quote:Goed dan...
Op maandag 23 juni 2003 14:15 schreef Blue_Eyed_Boy het volgende:
*vraagt aandacht voor topic*
quote:Je bedoelt snelheidsmeter. De kilometerteller geeft het aantal gereden kilometers aan, niet de snelheid. Ook denk ik dat het één woord is.
toch geeft de kilometer teller aan dat je netjes 120 rijdt.
quote:Hij gaat naar de hel
Op maandag 23 juni 2003 14:39 schreef LaDyLuNa het volgende:
Mooi verhaaltje, beetje vaag. Ik d8 dat doodgaan iets was met licht ipv duisternis
quote:100% zelf bedacht.
Op maandag 23 juni 2003 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Waar heb je deze tekst vandaan? Ik ken deze tekst al een tijdje 100% zeker toen ik begon te lezen wist ik al hoe het zou aflopen. Ik weet alleen niet waar ik het eerder gelezen heb.
quote:Het wordt weer licht Lady.
Op maandag 23 juni 2003 14:39 schreef LaDyLuNa het volgende:
Mooi verhaaltje, beetje vaag. Ik d8 dat doodgaan iets was met licht ipv duisternis
quote:My two cents
Op maandag 23 juni 2003 03:06 schreef Jurry het volgende:
Leuk, zinloos maar leuk
quote:Is toch een prachteinde, alles komt in feite goed op het eind, alleen je bent dood, ja daar ontkomt geen mens aan.
Op dinsdag 24 juni 2003 00:17 schreef Evil_Koekje het volgende:
erg mooi maar geen leuk einde denk ik..
quote:Er staat idd wel vaak "je".
Op maandag 23 juni 2003 03:05 schreef KreKkeR het volgende:
Leuk verhaaltje. Alleen erg veel keer 'je' achterelkaar.
Vind ik persoonlijk niet 'mooi' staan. Eerder goedkoop (als in: op een goedkope manier de lezer proberen in het verhaal te betekken), waardoor het irritant leest.Is er geen manier om dit anders te doen zonder hiermee de essentie van het verhaal te veranderen?
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:36 schreef Oosthoek het volgende:
Liever zo aan m'n einde komen dan wegkwijnend in een bejaardenflat.
quote:Sinds wanneer is het onmogelijk dat iemand iets bedenkt wat ook al eens door een ander bedacht is?
Op maandag 23 juni 2003 14:35 schreef ook_gek het volgende:
Waar heb je deze tekst vandaan? Ik ken deze tekst al een tijdje 100% zeker toen ik begon te lezen wist ik al hoe het zou aflopen. Ik weet alleen niet waar ik het eerder gelezen heb.
Leuk verhaaltje...ik vind het alleen een beetje jammer dat die ex met een hoop verdriet achter blijft. Hij had beter vrijgezel kunnen zijn
quote:Heb het idd helemaal zelf bedacht.
Op maandag 7 juli 2003 09:42 schreef superbossy het volgende:[..]
Sinds wanneer is het onmogelijk dat iemand iets bedenkt wat ook al eens door een ander bedacht is?
Leuk verhaaltje...ik vind het alleen een beetje jammer dat die ex met een hoop verdriet achter blijft. Hij had beter vrijgezel kunnen zijn
En die ex gaat natuurlijk verder met haar leven na die droom, dus eigenlijk wel een happy end vind ik zelf.
was het tevergeefs
als alle andere voor mij
staan jullie in de rij
voor het einde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |