quote:Nee, weet ik, ik werk ook niet hard...
Op dinsdag 24 juni 2003 09:21 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Niet tegen jou blijkbaar
goedemorgen!
Heb geen zin meer in de rest van de stage en ben toe aan vakantie... Word eens tijd om een vakantie te boeken (lees: ben al veel te laat... )
quote:Hihi, ik ben gereformeerd.
Op dinsdag 24 juni 2003 09:57 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben in discussie met gelovigen. Op het forum Echt fout weer.
* ook_gek gaat er maar mee stoppen.
Ik ga lekker werken
Maar wij gaan niet in discussie he
quote:Als er maar sex is voor de huuwelijk
Op dinsdag 24 juni 2003 09:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hihi, ik ben gereformeerd.
Maar wij gaan niet in discussie he
quote:You bet
Op dinsdag 24 juni 2003 10:00 schreef ook_gek het volgende:[..]
Als er maar sex is voor de huuwelijk
quote:ja dat dacht ik ook van dat zwart zien, maar dat valt echt reuze mee, omdat de toelatings procedure best zwaar is en niet zomaar iedereen wordt toegelaten, er stond een bmw Z3, een Seat leon, en nog een S60 volgens mij, nog wat andere auto`s ook maar die had ik niet goed gezien
Op dinsdag 24 juni 2003 09:03 schreef ook_gek het volgende:[..]
Gefeliciteerd. Zal wel zwart zien van de mensen daar
Maar wat voor een auto,s staan er dan
quote:Niks ervan, geen seks voor het huwelijk....
Op dinsdag 24 juni 2003 10:00 schreef ook_gek het volgende:[..]
Als er maar sex is voor de huuwelijk
* Metalfreak heeft zin om vandaag te trouwen...
als het bij ons op school open dag is, staan er ook altijd andere auto's in de showroom als normaal, dan staat er ipv een Megane een 911 ofzo, of dan staat de halve school in een keer vol met allemaal nieuwe vrachtwagens... nouja dan heb ik ook zo iets van leuk, maar nu maak je de school aantrekkelijker dan dat hij daadwerkelijk is (tis wel een hele toffe school hoor, heb t er dik naar mijn zin) nouja mijn punt is, dat je eigenlijk op de school moet kijken op een normale dag met normale lessen, dan zie je pas waaraan er daadwerkelijk gesleuteld wordt.
quote:Lees even die reactie van Ultimora
Op dinsdag 24 juni 2003 10:14 schreef flippie_flink het volgende:[..]
ja dat dacht ik ook van dat zwart zien, maar dat valt echt reuze mee, omdat de toelatings procedure best zwaar is en niet zomaar iedereen wordt toegelaten, er stond een bmw Z3, een Seat leon, en nog een S60 volgens mij, nog wat andere auto`s ook maar die had ik niet goed gezien
quote:Doe es foto's posten.
Op dinsdag 24 juni 2003 10:21 schreef Ultimora het volgende:
Goedemorgen!als het bij ons op school open dag is, staan er ook altijd andere auto's in de showroom als normaal, dan staat er ipv een Megane
een 911 ofzo, of dan staat de halve school in een keer vol met allemaal nieuwe vrachtwagens... nouja dan heb ik ook zo iets van leuk, maar nu maak je de school aantrekkelijker dan dat hij daadwerkelijk is (tis wel een hele toffe school hoor, heb t er dik naar mijn zin) nouja mijn punt is, dat je eigenlijk op de school moet kijken op een normale dag met normale lessen, dan zie je pas waaraan er daadwerkelijk gesleuteld wordt.
quote:PeuRac kan mij denk ik daar in wel bevestigen, maar ik kijk even of mijn school ook foto's online heeft staan.
Op dinsdag 24 juni 2003 10:24 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Doe es foto's posten.
Dan kom je ook geloofwaardiger over
quote:lijkt me wel, een Z3 heeft voor het sleutelen namelijk echt geen meerwaarde bij het sleutelen tov een andere auto uit de zelfde periode.
Op dinsdag 24 juni 2003 10:40 schreef Boink het volgende:
Lol, wordt je lekker gemaakt dat je mag klussen aan een z3, wordt het een opel kadet
ik kan trouwens geen foto's vinden van mijn school, maar Peurac kan het denk ik wel bevestigen
quote:Wat Ulti zegt klopt helemaal, bij ons op school staat alleen maar ouwe meuk, en een racewagen, maar daar mag je niet aan komen. En op een opendag, of bij een feestje, hebben ze de mooiste wagens staan maar die gaan voor t einde vaak al weer weg
Op dinsdag 24 juni 2003 10:31 schreef Ultimora het volgende:[..]
PeuRac kan mij denk ik daar in wel bevestigen, maar ik kijk even of mijn school ook foto's online heeft staan.
quote:Uhh... Wie niet in Vroomshoop
Op dinsdag 24 juni 2003 09:59 schreef Tjabbo het volgende:[..]
Hihi, ik ben gereformeerd.
traag topic aan het worden
quote:Ik snap er niks van
Op dinsdag 24 juni 2003 11:33 schreef Thermo het volgende:
gaaaaaaaaaap
traag topic aan het worden
en gistr voor t 1st op Maandag naar t cafe geweest (vakantie's niet mee gerekend) is veel leuker, tis lekker rustig, en gezellig, relax sfeertje. Ga ik zeker vaker doen.
quote:lul even door dan
Op dinsdag 24 juni 2003 11:55 schreef ThaFreak het volgende:
op naar een nieuw deel onderhand alweer!
quote:Goede morgen Boink
Op dinsdag 24 juni 2003 11:59 schreef -Eddow- het volgende:Goedemorgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |