* NEW *
Het is niet toegestaan om meerdere antwoorden in één post te geven. De vragensteller dient, in het geval dit tog gebeurt alleen naar het bovenste antwoord te kijken en de rest te negeren.
Puntentelling
In principe krijgt iemand voor elke goed beantwoorde vraag één punt. In elke 10e topic tellen de vragen echter dubbel. De puntentelling die gehanteerd wordt hangt af van in welk topic de vraag gesteld is.
Wat voor vragen?
Soorten vragen die je kan stellen kunnen erg uiteenlopen. Een mooi overzicht van de vragen die al geweest zijn is hier [ Fok! Movie Trivia CXXV ] te vinden, met dank aan mamamiep
Als er vragen gesteld worden, waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn, heeft het geen zin om halve antwoorden te plaatsen, gezien je daar alleen maar andere mee helpt en het wordt een beetje een chaos. Daarom had ik eerst liever niet dat deze vragen gesteld werden. Nu is echter gebleken dat het wel goed kan gaan, zie einde topic 43, begin topic 44. Dus als niemand halve antwoorden meer post, mogen wat mij betreft vragen waarvoor meerdere antwoorden nodig zijn gewoon weer.
Let Op!
Het is wel zo sportief om geen IMDb of welke website dan ook te gebruiken.
Kijk dus uit met valsspelen; we'll hunt you down like the dog you are!
Fok! Movie Trivia Ranking
Aan het begin van elke topic zal Gorro de stand bekend maken, mits geopend door Gorro natuurlijk.
Vorige topics
quote:goed zo
Op maandag 23 juni 2003 01:28 schreef SODA het volgende:
En ik kan gelijk een nieuwe vraag stellen. Ik heb nóg zo'n keigaaf geluidsfragment gebruikt door dezelfde keigave band. De muziek die je erbij hoort zit dus niet in de film die ik zoek.
Error 404 occurred
quote:Remake van een Noorse film
Op maandag 23 juni 2003 01:21 schreef Khalein het volgende:
\"Then I found out that it was a remake of a German movie
Een film met Harvey Keitel en Cameron Diaz
en ik ken hem niet.
@ Jurry: Waarom heb jij in godsnaam dit topic geopend, je hebt nog nooit in FMT gepost.
En de openingspost klopt niet.
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 23-06-2003 01:30]
quote:Nietus!
Op maandag 23 juni 2003 01:28 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:[..]
goed zo
Error 404 occurred
quote:Daar zat ie vast al tijden op te wachten.
Op maandag 23 juni 2003 01:28 schreef victorinox het volgende:[..]
Remake van een Noorse film
Een film met Harvey Keitel en
Cameron Diaz
en ik ken hem niet.
@ Jurry: Waarom heb jij in godsnaam dit topic geopend, je hebt nog nooit in FMT gepost.
En morgen naar de videoboer rennen jij!
quote:Je bent jong en je wilt wat
Op maandag 23 juni 2003 01:28 schreef victorinox het volgende:@ Jurry: Waarom heb jij in godsnaam dit opic geopend, je hebt nog nooit in FMT gepost.
quote:Ik zal hem volgende week gaan kijken.
Op maandag 23 juni 2003 01:30 schreef SODA het volgende:
En morgen naar de videoboer rennen jij!
quote:Ok, nu doet ie het, kan nou al zeggen dat ik de film niet heb gezien/gehoord.
Op maandag 23 juni 2003 01:30 schreef SODA het volgende:[..]
Nietus!
[..]En morgen naar de videoboer rennen jij!
ik hoef niet naar de videoboer te rennen, mijn vriendin en ik werken er al
-Out of 40 speaking parts in this film, only five were played by experienced actors.
-Instead of using standard movie lights, the production was lit with fluorescent lights to give the movie a haunting, yellowish look.
Dit gaat over de gezochte film uiteraard..
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:45 schreef Lex_de_OD-OK-Man het volgende:[..]
Hackers?!?
MPAA: Rated R for pervasive depiction of anti-social behavior of juveniles,
including violence, substance abuse,sexuality and language.
Runtime: 89 min
Country: USA
Language: English
Color: Color (DeLuxe)
Sound Mix: Dolby Digital
Certification: Australia:R / Canada:18A / France:-16 / Japan:PG-12 /
Spain:18 / UK:18 / USA:NC-17 (original rating) / USA:R (edited for re-rating)
[Dit bericht is gewijzigd door victorinox op 23-06-2003 01:51]
quote:
Op maandag 23 juni 2003 01:50 schreef victorinox het volgende:
Pups* wat ik trouwens een bagger film vind.
User Comments:
VK-Fail
London, England
Date: 1 August 2001
Summary: Incredible, Shocking, Beautiful, Moving
This film is a unique moment. People who knock it for lack of "plot", or characters have missed the point. For a start the characters are an incredibly rich mixture of people and personalities, who are far more interesting than most Hollywood blank, 2D, characters. While there may not be a plot, it doesn't need one because the different stories it tells weave together perfectly and you get a great picture of the town and its residents.
The film is shot brilliantly as well, (...) using so many different techniques so effectively. The editing is the same, bringing all the different parts together superbly In short, one of the best films ever. Ever. OK
quote:Ongelofelijke nare film. Ik voelde me echt vies na het zien van al die troosteloze personages en dito setting. De manier van filmen deed er nog een schepjhe bovenop..
Op maandag 23 juni 2003 01:50 schreef Khalein het volgende:
Heb 'm ff opgezocht btw... Issie wat jou betreft de moeite waard, SODA?
Kortom, zeker de moeite waard!
quote:Grapjas.
Op maandag 23 juni 2003 01:55 schreef Jurry het volgende:
Baby Geniusses !
Kids kwam erg dicht in de buurt.
De regisseur is zelfs te vinden bij de Writing Credits van Kids en Ken Park.
quote:Deze film komt uit 1997.
Op maandag 23 juni 2003 01:59 schreef victorinox het volgende:
Is het die filmhuis-film die dit jaar is uitgebracht over kinderen met wapens enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |