dat is overduidelijk een draak
Op dinsdag 24 juni 2003 08:43 schreef glossy het volgende:[..]
o deze soms??
quote:aangebrand??
Op donderdag 26 juni 2003 23:26 schreef Olmo het volgende:
reageer dan op mijn stuk en niet op zoon domme penis sjonge jonge, waar is de wijsheid van dit forum gebleven en de kennis, dit topic is vanavond diep gezonken en ik vraag me af of het deze klap overleeft
neh ik kan je er niet mee helpen
iemand anders misschien wel
quote:Nope, hij is niet in erectie, dus het mag
Op donderdag 26 juni 2003 22:57 schreef Lexie het volgende:Ohhh, Bluezz plaats policyoverschrijdende foto's!
quote:Dan zou jij een erectie nog niet herkennen als het je in je gezicht sloeg
Op vrijdag 27 juni 2003 22:01 schreef Bluezz het volgende:[..]
Nope, hij is niet in erectie, dus het mag
quote:Geen idee wat voor onafhankelijk bureau dat zou moeten zijn...
Op donderdag 26 juni 2003 22:50 schreef Olmo het volgende:
Ik wil graag een tattoeage laten zetten op mn rechterbiceps, maar ik wil eerst goed weten of dit wel verstandig is en bij welke zaken ik hem het beste kan laten zetten enz. Ik zag laatst op t.v. dat er sinds kort een onafhankelijk bureau is die advies geven op tattoeage gebied, weet iemand misschien hoe dit bureau heet? Mijn grootste probleem is dat ik op judo zit en ook vrij veel krachttraining doe en ik ben dus bang dat de tattoeage uitrekt als mijn biceps groter wordt...is dit werkelijk het geval? Alvast bedankt... (en ja ik zie tattoeage als kunst )
Als je advies wil kan je het beste terecht bij de bekendere en goed aangeschreven tattoo shops.
Ga eens een keer kijken op een tattoo beurs...laat je daar door verschillende mensen informeren.
Als je van plan bent om zwaar te gaan trainen en je weet dat je armen nog gaan groeien dan zou ik zeker wachten met een tattoo of de tattoo op een andere plek laten zetten.
Want als je huid gaat rekken (en dat gebeurt bij zwaar trainen en groeien) dan gaat je tattoo ook rekken..oftewel tattoo gaat aan gort...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |