abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_11314403
Ik zoek het email adres van RTL boulevard waar ik ze kan bereiken om een nieuws tip door te geven, op hun site kan ik geen normaal email adres vinden, alleen maar algemene rtl4 email adressen. Kan iemand het wel vinden?

En beste mod, het merendeel van de vragen die op dit forum gesteld worden zijn ook op andere manieren op te zoeken, mijn medium is dit forum, laat mij daar dan ook de kans voor krijgen om het te gebruiken.

pi_11314418
boulevard@rtl.nl?
Wie?
pi_11314423
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:42 schreef BlaatschaaP het volgende:
Als ze hun e-mail adres zelf niet doorgeven denk ik ook niet dat ze willen dat jij er naartoe mailt . Als het zo belangrijk is kan je het vast wel vinden door even te bellen oid.

En trouwens, dit topic begint een beetje onzinnig te worden .

Slotje.

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_11314450
quote:
Op maandag 23 juni 2003 13:46 schreef Atrimar het volgende:

[..]

ik kan er nix aan doen dat mensen onzinnig reageren.. ik is serieus
  maandag 23 juni 2003 @ 13:49:13 #5
28160 LadyFCDB
Bosschenaren!!
pi_11314505
misschien een andere optie is mailen naar het algemene emailadres van rtl 4 en dan vragen naar het emailadres van RTL Boulevard omdat je een tip wil door geven! Succes!!!
Een Bosschenaar ben je niet voor even, maar heel je leven! Bosschenaren!!!
pi_11314552
RTL Boulevard.
Postbus 15666
1200 LX Hilversum
E-mailadres: rtlboulevard@rtl4.nl
The prettiest people do the ugliest things
  maandag 23 juni 2003 @ 13:51:06 #7
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_11314554
Ja hoi . Ik sloot het vorige topic niet omdat ik zin had om iets te sluiten hoor .

Deze gaat ook op slot. Er stond namelijk nog een reden bij: Als ze hun e-mail adres zelf niet doorgeven denk ik ook niet dat ze willen dat jij er naartoe mailt

Slotje.

Voor verder commentaar hebben we een feedbacktopic.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')